Niestety, ta okazja już wygasła
Gra planszowa Było sobie życie Operacja
333° Zakończono

Gra planszowa Było sobie życie Operacja

49,99zł129,99zł-62% 7,99zł Muve Okazje
18
333° Zakończono
Gra planszowa Było sobie życie Operacja
wrz 4.

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Znana gra Operacja w wersji Było sobie życie. Dobra cena w muve.pl. Najtaniej chodzi po 80 zł według ceneo i iszopa.

Wrzucam opis producenta:

Operacja: Było sobie Życie to wyjątkowe wydanie znanej na świecie gry Operacja. Mistrz podupadł na zdrowiu: jego ciało zaatakowały bakterie chorobotwórcze, a poziom niektórych substancji i elementów w jego krwi - skądinąd niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu - niepokojąco wzrósł.


Wraz z Porucznikiem P.S. i Kapitanem Piotrem, enzymami, krwinkami i innymi bohaterami pomóż Mistrzowi wyzdrowieć! Uważaj, żeby nie uruchomić brzęczyka, to może być naprawdę niebezpieczne! Nie daj się złapać, zbierz wszystkie 11 przedmiotów i wygraj!

Zawartość pudełka:

  • plansza z pęsetą
  • 11 plastikowych elementów
  • 18 kart
  • 1 szufladka do przechowywania
  • instrukcja
Aktualizacje społecznościowe
Muve OkazjeMuve kody rabatowe
18 Komentarzy
Cena nie zawiera kosztu wysyłki.
Dzięki, zamówione dla dzieciaków!
Eee po prostu przerobili na było sobie życie. Myślałem że coś fajnego nowego wymyślili
Edytowane przez: "obiektywny" wrz 4.
Najtaniej na allegro 69.5 pln z przesylka ze Smartem, tutaj wychodzi ok 58 z przesylka paczka w ruchu wiec cena dobra
Fajna ta gra? Warto?
Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza Monopoly, Jengą i Twisterem nie mam w domu nic. Ktoś poleci mi jakieś dobre gry? Z góry dzięki.
Edytowane przez: "PanPatelnia" wrz 4.
PanPatelnia04/09/2020 12:23

Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza M …Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza Monopoly, Jengi i Twisterem nie mam w domu nic. Ktoś poleci mi jakieś dobre gry? Z góry dzięki.


'Wsiasc do pociagu - Europa' daje rade
Carcassone i Wsiąść do pociągu Europa podstawa
PanPatelnia04/09/2020 12:23

Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza M …Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza Monopoly, Jengi i Twisterem nie mam w domu nic. Ktoś poleci mi jakieś dobre gry? Z góry dzięki.


Gra rodzinna prostsza czy może nieco bardziej zaawansowana? Jak długa rozgrywka? Dorośli czy dzieci czy cała rodzina? Jakim budżetem dysponujesz?
Dla 2 os, powiedzmy ok. 100-150 zł, raczej proste jak te które już mam, nie szukam RPG itp. D&D to nie moje klimaty
Edytowane przez: "PanPatelnia" wrz 4.
PanPatelnia04/09/2020 12:48

Dla 2 os, powiedzmy ok. 100-150 zł, raczej proste jak te które już mam, ni …Dla 2 os, powiedzmy ok. 100-150 zł, raczej proste jak te które już mam, nie szukam RPG itp. D&D to nie moje klimaty


7 Cudów Świata: Pojedynek.
Naazir04/09/2020 12:16

Fajna ta gra? Warto?


Za tę cenę spoko. To klasyczna operacja, gdzie wyjmujemy z ciała poszczególne elementy, tak by nie dotknąć ścianek. Zmienili tylko szatę graficzną, ale wychodzi o wiele taniej niż wersja pierwotna. Gra zawsze bawi dzieciaki i ćwiczy cierpliwość (nawet u dorosłych heh).
robal12104/09/2020 12:24

Za tę cenę spoko. To klasyczna operacja, gdzie wyjmujemy z ciała po …Za tę cenę spoko. To klasyczna operacja, gdzie wyjmujemy z ciała poszczególne elementy, tak by nie dotknąć ścianek. Zmienili tylko szatę graficzną, ale wychodzi o wiele taniej niż wersja pierwotna. Gra zawsze bawi dzieciaki i ćwiczy cierpliwość (nawet u dorosłych heh).


Dzięki, to biorę bo mój mały uwielbia Było Sobie Życie
Strasznie słaba gra. Praktycznie zerowa regrywalność
PanPatelnia04/09/2020 12:48

Dla 2 os, powiedzmy ok. 100-150 zł, raczej proste jak te które już mam, ni …Dla 2 os, powiedzmy ok. 100-150 zł, raczej proste jak te które już mam, nie szukam RPG itp. D&D to nie moje klimaty


Jakbyś chciał coś nieco bardziej wymagającego i taktycznego, to polecam Neuroshimę Hex. Gra stworzona przez Michała Oracza, jednego z najlepszych polskich projektantów planszówek. Jest nawet wersja na IOs i Android. Z innych gier polecam karciankę Osadnicy: Narodziny Imperium (jeśli lubisz klimaty a' la Settlers i milusie obrazki), albo 51. Stan (w uniwersum Neuroshimy, czyli postapokalipsa) - gra się doskonale w dwie osoby. Obie te gry zaprojektował tytan polskiego planszówkowego półświatka, Ignacy Trzewiczek vel Trzewik.
Edytowane przez: "Vojtas" wrz 4.
PanPatelnia04/09/2020 12:23

Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza M …Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza Monopoly, Jengą i Twisterem nie mam w domu nic. Ktoś poleci mi jakieś dobre gry? Z góry dzięki.


Pandemic: Lekarstwo
PanPatelnia04/09/2020 12:23

Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza M …Szukam jakiejś fajnej gry planszowej dla dorosłych na koronaczasy. Poza Monopoly, Jengą i Twisterem nie mam w domu nic. Ktoś poleci mi jakieś dobre gry? Z góry dzięki.


Z prostych gier polecam patchwork, polowanie na robale, trochę trudniejsze karcianki star realms, Dominion - gry typu deck bulding games, kafelkowe azul i azul letni pawilon, qwirkle...
Gry przy których można spokojnie rozmawiać a nie siedzieć i się 'zmóżdżać'
"Produkt Niedostępny"
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst