Huawei Freebuds Pro z opaską Band 4 Pro za 1 zł
94°

Huawei Freebuds Pro z opaską Band 4 Pro za 1 zł

849zł1.148zł-26% Darmowa dostawa DarmowaHuawei Okazje
6
94°
Huawei Freebuds Pro z opaską Band 4 Pro za 1 zł
paź 15. 2020
Przedsprzedaż nowych Freebudsów dokanałowych. Dobre recki zbierają. Plus w zestawie całkiem spoko opaska.

EDIT:
Możliwe 799 zł z kodem 50 zł za zapis do newslettera:
shop.huawei.com/pl/…tml
Aktualizacje społecznościowe
Huawei OkazjeHuawei Kupony
6 Komentarzy
Popraw proszę zdjęcie bo jest totalnie rozmazane. Dzięki za wstawkę
5282688-Nd2O4.jpg5282688-dCH77.jpgGdzie moje 50 zł ja się pytam?
Opaskę można kupić z chin za ok. 150pln lub w xkomie za 199...tak więc trzeba sobie odpowiedzieć czy na pewno warto kupić taki zestaw bo za trochę ponad 6 stów to i soniacze wf1000xm3 się znajdzie...
Kuba.Buba15/10/2020 16:32

Opaskę można kupić z chin za ok. 150pln lub w xkomie za 199...tak więc trz …Opaskę można kupić z chin za ok. 150pln lub w xkomie za 199...tak więc trzeba sobie odpowiedzieć czy na pewno warto kupić taki zestaw bo za trochę ponad 6 stów to i soniacze wf1000xm3 się znajdzie...


-50 zł z kodem za newsletter, banda można sprzedać 150-200, czyli wychodzą i tak sporo taniej niż te sony. Nie można kupić za nieco ponad 6 stów, bo internety mówią najtaniej ponad 700
Kuba.Buba15/10/2020 16:32

Opaskę można kupić z chin za ok. 150pln lub w xkomie za 199...tak więc trz …Opaskę można kupić z chin za ok. 150pln lub w xkomie za 199...tak więc trzeba sobie odpowiedzieć czy na pewno warto kupić taki zestaw bo za trochę ponad 6 stów to i soniacze wf1000xm3 się znajdzie...


Co do wspomnianych tu wyżej Soniaczy, to przed ewentualnym ich nabyciem sugeruję dobrze je wypróbować pod względem komfortu noszenia. Ja próbowałem przez miesiąc - i nie dałem rady. Poszły do zwrotu.
Natomiast mniej więcej równolegle (około lipca tego roku), miałem możliwość trochę ponosić Huawei Freebudsy 3i. Owszem, jak odpisano mi w innej wstawce: to inna liga, i wcale nie przeczę. Jednak uwzględniając, że kosztują circa połowę mniej, uważam, że pod wieloma względami wcale nie są o połowę gorsze. A na pewno nie pod względu komfortu - dla mnie okazały się bez porównania wygodniejsze. Wiadomo sprawa jest bardzo indywidualna, w necie można znaleźć wiele opinii chwalących komfort "Soniaczów" pod niebiosa. Lecz czasem trudno mi się oprzeć wrażeniu, że najbardziej chwalą ci, którzy najwięcej zapłacili... albo nie mają już możliwości zwrotu...
Dlatego znając już trochę 3i - jak na swą cenę moim zdaniem grają całkiem fajnie, całkiem niezłe ANC, wygodne, aczkolwiek biedna apka i sterowanie - spore nadzieje pokładam we Freebudsach Pro. Ponoć ANC lepsze niż w "Soniaczach", na uwagę także zasługuje ładowanie bezprzewodowe. Gdyby zamiast tej opaski dali po prostu cenę 1,5-2stówy mniej, kto wie, może brałbym już dziś.
Edytowane przez: "Stanley88" paź 16.
Stanley8816/10/2020 22:30

Co do wspomnianych tu wyżej Soniaczy, to przed ewentualnym ich nabyciem …Co do wspomnianych tu wyżej Soniaczy, to przed ewentualnym ich nabyciem sugeruję dobrze je wypróbować pod względem komfortu noszenia. Ja próbowałem przez miesiąc - i nie dałem rady. Poszły do zwrotu.Natomiast mniej więcej równolegle (około lipca tego roku), miałem możliwość trochę ponosić Huawei Freebudsy 3i. Owszem, jak odpisano mi w innej wstawce: to inna liga, i wcale nie przeczę. Jednak uwzględniając, że kosztują circa połowę mniej, uważam, że pod wieloma względami wcale nie są o połowę gorsze. A na pewno nie pod względu komfortu - dla mnie okazały się bez porównania wygodniejsze. Wiadomo sprawa jest bardzo indywidualna, w necie można znaleźć wiele opinii chwalących komfort "Soniaczów" pod niebiosa. Lecz czasem trudno mi się oprzeć wrażeniu, że najbardziej chwalą ci, którzy najwięcej zapłacili... albo nie mają już możliwości zwrotu... Dlatego znając już trochę 3i - jak na swą cenę moim zdaniem grają całkiem fajnie, całkiem niezłe ANC, wygodne, aczkolwiek biedna apka i sterowanie - spore nadzieje pokładam we Freebudsach Pro. Ponoć ANC lepsze niż w "Soniaczach", na uwagę także zasługuje ładowanie bezprzewodowe. Gdyby zamiast tej opaski dali po prostu cenę 1,5-2stówy mniej, kto wie, może brałbym już dziś.


Masz sporo racji, mnie zajęło trochę zanim dobrałem idealnie gumki, ale jak już trafiłem z rozmiarem to kurcze jakość dźwięku, a także ANC jak na taki mały sprzęt moim zdaniem powala. Są już testy anc że mówisz że Huawei lepszy niż sony? Nie przeczę bo nie miałem w uszach tych huawei'ów, jednak Sony wraz z bose jak na razie liderują w jakości anc więc ciężko mi uwierzyć że Huawei z takim przytupem wszedł w branżę słuchawek...
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst