Cena niezła, ale nadal aktualna jest okazja z amazona za …Cena niezła, ale nadal aktualna jest okazja z amazona za 270.https://www.pepper.pl/promocje/jbl-flip4-czerwony-184993
Ale nie każdemu może podobać się czerwony kolor
21 Komentarzy
Cena niezła, ale nadal aktualna jest okazja z amazona za 270. pepper.pl/pro…993
Cena niezła, ale nadal aktualna jest okazja z amazona za …Cena niezła, ale nadal aktualna jest okazja z amazona za 270.https://www.pepper.pl/promocje/jbl-flip4-czerwony-184993
Cena niezła, ale nadal aktualna jest okazja z amazona za …Cena niezła, ale nadal aktualna jest okazja z amazona za 270.https://www.pepper.pl/promocje/jbl-flip4-czerwony-184993
Kupił go w zklepie stacjonarnym a nie przez internet i nie ma takiej …Kupił go w zklepie stacjonarnym a nie przez internet i nie ma takiej możliwości
Został kupiony w RTV EURO AGD i jest możliwość dokupienia gwarancji( w przypadku tego głośnika kosztuje 170 zł), trwa ona 5 lat, wrazie jakich kolwiek uszkodzeń wymieniają na nowy, ale co ciekawe jak wyjdzie nowszy model (jbl flip 5) to oni wymienią naszego Jbl flipa 4 na flipa 5 . I tak dalej potem na flip 6,flip 7 do momentu końca gwarancji
Został kupiony w RTV EURO AGD i jest możliwość dokupienia gwarancji( w prz …Został kupiony w RTV EURO AGD i jest możliwość dokupienia gwarancji( w przypadku tego głośnika kosztuje 170 zł), trwa ona 5 lat, wrazie jakich kolwiek uszkodzeń wymieniają na nowy, ale co ciekawe jak wyjdzie nowszy model (jbl flip 5) to oni wymienią naszego Jbl flipa 4 na flipa 5 . I tak dalej potem na flip 6,flip 7 do momentu końca gwarancji
Został kupiony w RTV EURO AGD i jest możliwość dokupienia gwarancji( w prz …Został kupiony w RTV EURO AGD i jest możliwość dokupienia gwarancji( w przypadku tego głośnika kosztuje 170 zł), trwa ona 5 lat, wrazie jakich kolwiek uszkodzeń wymieniają na nowy, ale co ciekawe jak wyjdzie nowszy model (jbl flip 5) to oni wymienią naszego Jbl flipa 4 na flipa 5 . I tak dalej potem na flip 6,flip 7 do momentu końca gwarancji
Dupa a nie gwarancja. Rzecznik praw konsumenta już dawno powinien się tym zająć. To nie żadna gwarancja tylko zwykła umowa UBEZPIECZENIA, z kupą wyłączeń i ograniczeń - z naciskiem na kupę. "Bez haczyków i gwiazdek" dobre sobie. "Realizujemy ponad 95% zgłoszeń", ciekawe ile pozytywnie, bo rozumiem że 5% w ogóle nie jest nawet rozpatrywane. Poczytaj warunki ubezpieczenia. Generalnie jest to zwykłe naciąganie frajerów. Pozdrawiam serdecznie.
Dupa a nie gwarancja. Rzecznik praw konsumenta już dawno powinien się tym z …Dupa a nie gwarancja. Rzecznik praw konsumenta już dawno powinien się tym zająć. To nie żadna gwarancja tylko zwykła umowa UBEZPIECZENIA, z kupą wyłączeń i ograniczeń - z naciskiem na kupę. "Bez haczyków i gwiazdek" dobre sobie. "Realizujemy ponad 95% zgłoszeń", ciekawe ile pozytywnie, bo rozumiem że 5% w ogóle nie jest nawet rozpatrywane. Poczytaj warunki ubezpieczenia. Generalnie jest to zwykłe naciąganie frajerów. Pozdrawiam serdecznie.
Ja już skorzystałem 3 razy z ubezpieczenia i albo dostawałem nowy sprzęt albo naprawili więc osobiście złego słowa nie mogę powiedzieć.
Dupa a nie gwarancja. Rzecznik praw konsumenta już dawno powinien się tym z …Dupa a nie gwarancja. Rzecznik praw konsumenta już dawno powinien się tym zająć. To nie żadna gwarancja tylko zwykła umowa UBEZPIECZENIA, z kupą wyłączeń i ograniczeń - z naciskiem na kupę. "Bez haczyków i gwiazdek" dobre sobie. "Realizujemy ponad 95% zgłoszeń", ciekawe ile pozytywnie, bo rozumiem że 5% w ogóle nie jest nawet rozpatrywane. Poczytaj warunki ubezpieczenia. Generalnie jest to zwykłe naciąganie frajerów. Pozdrawiam serdecznie.
Dupa a nie gwarancja. Rzecznik praw konsumenta już dawno powinien się tym z …Dupa a nie gwarancja. Rzecznik praw konsumenta już dawno powinien się tym zająć. To nie żadna gwarancja tylko zwykła umowa UBEZPIECZENIA, z kupą wyłączeń i ograniczeń - z naciskiem na kupę. "Bez haczyków i gwiazdek" dobre sobie. "Realizujemy ponad 95% zgłoszeń", ciekawe ile pozytywnie, bo rozumiem że 5% w ogóle nie jest nawet rozpatrywane. Poczytaj warunki ubezpieczenia. Generalnie jest to zwykłe naciąganie frajerów. Pozdrawiam serdecznie.
Jak ktoś jest "frajerem" i zgłasza np. że rzucił telefonem o ścianę to z jakiej racji ma coś takiego być zrealizowane pozytywnie? Wystarczy mieć więcej IQ od ziemniaka i można z takiego ubezpieczenia bez problemu skorzystać.
Został kupiony w RTV EURO AGD i jest możliwość dokupienia gwarancji( w prz …Został kupiony w RTV EURO AGD i jest możliwość dokupienia gwarancji( w przypadku tego głośnika kosztuje 170 zł), trwa ona 5 lat, wrazie jakich kolwiek uszkodzeń wymieniają na nowy, ale co ciekawe jak wyjdzie nowszy model (jbl flip 5) to oni wymienią naszego Jbl flipa 4 na flipa 5 . I tak dalej potem na flip 6,flip 7 do momentu końca gwarancji
Serio? Testowałes?
Bardzo dobry głośnik, posiadam go od pół roku i polecam każdemu, bardzo dobry bass jak na takie małe wymiary i wytrzymała bateria.
ta promocja bedzie juz dostepna jutro (12.09.2019) od 00:00 na stronce ? kupywał ktoś kiedyś na sellgros ? jak to wlasnie wyglada , od ktorej wrzucaja takie promocje na sklep? Z góry dzieki za pomoc
ta promocja bedzie juz dostepna jutro (12.09.2019) od 00:00 na stronce ? …ta promocja bedzie juz dostepna jutro (12.09.2019) od 00:00 na stronce ? kupywał ktoś kiedyś na sellgros ? jak to wlasnie wyglada , od ktorej wrzucaja takie promocje na sklep?Z góry dzieki za pomoc
Promka pochodzi z gazetki i obowiązuje od jutra. Nie wiem czy to samo będzie onkine bo nigdy w ten sposób u nich nie zamawiałem.
pepper.pl/pro…993
Ale nie każdemu może podobać się czerwony kolor
pepper.pl/pro…993
Ale nie każdemu może podobać się czerwony kolor
A zwrócić nie możesz?
Z tym, że tam czas dostawy pokazuje 1-2 miesiące
Kupił go w zklepie stacjonarnym a nie przez internet i nie ma takiej możliwości
Został kupiony w RTV EURO AGD i jest możliwość dokupienia gwarancji( w przypadku tego głośnika kosztuje 170 zł), trwa ona 5 lat, wrazie jakich kolwiek uszkodzeń wymieniają na nowy, ale co ciekawe jak wyjdzie nowszy model (jbl flip 5) to oni wymienią naszego Jbl flipa 4 na flipa 5 . I tak dalej potem na flip 6,flip 7 do momentu końca gwarancji
Nie wymienia jak będzie na stanie 4
Cóź tu dużo pisac, przepłaciłeś. Kupować tak słaby głośnik w takiej cenie?
Dupa a nie gwarancja. Rzecznik praw konsumenta już dawno powinien się tym zająć. To nie żadna gwarancja tylko zwykła umowa UBEZPIECZENIA, z kupą wyłączeń i ograniczeń - z naciskiem na kupę. "Bez haczyków i gwiazdek" dobre sobie. "Realizujemy ponad 95% zgłoszeń", ciekawe ile pozytywnie, bo rozumiem że 5% w ogóle nie jest nawet rozpatrywane. Poczytaj warunki ubezpieczenia. Generalnie jest to zwykłe naciąganie frajerów. Pozdrawiam serdecznie.
Ja już skorzystałem 3 razy z ubezpieczenia i albo dostawałem nowy sprzęt albo naprawili więc osobiście złego słowa nie mogę powiedzieć.
To działa, tylko kwestia tego jak to "ugryziesz"
Jak ktoś jest "frajerem" i zgłasza np. że rzucił telefonem o ścianę to z jakiej racji ma coś takiego być zrealizowane pozytywnie? Wystarczy mieć więcej IQ od ziemniaka i można z takiego ubezpieczenia bez problemu skorzystać.
Serio?
Testowałes?
Z góry dzieki za pomoc
Promka pochodzi z gazetki i obowiązuje od jutra. Nie wiem czy to samo będzie onkine bo nigdy w ten sposób u nich nie zamawiałem.