Niestety, ta okazja już wygasła
Inteligentne Gniazdko BlitzWolf® BW-SHP6 WiFi Socket 10A EU z Banggood za 9,99$
483° Zakończono

Inteligentne Gniazdko BlitzWolf® BW-SHP6 WiFi Socket 10A EU z Banggood za 9,99$

39,60zł Darmowa dostawa DarmowaBanggood Okazje
90
wrz 3. 2019Dostawa z: Chiny

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Inteligentne Gniazdko BlitzWolf® BW-SHP6 WiFi Socket 10A EU z Banggood

Pierwszy raz poniżej 10$ i tym samym pierwszy raz poniżej 40zł
Aby uzyskać taką cenę musimy w podsumowaniu podać kod BGSOC19

Działa z Alexa i Google Assistant
Kontrola przez WiFi
Przełącznik czasowy
Monitorowanie elektryczności
Udostępnianie urządzeń

184043.jpg184043.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
@adikadik Brać to 2/3 ceny bliźniaka dostępnego w PL, mam wprawdzie ze starej partii, która ma dziurawe firmware (i jakoś nie chce się update'ować?, ciekawe jak będzie tutaj), ale jak dla mnie:

na plus tego Blitzwolf BW-SHP6 lub Gosund Sp111
- kompaktowy rozmiar (dość dobrze zerżnięte z polskiego Fibaro, ale nie idealnie, bo Fibaro potrafiło wyprodukować też wersję z gniazdkiem typu E), w sumie to dopiero trzecia konstrukcja tego typu (po Fibaro sprzed lat, które pierwotnie było zaprojektowane jako z-wave, teraz mają też model BT, oraz po Neo Coolcam, gdzie wykonanie jest w tej chwili jednak na ostatnim miejscu, oczywiście mówię o kategorii tak kompaktowych rozwiązań, a też Neo było pierwotnie projektowane jako z-wave, obecnie mają także wersję WiFi)
- normalna praca w chmurach Tuya Smart i Smart Life (zamiast biednej brandowanej chmury) z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji o tych samych nazwach (oczywiście nie można podłączyć naraz do kilku chmur/apek), może więc współpracować w jednym prostym systemie ze wspomnianym gniazdkiem z biedry (o ile oba powiążemy z niebrandowaną chmurą)
- dość renomowany producent (Hysiry)
- można bezszkodowo otworzyć i zamknąć obudowę, czyli coś co ucieszy tych którzy wolą soft DIY
wnętrze doskonale widać np, tam github.com/ct-…166 i istnieje projekt wtyczki do programowania sprzętu (do samodzielnego wydruku 3D) thingiverse.com/thi…090

minusy
- strona gniazda to IEC typ F, zamiast obowiązującego u nas E (powtarzam jak katarynka, ale tak to powinno wyglądać), tu niestety konstrukcja olewa "francusko-polski" rynek, nieco na osłodę - po stronie wtyku mamy unischuko, więc będzie pasować do gniazdek
- stosunkowo niska obciążalność (10A i tu przypomnę - dla obciążenia o charakterze rezystancyjnym)
- nie nadaje się do pracy w miejscach zagrożonych zachlapaniem (łazienka wykluczona)
- niska rozdzielczość układu pomiarowego (zastosowano dość typowy rezystor 1 miliom, co jest w pewnym sensie plusem - bo w zamian za to nie wydziela się w nim nadmierna moc nawet przy maksymalnym dopuszczalnym obciążeniu gniazda)
Edytowane przez: "szopen" wrz 3. 2019
90 Komentarzy
Dużo gorsze od shp5?
Drejkuu03/09/2019 11:47

Dużo gorsze od shp5?


To jest na 10A i jest jak widać zdecydowanie mniejsze. Dwóch SHP5 nie da na przykład rady włożyć obok siebie w podwójne gniazdko.
Nie dodałem, a nie chcę już edytować okazji, żeby nie trafiła na moderację.
To gniazdko ma oczywiście pomiar zużytego prądu.
Edytowane przez: "piskorpep" wrz 3. 2019
Coś podobnego widziałem ostatnio w biedrze za 39.99 i się zastanawialem czy mi się to przyda
avazav03/09/2019 11:53

Coś podobnego widziałem ostatnio w biedrze za 39.99 i się zastanawialem cz …Coś podobnego widziałem ostatnio w biedrze za 39.99 i się zastanawialem czy mi się to przyda



2782614.jpg2782614.jpg2782614.jpg Ten z. Biedry to kloc.... Przy tym...
2782614-Gnl7H.jpgPS sądzę że jakość wykonania dużo gorsza... A cena ta sama...
Edytowane przez: "Cyganskieoko" wrz 3. 2019
@szopen wolam znafce
Da radę suple/tasmota wgrać?
adikadik03/09/2019 12:02

@szopen wolam znafce



Pozytywnie się wypowiadał o tym Biedronkowym. Z tego co pisał oba brendy pochodzą od tego samego producenta. Biedronkowe 16A i certyfikat. Fakt duże i dwa w gniazdo podwójne nie wejdą. W listwę ewentualnie co drugie.
Cyganskieoko03/09/2019 11:55

[Obrazek] [Obrazek] [Obrazek] Ten z. Biedry to kloc.... Przy …[Obrazek] [Obrazek] [Obrazek] Ten z. Biedry to kloc.... Przy tym...[Obrazek] PS sądzę że jakość wykonania dużo gorsza... A cena ta sama...



Czego dużo gorsza jakość?
StefanMucha03/09/2019 12:16

Czego dużo gorsza jakość?


Jakość wykonania.... Plastik jak w przedłużaczach za 7zł... Rozmiar (wydaje sie jakby połowa była pustą wydmuszką) i nie sądzę ze 2 zmieszczą się obok siebie. Z czasem zaufam ale kupię te od blitzwolf-a z 2 do zabawy... Z chęcią jedno rozbiorę....i obejrzę.

PS na jednym z zdjęć leżą obok rozdzielacze takie z 1 na 3... Identyczny plastik...
Edytowane przez: "Cyganskieoko" wrz 3. 2019
Cyganskieoko03/09/2019 12:18

Jakość wykonania.... Plastik jak w przedłużaczach za 7zł... Rozmiar (wyd …Jakość wykonania.... Plastik jak w przedłużaczach za 7zł... Rozmiar (wydaje sie jakby połowa była pustą wydmuszką) i nie sądzę ze 2 zmieszczą się obok siebie. Z czasem zaufam ale kupię te od blitzwolf-a z 2 do zabawy... Z chęcią jedno rozbiorę....i obejrzę.PS na jednym z zdjęć leżą obok rozdzielacze takie z 1 na 3... Identyczny plastik...



Kupiłem to biedrowe i nie zgodzę się z twoim zdaniem. Co do wielkości jedynie.2782746-UFWPo.jpg
StefanMucha03/09/2019 12:22

Kupiłem to biedrowe i nie zgodzę się z twoim zdaniem. Co do wielkości jed …Kupiłem to biedrowe i nie zgodzę się z twoim zdaniem. Co do wielkości jedynie.[Obrazek]


Masz prawo. Nie jestem bogiem jednak. I się nie podoba...
2782753-2Xy3p.jpg2782753-fNOs0.jpg2782753-6PfU6.jpgWg mnie te wygląda bardzo atrakcyjnie. Kwestia gustu.
Może uda mi się te z biedry obejrzeć dokładniej... Bo Przyjaciółka kupiła.
Nie no panowie...niby kwestia gustu ale jednak wizualnie to jest przepaść na korzyść BlitzWoolf`a.
To z Biedronki to jest toporne fest.
Cyganskieoko03/09/2019 12:26

Masz prawo. Nie jestem bogiem jednak. I się nie podoba...[Obrazek] …Masz prawo. Nie jestem bogiem jednak. I się nie podoba...[Obrazek] [Obrazek] [Obrazek] Wg mnie te wygląda bardzo atrakcyjnie. Kwestia gustu. Może uda mi się te z biedry obejrzeć dokładniej... Bo Przyjaciółka kupiła.



Co do wyglądu to nie dyskutuje bo to jest napewno ładniejsze, ale IMO nie taka jego rola.
Jedyne do czego można mieć zastrzeżenia to umiejscowienie włącznika. Powinien być z boku, wtedy łatwy dostęp przy dwóch wpiętych w gniazdo.
Edytowane przez: "StefanMucha" wrz 3. 2019
Rozumiem, że do BlitzWOlfa nie trzeba jakiś bramek?
Da się to kontrolować "z zewnątrz" jak Xiaomi? Czy tylko wewnątrz wifi?
StefanMucha03/09/2019 12:37

Co do wyglądu to nie dyskutuje bo to jest napewno ładniejsze, ale IMO nie …Co do wyglądu to nie dyskutuje bo to jest napewno ładniejsze, ale IMO nie taka jego rola.


"No tak, ale i nie" wygląda lepiej (subiektywne zdanie) działa tak samo kosztuje tyle samo... (+ wsadzisz w gniazdko 2 obok siebie) (- brak polskiej gwarancji)
A te gniazdko wywala komuś korki polecenie wyłącz wszystko głosowo ?:D Za dużo mam podpięte do tego gniazdka ? Czy bolec w ścianie gryzie się z ich standardem ?:) Mam tak tylko po głosowych poleceniach w GH
Edytowane przez: "voodoo69" wrz 3. 2019
pan_man03/09/2019 12:39

Rozumiem, że do BlitzWOlfa nie trzeba jakiś bramek?Da się to kontrolować "z …Rozumiem, że do BlitzWOlfa nie trzeba jakiś bramek?Da się to kontrolować "z zewnątrz" jak Xiaomi? Czy tylko wewnątrz wifi?



Nie trzeba bramek. Jak będzie podłączone do domowego wifi to masz dostęp ze świata.
Cyganskieoko03/09/2019 12:42

"No tak, ale i nie" wygląda lepiej (subiektywne zdanie) działa tak samo k …"No tak, ale i nie" wygląda lepiej (subiektywne zdanie) działa tak samo kosztuje tyle samo... (+ wsadzisz w gniazdko 2 obok siebie) (- brak polskiej gwarancji)



A europejski certyfikat posiada? Co do kosztów to nie jest wcale tanio. Weź pod uwagę, że cena jak zauważyłeś ta sama, gdzie w tym sprzedawanym u nas masz zawarty VAT, podatek, cło i zysk sprzedawcy. Dążę do tego że BG wali nas po rogach, pomijając najniższą jak dotychczas cenę.
piskorpep03/09/2019 12:47

Nie trzeba bramek. Jak będzie podłączone do domowego wifi to masz dostęp ze …Nie trzeba bramek. Jak będzie podłączone do domowego wifi to masz dostęp ze świata.


Jest jakaś dedykowana apka do tego?
@adikadik Brać to 2/3 ceny bliźniaka dostępnego w PL, mam wprawdzie ze starej partii, która ma dziurawe firmware (i jakoś nie chce się update'ować?, ciekawe jak będzie tutaj), ale jak dla mnie:

na plus tego Blitzwolf BW-SHP6 lub Gosund Sp111
- kompaktowy rozmiar (dość dobrze zerżnięte z polskiego Fibaro, ale nie idealnie, bo Fibaro potrafiło wyprodukować też wersję z gniazdkiem typu E), w sumie to dopiero trzecia konstrukcja tego typu (po Fibaro sprzed lat, które pierwotnie było zaprojektowane jako z-wave, teraz mają też model BT, oraz po Neo Coolcam, gdzie wykonanie jest w tej chwili jednak na ostatnim miejscu, oczywiście mówię o kategorii tak kompaktowych rozwiązań, a też Neo było pierwotnie projektowane jako z-wave, obecnie mają także wersję WiFi)
- normalna praca w chmurach Tuya Smart i Smart Life (zamiast biednej brandowanej chmury) z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji o tych samych nazwach (oczywiście nie można podłączyć naraz do kilku chmur/apek), może więc współpracować w jednym prostym systemie ze wspomnianym gniazdkiem z biedry (o ile oba powiążemy z niebrandowaną chmurą)
- dość renomowany producent (Hysiry)
- można bezszkodowo otworzyć i zamknąć obudowę, czyli coś co ucieszy tych którzy wolą soft DIY
wnętrze doskonale widać np, tam github.com/ct-…166 i istnieje projekt wtyczki do programowania sprzętu (do samodzielnego wydruku 3D) thingiverse.com/thi…090

minusy
- strona gniazda to IEC typ F, zamiast obowiązującego u nas E (powtarzam jak katarynka, ale tak to powinno wyglądać), tu niestety konstrukcja olewa "francusko-polski" rynek, nieco na osłodę - po stronie wtyku mamy unischuko, więc będzie pasować do gniazdek
- stosunkowo niska obciążalność (10A i tu przypomnę - dla obciążenia o charakterze rezystancyjnym)
- nie nadaje się do pracy w miejscach zagrożonych zachlapaniem (łazienka wykluczona)
- niska rozdzielczość układu pomiarowego (zastosowano dość typowy rezystor 1 miliom, co jest w pewnym sensie plusem - bo w zamian za to nie wydziela się w nim nadmierna moc nawet przy maksymalnym dopuszczalnym obciążeniu gniazda)
Edytowane przez: "szopen" wrz 3. 2019
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst