Niestety, ta okazja już wygasła
Heco Aurora 300 (czarny) 2 szt
180° Zakończono

Heco Aurora 300 (czarny) 2 szt

1.099zł1.599zł-31%RTV Euro AGD Okazje
22
lip 30. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Kolumny Heco Aurora 300, 2 sztuki.
Mają bardzo dobrą opinie.

Specyfikacja techniczna:
- Konstrukcja: 2-drożny bass reflex
- Zastosowane głośniki:
170mm głośnik nisko-średniotonowy
28mm jedwabna kopułka wysokotonowa w technologii Fluctus
- Moc ciągła 80 W
- Moc szczytowa 150 W
- Skuteczność 90 dB
- Impedancja 4-8 Ω
- Pasmo przenoszenia: 32 - 42 500
- Częstotliwości zwrotnicy: 3 300 Hz
- Wymiary: WxSxG 357 mm x 195 mm x 315 mm
- Waga 7.5 kg
Aktualizacje społecznościowe
Wsparcie Społeczności
taka sama cena w OleOle oleole.pl/kol…tml
22 Komentarze
Nie aż taka super promocja, audioplaza.pl/pro…nan Drożej o 43 złote tylko.
podniesli cene, wczesniej byly po 999zl. moze sie dobrze sprzedaly..
Wszystkie Heco jakie słuchałem fajnie gadały ze sprzętem Yamahy, oczywiście jak komuś pasuje jak gra Yamaha
Kolumny to chyba za dużo powiedziane
Ciekawe czy rzeczywiście takie maluchy schodzą do 32Hz...
emarcin30/07/2020 08:41

Ciekawe czy rzeczywiście takie maluchy schodzą do 32Hz...



Też mnie to zainteresowało, dlatego zamówiłem. Jak zawsze wszystko zależy od pomieszczenia. Tutaj są zamontowanie głośniki z większych kolumn z tej serii.
Podzielę się opinią jak przyjdą
Miałem je świetne, ale maksymalnie do 20 metrów. Długo się wygrzewają, dopiero po ok. 100 godzinach grania dostają mocnego basu
emarcin30/07/2020 08:41

Ciekawe czy rzeczywiście takie maluchy schodzą do 32Hz...


Tak! Tak! Marketingowo schodzą jeszcze niżej, aby je wcisnąć nieświadomym ludzikom.

Darrq30/07/2020 09:05

Miałem je świetne, ale maksymalnie do 20 metrów. Długo się wygrzewają, dopi …Miałem je świetne, ale maksymalnie do 20 metrów. Długo się wygrzewają, dopiero po ok. 100 godzinach grania dostają mocnego basu



Hahahaha! Panie, ale Pan tak na poważnie? 1 kwietnia już był kilka miesięcy temu.
Co się w kolumnach wygrzewa i czym? Przecież to nie mały kurczak ani waran.
Skąd tego basu dostają? Fale Schumanna?
Pewnie Pan ałudijofil jesteś, platynowo-rodowe kable, wygrzewanie sprzętu, zakłócenia kosmiczne.
Mam nadzieję, jak Pan włącza sprzęt to następnie Pan wychodzi z pokoju, aby nie zakłócać przepływu dźwięków...
HADEZ30/07/2020 10:58

Tak! Tak! Marketingowo schodzą jeszcze niżej, aby je wcisnąć nieświadomym l …Tak! Tak! Marketingowo schodzą jeszcze niżej, aby je wcisnąć nieświadomym ludzikom.Hahahaha! Panie, ale Pan tak na poważnie? 1 kwietnia już był kilka miesięcy temu.Co się w kolumnach wygrzewa i czym? Przecież to nie mały kurczak ani waran.Skąd tego basu dostają? Fale Schumanna? Pewnie Pan ałudijofil jesteś, platynowo-rodowe kable, wygrzewanie sprzętu, zakłócenia kosmiczne.Mam nadzieję, jak Pan włącza sprzęt to następnie Pan wychodzi z pokoju, aby nie zakłócać przepływu dźwięków...



Interesuje mnie temat wygrzewania kolumn. Możesz coś więcej powiedzieć?
vivek30/07/2020 11:03

Interesuje mnie temat wygrzewania kolumn. Możesz coś więcej powiedzieć?



Tam 3 posty wyżej jest majster, który się na tym zna. Nawet dołoży Ci basu, ale dopiero po 100 godzinach.
Chyba przez 100 godzin trzeba je trzymać w piekarniku, niestety nie wiem nic o temperaturze, mniemam, że 180 stopni wystarczy.
Ewentualnie mamy teraz słonecznie, więc może wystawienie na zewnątrz wystarczy. Tylko wiąże się to z koniecznością obracania co jakiś czas, bo wtedy dopiero dostają BASSSSSUUUUUUUU
Edytowane przez: "HADEZ" lip 30.
A co ja będę tłumaczył, akurat jeśli chodzi o wygrzewanie to tylko w kolumnach ma ono miejsce. Membrany i zawieszenia głośników muszą nabrać i wypracować odpowiedniej miękkości. Poszczególni producenci potrafią dawać czas 50 lub 100 godzin do nabrania właściwych walorów. Ja się przekonałem, aczkolwiek w wygrzewanie elektroniki a tym bardziej przewodów nie wierzę
HADEZ30/07/2020 11:05

Tam 3 posty wyżej jest majster, który się na tym zna. Nawet dołoży Ci basu …Tam 3 posty wyżej jest majster, który się na tym zna. Nawet dołoży Ci basu, ale dopiero po 100 godzinach. Chyba przez 100 godzin trzeba je trzymać w piekarniku, niestety nie wiem nic o temperaturze, mniemam, że 180 stopni wystarczy.Ewentualnie mamy teraz słonecznie, więc może wystawienie na zewnątrz wystarczy. Tylko wiąże się to z koniecznością obracania co jakiś czas, bo wtedy dopiero dostają BASSSSSUUUUUUUU


Serio się pytałem bo opinie są różne a nie każdy sensownie to uzasadnia.
Darrq30/07/2020 11:09

A co ja będę tłumaczył, akurat jeśli chodzi o wygrzewanie to tylko w kolu …A co ja będę tłumaczył, akurat jeśli chodzi o wygrzewanie to tylko w kolumnach ma ono miejsce. Membrany i zawieszenia głośników muszą nabrać i wypracować odpowiedniej miękkości. Poszczególni producenci potrafią dawać czas 50 lub 100 godzin do nabrania właściwych walorów. Ja się przekonałem, aczkolwiek w wygrzewanie elektroniki a tym bardziej przewodów nie wierzę



Jakby membrany, zawieszenia, cewki, kosze miały zmienne właściwości fizyczne w czasie, to miałbyś co tydzień inny dźwięk.
Hadez przytrzymaj lekko palcem gumę trzymającą membranę głośnika, zobaczysz że bas prawie zniknie, to samo jest z nową i sztywną. Dopiero jak się wypracuje nabiera właściwych parametrów
HADEZ30/07/2020 11:05

Tam 3 posty wyżej jest majster, który się na tym zna. Nawet dołoży Ci basu …Tam 3 posty wyżej jest majster, który się na tym zna. Nawet dołoży Ci basu, ale dopiero po 100 godzinach. Chyba przez 100 godzin trzeba je trzymać w piekarniku, niestety nie wiem nic o temperaturze, mniemam, że 180 stopni wystarczy.Ewentualnie mamy teraz słonecznie, więc może wystawienie na zewnątrz wystarczy. Tylko wiąże się to z koniecznością obracania co jakiś czas, bo wtedy dopiero dostają BASSSSSUUUUUUUU


Zgadzam sie z opinią wyżej ze 32hz marketingowy bełkot, spadek pewnie 70db przy tej częstotliwości a peak jak w takich kolumnach 80-100hz zapewne czyli łomot. Nie rozumiem po co robic bas reflex w takich kolumienkach skoro i tak nie zejdą niskim basem i tracą na szybkości przez wyższy impuls odpowiedzi membrany. Zamiast zrobic ciut mniej efektywne ale pełniej grające kolumny z pełniejszym i lepszym jakosciowo basem. W bas reflex mozna sie bawid przy 10"12"15"18" calowych glosnikach, ale nie mniejszych i strojenie góra na 40hz bo powyzej sam łomot jest, bez niskiego zejscia. Co do mitycznego wygrzewania to oczywiście że jest roznica. W kolumnach za sprawą odległości ucha od głośnika ciezko to wyczuć ale na sluchawkach zawsze po czasie grają inaczej. Co do wygrzewania dalej, zauwaz ze zimą o wiele inaczej graja glosniki samochodowe, pusty kartonowy bas, brak w zasadzie pasma okolo 50hz dopiero jak sie cieplej w aucie robi a glosniki dłużej chodzą dzwiek staje się pełniejszy. Juz tłumaczę zawieszenie przy mrozie gorne i dolne jest tak sztywne że stawia większy opor, zmieniają sie parametry qts, odpowiedzi impulsu i wiele innych przez co nie grają jak powinny. To samo dzieje sie z nowymi głośnikami basowymi, które poruszają membrana. Zgodze sie ze srednio tonówki i wysoko, powyzej 500hzz wygrzewanie tutaj kompletnie nic nie da, w basowych natomiast musi sie rozruszac cale zawieszenie i skok membrany glosnika. Kumasz juz o co chodzi? Czy dalej stwierdzisz ze to efekt placebo?
Darrq30/07/2020 11:15

Hadez przytrzymaj lekko palcem gumę trzymającą membranę głośnika, zobac …Hadez przytrzymaj lekko palcem gumę trzymającą membranę głośnika, zobaczysz że bas prawie zniknie, to samo jest z nową i sztywną. Dopiero jak się wypracuje nabiera właściwych parametrów


No litości! Jeśli już zaczynasz brnąć w absurdy, to chociaż wysil się na podstawowe informacje. Jeśli już mówimy o magicznym wygrzewaniu kolumn, to dotyczy ono elementów zwrotnicy a nie membran.
Ludzie! Naczytacie się głupot w internecie i później nie dość, że nie macie przyjemności z użytkowania takiego sprzętu, bo nie wygrzany, bo krzywo stoi, bo nie ta faza księżyca, to jeszcze wciskacie innym te bzdury.
Dobrze Hadez ty masz rację, producenci i fachowcy się mylą. Miłego dnia 😁
Darrq30/07/2020 11:15

Hadez przytrzymaj lekko palcem gumę trzymającą membranę głośnika, zobac …Hadez przytrzymaj lekko palcem gumę trzymającą membranę głośnika, zobaczysz że bas prawie zniknie, to samo jest z nową i sztywną. Dopiero jak się wypracuje nabiera właściwych parametrów



Może coś w tym być. Skoro to guma i leży sobie tak gdzieś ileś czasu na magazynie, to musi potem chwilę popracować żeby nabrać przewidzianych parametrów.
Smacznaokazja30/07/2020 11:20

Zgadzam sie z opinią wyżej ze 32hz marketingowy bełkot, spadek pewnie 70db …Zgadzam sie z opinią wyżej ze 32hz marketingowy bełkot, spadek pewnie 70db przy tej częstotliwości a peak jak w takich kolumnach 80-100hz zapewne czyli łomot. Nie rozumiem po co robic bas reflex w takich kolumienkach skoro i tak nie zejdą niskim basem i tracą na szybkości przez wyższy impuls odpowiedzi membrany. Zamiast zrobic ciut mniej efektywne ale pełniej grające kolumny z pełniejszym i lepszym jakosciowo basem. W bas reflex mozna sie bawid przy 10"12"15"18" calowych glosnikach, ale nie mniejszych i strojenie góra na 40hz bo powyzej sam łomot jest, bez niskiego zejscia. Co do mitycznego wygrzewania to oczywiście że jest roznica. W kolumnach za sprawą odległości ucha od głośnika ciezko to wyczuć ale na sluchawkach zawsze po czasie grają inaczej. Co do wygrzewania dalej, zauwaz ze zimą o wiele inaczej graja glosniki samochodowe, pusty kartonowy bas, brak w zasadzie pasma okolo 50hz dopiero jak sie cieplej w aucie robi a glosniki dłużej chodzą dzwiek staje się pełniejszy. Juz tłumaczę zawieszenie przy mrozie gorne i dolne jest tak sztywne że stawia większy opor, zmieniają sie parametry qts, odpowiedzi impulsu i wiele innych przez co nie grają jak powinny. To samo dzieje sie z nowymi głośnikami basowymi, które poruszają membrana. Zgodze sie ze srednio tonówki i wysoko, powyzej 500hzz wygrzewanie tutaj kompletnie nic nie da, w basowych natomiast musi sie rozruszac cale zawieszenie i skok membrany glosnika. Kumasz juz o co chodzi? Czy dalej stwierdzisz ze to efekt placebo?



Wychodzi na to, że jak założę nowe zawieszenie w samochodzie, to najpierw musi się rozhulać aby dobrze pracowało...
Czym innym jest wpływ warunków zewnętrznych na materiały użyte do produkcji zawieszeń, itp. a czym innym są ich właściwości.
Jakby te właściwości się zmieniały w czasie to tak jak pisałem wyżej, co tydzień masz inne brzmienie.
Rozumiem, że to przykład jak gumki od majtek, że z czasem się luzuje, ale to nie jest wygrzanie lecz zużycie.
vivek30/07/2020 11:25

Może coś w tym być. Skoro to guma i leży sobie tak gdzieś ileś czasu na mag …Może coś w tym być. Skoro to guma i leży sobie tak gdzieś ileś czasu na magazynie, to musi potem chwilę popracować żeby nabrać przewidzianych parametrów.



Panie nie śpię już 3 tydzień bo trzymam gumę w basie, żeby lepiej grała
Darrq30/07/2020 11:23

Dobrze Hadez ty masz rację, producenci i fachowcy się mylą. Miłego dnia &#x …Dobrze Hadez ty masz rację, producenci i fachowcy się mylą. Miłego dnia 😁



Pokaż mi instrukcje poważnych producentów głośników lub zespołów głośnikowych, którzy mają takie sugestie.
Tylko poważnych, co się znają na sprzęcie i robią go konkretnego, a nie budżetówki i masówki pokoju heco, magnat i inne badziewia.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst