842°
Kierownica Logitech G29 Driving Force [PC, Playstation 3 i 4] za ~785zł @ Amazon.co.uk

Kierownica Logitech G29  Driving Force [PC, Playstation 3 i 4] za ~785zł @ Amazon.co.uk

Gry i konsoleOkazje Amazon

Kierownica Logitech G29 Driving Force [PC, Playstation 3 i 4] za ~785zł @ Amazon.co.uk

Pepper

Aktualizacja 2
Kolejny spadek ceny - za kierownicę wraz z dostawą kurierem zapłacimy 158.15GBP co daje około 785zł!
Kierownicę Logitech G29 Driving Force kompatybilną z PC, PS 3 oraz PS4 zamówimy w brytyjskim Amazonie za 160.47GBP co daje około 820zł z wliczoną dostawą kurierem.


Ceny w Polsce zaczynają się od 1180zł według Ceneo.


35338.jpg

Wideo recenzja:

Aktualizacja 1
Kierownica ponownie dostępna w promocji za około 820zł!

Price: £147.58

43 Komentarze

Akurat jak mi zależy na G920 to nie ma przesyłki do Polski a G29 sprzedałem 2 sztuki. Fajna zabawa z nimi choć kosztowna trzeba przyznać
Edytowane przez: "ArekM" sty 5.

ArekM15 min

Akurat jak mi zależy na G920 to nie ma przesyłki do Polski a G29 sprzedałem 2 sztuki. Fajna zabawa z nimi choć kosztowna trzeba przyznać

​w czym lepsza ta G920 od tej w ofercie?

AutorPepper

@mloody Dziala z Xbox One zamiast Ps4

a czy G29 jest kompatybilna z need for speed na PS4 ?

Kurde kusi no ;c

Kaban2 godz., 2 min

@mloody Dziala z Xbox One zamiast Ps4

​ok dzięki.

Kupione, ale na karcie nabiło 878zł a nie 820. Poczekam jeszcze na końcowe zaksięgowanie.

No brak wysyłki G920 do Polski to czysta złośliwość.... 2 miesiące walczę czy TX czy G920 i coś w końcu przeważyło szalę a tu zonk. Ale dzięki za info!
Edytowane przez: "dmk" sty 5.

ArekM3 godz., 42 min

Akurat jak mi zależy na G920 to nie ma przesyłki do Polski a G29 sprzedałem 2 sztuki. Fajna zabawa z nimi choć kosztowna trzeba przyznać

​Jak chcesz to mam na sprzedaż g920 z shifterem. Kupiona w grudniu, ale użyta może ze dwa razy.

DanDurmast1 godz., 2 min

Kupione, ale na karcie nabiło 878zł a nie 820. Poczekam jeszcze na końcowe zaksięgowanie.


pewnie wybrałeś rozliczenie w złotówkach

stolek53 godz., 25 min

a czy G29 jest kompatybilna z need for speed na PS4 ?


nie nie dziala,NFS na PS4 nie wspiera kierownic, to od dev gry zalezy czy bedzie dzialala,, po za tym w arkadowke na kiery chcesz grac?? to do symulatorow :P

oferta calkiem niezla ale porownujac do Thrustmastera ( ktorego jakis czas temu wrzucilem ), to logitech jednak zabawka,,

EDIT: minusem jest zdaje mi sie wtyczka UK, wiem wiem, sa przejscowki po kilka PLN ale nie kazdy lubi jak mu takie wielkie guwno z kontaktu wystaje

Edytowane przez: "p14c00" sty 5.

daniel.forek12 min

pewnie wybrałeś rozliczenie w złotówkach

​Jak ustawic by naliczylo lepsza kwote?

black09bb6 min

​Jak ustawic by naliczylo lepsza kwote?


podczas dokonywania platnosci, przy karcie mozesz wybrac w jakiej walucie jest rozliczana, pewnie masz PLN

p14c0053 sek.

podczas dokonywania platnosci, przy karcie mozesz wybrac w jakiej walucie jest rozliczana, pewnie masz PLN

Czyli zmienić na funty / dolary?

black09bb3 min

Czyli zmienić na funty / dolary?


wydaje mi sie na na GBP jak z UK amejzona, jak wybierzez coklwiek innego pewnie przlicza z funtow na swoj kurs,

EDIT: ale naprawde polecam popatrzec na Thrustmaster, da sie go kupic czasami w promo za lekko ponad 1000 a to na prawde zupelnie inna polka,,
Edytowane przez: "p14c00" sty 5.

p14c003 min

wydaje mi sie na na GBP jak z UK amejzona, jak wybierzez coklwiek innego pewnie przlicza z funtow na swoj kurs,EDIT: ale naprawde polecam popatrzec na Thrustmaster, da sie go kupic czasami w promo za lekko ponad 1000 a to na prawde zupelnie inna polka,,


Nie kupuje dla siebie tylko dla znajomego a on uparł sie na tą :P

black09bb2 min

Nie kupuje dla siebie tylko dla znajomego a on uparł sie na tą :P


rozmuem,, poradz mu zeby sobie gdzies porownal w sklepie obie, logitech to zabawka plastikowa porownujac do TS

p14c0025 min

wydaje mi sie na na GBP jak z UK amejzona, jak wybierzez coklwiek innego pewnie przlicza z funtow na swoj kurs,EDIT: ale naprawde polecam popatrzec na Thrustmaster, da sie go kupic czasami w promo za lekko ponad 1000 a to na prawde zupelnie inna polka,,



p14c0025 min

wydaje mi sie na na GBP jak z UK amejzona, jak wybierzez coklwiek innego pewnie przlicza z funtow na swoj kurs,EDIT: ale naprawde polecam popatrzec na Thrustmaster, da sie go kupic czasami w promo za lekko ponad 1000 a to na prawde zupelnie inna polka,,



Szkoda, że Xboxowy Thrustmaster TX Ferrari Edition to plastik, i do tego podobno awaryjny plastik. No cóż, konsole wybrałem pod Forze to mam.

dmk26 min

Szkoda, że Xboxowy Thrustmaster TX Ferrari Edition to plastik, i do tego podobno awaryjny plastik. No cóż, konsole wybrałem pod Forze to mam.


Trzeba bylo wziasc Thrustmaster TX, ta Ferrari Edition ma tragiczna obrecz plastikowa,, same servo TX jest OK, owszem byly awaryjne piewsze partie sprzetu ale producent wymienial je od reki,, do tego zawsze mozesz wymienic obrecz na inna, a nawet zalozyc nabe i pelnoprawne kolo kierowncy z samochodu

FFB w TH jest duzo mocniejszy i sama kierownica bardziej precyzyjna,, i tak jak wspomniałem kierownice do arkadowek duzego sensu nie maja,,
Edytowane przez: "p14c00" sty 5.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst