kamizelka benetton 90% puch, 10% pierz, kurtka
324°

kamizelka benetton 90% puch, 10% pierz, kurtka

131,95zł405zł-67% Darmowa dostawa DarmowaLimango Okazje
12
324°
kamizelka benetton 90% puch, 10% pierz, kurtka
paź 13. 2020
musisz byc zalogowany na limango, nizsza cena kamizelki puchowej koloru khaki (dostepna tez żółta) w pelnej rozmiarowce. poprzednio dlugo wisiala za 170zl w outlecie teraz jedyne 131zl, dostawa gratis
Aktualizacje społecznościowe
Limango OkazjeLimango kody rabatowe
Najlepsze komentarze
Promka ok, daję plusa, ale ta kamizelka... jprdl, szajs jak z kerfura z koszyka, albo innego pepco. i to za 400zł... głupich nie sieją jak to mówią.
Nie, żeby coś, ale koleś z trzema kamizelkami jednocześnie zrobił mi dzień To taka aluzja, że w jednej to zbyt zimno?5293257-jl0nf.jpg
12 Komentarzy
dzięki, poczytawszy wziąłem rozmiar +1 co i innym sugeruję (dla klatki 108cm rozmair XL)
5263843-T3uFp.jpg
Edytowane przez: "1ukasz" paź 13.
Promka ok, daję plusa, ale ta kamizelka... jprdl, szajs jak z kerfura z koszyka, albo innego pepco. i to za 400zł... głupich nie sieją jak to mówią.
gildor13/10/2020 13:57

Promka ok, daję plusa, ale ta kamizelka... jprdl, szajs jak z kerfura z …Promka ok, daję plusa, ale ta kamizelka... jprdl, szajs jak z kerfura z koszyka, albo innego pepco. i to za 400zł... głupich nie sieją jak to mówią.


konkrety dlaczego szajs? jezeli to jest to samo co kurtka. kroj, materialy i rozwiazania w postaci ukrytych kieszeni, wbudowanego worka do zwijania kurtki, kaptura awaryjnego to jest to bardzo fajny produkt
Typ13/10/2020 16:13

konkrety dlaczego szajs? jezeli to jest to samo co kurtka. kroj, materialy …konkrety dlaczego szajs? jezeli to jest to samo co kurtka. kroj, materialy i rozwiazania w postaci ukrytych kieszeni, wbudowanego worka do zwijania kurtki, kaptura awaryjnego to jest to bardzo fajny produkt


Nie no ok wszystko na miejscu jak piszesz tylko ten waciak lichy taki jak za 4 paczki. Ruskie kufajki wyglądają porządniej.
Nie wiem jak ten model, kiedyś miałem idę nich kamizelkę, osiem Pou tygodniu bo wszystko w puchu było
Ale za tą cenę można spróbować i ewentualnie zwrócić
Nie, żeby coś, ale koleś z trzema kamizelkami jednocześnie zrobił mi dzień To taka aluzja, że w jednej to zbyt zimno?5293257-jl0nf.jpg
dobry dil, wszystkie kolory byly do kupna?
Za taką cenę podgrzewana macie
Edytowane przez: "pepeSkroluj" paź 18.
pierz od prać?
Ja już mam swoją żółta. Dlaczego niektórzy piszą że szajs? Puch i pierze, dodatkowo poliamid imho świetny deal!
j.witek16/10/2020 22:00

Nie, żeby coś, ale koleś z trzema kamizelkami jednocześnie zrobił mi dzień …Nie, żeby coś, ale koleś z trzema kamizelkami jednocześnie zrobił mi dzień To taka aluzja, że w jednej to zbyt zimno?[Obrazek]


Jest szerszy dzięki temu
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst