Niestety, ta okazja już wygasła
G.SKILL 16GB 3200MHz Ripjaws V Black CL16 (2x8GB)
341° Zakończono

G.SKILL 16GB 3200MHz Ripjaws V Black CL16 (2x8GB)

389zł769zł-49%x-kom Okazje
34
sie 12.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

  • Pojemność całkowita: 16 GB
  • Rodzaj pamięci: DDR4
  • Taktowanie: 3200 MHz
  • Opóźnienie: CL 16
Aktualizacje społecznościowe
X-kom OkazjeX-kom kody rabatowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Szkoda ze nie minus 90% z conajmniej 3890zl
2686872-drAA2.jpg
34 Komentarze
2686872-drAA2.jpg
Cena wyjściowa kosmos
Szkoda ze nie minus 90% z conajmniej 3890zl
Wyjściowa jak wyjściowa...pytanie czy oferta jest dobra czy słaba?
lecho12/08/2019 07:47

Wyjściowa jak wyjściowa...pytanie czy oferta jest dobra czy słaba?


Według mnie nawet dobra. W ubiegłym tygodniu składałem dla brata dziecka komputer to za zwykłe (najtańsze) Aegis 2x8 Gb, 3000Mhz - trzeba było zapłacić 350 PLN. Te kosztowały wtedy jak dobrze pamiętam około 450 PLN. Zestaw był z ryzen 2600.
Edytowane przez: "Piotr_Piotrlmt" sie 12.
lecho12/08/2019 07:47

Wyjściowa jak wyjściowa...pytanie czy oferta jest dobra czy słaba?


Jak masz Ryzena 2. generacji lub Intela to całkiem spoko pamięć.
Jeżeli Ryza 3. to niezbyt - lepiej dopłacić do pamięci z b-die od Samsunga.

Cena OK. Za tyle kupiłem używkę Corsaira LPX 3000Mhz CL15 na Allegro (do R7 2700X). Mało pamięci w hurtowniach i ceny szaleją.
Edytowane przez: "mark00s" sie 12.
Jak na aktualne ceny ramu Bez Promocji to opłacalne kości. Niewarte zakupu gdy np. xtream ponownie będzie sprzedawał 3200 za 330.
mark00s12/08/2019 08:18

lepiej dopłacić do pamięci z b-die od Samsunga


Rzuciłbyś więcej światła?
Piotr_Piotrlmt12/08/2019 08:18

Według mnie nawet dobra. W ubiegłym tygodniu składałem dla brata dziecka ko …Według mnie nawet dobra. W ubiegłym tygodniu składałem dla brata dziecka komputer to za zwykłe (najtańsze) Aegis 2x8 Gb, 3000Mhz - trzeba było zapłacić 350 PLN. Te kosztowały wtedy jak dobrze pamiętam około 450 PLN. Zestaw był z ryzen 2600.



No ja właśnie dla znajomego muszę na szybkości coś kupić i tak szukam tu tego tam tego - taki mam plan - x-kom.pl/lis…jla co sądzisz o takiej konfiguracji?

mark00s12/08/2019 08:18

Jak masz Ryzena 2. generacji lub Intela to całkiem spoko pamięć. Jeżeli Ryz …Jak masz Ryzena 2. generacji lub Intela to całkiem spoko pamięć. Jeżeli Ryza 3. to niezbyt - lepiej dopłacić do pamięci z b-die od Samsunga.Cena OK. Za tyle kupiłem używkę Corsaira LPX 3000Mhz CL15 na Allegro (do R7 2700X). Mało pamięci w hurtowniach i ceny szaleją.


No właśnie będzie Ryzen 5 2600 - x-kom.pl/lis…jla taki jest plan.
Edytowane przez: "lecho" sie 12.
LubelskiKefir12/08/2019 08:25

Rzuciłbyś więcej światła?


Oczywiście. Ryzeny 3. generacji lubią szybką pamięć, a b-die jest najszybszy obecnie na rynku (niskie CLe i wysoka częstotliwość pracy). Hynix nie może dogonić Samsunga, a nawet jeżeli to development sterowników do BIOSu płyt głównych obsługujących Ryzena zaczął się od obsługi architektury kości pamięci b-die.
Tyle z teorii. Jeżeli chodzi o praktykę, to mówimy o różnicy ~5FPS w najbardziej wymagających produkcjach, przy koszcie pamięci dwukrotnie wyższym.
mark00s12/08/2019 08:36

Oczywiście. Ryzeny 3. generacji lubią szybką pamięć, a b-die jest najs …Oczywiście. Ryzeny 3. generacji lubią szybką pamięć, a b-die jest najszybszy obecnie na rynku (niskie CLe i wysoka częstotliwość pracy). Hynix nie może dogonić Samsunga, a nawet jeżeli to development sterowników do BIOSu płyt głównych obsługujących Ryzena zaczął się od obsługi architektury kości pamięci b-die.Tyle z teorii. Jeżeli chodzi o praktykę, to mówimy o różnicy ~5FPS w najbardziej wymagających produkcjach, przy koszcie pamięci dwukrotnie wyższym.



Dzięki. A nie ma nic alternatywnego do B-die? Coś z nowszych kostek (M-die, A-die)? Cena B-die rzeczywiście lekko przytłacza.
Ogólnie celem jest maszyna na Ryzenie 3700X.
lecho12/08/2019 08:32

No ja właśnie dla znajomego muszę na szybkości coś kupić i tak szukam tu te …No ja właśnie dla znajomego muszę na szybkości coś kupić i tak szukam tu tego tam tego - taki mam plan - https://www.x-kom.pl/lista/9mh1tjjla co sądzisz o takiej konfiguracji?No właśnie będzie Ryzen 5 2600 - https://www.x-kom.pl/lista/9mh1tjjla taki jest plan.


Jest w porządku. Szkoda tylko mainboardu. Jeszcze sytuacja z biosem MSI się nie wyklarowała i w sumie do końca nie wiadomo jak to będzie w przypadku, gdy znajomy zapragnie zrobić upgrade sprzętu na 3. generację Ryzenów. Przejrzałem dokumentację i chyba BIOS zmierza w dobrym kierunku, RAM też jest obsługiwany przez mainboard.
LubelskiKefir12/08/2019 08:40

Dzięki. A nie ma nic alternatywnego do B-die? Coś z nowszych kostek ( …Dzięki. A nie ma nic alternatywnego do B-die? Coś z nowszych kostek (M-die, A-die)? Cena B-die rzeczywiście lekko przytłacza.Ogólnie celem jest maszyna na Ryzenie 3700X.


Jest. Hynix A-die Sam kupiłem używany 2700X i czekam, aż to wszystko potanieje, aby przeskoczyć na 3700X (obecnie za duży popyt i za niska podaż generuje wysokie ceny). Jak szukasz jakiegoś fajnego RAMu to tutaj masz dobry wątek jaki ram co ma: reddit.com/r/A…on/
Biorę kod produktu i googluję co się mieści w moim budżecie. Tak trafiłem LPXy 3000 CL15 od Corsaira.
Edytowane przez: "mark00s" sie 12.
mark00s12/08/2019 08:47

Jest w porządku. Szkoda tylko mainboardu. Jeszcze sytuacja z biosem MSI …Jest w porządku. Szkoda tylko mainboardu. Jeszcze sytuacja z biosem MSI się nie wyklarowała i w sumie do końca nie wiadomo jak to będzie w przypadku, gdy znajomy zapragnie zrobić upgrade sprzętu na 3. generację Ryzenów. Przejrzałem dokumentację i chyba BIOS zmierza w dobrym kierunku, RAM też jest obsługiwany przez mainboard.


Jeszcze tylko się zastanawiam czy warto dopłacić ponad 120 PLN do tej karty - x-kom.pl/p/4…tml, czy nie lepiej kupić jednak tego x-kom.pl/p/4…tml
Edytowane przez: "lecho" sie 12.
lecho12/08/2019 08:51

Jeszcze tylko się zastanawiam czy warto dopłacić ponad 120 PLN do tej ka …Jeszcze tylko się zastanawiam czy warto dopłacić ponad 120 PLN do tej karty - https://www.x-kom.pl/p/473669-karta-graficzna-nvidia-msi-geforce-rtx-2060-gaming-z-6gb-gddr6.html, czy nie lepiej kupić jednak tego https://www.x-kom.pl/p/473306-karta-graficzna-nvidia-palit-geforce-rtx-2060-gaming-pro-oc-6gb-gddr6.html


Warto. MSI robi świetne niereferenty 26xx. Kup mu używane 3000Mhz i wstaw lepsze GPU
mark00s12/08/2019 08:51

Jest. Hynix A-die Sam kupiłem używany 2700X i czekam, aż to wszystko po …Jest. Hynix A-die Sam kupiłem używany 2700X i czekam, aż to wszystko potanieje, aby przeskoczyć na 3700X (obecnie za duży popyt i za niska podaż generuje wysokie ceny). Jak szukasz jakiegoś fajnego RAMu to tutaj masz dobry wątek jaki ram co ma: https://www.reddit.com/r/Amd/comments/62vp2g/clearing_up_any_samsung_bdie_confusion_eg_on/ Biorę kod produktu i googluję co się mieści w moim budżecie. Tak trafiłem LPXy 3000 CL15 od Corsaira.



A jeszcze - na co patrzeć, jakbym nie miał ochoty się bawić w OC? Tj co by najlepiej zagrało OOTB?
Kupowałem z xkom 2-3tyg temu za 369 zł. Cena skacze jak szalona. Raz 300, raz 500.
LubelskiKefir12/08/2019 09:09

A jeszcze - na co patrzeć, jakbym nie miał ochoty się bawić w OC? Tj co by …A jeszcze - na co patrzeć, jakbym nie miał ochoty się bawić w OC? Tj co by najlepiej zagrało OOTB?


Zgodnie z benchmarkiem Ryza 3rd gen (source: techspot.com/rev…ng/), bierz pamięć z najwyższą obsługiwaną częstotliwością OOB przez Twój mainboard (nawet z O.C. w nawiasie - obecnie samo Ci wskoczy na Mhz deklarowany przez producenta pamiątek). Niższy CL przy mniejszym taktowaniu pozwala Ci w zasadzie wyżej podkręcić częstotliwość w BIOSie (chyba, że masz na prawdę wielkiego pecha i pamięć nie da rady), ale to już musisz wtedy ręcznie się bawić.
Druga generacja bawi się dobrze w zasadzie do 2933Mhz, w porywach 3200Mhz, więc tam nie ma takiego problemu - bierzesz z tych dwóch to co ma niższy CL.
Edytowane przez: "mark00s" sie 12.
czy jeśli te pamięci nie sa wymienione jako przetestowane na stronie producenta mojej płyty to jest szansa że zadziałają ?
płyta to: ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
jak to sprawdzić ? wie ktoś ?
super śmiga, 3466 mhz cl 16 na Tomahowk i z Ryzenem 5 2600
profil XMP też spokojnie działa na zadeklarowanej częstotliwości i opóźnieniach

PS.: Kupiłem miesiac temu za 356 zł, była to wtedy standardowa cena na ceneo wiec nie wiem czy taka mega promocja, jak ktoś potrzebuje na już to ok.
Edytowane przez: "Gronbar" sie 12.
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od 173115. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst