kalosze dziecięce chłopiec/dziewczynka róże rozmiary
111°

kalosze dziecięce chłopiec/dziewczynka róże rozmiary

24,90zł49,90zł-50%Endo Okazje
10
maj 19.
Kalosze dziecięce dla chłopca/dziewczynki. Dla ceny 24,90 są róże rozmiary w zależności od koloru. Trzeba wybrać konkretny kolor. Są też nieco droższe za 29,90. Promocja na weekend 18-19.05.2019.
Aktualizacje społecznościowe
Endo OkazjeEndo wyprzedaże

Grupy

10 Komentarzy
rog333r19/05/2019 22:43

Komentarz usunięty


Co ty piep..sz ?
Edytowane przez: "Stiloo" maj 19.
Stiloo19/05/2019 22:55

Co ty piep..sz ?


Promocja na weekand 18-19 maja. Ofeta wstawiona 19 maja o 22.30 czyli jeszcze 1.5 h z tego co mozna obliczyc. Moze troche wiecej kultury nastepnym razem?
Edit: licznik na stronie pokazuje jeszcze nawet 8 h wiec wszytsko jest ok.
Edytowane przez: "rog333r" maj 19.
rog333r19/05/2019 23:00

Promocja na weekand 18-19 maja. Ofeta wstawiona 19 maja o 22.30 czyli …Promocja na weekand 18-19 maja. Ofeta wstawiona 19 maja o 22.30 czyli jeszcze 1.5 h z tego co mozna obliczyc. Moze troche wiecej kultury nastepnym razem?


A co ma do tego tesco ?
Stiloo19/05/2019 23:03

A co ma do tego tesco ?


Dokładnie. Cos sie przedmowcy pomyliło.
Endo ma sklep wysyłkowy i wg mnie spoko jakość. Bardzo czesto maja fajne promocje. Plus
Stiloo19/05/2019 23:03

A co ma do tego tesco ?


Faktycznie, pod oferta wyswietlila mi sie jakas oferta z kategorii "Sugestie" i tam byla inna oferta z Tesco, co nieslusznie powiazalem z ta oferta. Pomylilem sie, i to juz powod zebys byl taki ordynarny? Idz na jakis kurs walki z agresja lub kurs dobrych obyczajow.
Post usunelem, bo w zwiazku z pomylka nie byl na temat.
Edytowane przez: "rog333r" maj 19.
Niedawno w Rossmanie za te pieniądze można było kupić 2490 par kaloszy...
rog333r19/05/2019 23:00

Promocja na weekand 18-19 maja. Ofeta wstawiona 19 maja o 22.30 czyli …Promocja na weekand 18-19 maja. Ofeta wstawiona 19 maja o 22.30 czyli jeszcze 1.5 h z tego co mozna obliczyc. Moze troche wiecej kultury nastepnym razem?Edit: licznik na stronie pokazuje jeszcze nawet 8 h wiec wszytsko jest ok.


Wstawiona zaraz po 19, tak gwoli ścisłości. Reszta była w rękach moderatorów.
Przeciesz promocja nadal trwa wiec mozna skozystac.
Dzięki zakupione dla małego chlapacza
ja skorzystałam jeszcze o 8:20
Faktycznie, to chyba do wyczerpania zapasów. Zasugerowałem się informacją z głównej strony o weekendowej promocji.
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od Michal_StfY. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst