Jabra Elite 65t Active
170°

Jabra Elite 65t Active

549zł699zł-21% Darmowa dostawa DarmowaMedia Expert Okazje
23
cze 7.
Super słuchawki true wireless. Wszędzie w Polsce cena 699. Jeszcze na OleOle tez sie wlasnie pojawilo 549.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

23 Komentarze
wytłumaczcie mi proszę jedna dobra słuchawka BT tej marki to wydatek około 100 zł
tymczasem duet 500-700 zł
bomber07/06/2019 23:34

wytłumaczcie mi proszę jedna dobra słuchawka BT tej marki to wydatek ok …wytłumaczcie mi proszę jedna dobra słuchawka BT tej marki to wydatek około 100 złtymczasem duet 500-700 zł



Nie znam się ale się wypowiem: Bo tu pewnie masz stereo dźwięk itp bajery
Czarne także w promocji na MediaExpert za 589 - szkoda że kilka dni temu kupiłem w normalnej cenie
eter07/06/2019 23:39

Nie znam się ale się wypowiem: Bo tu pewnie masz stereo dźwięk itp bajery …Nie znam się ale się wypowiem: Bo tu pewnie masz stereo dźwięk itp bajery


Jurek wczoraj szukał czegoś do biegania. Budżet 100 PLN, chyba trzeba go wołać Juureek Znalazłem słuchawki dla Ciebie @Jeżew
Ender08/06/2019 00:05

Jurek wczoraj szukał czegoś do biegania. Budżet 100 PLN, chyba trzeba go w … Jurek wczoraj szukał czegoś do biegania. Budżet 100 PLN, chyba trzeba go wołać Juureek Znalazłem słuchawki dla Ciebie @Jeżew


Wujek biere, ale musisz mi coś tam dorzucić do tej stówy
Jeżew08/06/2019 00:10

Wujek biere, ale musisz mi coś tam dorzucić do tej stówy


Wychodzi na to, że cztery cztery dziewięć Luźno. Jak będę jechać, to zostawię na Orlenie na Górze Św. Anny
Z miesiąc temu były w takiej samej cenie w sklepie mall, skusiłem się wtedy i jestem bardzo zadowolony.Brzmienie super, komfort ogromny - szczególnie po przesiadce z kabelka Bardzo wygodne. I chyba najbardziej mi się podoba, że zrobione z sensem pomysłem. Wkładasz do ucha - zaczynają grać. Wyjmujesz i trzymasz w dłoni - pauza. Odkładasz - automatycznie rozłączają bluetooth. Takie to wszystko jak powinno być.
Never again Jabra. Ta firma w stosunku ceny do jakości to ściek. Wszystkie headsety w call center w którym pracowałem były z jabry i kosztowy po ~300zł, a ścinały, były ciche, mikrofon przez który nie słyszeli nas klienci, regulacja wcinała i wyrywała włosy, chiński plastik, sprzęt tragicznie niskiej jakości.
I w czym one lepsze niż takie Tiso i4? Jak dla mnie przerost formy ponad treścią o jakieś 4 stówki.

pepper.pl/pro…e=4
bomber07/06/2019 23:34

wytłumaczcie mi proszę jedna dobra słuchawka BT tej marki to wydatek ok …wytłumaczcie mi proszę jedna dobra słuchawka BT tej marki to wydatek około 100 złtymczasem duet 500-700 zł


Ponieważ te są do słuchania muzyki, a tamte do zwykłych rozmów (chyba że sprzedają pojedyncze do muzyki) przez co w tym masz lepszą jakość dźwięku i sporo opcji ustawień
Roggy08/06/2019 08:51

Never again Jabra. Ta firma w stosunku ceny do jakości to ściek. Wszystkie …Never again Jabra. Ta firma w stosunku ceny do jakości to ściek. Wszystkie headsety w call center w którym pracowałem były z jabry i kosztowy po ~300zł, a ścinały, były ciche, mikrofon przez który nie słyszeli nas klienci, regulacja wcinała i wyrywała włosy, chiński plastik, sprzęt tragicznie niskiej jakości.


Te akurat są mega dobre, jest mnóstwo recenzji
Hary8608/06/2019 09:12

I w czym one lepsze niż takie Tiso i4? Jak dla mnie przerost formy ponad …I w czym one lepsze niż takie Tiso i4? Jak dla mnie przerost formy ponad treścią o jakieś 4 stówki.https://www.pepper.pl/promocje/sluchawki-tiso-i4-bluetooth-50-156930?page=4#comment-2416555


Jabry są bardzo fajne, mają dedykowany soft z dużą ilością ustawień, mają regulowane ANC i bajery w stylu: jak wyjmiesz z ucha to przestają grać itp, itd... Kiedyś nawet już niemal je kupowałem.

No ale jak trochę potestowałem i przemyślałem rożne za i przeciw, to stwierdziłem, że takie Tiso i4 są lepszą opcją, bo:
- ANC nie mają, ale pasywne wygłuszanie jest bardzo dobre,
- są małe i zgrabne, bardzo dobrze leżą w uchu, nie wystają jak anteny u teletubisia, a nawet założenie czapki nie pogarsza bardzo komfortu,
- dźwięk naprawdę bardzo dobry, o dziwo całkiem niezłe wysokie i niskie, a i separacja jest przyzwoita,
- no i kosztują niewiele ponad 50 cebulionów, więc niemal 500 stów zostaje w kieszeni.

To ostatnie jest szczególnie ważne dla kogoś, kto często i dużo takich słuchawek używa. Wtedy akumulatorki szybko można zajechać, a przy Tiso, stare bez emocji do kosza i po prostu kupuję drugą parę. Przy Jabrach może trochę dupsko zaboleć z żalu...
Jeśli kto chce kupić coś Jabry, to proponuję się zastanowić. Wprawdzie z moich doświadczeń wynika, że jakość urządzeń jest bardzo dobra, to jednak nie życzę nikomu, żeby coś się zepsuło, a zepsuć się prędzej czy później musi.
Problem w tym, że serwis Jabry w Polsce (nie wiem jak w innych krajach) to śmiech na sali. Przez telefon dowiesz się od konsultanta co się zepsuło, mimo, że nie widział i nie dotknął słuchawek, że jest to płyta główna i że naprawa jest nieopłacalna, a "w ogóle to daj se pan spokój z naprawianiem". W serwisie (fixit.pl) dowiesz się tyle samo ile możesz się dowiedzieć zadając pytanie o możliwość naprawy swojemu psu - zakładam, że pies nie umie mówić i zasadniczo leje na twój problem.
Co do ceny - każdy widzi, nie ma co pisać. Moim zdaniem są to urządzenia zdecydowanie zbyt drogie (piszę tu głównie o Elite) i choć rewelacyjne w użytkowaniu, to jednak zbyt mało żywotne. W połączeniu z serwisem, którego w zasadzie nie ma należy stwierdzić, że firmę Jabra lepiej omijać.
Uprzedzając pytania - mam 3 różne zestawy słuchawkowe Jabry, w tym Elite. Dwa zepsute, w tym Elite.
WwWw_Ww08/06/2019 10:19

Jeśli kto chce kupić coś Jabry, to proponuję się zastanowić. Wprawdzie z mo …Jeśli kto chce kupić coś Jabry, to proponuję się zastanowić. Wprawdzie z moich doświadczeń wynika, że jakość urządzeń jest bardzo dobra, to jednak nie życzę nikomu, żeby coś się zepsuło, a zepsuć się prędzej czy później musi.Problem w tym, że serwis Jabry w Polsce (nie wiem jak w innych krajach) to śmiech na sali. Przez telefon dowiesz się od konsultanta co się zepsuło, mimo, że nie widział i nie dotknął słuchawek, że jest to płyta główna i że naprawa jest nieopłacalna, a "w ogóle to daj se pan spokój z naprawianiem". W serwisie (fixit.pl) dowiesz się tyle samo ile możesz się dowiedzieć zadając pytanie o możliwość naprawy swojemu psu - zakładam, że pies nie umie mówić i zasadniczo leje na twój problem.Co do ceny - każdy widzi, nie ma co pisać. Moim zdaniem są to urządzenia zdecydowanie zbyt drogie (piszę tu głównie o Elite) i choć rewelacyjne w użytkowaniu, to jednak zbyt mało żywotne. W połączeniu z serwisem, którego w zasadzie nie ma należy stwierdzić, że firmę Jabra lepiej omijać.Uprzedzając pytania - mam 3 różne zestawy słuchawkowe Jabry, w tym Elite. Dwa zepsute, w tym Elite.


A toś mnie pocieszył. W ostatnich dniach padł mi chyba akumulator (słuchawki samoczynnie rozładowują się w ciągu 2 dni od naładowania) w Jabr Move które kupiłem pół roku temu na X-kom. Dopiero co zgłosiłem chęć naprawy gwarancyjnej, ale już widzę że będzie wesoło...
WwWw_Ww08/06/2019 10:19

Jeśli kto chce kupić coś Jabry, to proponuję się zastanowić. Wprawdzie z mo …Jeśli kto chce kupić coś Jabry, to proponuję się zastanowić. Wprawdzie z moich doświadczeń wynika, że jakość urządzeń jest bardzo dobra, to jednak nie życzę nikomu, żeby coś się zepsuło, a zepsuć się prędzej czy później musi.Problem w tym, że serwis Jabry w Polsce (nie wiem jak w innych krajach) to śmiech na sali. Przez telefon dowiesz się od konsultanta co się zepsuło, mimo, że nie widział i nie dotknął słuchawek, że jest to płyta główna i że naprawa jest nieopłacalna, a "w ogóle to daj se pan spokój z naprawianiem". W serwisie (fixit.pl) dowiesz się tyle samo ile możesz się dowiedzieć zadając pytanie o możliwość naprawy swojemu psu - zakładam, że pies nie umie mówić i zasadniczo leje na twój problem.Co do ceny - każdy widzi, nie ma co pisać. Moim zdaniem są to urządzenia zdecydowanie zbyt drogie (piszę tu głównie o Elite) i choć rewelacyjne w użytkowaniu, to jednak zbyt mało żywotne. W połączeniu z serwisem, którego w zasadzie nie ma należy stwierdzić, że firmę Jabra lepiej omijać.Uprzedzając pytania - mam 3 różne zestawy słuchawkowe Jabry, w tym Elite. Dwa zepsute, w tym Elite.


To jest problem korzystania z gwarancji producenta a nie rękojmi sprzedawcy. Producent niby musi cos zrobić tylko niekoniecznie naprawić. Jak popsuła mi się nowa zmywarka Electrolux po 15 dniach użytkowania to kolejne 8 tygodni uzeralem się z serwisem i Electroluxem bo zamiast zgłosić na rękojmię wybrałem gwarancję. A u sprzedawcy zgłaszasz, ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się i naprawę, ewentualnie może wydłużyć czas naprawy ale nieznacznie, w innym wypadku zwrot kasy. A psuje się wszystko, samochody za bańkę też, tylko pytanie jak te problemy są rozwiązywane przez sprzedawcę czy producenta.
michal343408/06/2019 11:43

To jest problem korzystania z gwarancji producenta a nie rękojmi …To jest problem korzystania z gwarancji producenta a nie rękojmi sprzedawcy. Producent niby musi cos zrobić tylko niekoniecznie naprawić. Jak popsuła mi się nowa zmywarka Electrolux po 15 dniach użytkowania to kolejne 8 tygodni uzeralem się z serwisem i Electroluxem bo zamiast zgłosić na rękojmię wybrałem gwarancję. A u sprzedawcy zgłaszasz, ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się i naprawę, ewentualnie może wydłużyć czas naprawy ale nieznacznie, w innym wypadku zwrot kasy. A psuje się wszystko, samochody za bańkę też, tylko pytanie jak te problemy są rozwiązywane przez sprzedawcę czy producenta.



Ja mówię o problemie, przed którym staniesz po 12 miesiącach i 1 dniu od daty zakupu. Wtedy już firma Jabra może czuć się zwolniona z zobowiązań i najprawdopodobniej z tego skorzysta.
Edytowane przez: "WwWw_Ww" cze 8.
Sprzedawca w Polsce odpowiada przez 2 lata. Firma Jabra nie ma nic do tego, chyba że daje dłuższą gwarancję. To masz 2 lata rękojmi i resztę u producenta.
michal343408/06/2019 14:09

Sprzedawca w Polsce odpowiada przez 2 lata. Firma Jabra nie ma nic do …Sprzedawca w Polsce odpowiada przez 2 lata. Firma Jabra nie ma nic do tego, chyba że daje dłuższą gwarancję. To masz 2 lata rękojmi i resztę u producenta.



Możliwe, że masz 2 lata, nie wchodzę w dyskusję bo nie wiem. Moje słuchawki mają trochę ponad 3 lata. Wciąż uważam, że słuchawki Elite są zbyt drogie na to, żeby po 3 latach wyrzucić je do kosza i pójść do sklepu po nowe.
Zostawmy dyskusję co ci "gwarantuje" polskie prawo, mi chodzi o stosunek sprzedającego produkt do kupującego ten produkt. W przypadku moich doświadczeń można to scharakteryzować jako stosunek do stosunku po stosunku.
Postawa "serwisu" Jabry w Polsce nie wynika z niczego innego, jak z olewania przez producenta (Jabra) swoich klientów... Odsyłam zainteresowanych tematem do komentarzy choćby na Amazonie żeby nie było, że trafił się frustrat i jęczy.
pawroz07/06/2019 23:51

Czarne także w promocji na MediaExpert za 589 - szkoda że kilka dni temu k …Czarne także w promocji na MediaExpert za 589 - szkoda że kilka dni temu kupiłem w normalnej cenie



@pawroz A nie możesz zwrócić? Ja też kupiłem kilka dni temu, przetestowałem tylko czy działają i jak zobaczyłem te 589zł vs 699, to zapakowuje i lece zwracać do sklepu i kupuje taniej

A wiesz czy ta promocja to tylko internetowo czy też w sklepie fizycznym?
krzyk208/06/2019 15:06

@pawroz A nie możesz zwrócić? Ja też kupiłem kilka dni temu, prze …@pawroz A nie możesz zwrócić? Ja też kupiłem kilka dni temu, przetestowałem tylko czy działają i jak zobaczyłem te 589zł vs 699, to zapakowuje i lece zwracać do sklepu i kupuje taniej A wiesz czy ta promocja to tylko internetowo czy też w sklepie fizycznym?


Nie chce mi się bawić w zwracanie, kupowałem stacjonarnie te słuchawki - ale z samych słuchawek jestem bardzo zadowolony
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od michal3434. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst