Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
1215° Zakończono
144 Opublikowano 26 października 2022
H&M x CANAL+ | CANAL+ online za 20 zł/mies. przez cały rok!


O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Po zalogowaniu się na konto H&M, w dziale "Moje oferty" znalazłem tytułową ofertę:
Klubowiczu! Uwielbiasz śledzić losy ulubionych, serialowych bohaterów? Bądź jesteś miłośnikiem dobrego kina? A może preferujesz sportowe emocje? Mamy dla Ciebie coś wyjątkowego!
Oferta ważna dla Klubowiczów programu lojalnościowego marki H&M - Hello H&M Member. Voucher rabatowy należy wykorzystać do 31.01.2023. W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji.
Voucher obejmuje dostęp do Pakietu CANAL+ za 20 zł/mies. przez 12 miesięcy. Po tym okresie opłata wynosi 49 zł/mies. (ceny po rabacie 5 zł/mies. za zgody marketingowe). Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Oferta dla nowych użytkowników CANAL+ online. Szczegółowy regulamin dostępny pod adresem: social.hm.com/pl_…rok
Fragment regulaminu (są jeszcze punkty e-h):
"Aby zrealizować Voucher, Uczestnik powinien wykonać kolejno następujące czynności:
a) wejść na stronę internetową: kup.pl.canalplus.com/kod…zuj – bezpośrednio lub w drodzeprzekierowania (linku) z Konta Klubu H&M.
b) wpisać lub skopiować kod z Vouchera w pole „Kod vouchera” i kliknąć „Przejdź dalej”.
c) w odpowiedzi na pytanie „Czy posiadasz już konto?” należy kliknąć „NIE” (Voucher może być wykorzystanywyłącznie przez nowego użytkownika Serwisu CANAL+ online).
d) wypełnić formularz swoimi danymi."
Klubowiczu! Uwielbiasz śledzić losy ulubionych, serialowych bohaterów? Bądź jesteś miłośnikiem dobrego kina? A może preferujesz sportowe emocje? Mamy dla Ciebie coś wyjątkowego!
Oferta ważna dla Klubowiczów programu lojalnościowego marki H&M - Hello H&M Member. Voucher rabatowy należy wykorzystać do 31.01.2023. W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji.
Voucher obejmuje dostęp do Pakietu CANAL+ za 20 zł/mies. przez 12 miesięcy. Po tym okresie opłata wynosi 49 zł/mies. (ceny po rabacie 5 zł/mies. za zgody marketingowe). Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Oferta dla nowych użytkowników CANAL+ online. Szczegółowy regulamin dostępny pod adresem: social.hm.com/pl_…rok
Fragment regulaminu (są jeszcze punkty e-h):
"Aby zrealizować Voucher, Uczestnik powinien wykonać kolejno następujące czynności:
a) wejść na stronę internetową: kup.pl.canalplus.com/kod…zuj – bezpośrednio lub w drodzeprzekierowania (linku) z Konta Klubu H&M.
b) wpisać lub skopiować kod z Vouchera w pole „Kod vouchera” i kliknąć „Przejdź dalej”.
c) w odpowiedzi na pytanie „Czy posiadasz już konto?” należy kliknąć „NIE” (Voucher może być wykorzystanywyłącznie przez nowego użytkownika Serwisu CANAL+ online).
d) wypełnić formularz swoimi danymi."

Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane grupy
Powiązani sprzedawcy
144 Komentarze
sortowanie:Za chwile będą do płatków dorzucać.
Oczywiście wszystko to za "drobną" opłatą
Usługa główna tylko zawsze musi być aktywna.
Resztą można "żonglować" wg uznania.
Pobiera opłaty cząstkowe, za ilość aktywnych dni do dnia rozliczenia, jak uruchamiasz w trakcie okresu rozliczeniowego.
Można uruchomić np. tuż przed interesującym meczem pod koniec okresu rozliczenia i wyłączyć od razu i zapłacić 1,5 PLN
Dodatkowe 15 zł i można mieć Ligę mistrzów i Eleven (więc tylko "pełnej" angielskiej ligi brakuje bo coś tam na normalnym Canal puszczają) Więc za 35 zł można mieć naprawdę mocną ofertę.
Dzięki!!
W tym roku i tak już piłka klubowa grać nie będzie, zaraz mundial, a dni od wbicia kodu wyliczam tak, żeby wygasło na tydzień przed startem "Kataru"
Rozdawali to nawet na desperata w chipsach, nie widzę sensu by ryzykować droższą opcję, niż 10 zł/mies. z voucherów żużlowych, influ, czy klubów PKO Ekstraklasy.
Na wznowienie każdych dużych wydarzeń sportowych i tak są kampanie z kodami - zakładające, by przypomnieć widzom o względnej cykliczności i jeszcze nie zdarzyło się tak, by był jakikolwiek problem
PS odnoszę się do oferty pakietu SPORT, w pozostałych nie ma dla mnie nic godnego uwagi. (Edytowano)