117°
Głośnik BT Lenovo BT410 @Biedronka
Najlepsze komentarze

No to faktycznie obniżka

17 Komentarzy

No to faktycznie obniżka

Osobiście NIGDY już żadnego sprzętu z Biedry nie kupię.
Mój telefon trzymają już ponad miesiąc na reklamacji i nadal CISZAAAA.
Biedra ma u mnie bana na sprzęt.
Tyle.
Ode mnie minus.
Edytowane przez: "mmxv" Wrz 2.

mmxvWrz 2.

Osobiście NIGDY już żadnego sprzętu z Biedry nie kupię.Mój telefon trzymają już ponad miesiąc na reklamacji i nadal CISZAAAA.Biedra ma u mnie bana na sprzęt.Tyle.Ode mnie minus.

Kto mądry kupuje telefon w Biedronce... ​

Kupiłem ten głośnik jakis czas temu w x-komie, gra bardzo dobrze jak na tenprzedział cenowy

pisiontyWrz 3.

Kupiłem ten głośnik jakis czas temu w x-komie, gra bardzo dobrze jak na tenprzedział cenowy


prawda, ja kupiłem dwa

mmxvWrz 2.

Osobiście NIGDY już żadnego sprzętu z Biedry nie kupię.Mój telefon trzymają już ponad miesiąc na reklamacji i nadal CISZAAAA.Biedra ma u mnie bana na sprzęt.Tyle.Ode mnie minus.

​Ale Lenovo daje swoją gwarancję więc nawet do biedry nie musisz nosić.

ms_Poland2 godz., 21 min

No to faktycznie obniżka

​Faktycznie taniej bo nie dochodzą koszta wysyłki.

tylko w x komie ten głośnik kupiłem pół roku temu kupiłem za 14 zł xD

maldok3147 min

tylko w x komie ten głośnik kupiłem pół roku temu kupiłem za 14 zł xD

​Ja też co nie zmienia faktu, że na dzień dzisiejszy cena z biedronki nie jest dobra.

ja go miałem, też za 14zł i przeraziłem się nijakością dźwięku. Ale dla łebków na ognisko styknie żeby coś w tle pierdziało.

mmxvWrz 2.

Osobiście NIGDY już żadnego sprzętu z Biedry nie kupię.Mój telefon trzymają już ponad miesiąc na reklamacji i nadal CISZAAAA.Biedra ma u mnie bana na sprzęt.Tyle.Ode mnie minus.

Jeśli oddałeś na reklamację (nie na gwarancję) z żądaniem naprawy /wymiany, to gdy nie dostaniesz odpowiedzi w ciągu 14 dni czy jest pozytywnie rozpatrzona, uznaje się że tak.
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży, art chyba 8 czy 10.
Edytowane przez: "Leonidas94" Wrz 8.

Leonidas94Wrz 3.

​Jeśli oddałeś na reklamację (nie na gwarancję) z żądaniem naprawy /wymiany to jeśli nie dostaniesz odpowiedzi w ciągu 14 dni czy jest pozytywnie rozpatrzona, uznaje się że tak. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży, art chyba 8 czy 10.


pozytywnie? a co mi po tym jak od miesiąca telefonu nie mam
dotychczas byłem przekonany że jest termin 26 dni roboczych ustawowo w przypadku reklamacji - już jest dawno ponad miesiąc i NIC
biedrona chyba działa wg innego prawa


A to Ci po tym, że przez 14 dni milczysz jak grób, nie pytasz o to w biedrze a po tych 14 dniach bez żadnej informacji o stanie rozpatrzenia idziesz i się upominasz, że skoro nie wydali odpowiedzi, to już nie mogą odmówić i prosisz o jak najszybsze spełnienia żądania.
Chodzi o to głównie, że już Ci nie odmówią, co jednak ogólnie często się zdarza z błahych powodów ("pan sobie to sam mechanicznie uszkodził, więc niech płaci").

Fakt, telefonu jak nie było tak nie ma, no ale przynajmniej nie zastanawiasz się czy Ci uznali.

PS.
Ale tak jak mówię, to uprawnienie dotyczy reklamacji (z tytułu rękojmi za wady - 2 lata) a nie gwarancji.
Edytowane przez: "Leonidas94" Wrz 3.

Leonidas94Wrz 3.

Jeśli oddałeś na reklamację (nie na gwarancję) z żądaniem naprawy /wymiany, to gdy nie dostaniesz odpowiedzi w ciągu 14 dni czy jest pozytywnie rozpatrzona, uznaje się że tak. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży, art chyba 8 czy 10.

Ustawa o szczególnych warunkach nie obowiązuje od dwóch lat. kodeks cywilny + ustawa o prawach konsumenta.

rumpelWrz 3.

Ustawa o szczególnych warunkach nie obowiązuje od dwóch lat. kodeks cywilny + ustawa o prawach konsumenta.



Racja, w takim razie czas usunąć ją z dysku

Kodeks Cywilny
Art. 561 (5). Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

@Leonidas94 i @rumpel Ja dokladnie na tej zasadzie doczekalem sie zwrotu pieniedzy za TV Sony obarczony sporym cloudingiem - wszyscy obeznani chociaz troche w temacie TV wiedza doskonale jak producenci/ich serwisy reaguja na takie roszczenia (przeciez to cecha LED!), kiedy to minal 14 dzien i z usmiechem na twarzy wlepilem salonowi kolejne roszczenie o wywiazaniu sie z mojego pierwotnego. I przyslali swojego Zbyszka po odbior TV, a ja kase mialem na koncie w przeciagu kilku dni. Jestem pewien, ze dalej to obowiazuje, tylko zamiast niezgodnosci towaru z umowa powoluje sie na rekojmie i tzw. wade istotna - ale moge cos mylic, bo to jest tak zawile, ze mozna w tym utonac... Jak zreszta cale prawo.

FireBirdWrz 3.

@Leonidas94 i @rumpel Ja dokladnie na tej zasadzie doczekalem sie zwrotu pieniedzy za TV Sony obarczony sporym cloudingiem - wszyscy obeznani chociaz troche w temacie TV wiedza doskonale jak producenci/ich serwisy reaguja na takie roszczenia (przeciez to cecha LED!), kiedy to minal 14 dzien i z usmiechem na twarzy wlepilem salonowi kolejne roszczenie o wywiazaniu sie z mojego pierwotnego. I przyslali swojego Zbyszka po odbior TV, a ja kase mialem na koncie w przeciagu kilku dni. Jestem pewien, ze dalej to obowiazuje, tylko zamiast niezgodnosci towaru z umowa powoluje sie na rekojmie i tzw. wade istotna - ale moge cos mylic, bo to jest tak zawile, ze mozna w tym utonac... Jak zreszta cale prawo.

​Wskazałem odpowiedni artykuł KC

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst