Niestety, ta okazja już wygasła
Jack Daniels Straight Rye Whiskey @ Carrefour
307° Zakończono

Jack Daniels Straight Rye Whiskey @ Carrefour

89,99zł119zł-24%Carrefour Okazje
12
307° Zakończono
Jack Daniels Straight Rye Whiskey @ Carrefour
lip 31. 2020Dostępność Mazowieckie

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Znalezione w sklepie Carrefour, Warszawa Promenada.
Zytnia odmiana znanego trunku, nie probowalem jeszcze wiec nie wiem czy warta polecenia.
W internecie widzialem najtaniej za 119 wiec dla zwolennikow Jacka napewno warta sprobowania.

Edit: bardzo mozliwe ze ofera ogolnopolska.

286005.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Carrefour OkazjeCarrefour gazetka
12 Komentarzy
@Moves dodaj proszę zdjęcie cenówki/paragonu/czytnika/gazetki
Almane31/07/2020 16:04

@Moves dodaj proszę zdjęcie cenówki/paragonu/czytnika/gazetki


Dzieki, juz
Napisz jak smakuje
Dobre to żyto?
Akcja ogólnopolska, dzisiaj w łódzkim też widziałem.
4833167-paQlA.jpg
Edytowane przez: "Marko_no1" lip 31.
Oczywiście kwestia gustu ale moim zdaniem jest dużo lepsza.mimo 45% jest delikatniejsza
No to otworzylem butelke. Wg mnie absolutnie nie jest to trunek do smakowania. Ciekawie mozna porownac ze zwyklym Jackiem i wyczuc roznice miedzy kukurydza a zytem ale poza tym to tylko jako baza dla koktajli (tak jak Apple, Fire czy Honey).
Edytowane przez: "Moves" lip 31.
Moves31/07/2020 23:23

No to otworzylem butelke. Wg mnie absolutnie nie jest to trunek do …No to otworzylem butelke. Wg mnie absolutnie nie jest to trunek do smakowania. Ciekawie mozna porownac ze zwyklym Jackiem i wyczuc roznice miedzy kukurydza a zytem ale poza tym to tylko jako baza dla koktajli (tak jak Apple, Fire czy Honey).


Czuć voltaż 45 koni?
matt190401/08/2020 10:40

Czuć voltaż 45 koni?


Napewno mocniejszy zapach od standardowego JD ale w smaku chyba tych dodatkowych % nie czuc za mocno.
To smakuje jak czarny jack, czy właśnie bardziej słodko jak te wszystkie fire, apple czy honey?
Edytowane przez: "Herv" sie 1.
Herv01/08/2020 20:07

To smakuje jak czarny jack, czy właśnie bardziej słodko jak te wszystkie fi …To smakuje jak czarny jack, czy właśnie bardziej słodko jak te wszystkie fire, apple czy honey?


Bardziej czarny JD w koncu to jest whisky, w przecienstwie do kolorowych JD ktore sa likierami na bazie whisky.
Herv01/08/2020 20:07

To smakuje jak czarny jack, czy właśnie bardziej słodko jak te wszystkie fi …To smakuje jak czarny jack, czy właśnie bardziej słodko jak te wszystkie fire, apple czy honey?


Dużo bardziej wytrawne niż "siódemka" ze względu na zawartość żyta w zacierze na poziomie ok. 70%.
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od Moves. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst