Niestety, ta okazja już wygasła
Telewizor SONY LED KD-75XH9096BAEP
318° Zakończono

Telewizor SONY LED KD-75XH9096BAEP

7.391zł8.452zł-13% Darmowa dostawa DarmowaMedia Expert Okazje
45
paź 16. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

po dorzuceniu mibanda4 i wpisaniu kodu K-2002 cena TV spada o 1100pln i mamy mibanda gratis
TV polecany dla konsol nowej generacji, w tym tygodniu sony wydało oprogramowanie udostępniające pełną obsługę hdmi2.1 na 2 postach (120hz przy 4k, eARKi inne bajery)
Głośniki są takie se, ale od tego są soundbary, jakość obrazu jak na LCD bardzo dobra (jest sony xh95 który jest trochę jaśniejszy, ale znacznie droższy)
Moim skromnym zdaniem najlepszy TV an rynku jeśli chodzi o relację jakość/cena, nawet bez promocji, w tej cenie grzech nie skorzystać
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
MichalN16/10/2020 20:30

Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno b …Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno będzie dorównać. 10" większy LED vs 65 OLED za niemal 1000.mniej...


chyba jednak nie, zastanawiałem się nad oledem, ale zobaczyłem kilka wypalonych, i to nie takich sprzed 5 lat tylko rocznik 2018 i 2019, sorry ale TV to zbyt drogi gadget aby wymieniać go co 2 lata
MichalN16/10/2020 20:30

Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno b …Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno będzie dorównać. 10" większy LED vs 65 OLED za niemal 1000.mniej...


ten oled lgcx jest dużo ciemniejszy od soniaka i od poprzednika c9 więc chyba nie
45 Komentarzy
Sztosik!
Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno będzie dorównać. 10" większy LED vs 65 OLED za niemal 1000.mniej...
MichalN16/10/2020 20:30

Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno b …Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno będzie dorównać. 10" większy LED vs 65 OLED za niemal 1000.mniej...


ten oled lgcx jest dużo ciemniejszy od soniaka i od poprzednika c9 więc chyba nie
MichalN16/10/2020 20:30

Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno b …Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno będzie dorównać. 10" większy LED vs 65 OLED za niemal 1000.mniej...


Ja tez sie zastanawiałem mieczy LG CX 65" a Sony X9096H 75" i od wczoraj na półce mam Sony.

Dodam, że kupilem na podobnie promocji 7254 zł - w MediaExpert :-)
dagad16/10/2020 20:32

ten oled lgcx jest dużo ciemniejszy od soniaka i od poprzednika c9 więc c …ten oled lgcx jest dużo ciemniejszy od soniaka i od poprzednika c9 więc chyba nie


No tylko to wartości na papierze, a na żywo OLED obrazem i tak niszczy konkurencję
Ja akurat mam tv w ciemnym miejscu, więc ten OLED z jego czernią robi robotę. Może faktycznie gdybym miał słońce w ekran to bym się zastanowił
sloma16/10/2020 20:44

No tylko to wartości na papierze, a na żywo OLED obrazem i tak niszczy k …No tylko to wartości na papierze, a na żywo OLED obrazem i tak niszczy konkurencję


Czernią i kontrastem tak, innymi aspektami aż tak nie niszczy. Spójrz np: ZD9 vs OLED.
Edytowane przez: "Mr.Prazona-Cebulka.NH" paź 16.
sloma16/10/2020 20:44

No tylko to wartości na papierze, a na żywo OLED obrazem i tak niszczy k …No tylko to wartości na papierze, a na żywo OLED obrazem i tak niszczy konkurencję


pomiary rzeczywiste mówią coś innego z lewej XH95 lg z prawej oled lg
5292782-EaTGH.jpg
Na 55 cali nie ma promki?
MichalN16/10/2020 20:30

Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno b …Chyba jednak LG 65CX w Euro z cashback rozbił bank wcześniej i trudno będzie dorównać. 10" większy LED vs 65 OLED za niemal 1000.mniej...


chyba jednak nie, zastanawiałem się nad oledem, ale zobaczyłem kilka wypalonych, i to nie takich sprzed 5 lat tylko rocznik 2018 i 2019, sorry ale TV to zbyt drogi gadget aby wymieniać go co 2 lata
Adham3216/10/2020 20:38

Ja tez sie zastanawiałem mieczy LG CX 65" a Sony X9096H 75" i od wczoraj …Ja tez sie zastanawiałem mieczy LG CX 65" a Sony X9096H 75" i od wczoraj na półce mam Sony.Dodam, że kupilem na podobnie promocji 7254 zł - w MediaExpert :-)


Napisz coś więcej o tym tv, jak obraz czy trzeba kalibrować, grałeś już w jakieś gry? Jak tam zwykła telewizja.
Elokos90_17/10/2020 00:50

Napisz coś więcej o tym tv, jak obraz czy trzeba kalibrować, grałeś już w j …Napisz coś więcej o tym tv, jak obraz czy trzeba kalibrować, grałeś już w jakieś gry? Jak tam zwykła telewizja.


Xbox One X - FIFA 21 - ustawienia konsoli 4k 60Hz I 1080p 120Hz - na obu super plynnie. Kolory wygladaja bdb, jasno i ostro. HDR dziala dobrze w trybie Game. Ogolnie po przelaczeniu na 4k 60Hz lepiej mi sie grało bo lepsza "ostrosc" obrazu.

PS4 Pro - CallOfDuty MW Warzone - wszytsko ok, płynności brakuje ale to przez sprzęt bo mapa ogromna i Warzone mocno wymaga od konsoli - na oko 30-40 klatek. Ale na wczesniejszym TV 55" Samung mu7002 tak samo.

CallOfDuty BlackOps Cold War Beta - plynnosc spoko, graficznie to samo co CoD MW. Jestem ciekaw jak bedzie na XSX i PS5 bo podobno ma siegac 120 na 4k.

Zwykla TV bardzo dobrze, na 75" jest wyraznie i kolory dobre, i czujesz sie troche jak w kinie.

Netflix - rewelacja filmy z DoblyVision albo 4k

YT - odpalalem filmiki specjalnie te prezentacyjne z OLEDa od LG itp.. I szczerze ? Wygladaja rownie dobrze! Az zaskoczony jestem ze w nocy czern tez potrafiała nie świecić, jak na OLEDzie

Polecam zobaczyc ten filmik - porownianie CX z XH90:


Co do kalibracji, podstawowy Standard jest ok, ale robilem tez ustawienia wlasne według tego:

Alterantywa do filmiku:
allthingst3ch.com/son…ngs

Jedyny minus, to glosniki w TV, sa jak dla mnie w porowaniu z Samsung mu7002 bez bass. Ale i tak planowałem kupic Soundbara :-)
Raczej kupię tyle że 65cali, bo jest sporo tańszy dzieki
Adham3217/10/2020 11:10

Xbox One X - FIFA 21 - ustawienia konsoli 4k 60Hz I 1080p 120Hz - na obu …Xbox One X - FIFA 21 - ustawienia konsoli 4k 60Hz I 1080p 120Hz - na obu super plynnie. Kolory wygladaja bdb, jasno i ostro. HDR dziala dobrze w trybie Game. Ogolnie po przelaczeniu na 4k 60Hz lepiej mi sie grało bo lepsza "ostrosc" obrazu.PS4 Pro - CallOfDuty MW Warzone - wszytsko ok, płynności brakuje ale to przez sprzęt bo mapa ogromna i Warzone mocno wymaga od konsoli - na oko 30-40 klatek. Ale na wczesniejszym TV 55" Samung mu7002 tak samo. CallOfDuty BlackOps Cold War Beta - plynnosc spoko, graficznie to samo co CoD MW. Jestem ciekaw jak bedzie na XSX i PS5 bo podobno ma siegac 120 na 4k.Zwykla TV bardzo dobrze, na 75" jest wyraznie i kolory dobre, i czujesz sie troche jak w kinie.Netflix - rewelacja filmy z DoblyVision albo 4kYT - odpalalem filmiki specjalnie te prezentacyjne z OLEDa od LG itp.. I szczerze ? Wygladaja rownie dobrze! Az zaskoczony jestem ze w nocy czern tez potrafiała nie świecić, jak na OLEDziePolecam zobaczyc ten filmik - porownianie CX z XH90:[Video] Co do kalibracji, podstawowy Standard jest ok, ale robilem tez ustawienia wlasne według tego: [Video] Alterantywa do filmiku: https://allthingst3ch.com/sonysettingsJedyny minus, to glosniki w TV, sa jak dla mnie w porowaniu z Samsung mu7002 bez bass. Ale i tak planowałem kupic Soundbara :-)


Dzięki. Widać że lg jest biały gdzie sony lekko żółty lecz jeśli chodzi o detale w jasnych scenach np. te chmury w drugiej popolowie filmu to sony bije oleda
Obecnie nie ma lepszej oferty na do telewizor większy niż 65. Bardzo długo drążę temat. Albo IPS od lg gdzie lipa w nocy i do bani lokalne wygaszanie, które więcej psuje nie wprowadza pożytku i kiepski efekt HDR albo z drugiej strony jak już VA to do niska jasność w HDR (np tcl c815) albo brak wsparcia dla Dolby Vision (Samsung). Ja się chyba skuszę lecz odczekam jeszcze do BF może cena jeszcze trochę spadnie. Poleciał bym na promkę w stylu 75xh90 + ps5
Daniel_v3Q17/10/2020 12:36

Obecnie nie ma lepszej oferty na do telewizor większy niż 65. Bardzo długo …Obecnie nie ma lepszej oferty na do telewizor większy niż 65. Bardzo długo drążę temat. Albo IPS od lg gdzie lipa w nocy i do bani lokalne wygaszanie, które więcej psuje nie wprowadza pożytku i kiepski efekt HDR albo z drugiej strony jak już VA to do niska jasność w HDR (np tcl c815) albo brak wsparcia dla Dolby Vision (Samsung). Ja się chyba skuszę lecz odczekam jeszcze do BF może cena jeszcze trochę spadnie. Poleciał bym na promkę w stylu 75xh90 + ps5


Ja już prawie LG kupiłem... Ale wstrzymałem się w ostatnim momencie. Czekam na cos lepszego w cenie < 7000
sloma16/10/2020 20:44

No tylko to wartości na papierze, a na żywo OLED obrazem i tak niszczy k …No tylko to wartości na papierze, a na żywo OLED obrazem i tak niszczy konkurencję


Wyczytali gdzieś tam ze cx jest ciemny i powtarzają, a pewnie nie widzieli na zywo. Cx miał mniejsza niż c9 jasnosc maksymalna w HDR na początkowej wersji oprogramowania. Sony gra fajnie, ale to nie ta półka co oledy
Czy możliwe jest obniżenie ceny przez wrzucenie innego przedmiotu niż Mi Band? Dzięki z góry za odpowiedź
cebulord17/10/2020 21:39

Czy możliwe jest obniżenie ceny przez wrzucenie innego przedmiotu niż Mi Ba …Czy możliwe jest obniżenie ceny przez wrzucenie innego przedmiotu niż Mi Band? Dzięki z góry za odpowiedź


Tak
Jaki jest mechanizm tej promocji? Dowolna druga rzecz, czy druga w określonej cenie? Miband srednio mi potrzebny... już prędzej jakiś kabel.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst