Niestety, ta okazja już wygasła
HUAWEI honor Oryginalny 2 w 1 kabel (USB C, USB Micro) 1.5m JOYBUY
425° Zakończono

HUAWEI honor Oryginalny 2 w 1 kabel (USB C, USB Micro) 1.5m JOYBUY

6,29zł47,87zł-87% Darmowa dostawa Darmowajoybuy Okazje
19
sie 10.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Bardzo dobry kabel w cenie 2 browarów ,mam już takich z 5 i wszystkie śmigają do tej pory.
Kabel wspiera szybkie ładowanie i nadaje się do różnych urządzeń w tym dyski SSD w obudowie USB Type-C.
1,59$
Aktualizacje społecznościowe
Joybuy OkazjeJoybuy kupon

Grupy

19 Komentarzy
Nada się na Huawei mate 10 pro?
co chwile po 1$ jest, wystarczy poczekać.
Mam i poki co dziala
kuku10/08/2019 19:05

Komentarz usunięty


Sorki, dodałem komentarz nie do tej okazji:D
oryginalny a raczej "oryginalny" nie doczekałem się na wysyłkę poprz., zrezygnowałem po 2 tyg. czekania na start wysyłki. Wolę dopłacić do czerwonego blitza i mieć pewność
Edytowane przez: "Blablamuma" sie 10.
Mam, polecam. Zamówiłem już łącznie z 10 i wszystkie śmigają
Trochę się tym kablem podjaralem, bo działał z Android auto. Jednak ostatnio co chwilę było info, że telefon przestał odpowiadać i musiałem na nowo podłączać. Co kilka minut. Myślę aktualizacja, bo była niedawno. Ale zmieniłem kabelek na stary dla testu, na 2 godzinej trasie ani razu błędu. Także do samego ładowania do auta ok, ale jak korzystamy z Android auto to niestety się nie nada, bo po ok miesiącu zaczyna przerywać połączenie.
Edytowane przez: "Exilki12" sie 10.
+ za okazję, kupiony
Gdyby był bez tej przejściówki to byłoby OK.
W przypadku kabli USB C bardzo ważna jest jakość bo podłącza się smartfona czy lapka za 3-5 tysi i szkoda byłoby uwalić taki sprzęt. Z drugiej strony mam kable które nie wspomagaja szybkiego ładowania albo nie oferują pełnej komunikacji z maksymalną prędkością.
curve 6.17 teraz, ciekawe ile revolut
blackandblue11/08/2019 12:16

curve 6.17 teraz, ciekawe ile revolut


Pewnie grosz albo dwa różnicy!
Exilki1211/08/2019 12:22

Pewnie grosz albo dwa różnicy!

przy drobnej kwocie grosz czy dwa ale jak się kupuje telefon czy coś droższego to już ma znaczenie
przez to że jest gruby jest bardzo toporny i niewygodny, jedyny plus taki że się nie plącze
LAJFisLAJF10/08/2019 18:33

co chwile po 1$ jest, wystarczy poczekać.



ostatnio był w czerwcu po 0,99$ więc nie pieprz głupot. Ktoś nie bedzie czekał nie wiadomo ile żeby 2 zeta przycybulić
A jak są co chwile to wstawiaj sam dodam plusa.

2685200-y6XnT.jpg
Powiem wam że nam kupione rok temu i szybko się psują i przestają łączyć... Cena fajna ale... Nie posłużą długo.
Wie ktoś może czy ten kabel obsłuży fast charge / quick charge?
Nigon11/08/2019 21:38

Wie ktoś może czy ten kabel obsłuży fast charge / quick charge?


w samsung s7 ładuje szybkim trybem
Dziś dotarł spoko
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst