Niestety, ta okazja wygasła 6 stycznia 2023.
1301° Zakończono
97
Opublikowano 7 grudnia 2022

Grupa szosowa Shimano 105 R7000 hamulce szczękowe, korba kompakt 170mm, łańcuch KMC €371,49

1.745zł2.999zł-42%
Darmowa z Wielka Brytania · Chain Reaction Cycles Okazje
Avatar
Opublikowane przez Szuchov
Dołączył w 2019
116
2.916

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Na chainreactioncycles dobra cena na grupę szosową Shimano 105 R7000 z łańcuchem KMC. Niestety grupa dostępna tylko w jednej konfiguracji, z uwagi na długość korby 170mm raczej dla niższych osób. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie wymienić korbę na dłuższą. Nie powinno być większych problemów ze sprzedażą.

W skład grupy wchodzi:
  • korba 170mm 50/34z
  • kaseta 11rz 11-30z,
  • przerzutka przód mocowanie na hak, jesli nie ma haka to trzeba doliczyć jakieś 30-50zl na adapter na obejmę,
  • przerzutka tył,
  • hamulce szczękowe przód i tył,
  • klamkomanetki przód i tył,
  • suport BSA,
  • łańcuch KMC X11,
  • linki i pancerze.

Wszystkie podatki zawarte są w cenie. Cena w EUR 371,49 z kodem CLEAR2022
Chain Reaction Cycles Więcej szczegółów na Chain Reaction Cycles
Aktualizacje społecznościowe

97 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Świetna cena, 105 to złoty środek dla większości rowerzystów. Różnica w wadze między ultegrą nie zrobi odczuwalnej różnicy. Cena już tak
    Avatar
    Zdcydowanie robi odczuwalną różnicę, ale dla większości nie na tyle istotną, aby za to płacić.
  2. Avatar
    Tylko mi się wydaje, że nazywanie korby 50/34 "kompakt" przy dzisiejszych rozmiarach kaset to absurd? Sam jeżdżę na 46/34 i zszedłbym jeszcze niżej, gdyby się dało.
    Avatar
    46/34 to juniorskie czy dla dziewczyn?
  3. Avatar
    Długość korby i wzrost nie muszą iść ze sobą w parze. W rowerach TT coraz popularniejsze są krótkie korby. Sam używam korby 165mm przy wzroście 179cm i 84cm przekroku. Dzięki krótkiej korbie można zająć lepszą pozycję i nie obijasz sobie tak brzucha.
    Avatar
    Phil Burt w swojej książce wprost napisał że krótsze korby są efektywniejsze i wchodzą do pro teamów. Niestety wytwórcy nie zmienią nagle linii produkcyjnych i 175 będzie jeszcze długo pokutowało że wsparciem marketingowym że niby jest lepsza dźwignia. To jest gość który m.in. wpłynął na UCI w kwestii dopuszczenia nachylenia siodełek. Przed jego sukcesami też wszyscy twierdzili że poziomo jest najlepiej. Konkluzja - da się kupić krótszą korbę teraz to trzeba korzystać, a nie czekać 15 lat aż będzie to standardem.
  4. Avatar
    Super cena. Szukam sponsora 😃🌈
    Avatar
    Poszukaj pracy
  5. Avatar
    Trzeba zwrócić uwagę że to korba 170mm
  6. Avatar
    kurczę osobno jak by człowiek chciał to zakupic to cena ok. 2500... kusicie pytanie czy to będzie wszystko pasowalo do mojego Cannondale CAAD10???
    Avatar
    Autor
    Jak nie masz tarcz to będzie pasowało.
  7. Avatar
    Da się to wszystko zamontować do starej ramy Romet Sport? Mam taką w super stanie, ale nie wiem czy jest sens (i możliwość) żeby to założyć, doradzi ktoś? W szczególności nie wiem czy gwint do korby pasuje..
    Avatar
    Autor
    W Romecie możesz trafić na włoski gwint suportu i wtedy będzie problem. Do sprawdzenia jest długość szczęk hamulcowych, starsze ramy miały tak mocowany hamulec, że potrzebne były długie szczęki, żeby sięgnąć kół. Dochodzi też rozstaw tylnych haków. W starych ramach szosowych to było 126mm, trzeba by szukać piasty która przyjmie 11rzędów - może być bardzo trudno. Oczywiście jeśli masz ramę luzem, to możesz to wszystko sprawdzić dość szybko. Natomiast osobiście chyba bym zrezygnował z takiego pomysłu i rozważył zakup bardziej współczesnej ramy.
  8. Avatar
    skorzystałem z tej okazji.
    w opisie było że cena zawiera wszystkie podatki, chyba jednak tak nie jest.
    dostałem info z agencji celnej o przesłanie dowodów zakupu.
    czyli cło/vat się szykuje...
    Avatar
    Autor
    Co masz na fakturze zakupu, jaką kwotę? Może to być tylko kontrola urzędu i żadnych opłat nie będzie. Od początku brexitu zamawiałem z CRC kilkanaście rzeczy i nigdy VAT i cło nie zostały doliczone.
  9. Avatar
    nie przechodzi żadną kartą płatniczą jeżeli mam EUR na koncie
    Avatar
    Ciekawostka: jeśli nie masz euro na koncie, to też nie przechodzi 🤘
  10. Avatar
    Świetna cena!
    Z tego co obserwuje coraz częściej można wyrwać rower,osprzęt w fajnej cenie, czyżby pseudo kryzys rowerowy mijał ? (Edytowano)
    Avatar
    Przecież był problem z dostępnością części, więc jak pseudo.
    W latach 70-tych też był pseudo kryzys paliwowy ? (Edytowano)
  11. Avatar
    Nie lepiej kupić normalny tańszy set i 100 na karnet na siłkę żeby zrzucić te 113,5 grama?
    Avatar
    Jak czytam i słyszę takie wypociny to rzygać mi się chce. Gówno się znasz a się wypowiadasz. Czy jedno wyklucza drugie ?? Co to ma znaczenie ? Widocznie dla ciebie normalny to jest tiagra albo sora dla kogoś kto uprawia ten sport wyczynowo to patrzy na MINIMUM grupę 105
  12. Avatar
    zawsze myślałem że "grupa szosowa" to nazwa małego peletonu
  13. Avatar
    Szkoda, że pod v-brake😄 (Edytowano)
    Avatar
    To nie jest v brake...
  14. Avatar
    Szkoda, że nie campagnolo
  15. Avatar
    Bardzo dobra oferta. Plus
  16. Avatar
    szkoda, że nie ma korby 172,5 ale i tak super wstawka śmigam na grupie 105 ale serii 5700 🙃
    Avatar
    Jak chcesz kupić to ja się chętnie wymienię na korby. Mam 172,5, a bym zmienił na 170. Mogę kilka złotych dopłacić, bo rok używane i ma jakieś ślady
  17. Avatar
    zwroccie uwage ze korba 170mm - raczej dla Quintany niz Ganna
  18. Avatar
    Ładny zestaw
  19. Avatar
    jak ktoś nie potrzebuje hamulców to chętnie odkupię (Edytowano)
    Avatar
    Ile dasz?
  20. Avatar
    Kusi żeby kupić, ale czy warto wymieniać starą 10-rzędową Ultegrę na nową 11-rzędową 105?
    Avatar
    Nie ma sensu, aktualnym standardem są grupy 12 rzędowe. Jedyna argumentacja za nowym napędem to rozpiętość i/lub stopniowanie. Dodatkowo Ultegra zawsze będzie lepsza od 105, hamulce są zauważalnie mocniejsze, manetki lepsze, całość lżejsza.
    Niestety, grupy 12 rzędowe (poza Campa???) są elektroniczne i co za tym idzie bardzo drogie, a dodatkowo trzeba mieć przystosowany rower do Di2, w przypadku Sram ten problem odpada. Z minusów również to, że wersje chyba tylko pod tarcze, także stare ramy również odpadają.
    Imo chyba wyjdzie taniej i prościej wyrwać nowy rower, Canyon ma w ofercie carbonowe szosy na AXS od około 16k.
    Ewentualnie można poczekać rok czy dwa, może i 105 doczeka się wersji 12 rzędowej mechanicznej w dużo przystępniejszej cenie.
Avatar