Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
Kask motocyklowy Mt thunder 3 sv S M
324°

Kask motocyklowy Mt thunder 3 sv S M

297,76zł429zł-31% 30zł
22
324°
Kask motocyklowy Mt thunder 3 sv S M
paź 2. 2020Dostawa z: Wielka Brytania
Polecany kask w przystępnej cenie

Nie znalazłem u nas takiego malowania ale inne kosztują 429 (brak malowania 399)

z przesyłką płatność revoult wyszło 327.64

wysyłka z UK kurierem DPD

zostały tylko rozmiary S i M

test/recenzja

youtube.com/wat…ogo
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
traqen02/10/2020 19:10

Jeżeli wyceniacie swoją głowę na 300zl to gratuluję zakupu


Różnica między drogim kaskiem a tanim jest taka że przy drogim na pogrzebie możesz mieć otwarta trumnę.
traqen03/10/2020 10:45

po pierwsze primo testy Sharpa tyś widział jak są przeprowadzane? To nawet …po pierwsze primo testy Sharpa tyś widział jak są przeprowadzane? To nawet nie odzwierciedla "upadku kasku" z motocykla.testy Sharpa są komercyjne, producent wysyła specjalne zrobione kaski (nie żadne przypadkowe, może sobie przygotować kilka kasków na testy "specjalnych") wykonywane przy niespełna 30km/h, kasków do testu jest 5. Jest też 5 uderzeń. Biorą kask uderzają np. okolicami płatu czołowego, odstawiają i biorą kolejny kask do kolejnego uderzenia w innym miejscu itd. Nie odzwierciedla to upadku kiedy walisz głową kilka razy o asfalt.Na początku też nie byłem świadom tego, że testy Sharpa są komercyjne.Poczytaj o np. amerykańskich testach konsumentów, to są prawdziwe testy. Idą do sklepu kupują kask "icognito" i testują pierwszy lepszy napotkany kask prosto ze sklepu. Testują 1 kask przy kilku uderzeniach przy większej prędkości. To jest prawdziwy test. Więc testami Sharpa nie ma się co sugerować.


Z testami Sharpa problem nie polega na tym że są komercyjne ale na tym że nie odzwierciedlają warunków drogowych ani torowych.

Kask trzeba rozpatrywać w dwóch kategoriach.
1. Bezpieczeństwo bierne. Czyli co będzie jak się już rozwalisz.

2. Bezpieczeństwo czynne czyli w jaki sposób kask może uchronić cię przed punktem 1. To są takie elementy jak:
- Hałas zazwyczaj wpływa na zmęczenie kierowcy i obniżenie refleksu
- Wentylacja nie dobrze gdy w kasku jest za gorąco lub wieje bo w pierwszym przypadku to cieknie ci pot, w drugim załatwisz sobie zatoki
- Widoczność czy pole widzenia jest szerokie, i czy szyba będzie parowała.
- zapięcie, co z tego że kask wypada super w testach jak w momencie wypadku spodnie ci z głowy

Do tego jeszcze takie elementy jak pozycja jeźdźca. Jak jeździsz pochylony to inny kask niż do pozycji wyprostowanej itp itd.

I najważniejsze jak musi być wygodny, super atesty i jakość wykonania nie pomogą jak jazda w nim będzie powodowała dyskomfort co zwiększy szansę na realizację punktu 1.

Temat rzeka. Podsumowując. Głowę masz jedną i nie oszczędzaj na kasku bo zazwyczaj w elementach wymienianych wyżej lepiej wypadają te droższe ;-)
Edytowane przez: "tadhe" paź 4.
22 Komentarze
Nie znam się to się nie wypowiem.
Cztery gwiazdki w testach SHARP.
Edytowane przez: "misiek01" paź 2.
sharp.dft.gov.uk/ starajcie się trzymać czegoś co jest przetestowane gdziekolwiek..
Szkoda że dopiero teraz.. kupowałem na koniec sierpnia MT Blade, za tą cenę wziąłbym tego thundera..
Poleci ktoś sklep w którym kupię w dobrej cenie kask full face typu MET Parachute?
Jeżeli wyceniacie swoją głowę na 300zl to gratuluję zakupu
traqen02/10/2020 19:10

Jeżeli wyceniacie swoją głowę na 300zl to gratuluję zakupu


Różnica między drogim kaskiem a tanim jest taka że przy drogim na pogrzebie możesz mieć otwarta trumnę.
misiek0102/10/2020 18:09

Cztery gwiazdki w testach SHARP.


Jako totalnie zielony w temacie, ale mający w planach w przyszłym roku jednoślad - to dobrze czy źle ? Bo skala widzę 1-5 gwiazdek, ale może faktycznie jest znacząca różnica przy 4*?
Allelel02/10/2020 20:13

Jako totalnie zielony w temacie, ale mający w planach w przyszłym roku j …Jako totalnie zielony w temacie, ale mający w planach w przyszłym roku jednoślad - to dobrze czy źle ? Bo skala widzę 1-5 gwiazdek, ale może faktycznie jest znacząca różnica przy 4*?


1 gwiazdka -źle
5 gwiazdek- dobrze

Ale ten kask ma 4 gwiazdki czyli dosyć dobrze bo żebyś miał 5 gwiazdek to minimum 1000zl i wzwyż.
Kaski droższych marek są lepsze i mają lepsze wykonanie i inne bajery ale tego MT polecam bo ma podwójny certyfikat ( USA i Europa ) czyli musiał spełnić więcej wymogów bezpieczeństwa.
Edytowane przez: "qzerpl" paź 2.
Kask to nie wszystko jak nie masz oleju w głowie to za moto nie ma co się zabierać
qzerpl02/10/2020 21:06

1 gwiazdka -źle 5 gwiazdek- dobrzeAle ten kask ma 4 gwiazdki czyli dosyć d …1 gwiazdka -źle 5 gwiazdek- dobrzeAle ten kask ma 4 gwiazdki czyli dosyć dobrze bo żebyś miał 5 gwiazdek to minimum 1000zl i wzwyż. Kaski droższych marek są lepsze i mają lepsze wykonanie i inne bajery ale tego MT polecam bo ma podwójny certyfikat ( USA i Europa ) czyli musiał spełnić więcej wymogów bezpieczeństwa.


5197963-5viPh.jpgMój ma 5 i nowy teraz kosztuje jakieś +/- 600zl
Mat_P03/10/2020 00:12

[Obrazek] Mój ma 5 i nowy teraz kosztuje jakieś +/- 600zl


No to mój błąd.
Kiedyś jak patrzyłem to piątki były na o wiele droższych modelach
qzerpl02/10/2020 21:06

1 gwiazdka -źle 5 gwiazdek- dobrzeAle ten kask ma 4 gwiazdki czyli dosyć d …1 gwiazdka -źle 5 gwiazdek- dobrzeAle ten kask ma 4 gwiazdki czyli dosyć dobrze bo żebyś miał 5 gwiazdek to minimum 1000zl i wzwyż. Kaski droższych marek są lepsze i mają lepsze wykonanie i inne bajery ale tego MT polecam bo ma podwójny certyfikat ( USA i Europa ) czyli musiał spełnić więcej wymogów bezpieczeństwa.


By dostać certyfikat DOT nie trzeba wiele. Byle "chińczyk" spełnia teb wymagania.
misiek0103/10/2020 10:15

By dostać certyfikat DOT nie trzeba wiele. Byle "chińczyk" spełnia teb wy …By dostać certyfikat DOT nie trzeba wiele. Byle "chińczyk" spełnia teb wymagania.


Łatwiej dostać ECE niż DOT.
Co nie zmienia faktu że lepiej mieć dwa
qzerpl02/10/2020 21:06

1 gwiazdka -źle 5 gwiazdek- dobrzeAle ten kask ma 4 gwiazdki czyli dosyć d …1 gwiazdka -źle 5 gwiazdek- dobrzeAle ten kask ma 4 gwiazdki czyli dosyć dobrze bo żebyś miał 5 gwiazdek to minimum 1000zl i wzwyż. Kaski droższych marek są lepsze i mają lepsze wykonanie i inne bajery ale tego MT polecam bo ma podwójny certyfikat ( USA i Europa ) czyli musiał spełnić więcej wymogów bezpieczeństwa.


po pierwsze primo testy Sharpa tyś widział jak są przeprowadzane? To nawet nie odzwierciedla "upadku kasku" z motocykla.
testy Sharpa są komercyjne, producent wysyła specjalne zrobione kaski (nie żadne przypadkowe, może sobie przygotować kilka kasków na testy "specjalnych") wykonywane przy niespełna 30km/h, kasków do testu jest 5. Jest też 5 uderzeń. Biorą kask uderzają np. okolicami płatu czołowego, odstawiają i biorą kolejny kask do kolejnego uderzenia w innym miejscu itd. Nie odzwierciedla to upadku kiedy walisz głową kilka razy o asfalt.
Na początku też nie byłem świadom tego, że testy Sharpa są komercyjne.
Poczytaj o np. amerykańskich testach konsumentów, to są prawdziwe testy. Idą do sklepu kupują kask "icognito" i testują pierwszy lepszy napotkany kask prosto ze sklepu. Testują 1 kask przy kilku uderzeniach przy większej prędkości. To jest prawdziwy test. Więc testami Sharpa nie ma się co sugerować.
traqen03/10/2020 10:45

po pierwsze primo testy Sharpa tyś widział jak są przeprowadzane? To nawet …po pierwsze primo testy Sharpa tyś widział jak są przeprowadzane? To nawet nie odzwierciedla "upadku kasku" z motocykla.testy Sharpa są komercyjne, producent wysyła specjalne zrobione kaski (nie żadne przypadkowe, może sobie przygotować kilka kasków na testy "specjalnych") wykonywane przy niespełna 30km/h, kasków do testu jest 5. Jest też 5 uderzeń. Biorą kask uderzają np. okolicami płatu czołowego, odstawiają i biorą kolejny kask do kolejnego uderzenia w innym miejscu itd. Nie odzwierciedla to upadku kiedy walisz głową kilka razy o asfalt.Na początku też nie byłem świadom tego, że testy Sharpa są komercyjne.Poczytaj o np. amerykańskich testach konsumentów, to są prawdziwe testy. Idą do sklepu kupują kask "icognito" i testują pierwszy lepszy napotkany kask prosto ze sklepu. Testują 1 kask przy kilku uderzeniach przy większej prędkości. To jest prawdziwy test. Więc testami Sharpa nie ma się co sugerować.


Z testami Sharpa problem nie polega na tym że są komercyjne ale na tym że nie odzwierciedlają warunków drogowych ani torowych.

Kask trzeba rozpatrywać w dwóch kategoriach.
1. Bezpieczeństwo bierne. Czyli co będzie jak się już rozwalisz.

2. Bezpieczeństwo czynne czyli w jaki sposób kask może uchronić cię przed punktem 1. To są takie elementy jak:
- Hałas zazwyczaj wpływa na zmęczenie kierowcy i obniżenie refleksu
- Wentylacja nie dobrze gdy w kasku jest za gorąco lub wieje bo w pierwszym przypadku to cieknie ci pot, w drugim załatwisz sobie zatoki
- Widoczność czy pole widzenia jest szerokie, i czy szyba będzie parowała.
- zapięcie, co z tego że kask wypada super w testach jak w momencie wypadku spodnie ci z głowy

Do tego jeszcze takie elementy jak pozycja jeźdźca. Jak jeździsz pochylony to inny kask niż do pozycji wyprostowanej itp itd.

I najważniejsze jak musi być wygodny, super atesty i jakość wykonania nie pomogą jak jazda w nim będzie powodowała dyskomfort co zwiększy szansę na realizację punktu 1.

Temat rzeka. Podsumowując. Głowę masz jedną i nie oszczędzaj na kasku bo zazwyczaj w elementach wymienianych wyżej lepiej wypadają te droższe ;-)
Edytowane przez: "tadhe" paź 4.
tadhe03/10/2020 12:48

Z testami Sharpa problem nie polega na tym że są komercyjne ale na tym że n …Z testami Sharpa problem nie polega na tym że są komercyjne ale na tym że nie odzwierciedlają warunków drogowych ani torowych. Kask trzeba rozpatrywać w dwóch kategoriach.1. Bezpieczeństwo bierne. Czyli co będzie jak się już rozwalisz.2. Bezpieczeństwo czynne czyli w jaki sposób kask może uchronić cię przed punktem 1. To są takie elementy jak:- Hałas zazwyczaj wpływa na zmęczenie kierowcy i obniżenie refleksu- Wentylacja nie dobrze gdy w kraju jest za gorąco lub wieje bo w pierwszym przypadku to cieknie ci pot, w drugim załatwisz sobie zatoki- Widoczność czy pole widzenia jest szerokie, i czy szyba będzie parowała.- zapięcie, ci z tego że wypada super w testach jak w momencie wypadku spodnie co z głowyDo tego jeszcze takie elementy jak pozycja jeźdźca. Jak jeździsz pochylony to inny kask niż do pozycji wyprostowanej itp itd.I najważniejsze jak musi być wygodny, super atesty i jakość wykonania nie pomogą jak jazda w nim będzie powodowała dyskomfort co zwiększy szansę na realizację punktu 1.Temat rzeka. Podsumowując. Głowę masz jedną i nie oszczędzaj na kasku.


A jak dłonie mam dwie to na rękawicach można oszczędzić?
Mat_P03/10/2020 00:12

[Obrazek] Mój ma 5 i nowy teraz kosztuje jakieś +/- 600zl



is17 kupiłem ostatnio nowy fabrycznie za 500zł już w malowaniu
florek12603/10/2020 16:00

A jak dłonie mam dwie to na rękawicach można oszczędzić?


Każdy z nas podejmuje swoje decyzje - bez rąk da się żyć, bez głowy chyba będzie trudniej
florek12603/10/2020 16:00

A jak dłonie mam dwie to na rękawicach można oszczędzić?


Uderz z taką samą siłą o asfalt najpierw dłonią a potem głową, odpowiesz sobie na pytanie :-)
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst