Niestety, ta okazja już wygasła
Katana Jeansowa Levi's Sherpa Trucker Type 3
435° Zakończono

Katana Jeansowa Levi's Sherpa Trucker Type 3

181zł399zł-55% Darmowa dostawa DarmowaAmazon Okazje
35
435° Zakończono
Katana Jeansowa Levi's Sherpa Trucker Type 3
paź 13. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Na Amazon Prime Days poza elektroniką są także dobre przeceny na odzież.
Tutaj katana, kurtka jeansowa Levisa za 191zł z dostawą, wszystkie rozmiary, choć niektóre droższe od reszty. W Polsce od 399zł na Ceneo, 589zł na Zalando.
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje
35 Komentarzy
Spoko cena, zwłaszcza że dopiero co dałem 140 za nołnejma w kerfjurze. Leci plus.
Kupione, dzięki
W tej samej cenie jest też jasny kolor:
amazon.de/-/p…7S/
ukasz.Patora13/10/2020 01:30

Spoko cena, zwłaszcza że dopiero co dałem 140 za nołnejma w kerfjurze. Lec …Spoko cena, zwłaszcza że dopiero co dałem 140 za nołnejma w kerfjurze. Leci plus.


Przecież w hm są /były za 180 zł ze zniżką 20%. Sam kupiłem pokrytą jegniecym futerkiem od wewnątrz kurtkę.
Cudna oferta! Kupione!
Krystianek9413/10/2020 08:59

Przecież w hm są /były za 180 zł ze zniżką 20%. Sam kupiłem pokrytą jegniec …Przecież w hm są /były za 180 zł ze zniżką 20%. Sam kupiłem pokrytą jegniecym futerkiem od wewnątrz kurtkę.


HM kontra Levi's... Hmmmm
mi pokazuje cenę ponad 200zł :/
Jak to wyglada z rozmiarówka
Jak maja sie rozmiary katan Levi do Wrangler. Czy np L w obu bedzie bardzo podobna?
Gdybym wiedzial, ze nie bedzie nieco za dluga, tak jak rekawy w przypadku Wrangler L to bym bral. To „futerko” to polyester czy cos bardziej naturalnego?
Zamówiłem za 179 zł wyszlo z revolutem jasna Lka. Dzieki!
Jakies przevatowanie jeszcze bedzie ?:p
Katana i dżinsy to były czasy, ale jak widać moda non stop zatacza koło
Ona jest ocieplana cała?
Krystianek9413/10/2020 09:14

Still better than noname z kerfura


Tak to jest jak idziesz po parówki, ser i kostkę do kibla i wpadnie Ci w oko kurtka, mówi się trudno
p_dd2i13/10/2020 10:04

Gdybym wiedzial, ze nie bedzie nieco za dluga, tak jak rekawy w przypadku …Gdybym wiedzial, ze nie bedzie nieco za dluga, tak jak rekawy w przypadku Wrangler L to bym bral. To „futerko” to polyester czy cos bardziej naturalnego?


tylko trzeba rozmiar większy brać bo to pod bluzę przecież
yh ta co mi sie podoba kosztuje 300 tutaj :/ W amazon jest darmowty zwrot?
sa jakieś kody na amazon przy pierwszym kupowaniu czy jakies kupony?
kupiłem XL i oddałem. normalnie noszę ciuchy L/XL (183cm @ 92kg) i w tę kurteczkę nie mieściłem się w ramionach i mocno krępowała ruchy gdybym np. chciał w niej prowadzić auto. zamiast tego mam teraz ZARA, też XL i jest OK. sama okazja bardzo fajna, leci plus, ale miejcie na uwadze co napisałem o rozmiarówce.
daniel_kolodziejczyk13/10/2020 11:02

kupiłem XL i oddałem. normalnie noszę ciuchy L/XL (183cm @ 92kg) i w tę kur …kupiłem XL i oddałem. normalnie noszę ciuchy L/XL (183cm @ 92kg) i w tę kurteczkę nie mieściłem się w ramionach i mocno krępowała ruchy gdybym np. chciał w niej prowadzić auto. zamiast tego mam teraz ZARA, też XL i jest OK. sama okazja bardzo fajna, leci plus, ale miejcie na uwadze co napisałem o rozmiarówce.


czyli brać XXL jak ktoś nosi XL.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst