Niestety, ta okazja już wygasła
Intel Core i5-9400F za 699zł z kodem IEM2019
473° Zakończono

Intel Core i5-9400F za 699zł z kodem IEM2019

183
lut 27.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Dobry procesor w dobrej cenie.
Następca i5-8400.

Na ceneo od 789zł.
Aktualizacje społecznościowe
7464-PjQUp.jpg

tyle...
Procesor Intel Core i5-9400F, 2.90GHz, 9MB, BOX (BX80684I59400F)
najtaniej na ceneo za 788,61
dodane na samym dole ale szybko znika

Grupy

Najlepsze komentarze
Nadal R5 2600 jest lepszym wyborem
Zalo27/02/2019 12:40

Nadal R5 2600 jest lepszym wyborem


Lepszym jeżeli w lipcu lub w przyszłości będziemy go wymieniać na ryzena 3 generacji, ale jeżeli ktoś chce go wziąć na już do gierek i nie planuje zakupów tylko wymianę całej platformy za kilka lat to 9400F będzie lepszym wyborem.
Edytowane przez: "Pietrek" lut 27.
Nie pisz "Następca i5-8400." bo on niema grafiki zintegrowanej a to może byc dla kogoś dość istotne
Pietrek27/02/2019 16:01

Normalnie się kreci do 4100MHz +/-50MHz, boxowe chłodzenia raczej nie p …Normalnie się kreci do 4100MHz +/-50MHz, boxowe chłodzenia raczej nie poraża, szczególnie, że to krok wstecz względem poprzedniej generacji, a 4200MHz osiąga mały procent, który wygrał loterię krzemowa.Na chwilę obecną ryzen 2600 nawet po OC przegrywa w grach z i5-8400 w większości tytułów w full hd, a 9400F ma zegary o 100MHz wyższe w każdym z trybów względem starego cpu intela. Największym plusem pójścia w platformę AM4 jest to, że na takiej taniej płycie jak MSI B450-a pro za 400 zł zadziałają lipcowe i przyszłoroczne 8 rdzeniowe procesory.


Ryzen przegrywa w grach, które nie są dobrze napisane, bo w DX12 już zawsze wygrywa, tak z 8400 jak 9400. Ponieważ DX12 i 6-ciordzeniowe procesory są coraz bardziej popularne, wreszcie się programiści przestają bać używania wielordzeniowych procesorów. A tania płyta B450 kosztuje 270 zł, nie 400.

Piotr7727/02/2019 15:30

Ryzen 5 2600 w grach gorszy od intela [Video]


Ryzen testowany bez OC. No brawo, bardzo profesjonalnie. Poza tym nie wiem czy jest się czym chwalić, po i5 9400 ma 85% do 100% obciążenia w grze. Czyli jak włączysz Discorda, Steam, dowolny program się będzie chciał aktualizować i od razu braknie na to mocy.
183 Komentarze
Nadal R5 2600 jest lepszym wyborem
Czuję wojnę zielono-czerwoną
Zalo1 min

Nadal R5 2600 jest lepszym wyborem


Racja, ale cena dobra.
Zalo27/02/2019 12:40

Nadal R5 2600 jest lepszym wyborem


Lepszym jeżeli w lipcu lub w przyszłości będziemy go wymieniać na ryzena 3 generacji, ale jeżeli ktoś chce go wziąć na już do gierek i nie planuje zakupów tylko wymianę całej platformy za kilka lat to 9400F będzie lepszym wyborem.
Edytowane przez: "Pietrek" lut 27.
Nie pisz "Następca i5-8400." bo on niema grafiki zintegrowanej a to może byc dla kogoś dość istotne
Pietrek27/02/2019 12:44

Lepszym jeżeli w lipcu lub w przyszłości będziemy go wymieniać na ryzena 3 …Lepszym jeżeli w lipcu lub w przyszłości będziemy go wymieniać na ryzena 3 generacji, ale jeżeli ktoś chce go wziąć na już do gierek i nie planuje zakupów tylko wymianę całej platformy za kilka lat to 9400F będzie lepszym wyborem.



Nic dodać, na chwilę obecną ryzen 2600 musi być OCnięty na 4GHz aby w grach dorównać zablokowanemu intelowi. Duża popularność ryzenów wynikała tylko z szalonych cen za intele.
Ryzen też nie ma integry i nikt z tego powodu nie płacze.
Edytowane przez: "numerek" lut 27.
Wolę swoją i5-8600K @ 5ghz
Ach ci następcy u Intela... 100 MHz podbity zegar xD

Pietrek27/02/2019 12:44

Lepszym jeżeli w lipcu lub w przyszłości będziemy go wymieniać na ryzena 3 …Lepszym jeżeli w lipcu lub w przyszłości będziemy go wymieniać na ryzena 3 generacji, ale jeżeli ktoś chce go wziąć na już do gierek i nie planuje zakupów tylko wymianę całej platformy za kilka lat to 9400F będzie lepszym wyborem.



No nie powiedziałbym, Intel słynie z wysokich zegarów i głównie dzięki temu ma przewagę nad AMD, tutaj masz zegar w Boostcie na poziomie 4.1 Ghz, gdzie 2600 po podkręceniu też wyciąga bez problemów. Już pomijam, że 2600 ma 12 wątków, a 8400/9400F tylko 6.
A co do tej wymiany za kilka lat, to za 2-3 lata to 2600 dzięki większej ilości wątków będzie sobie lepiej radził w grach niż 9400F, więc nawet dla kogoś kto nie zamierza wymieniać w najbliższych latach komponentów AMD jest lepszym wyjściem, a za te kilka lat to sobie wymieni tylko procesor, a nie całą platformę, przypomnę tylko, że platforma AM4 będzie wspierana do 2020r., jak nie dłużej.
Edytowane przez: "TomdeX" lut 27.
Takie gadanie. Mam i5 6400 i5 4460 i i5 4690k kazda z gtx 1060. I tak w grach karta ogranicza cpu. No może 4460 idzie równo. Do gier i tak lepiej kupić mocna kartę niż procek.
Mikey19447 min

Wolę swoją i5-8600K @ 5ghz



To sprzedaj za 699zł bo tyle kosztuje procesor z okazji
Zalo37 min

Nadal R5 2600 jest lepszym wyborem



Pod jakim względem? Tylko nie rób siary i nie pisz o podkręcaniu.
Edytowane przez: "F4R3L" lut 27.
numerek27/02/2019 12:55

Nic dodać, na chwilę obecną ryzen 2600 musi być OCnięty na 4GHz aby w grac …Nic dodać, na chwilę obecną ryzen 2600 musi być OCnięty na 4GHz aby w grach dorównać zablokowanemu intelowi. Duża popularność ryzenów wynikała tylko z szalonych cen za intele.Ryzen też nie ma integry i nikt z tego powodu nie płacze.



I zapominają, że podkręcony R2600 bierze o 170% więcej energi niż intel, ale to szczegół...
F4R3L27/02/2019 13:19

I zapominają, że podkręcony R2600 bierze o 170% więcej energi niż intel, al …I zapominają, że podkręcony R2600 bierze o 170% więcej energi niż intel, ale to szczegół...


Bzdury opowiadasz. Po podkręceniu do 4,2 GHz Ryzen 2600 bierze 40 W więcej niż niepodkręcony a 50 W więcej niż i5 8400.
FotX27/02/2019 12:54

Nie pisz "Następca i5-8400." bo on niema grafiki zintegrowanej a to może b …Nie pisz "Następca i5-8400." bo on niema grafiki zintegrowanej a to może byc dla kogoś dość istotne



Może być. Choć słabo sobie wyobrażam kupowanie płyty pod 8-9 generację i procka a następnie korzystanie z integry. Zwłaszcza gdy choćby 1030 można za 300 PLN kupić
PepperMajster42 min

Takie gadanie. Mam i5 6400 i5 4460 i i5 4690k kazda z gtx 1060. I tak w …Takie gadanie. Mam i5 6400 i5 4460 i i5 4690k kazda z gtx 1060. I tak w grach karta ogranicza cpu. No może 4460 idzie równo. Do gier i tak lepiej kupić mocna kartę niż procek.


Jeśli nie grasz w Battlefield V, czy inną nowoczesną grę, która umie używać procesora, to różnica jest mała. W innym przypadku, to przepaść.
Llewelyn_MT27/02/2019 13:45

Bzdury opowiadasz. Po podkręceniu do 4,2 GHz Ryzen 2600 bierze 40 W więcej …Bzdury opowiadasz. Po podkręceniu do 4,2 GHz Ryzen 2600 bierze 40 W więcej niż niepodkręcony a 50 W więcej niż i5 8400.



Podważasz testy PPC?
Llewelyn_MT27/02/2019 13:42

Dałeś 699 zł za niego?



Dlaczego miałby dac za niego 699zł??Chyba, nie porównujesz go do R2600????
Llewelyn_MT27/02/2019 13:45

Bzdury opowiadasz. Po podkręceniu do 4,2 GHz Ryzen 2600 bierze 40 W więcej …Bzdury opowiadasz. Po podkręceniu do 4,2 GHz Ryzen 2600 bierze 40 W więcej niż niepodkręcony a 50 W więcej niż i5 8400.



I jeszcze trzeba znaleźć taka sztuke, co da sie podkręcić do tych 4,2...
Szkoda, że to nie jest regularna cena, wtedy mógłby powalczyć z R5 2600
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od dominik.mysliwiec. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst