Niestety, ta okazja już wygasła
Karta Micro SD 32GB za 2,64$
348° Zakończono

Karta Micro SD 32GB za 2,64$

10,37zł21,61zł-52% Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
29
wrz 7.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Jak w temacie karta Micro SD 32 GB za 2,64$ więc ok 10 zł.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
cing ciang cionk
set zdjęć wsionk
Szkoda kasy na taki syf
Nazwa mówi sama za siebie "Nu Flash" czyli w środku nie ma pamięci 😋
A poważnie to bałbym się takiego noname
Edytowane przez: "VINCENZO" wrz 7.
W sam raz na mało ważne rzeczy np. (zdjęcia teściowej).
29 Komentarzy
Szkoda kasy na taki syf
Używał ktoś takiej?
Jest jakaś gwarancja?
Nazwa mówi sama za siebie "Nu Flash" czyli w środku nie ma pamięci 😋
A poważnie to bałbym się takiego noname
Edytowane przez: "VINCENZO" wrz 7.
Dane będą tracone hehe
cing ciang cionk
set zdjęć wsionk
Hmm no tam ludzie testy odczytu i zapisu robią, oraz pojemność zapisu, to chyba dobre są.
Kto to kupuje skoro np. w biedrze dają SanDiska Ultra za 12.99
Nie ma reguły Panowie wczoraj wysłałem SanDisk 200GB na reklamację.
W sam raz na mało ważne rzeczy np. (zdjęcia teściowej).
Nie ma reguły czy to chinol, czy Sandisk, czy Kingston, czy inny Lexar.

Własnie padł mi tak-o z dnia na dzień kingston 64gb sdhc i w poniedziałek leci na reklamację.
Jest reguła: Statystyka.
Opinie użytkowników - ilościowo, nie anegdotycznie.

Kontrola jakości gorsza.

Kupiłem dwie EAGET w różnym czasie, obie do śmietnika. Jedna po dwudziestu minutach odtwarzania MP3, a druga fabrycznie nie działała.

Druga sprawa, o której wspomniałeś "leci na gwarancję" - możliwość reklamacji.
Edytowane przez: "Teraz.Wic" wrz 7.
Teraz.Wic07/09/2019 21:14

Jest reguła: Statystyka.Opinie użytkowników - ilościowo, nie ane …Jest reguła: Statystyka.Opinie użytkowników - ilościowo, nie anegdotycznie.Kontrola jakości gorsza.Kupiłem dwie EAGET w różnym czasie, obie do śmietnika. Jedna po dwudziestu minutach odtwarzania MP3, a druga fabrycznie nie działała.Druga sprawa, o której wspomniałeś "leci na gwarancję" - możliwość reklamacji.


Mi oba zamówione EAGETy chodzą bez zarzutu chyba od ponad roku, w telefonach dzieci.
Zamówiłem od nich pedriva 64GB na USB 2.0 za 17zł, ciekawe co przyjdzie. Zapis niby 6-8MB/s, ale biorąc pod uwagę, że ojciec kupił ostatnio Sandiska 32GB za 25zł Mediaexpert co zapisuje średnio 1,5MB/s, to ten chinol nie wygląda wcale najgorzej.
Edytowane przez: "Hatam" wrz 8.
kiedyś połasiłem się na pendrive 32gb za grosze z Chin, po podłączeniu zaczęły się pojawiać ich dziwne krzaczki na ekranie, szybki format i od tamtej pory działa jakieś 8 gb, bo wgranie czegokolwiek by przekroczyło taką objętość powoduje wywalanie błędu ( mimo ze pisze ze 32 gb dostępne), więc nigdy więcej ich wynalazków
pewnie jakosc a'la platinet, tylko platinet dolozy swoje logo i wystawi 500% drozej

na jakies bzdury typu mp3 moze sie nada, ale do aparatu bym tego nie uzywal...
leeloo08/09/2019 12:29

pewnie jakosc a'la platinet, tylko platinet dolozy swoje logo i wystawi …pewnie jakosc a'la platinet, tylko platinet dolozy swoje logo i wystawi 500% drozej na jakies bzdury typu mp3 moze sie nada, ale do aparatu bym tego nie uzywal...


Widać fachowcy na wątku platinet to porządne pamięci nie są fałszowane tak jak większość produktów flash z alliexpres
Szkoda kasy, zamówiłem 32gb sprawdziłem jest ok.700mb. Dobre jest to że chińczyk oddaje kasę szybko.
Kupiłem do videorejestratora chińska netac czy jakoś tak. Po miesiącu karta kaput z niewiadomych przyczyn.

Nigdy więcej.
Edytowane przez: "qenik" wrz 8.
radek0007/09/2019 18:02

Używał ktoś takiej?Jest jakaś gwarancja?


Jest - do granicy państwowej Chin
To jest taki NoName!
Bez sensu!
Kto normalny powierzyłby setki, tysiące zdjęć takiemu nośnikowi?!
Wolę zapłacić kila razy więcej i mieć poczucie bezpieczeństwa.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst