Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
Instax share sp-2 w dobrej cenie
31°

Instax share sp-2 w dobrej cenie

399zł499zł-20% Darmowa dostawa DarmowaMedia Markt Okazje
12
lis 25. 2019
Szukając prezentu dla dziewczyny trafiłem na tego instaxa - cena najlepsza w Polsce, nie znalazłem taniej


To nie jest drukarka żeby cebulić na druku zdjęć!

To Raczej gadżet, który możecie zabrać na impreze i zrobić kilka fotek, które macie od razu do ręki, dać znajomym. Fajna opcja dla osób które podróżuja - robicie fotke z ludzmi poznanymi w danym miejscu i dajecie na pamiątkę. O wiele taniej wywołać zdjęcia w rossmanie, ale tutaj mamy coś na kształt fotobudki, gdzie zdjęcie mamy w ręku 20 sekund od jego zrobienia

"Lepszy byłby polaroid" - no nie do końca, bo tutaj się łączysz apka z telefonu i drukujesz co chcesz - a w polaroidzie masz jedna próbę :).

SHARE SP-2
UWOLNIJ WSPOMNIENIA ZE SMARTFONA

To początek rewolucji. Dajemy Twoim wspaniałym zdjęciom wolność. A to wszystko w niezwykłej kolorystyce instax.

Uwolnij zdjęcia ze smartfona i serwisów społecznościowych, zmieniając je w profesjonalne odbitki przy użyciu drukarki SHARE SP-2.

Ta przenośna, szybka i dająca mnóstwo frajdy drukarka pozwala zrobić unikalne odbitki w formacie MINI bezpośrednio z telefonu – błyskawicznie, wygodnie i na zawsze
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Fajnie by bylo jakbys napisal co to jest :P
12 Komentarzy
Fajnie by bylo jakbys napisal co to jest :P
marcin.elo25/11/2019 01:18

Fajnie by bylo jakbys napisal co to jest :P


Wybacz, późno jest i nie pomyślałem, uzupełniłem opis
Minus, który dyskwalifikuje jak dla mnie urządzenie to cena papieru. 20 sztuk wkładów to koszt 50 zł...
MrRafik25/11/2019 01:43

Minus, który dyskwalifikuje jak dla mnie urządzenie to cena papieru. 20 s …Minus, który dyskwalifikuje jak dla mnie urządzenie to cena papieru. 20 sztuk wkładów to koszt 50 zł...


No cóż za wspomnienia w tych czasach przychodzi słono płacić heh
Mogłoby nie tylko wyglądać ale też mieć funkcje oczyszczania powietrza byłoby gorąco 😜
Jeśli faktycznie papier kosztuje 50zł za 20szt , to wspomnienia mogą być mocno wybiórczo zachowywane na tym sprzęcie ... lub po 20 wspomnieniach pójdzie to w kąt bo i rozmiar tych fotek jest taki żeby sobie w portfelu nosić i cena papieru też spora.
6cm x 4cm 👎
Krzysztof_Rabiczko25/11/2019 03:21

No cóż za wspomnienia w tych czasach przychodzi słono płacić heh


Płać i płacz. Lepszą opcją byłby Polaroid...
DeZetDe25/11/2019 04:15

Płać i płacz. Lepszą opcją byłby Polaroid...


Chyba nie widziałeś cen wkładów do Polaroida xD Są dwa razy droższe od Instaxowych, na dodatek dużo mniej wytrzymałe.
A nie łatwiej i prościej pójść np Rossmanna i tam wydrukować lub zamówić sobie zdjęcia??? za 400 zł to ponad 1000 zdjęć można wydrukować O kosztach użytkowania nawet nie wspomnę
Wy chyba nie rozumiecie co to jest i po co to jest.

To nie jest drukarka aby "cebulić". Raczej gadżet, który możecie zabrać na impreze i zrobić kilka fotek, które macie od razu do ręki, dać znajomym. Fajna opcja dla osób które podróżuja - robicie fotke z ludzmi poznanymi w danym miejscu i dajecie na pamiątke. Rozumiem idee peppera, ale nie wszystko tutaj jest po to żeby cebulić

"Lepszy byłby polaroid" - no nie do konca, bo tutaj się łaczysz apka z telefonu i drukujesz co chcesz - a w polaroidzie masz jedna probe. Plus chyba nie widziałeś cen wkładów do polaroida.
Edytowane przez: "PanZly" lis 25. 2019
MrRafik25/11/2019 01:43

Minus, który dyskwalifikuje jak dla mnie urządzenie to cena papieru. 20 s …Minus, który dyskwalifikuje jak dla mnie urządzenie to cena papieru. 20 sztuk wkładów to koszt 50 zł...


Dyskwalifikuje ją moim zdaniem rozmiar zdjęć, trochę większy canon selphy robi za pół ceny zdjęcia w formacie pocztówki.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst