Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
Gopro HERO8 Black + karta SD 32GB + Subskrypcja i do 50% zniżki na oryginalne akcesoria
152°

Gopro HERO8 Black + karta SD 32GB + Subskrypcja i do 50% zniżki na oryginalne akcesoria

1.482zł Darmowa dostawa DarmowaGoPro Okazje
15
152°
Gopro HERO8 Black + karta SD 32GB + Subskrypcja i do 50% zniżki na oryginalne akcesoria
wrz 22. 2020
Darmowa dostawa plus karta SD 32 GB.

Do kamery dostajemy również roczną subskrypcję, czyli między innymi możliwość wymiany dwa razy w ciągu roku, kamerki w momencie uszkodzenia. (szczegóły na stronie)

Mamy też możliwość dokupienia akcesoriów ze zniżką do 50%, max. 10 akcesoriów.

Dodatkowo do zakupów mamy roczny dostęp do nielimitowanej chmury.
Aktualizacje społecznościowe
GoPro Okazje
15 Komentarzy
Gdyby tylko nie to szkło zamontowane na stałe. Tak wiem o 2 razy w roku wymianie ale chciałbym używać takiego sprzętu ponad rok.
Lepiej chyba dopłacić do hero 9 Black :P
ChruPekTEAM22/09/2020 07:44

Gdyby tylko nie to szkło zamontowane na stałe. Tak wiem o 2 razy w roku w …Gdyby tylko nie to szkło zamontowane na stałe. Tak wiem o 2 razy w roku wymianie ale chciałbym używać takiego sprzętu ponad rok.


zależy od tego jak użytkujesz kamerę, miałem 3, 3+, 4, 5 mam 8 i tylko 3+ uszkodziłem obiektyw i to totalnie z mojej winy
Tak, zdecydowanie osobom które nie są w temacie warto przypomnieć, że Hero 9 jest także w promocji za raptem 200 zł więcej: pepper.pl/pro…549

Jak już pisałem: jeśli ktoś nie ma kamery, to warto dopłacić i brać 9 (nowsza, lepsza, wszystko mająca)
Jak ktoś ma 8 i myśli nad zmianą, jak zwykle sprawa dyskusyjna, sprzedanie 8 będzie mało korzystne, a różnice są bardziej techniczne, więc polecam sprawdzić je i zastanowić się po co mi to. A jak ktoś kupił media mod to już w ogóle zmiana jest bez sensu i może okazać się lepszym pomysłem dokupić Display Mod.

Jak ktoś ma 7 to przede wszystkim powinien zastanowić się dlaczego nie zmienił na 8. Bo to jest ważne co wynika z faktu że 8 wniosła 240FPS i tak naprawdę w tym momencie osiągneła moc w HS 2.0 i TW 2.0, no ale skopali te szybki.

6 to już jest inny temat, 6 to początek pewnej historii ale porównywanie jej w tej chwili do możliwości 8 czy 9 to już lekka przesada. Wszystkie kamery typu 5, 6 ,7 jeśli można je kupić w dobrej cenie to już jest raczej rozpatrywanie kamery w kontekście tego czego szukam, po co mi to. Ludzie skupują do dziś np. 4 Black aby używać ich nie wiem, do konstrukcji 360 stopni.

Nie piszcie tylko że przyjdzie 10 będzie nowe i lepsze, bo dobrze wiemy że to zawsze tak działa. Dziś jest 9. Masz 200 zł więcej to nawet się nie zastanawiaj, nie masz? Odłóż 200 zł więcej. Masz 7 albo 8 to chyba sam jesteś świadomy ile stracisz kasy lub do czego używałeś tych kamer i czego ci brakowało.
Gónwo nie kamerki. Hero 9 taki sam paździeż jak 5,6,7,8.. wiesza się i zacina i tylko reset baterią pomaga. Akcja od 4:45

pejosz22/09/2020 08:20

zależy od tego jak użytkujesz kamerę, miałem 3, 3+, 4, 5 mam 8 i tylko 3+ u …zależy od tego jak użytkujesz kamerę, miałem 3, 3+, 4, 5 mam 8 i tylko 3+ uszkodziłem obiektyw i to totalnie z mojej winy



Ja kupiłem 7 jak już dawno były 8 a to z uwagi na wymienne szkło w 7 oraz klatkę. Kamera przeważnie nagrywa biegi . Mam ją przykręconą do wózka biegowego. W poprzednich kamerach zdarzyło się, ze podczas biegu uchwyt pękł i któraś z kamer odpadła. W 7 w razie potrzeby klatka weźmie na siebie część uderzenia. Ważnym jest też to że w 7 można podłączyć kamerę do power banka przez samo zdjęcie zaślepki gniazda. Klatka jest już gotowa na taką możliwość.
Czekamy na solidną odpowiedź DJI.
ChruPekTEAM22/09/2020 07:44

Gdyby tylko nie to szkło zamontowane na stałe. Tak wiem o 2 razy w roku w …Gdyby tylko nie to szkło zamontowane na stałe. Tak wiem o 2 razy w roku wymianie ale chciałbym używać takiego sprzętu ponad rok.


Jest już w miarę spoko opcja do wymiany szkiełka. Problem że nikt nie daje na to gwarancji że wciąż będzie kamera wodoodporna po takiej operacji.
Edytowane przez: "shadowmart" wrz 22.
shadowmart22/09/2020 11:52

Jest już w miarę spoko opcja do wymiany szkiełka. Problem że nikt nie daje …Jest już w miarę spoko opcja do wymiany szkiełka. Problem że nikt nie daje na to gwarancji że wciąż będzie kamera wodoodporna po takiej operacji.



Do nurkowania i tak trzeba dokupić dodatkową obudowę. Poniżej 15 metra ciśnienie wciska przyciski. Nurkuję sprawdzałem. Pod wodę u mnie lepiej sprawdza się SJ8 pro która z kolei w stabilizacji przegrywa z GP7 dlatego właśnie GP7 używam jako komary przykręconej do wózka biegowego.
Którą wersję polecacie dla osoby, która potrzebuje jej głównie do zamocowania np. na szybie/desce samochodu czy po prostu innych miejscach zmieniając sobie perspektywę podczas tworzenia materiału? Raczej nie będzie używana do sportów ekstremalnych, może raz czy dwa wykorzystam ja do ujęć pod wodą.
Jacobs22/09/2020 14:56

Którą wersję polecacie dla osoby, która potrzebuje jej głównie do zamoc …Którą wersję polecacie dla osoby, która potrzebuje jej głównie do zamocowania np. na szybie/desce samochodu czy po prostu innych miejscach zmieniając sobie perspektywę podczas tworzenia materiału? Raczej nie będzie używana do sportów ekstremalnych, może raz czy dwa wykorzystam ja do ujęć pod wodą.


7, 8 , 9 masz stabilizacje i przyda sie. reszta to juz kwestia jaki masz budzet.
sebastian.furs22/09/2020 21:44

7, 8 , 9 masz stabilizacje i przyda sie. reszta to juz kwestia jaki masz …7, 8 , 9 masz stabilizacje i przyda sie. reszta to juz kwestia jaki masz budzet.


Budżet do 1500zł, aczkolwiek wolałbym wydać 500-600zł, a resztę zainwestować w coś innego, kwestia tego czy warto, bo sama kamera będzie mi potrzebna tak naprawdę na przebitki 1-3s i tyle. Myślałem o 5, bo w zasadzie ma 4k30 czy 2,7k w 60, które i tak będzie juz dla mnie wystarczające, ale skoro piszesz, że od 7 zaczyna się stabilizacja, to będę celował w 7Black
Jacobs23/09/2020 00:58

Budżet do 1500zł, aczkolwiek wolałbym wydać 500-600zł, a resztę zainw …Budżet do 1500zł, aczkolwiek wolałbym wydać 500-600zł, a resztę zainwestować w coś innego, kwestia tego czy warto, bo sama kamera będzie mi potrzebna tak naprawdę na przebitki 1-3s i tyle. Myślałem o 5, bo w zasadzie ma 4k30 czy 2,7k w 60, które i tak będzie juz dla mnie wystarczające, ale skoro piszesz, że od 7 zaczyna się stabilizacja, to będę celował w 7Black


a co planujesz robic? bo moze lepiej ci kupic cokolwiek 1-3 sekundy to raczej da sie cos wybrac z materialu co sie nie trzesie
sebastian.furs23/09/2020 06:45

a co planujesz robic? bo moze lepiej ci kupic cokolwiek 1-3 sekundy to …a co planujesz robic? bo moze lepiej ci kupic cokolwiek 1-3 sekundy to raczej da sie cos wybrac z materialu co sie nie trzesie


Zakres spory - śluby/wesela/teledyski/filmy promocyjne itd.

Po prostu chciałbym dobrą jakość i inną perspektywę filmu, np. Gopro zaczepione/postawione w samochodzie pary młodej itp.
Jacobs23/09/2020 12:39

Zakres spory - śluby/wesela/teledyski/filmy promocyjne itd.Po prostu …Zakres spory - śluby/wesela/teledyski/filmy promocyjne itd.Po prostu chciałbym dobrą jakość i inną perspektywę filmu, np. Gopro zaczepione/postawione w samochodzie pary młodej itp.


to ja bym bral 9 albo max. z prostego powodu zyskasz mega stabilizacje i nowy pomysl na film np kamera zamocowana na butelce wodki, kamera z uchwytem przekazywana sobie z reki do reki, itp
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od WebPolice. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst