Niestety, ta okazja już wygasła
Kamera IP Xiaomi MiJia 360 Home Security Camera 1080P za 30,83$
448° Zakończono

Kamera IP Xiaomi MiJia 360 Home Security Camera 1080P za 30,83$

120zł182zł-34%Banggood Okazje
105
maj 23.
Fajna kamera z zapisem na kartę pamięci lub na dysk podpięty do routera. Posiada możliwość poglądu przez smartfona (nie tylko po WiFi, ale tylko Android).

Najważniejsze funkcje
Kąt widzenia 360°
Nagrywanie w 1080p
Nocne widzenie w podczerwieni
Ciche działanie
Wykrywanie ruchu
Mocowanie na ścianie lub pod sufitem
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Do wstawiającego - usuń, że "tylko Android", bo to nie prawda. Jest oficjalna apka na iOS i działa jak należy.
Edytowane przez: "SeBoLeX" maj 23.
105 Komentarzy
Można nagrywać np na NAS od Synology? Czy wszystko i tak przechodzi najpierw przez chmurę Xiaomi?
enocylhdclub23/05/2019 09:53

Można nagrywać np na NAS od Synology? Czy wszystko i tak przechodzi n …Można nagrywać np na NAS od Synology? Czy wszystko i tak przechodzi najpierw przez chmurę Xiaomi?


Było w którymś temacie z tą kamera o alternatywnym sofcie. Musisz poszukać niestety.
enocylhdclub23/05/2019 09:53

Można nagrywać np na NAS od Synology? Czy wszystko i tak przechodzi n …Można nagrywać np na NAS od Synology? Czy wszystko i tak przechodzi najpierw przez chmurę Xiaomi?


Ze swojego miniPC zrobiłem NASa i bez problemu wykrywa go i zapisuje video, także z Synology tym bardziej nie powinno być problemu. Przez chmurę Xiaomi nic nie przechodzi, bo jest to płatna opcja.
Edytowane przez: "SeBoLeX" maj 23.
Do wstawiającego - usuń, że "tylko Android", bo to nie prawda. Jest oficjalna apka na iOS i działa jak należy.
Edytowane przez: "SeBoLeX" maj 23.
kwasu23/05/2019 09:54

Było w którymś temacie z tą kamera o alternatywnym sofcie. Musisz poszukać …Było w którymś temacie z tą kamera o alternatywnym sofcie. Musisz poszukać niestety.


Piszesz chyba o kamerce Xiaofang, gdzie są dostępne alternatywne softy. Na tą raczej nie ma albo źle szukałem. W każdym bądź razie NAS działa na oficjalnej wersji.
SeBoLeX23/05/2019 09:56

Do wstawiającego - usuń, że "tylko Android", bo to nie prawda. Jest of …Do wstawiającego - usuń, że "tylko Android", bo to nie prawda. Jest oficjalna apka na iOS i działa jak należy.


Rozumiem ze w miejscu w ktorym wifi nie będzie to kamera również będzie sie łączyć z telefonem?

Pytanie: wiesz może czy ta kamera (360) ma opcje wykrywania płaczu dziecka? po review na youtube znalazlem ta zwykla mi home taka opcje opsiada
Edytowane przez: "mieszko" maj 23.
mieszko23/05/2019 10:07

Rozumiem ze w miejscu w ktorym wifi nie będzie to kamera również będzie sie …Rozumiem ze w miejscu w ktorym wifi nie będzie to kamera również będzie sie łączyć z telefonem?



Tak, działa bez problemu po LTE choć zauważalnie wolniej się nią steruję niż przy użyciu WiFi.

Czy działa na płacz to nie wiem. Kamerka ma głośnik i mikrofon ale czy działa w sposób, o którym piszesz, nie mam pojęcia. Dzieci nie mam, a pies nigdy nie szczeka w domu i nie ma jak sprawdzić
Edytowane przez: "SeBoLeX" maj 23.
Polecacie coś innego w tej cenie czy raczej nie ma co szukać i brać tą?
jak uzyskać 120zł z wysyłką ?

wyszło 127 z wysyłką. Licząc CB z TC będzie około 120.
Edytowane przez: "Infinitimind" maj 23.
Infinitimind23/05/2019 10:12

jak uzyskać 120zł z wysyłką ?



Wpisując podany w okazji kod.
Edytowane przez: "SeBoLeX" maj 23.
SeBoLeX23/05/2019 10:14

Wpisujac podany kod?


dolicz 2,5 dolara za szip.
whatever, zakupiłem już wczoraj.
Edytowane przez: "Infinitimind" maj 23.
Ja tu widzę cenę z wysyłką 123,80 - przy wysyłce z CN kod nie działa.
exciter23/05/2019 10:15

Ja tu widzę cenę z wysyłką 123,80 - przy wysyłce z CN kod nie działa.


przecież strona przechodzi na HK to po jakiego grzyba wpisujesz na CN
dakmen23/05/2019 10:20

przecież strona przechodzi na HK to po jakiego grzyba wpisujesz na CN


Po takiego, żeby sprawdzić czy kod działa również na CN.

@enocylhdclub ja bardzo polecam - mam jedną i teraz zamawiam drugą


KURŁAAA, Revolut pobrał kasę, a w PayPal i BG w ogóle nie widać tej transakcji!
Edytowane przez: "exciter" maj 23.
Obstawiam, ze na zewnątrz się nie nada?
Potrzebuję kamerki jezczcze jednej. Przyszła mi już ta z tej okazji pepper.pl/pro…815 i jest o połowę tańsza a robi robotę lux. I teraz pytanie w czym ta jest lepsza i dlaczego powinienem kupić tą skoro mogę mieć 2 z linku za te same piniondze.
Leszczu_Assurin23/05/2019 10:36

Obstawiam, ze na zewnątrz się nie nada?


Ja właśnie kupuję do loggii - montaż w suficie. Najważniejsze, by się nie zmoczyła.
Edytowane przez: "exciter" maj 23.
Leszczu_Assurin23/05/2019 10:36

Obstawiam, ze na zewnątrz się nie nada?


Nie jest odporna na warunki atmosferyczne.
A czy bedzie ją widać w Yi home czy tylko w Mi home? Mam juz Yi i nie chcę w dwóch różnych apkach każdej mieć...
vakl23/05/2019 10:48

A czy bedzie ją widać w Yi home czy tylko w Mi home? Mam juz Yi i nie chcę …A czy bedzie ją widać w Yi home czy tylko w Mi home? Mam juz Yi i nie chcę w dwóch różnych apkach każdej mieć...


Na pewno ją widać w Xiaomi Home:

2355266.jpg
EDIT: to nowa wersja Mi home.
Niestet Yi home nie rozpoznaje konta z Mi.
Edytowane przez: "exciter" maj 23.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst