Granatowy garnitur lniany
1477°Zakończono

Granatowy garnitur lniany

219,99zł1.429,99zł-85%Pako Lorente Okazje
AvatarUsunięty9215263
Zaktualizowano sie 6. 2018 (Opublikowano lip 11. 2018)
Jak się skompletuje spodnie garniturowe PLM-6G-012-G i marynarkę PLM-3G-012-G.
Jak brak już rozmiaru warto zapisać się na powiadomienie o dostępności- ja już parę razy tak coś upolowałem
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szmaty są tyle warte i puszczają ściemę, żeby nagonić jeleni. Żaden przedsiębiorca nie sprzeda swojego towaru poniżej kosztu produkcji / ceny z hurtowni.
Edytowane przez: "Bolek_LolekTSi" lip 11. 2018
Najmniejszy rozmiar marynarki 120cm obwodu w klacie. To teraz albo siłka albo żeńskie hormony...
Opis kozak
Co ten gość taki krzywy na tym zdjęciu? Uwiera go ten garnitur?
63 Komentarze
Promocja obecna jest też w sklepach stacjonarnych (przynajmniej w Poznaniu w galerii Malta były po 3szt. marynarek i spodni w rożnych rozmiarach), nawet jak nie będzie Waszego rozmiaru to zawsze przed zakupem można zobaczyć na żywo
Bolek_LolekTSilip 11. 2018

Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szm …Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szmaty są tyle warte i puszczają ściemę, żeby nagonić jeleni. Żaden przedsiębiorca nie sprzeda swojego towaru poniżej kosztu produkcji / ceny z hurtowni.


Masz zero pojęcia o handlu bez kitu
Bolek_LolekTSilip 11. 2018

Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szm …Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szmaty są tyle warte i puszczają ściemę, żeby nagonić jeleni. Żaden przedsiębiorca nie sprzeda swojego towaru poniżej kosztu produkcji / ceny z hurtowni.


Uwaga, mamy tu groźnego znawce ekonomii
Ok, może i ten towar jest więcej wart, ale max połowę tej kwoty, czyli 600 zł. Sorry, jest takie pojęcie jak marketing i psychologia biznesu. Wysoka przekreślona cena ma na celu nakręcenie baranów, żeby dokonali zakupu pod wpływem przekonania, że robią deal życia.
Edytowane przez: "Bolek_LolekTSi" lip 13. 2018
@Cad@Kaban
Znów dostępne podbijecie?
Ktoś kupił ? Coś wartego zainteresowania ?
Bolek_LolekTSilip 11. 2018

Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szm …Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szmaty są tyle warte i puszczają ściemę, żeby nagonić jeleni. Żaden przedsiębiorca nie sprzeda swojego towaru poniżej kosztu produkcji / ceny z hurtowni.


Myślisz że ile kosztuje produkcja i import z takiego Wietnamu każdy chce zarobić ile się da szczególnie janusze
Kupiony ,dzięki
Avecezarsie 6. 2018

Ktoś kupił ? Coś wartego zainteresowania ?


Nie polecam, materiał bardzo marnej jakości. Zwracałem głównie ze względu na dziwny rozmiar, zamówiłem niby ten sam rozmiar jak z innych moich garniturów(innych firm) a przyszedł za duży o minimum 3 rozmiary. Realna wartość zestawu myślę że w okolicach 400zł.
@witekM
mozna zamowic odbiór w salonie? ewentualnie zwrot płatny czy bezpłatny wysylkowo?
Widzę że rozmiarówka tylko dla "prawdziwych mężczyzn" poniżej 176 cm nie podchodź kurduplu...
Na wesele granatowy czy czarny?
Lipa. Zwroty tylko wysyłkowo, nawet jak zamówimy do sklepu.... Bez sensu. Tak jakby sklep nie mógł odesłać razem z innym towarem.
szkoda, że jak się jest szczupłym i wysokim to nic nie pasuje
Edytowane przez: "Hary_Giewont" sie 6. 2018
Bolek_LolekTSilip 11. 2018

Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szm …Sorry, ale nie wierzę w przeceny rzędu 1200 zł na 200 zł. Po prostu te szmaty są tyle warte i puszczają ściemę, żeby nagonić jeleni. Żaden przedsiębiorca nie sprzeda swojego towaru poniżej kosztu produkcji / ceny z hurtowni.


Moze i racja ze sa tyle warte, ale Iphone tez jest wart ok 300 zl z przesylka a trzeba za niego zaplacic ponad 2 kafle
Ej kurna... wszystko w moim rozmiarze jak nigdy! Biere!

EDIT: Marynarka jeszcze jest, ale spodnie mi ktoś wyjął z koszyka pińć sekund przed kliknięciem "zapłać"...
Edytowane przez: "aember" sie 6. 2018
rozmiar jest z dupy wzięty, wisi jak żagiel (186cm, 82kg). Nie polecam, strata czasu i pieniędzy na wysyłkę zwrotną - chociaż to producent powinien ją opłacić, bo rozmiar ewidentnie nie został właściwie opisany.
1ukasz06/08/2018 12:59

rozmiar jest z dupy wzięty, wisi jak żagiel (186cm, 82kg). Nie polecam, s …rozmiar jest z dupy wzięty, wisi jak żagiel (186cm, 82kg). Nie polecam, strata czasu i pieniędzy na wysyłkę zwrotną - chociaż to producent powinien ją opłacić, bo rozmiar ewidentnie nie został właściwie opisany.


który brałeś 188/50?
1ukaszsie 6. 2018

rozmiar jest z dupy wzięty, wisi jak żagiel (186cm, 82kg). Nie polecam, s …rozmiar jest z dupy wzięty, wisi jak żagiel (186cm, 82kg). Nie polecam, strata czasu i pieniędzy na wysyłkę zwrotną - chociaż to producent powinien ją opłacić, bo rozmiar ewidentnie nie został właściwie opisany.


Dzięki za ostrzeżenie! Mam podobne parametry więc sobie daruję
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst