255°
Zakończone
GitUp Git 2!
Najlepsze komentarze

Wrzucałem za 390zł Gitup-a to zostałem zminusowany teraz za 40zł drożej super okazja Uwielbiam mentalność ludzi na peperze

26 Komentarzy

jakis kupon by sie przydal na obnizenie ceny

Drogo.. w Xiaomi YI mamy to samo, gdzie kamerkę można wyrwać za 300zł(ja kupilem za 270)
tu dodatkowo jest wyświetlacz ale cena sporo wyższa

tu jest duzo lepsza stabilizacja obrazu stad pewnie roznica w cenie

acer1236 min

Drogo.. w Xiaomi YI mamy to samo, gdzie kamerkę można wyrwać za 300zł(ja kupilem za 270)tu dodatkowo jest wyświetlacz ale cena sporo wyższa


Mi się udało Xiaomi dostać za 244zł ale aktualnie znowu nie nadążają z produkcją i trudno kupić w takiej cenie.

ja szukalem xiaomi ale i bg i gb nie maja

Wrzucałem za 390zł Gitup-a to zostałem zminusowany teraz za 40zł drożej super okazja Uwielbiam mentalność ludzi na peperze

wojtek minusowali ci bez pojecia na temat wiec jak byś mial cos znowu to dawaj na pw

wojtek1061112 min

Wrzucałem za 390zł Gitup-a to zostałem zminusowany teraz za 40zł drożej super okazja Uwielbiam mentalność ludzi na peperze


Gdybym widział wtedy za 390 to już wgl mega okazja

acer12353 min

Drogo.. w Xiaomi YI mamy to samo, gdzie kamerkę można wyrwać za 300zł(ja kupilem za 270)tu dodatkowo jest wyświetlacz ale cena sporo wyższa


Ok, ale bez stabilizacji

Akurat stabilizacja tutaj to największa zaleta tej kamerki. Bo działa znakomicie.

acer1231 godz., 14 min

Drogo.. w Xiaomi YI mamy to samo, gdzie kamerkę można wyrwać za 300zł(ja kupilem za 270)tu dodatkowo jest wyświetlacz ale cena sporo wyższa

​Nie bądź śmieszny. Yi mocno przereklamowana - w GitUp w cenie masz wyświetlacz, komplet akcesoriów, stabilizację gyro, możliwość sterowania z pilota - zegarka. Jak wszystko doliczyłbyś, to cena wyjdzie podobna, a nie będziesz miał stabilizacji. Support też mają dobry i wychodzą często aktualizacje.

dlatego czekamy na jakąś lepsza cene

Snowman1 min

dlatego czekamy na jakąś lepsza cene

​Przypomij mi się za kilka dni - jak skończą świętować. Spróbuję załatwić zniżkę.

dubeldaniel44 min

​Przypomij mi się za kilka dni - jak skończą świętować. Spróbuję załatwić zniżkę.

​ok

dubeldaniel2 godz., 15 min

​Przypomij mi się za kilka dni - jak skończą świętować. Spróbuję załatwić zniżkę.


To ja też bym prosił o info

damios47 min

To ja też bym prosił o info

​Nic nie obiecuję. Napiszę do znajomej z gb, może jeszcze trochę obetnie cenę. Tylko przypomnijcie się.
Edytowane przez: "dubeldaniel" Paź 3.

dubeldaniel4 godz., 9 min

​Nic nie obiecuję. Napiszę do znajomej z gb, może jeszcze trochę obetnie cenę. Tylko przypomnijcie się.


Oczywiście ja również

Kupilem niecały rok temu za 105$ więc to żadne promo Testy: facebook.com/Git…am/
Edytowane przez: "szukamokazjitej" Paź 2.

szukamokazjitej14 min

Kupilem niecały rok temu za 105$ więc to żadne promo Testy: https://www.facebook.com/GitUp.cam/

​poki co to jest promo. to co robiłeś rok temu jakos malo mnie interesuje

dubeldaniel16 godz., 41 min

​Nic nie obiecuję. Napiszę do znajomej z gb, może jeszcze trochę obetnie cenę. Tylko przypomnijcie się.


+1, chętnych nawet całkiem sporo
Edytowane przez: "maciek9991" Paź 3.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst