Niestety, ta okazja już wygasła
Gigabyte Aorus AD27QD 27 IPS
150° Zakończono

Gigabyte Aorus AD27QD 27 IPS

2.099zł2.499zł-16%Proline Okazje
26
sie 30.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

27" + IPS + 144HZ + 2K + Podstawowy HDR + 16:9 + FreeSync

W niższej cenie nie widziałem jeszcze
Aktualizacje społecznościowe
Proline OkazjeProline wyprzedaże

Grupy

26 Komentarzy
Nic mu nie brakuje, trzeba dodac ze ma 1 ms jeszcze. Szkoda ze troche taniej nie sa takie monitory tak z 1.3-1.5 to bym brał

#Edit, w sumie to brakuje zakrzywienia do perfekcji
Edytowane przez: "shinbey" sie 30.
Szkoda ze nie ma czegos podobnego 32 Cale
shinbey30/08/2019 11:30

Nic mu nie brakuje, trzeba dodac ze ma 1 ms jeszcze. Szkoda ze troche …Nic mu nie brakuje, trzeba dodac ze ma 1 ms jeszcze. Szkoda ze troche taniej nie sa takie monitory tak z 1.3-1.5 to bym brał


Taniej masz Acer Nitro. Też przyzwoity monitor
shinbey30/08/2019 11:30

Nic mu nie brakuje, trzeba dodac ze ma 1 ms jeszcze. Szkoda ze troche …Nic mu nie brakuje, trzeba dodac ze ma 1 ms jeszcze. Szkoda ze troche taniej nie sa takie monitory tak z 1.3-1.5 to bym brał #Edit, w sumie to brakuje zakrzywienia do perfekcji


Brakuje trybu emulacji sRGB, który ma konkurent od LG. W dobie kiepskiego lub szczątkowego wsparcia profili ICC i rozszerzonych przestrzeni kolorów jest to całkiem poważna wada.
Edytowane przez: "Plotron" sie 30.
Korci mnie aby kupic ale kilka miesiecy temu kupiłem Iiyama 144hz za połowę tej ceny i w FHD - chwilami chciałbym lepszą rozdzielczośc ale szkoda kasy :P
Plotron30/08/2019 11:55

Brakuje trybu emulacji sRGB, który ma konkurent od LG. W dobie kiepskiego …Brakuje trybu emulacji sRGB, który ma konkurent od LG. W dobie kiepskiego lub szczątkowego wsparcia profili ICC i rozszerzonych przestrzeni kolorów jest to całkiem poważna wada.


Ale wiesz, ze to jest monitor do grania, a nie do pracy z grafika? Jesli by dodali wszystkie te funkcje, ktore kazdy sobie tam wymarzyl, to monitor by kosztowal 10 tys, a nie 2,5 tys. I tak ten Gigabyte dosc dobrze sie sprawdza jako semi profesjonalny monitor, na ktorym mozna na upartego z jakas grafika sie pobawic. A jesli jestes powaznym grafikiem pracujacym w domu, to masz raczej jakiegos NECa albo EIZO do pracy i drugi dowolny monitor do zabawy
Ogólnie LG 27GL850B lepszy ale ma jedną poważna wadę...nie da się go już kupić.
user131030/08/2019 13:44

Ale wiesz, ze to jest monitor do grania, a nie do pracy z grafika? Jesli …Ale wiesz, ze to jest monitor do grania, a nie do pracy z grafika? Jesli by dodali wszystkie te funkcje, ktore kazdy sobie tam wymarzyl, to monitor by kosztowal 10 tys, a nie 2,5 tys. I tak ten Gigabyte dosc dobrze sie sprawdza jako semi profesjonalny monitor, na ktorym mozna na upartego z jakas grafika sie pobawic. A jesli jestes powaznym grafikiem pracujacym w domu, to masz raczej jakiegos NECa albo EIZO do pracy i drugi dowolny monitor do zabawy


No cudownie, tylko że graczowi spokojnie wystarczyłaby paleta sRGB, a DCI-P3 powinno działać tylko w trybie HDR. To, że monitor ma natywny gamut o wiele szerszy oznacza, że przekłamuje chociażby kolory tapety na pulpicie. Tryby emulacji sRGB są w wielu tańszych monitorach, a LG wypuściło konkurencję w bardzo podobnej cenie ze skalibrowanym trybem sRGB.

Wbrew intuicji, szeroki natywny gamut nie jest problemem dla grafików i profesjonalistów, bo generalnie programy do grafiki wspierają profile ICC i rozumieją przestrzenie barw. Z kolorymetrem jest to bułka z masłem. To szary użytkownik najbardziej oberwie, bo większość programów nie ma pojęcia o ICC — w tym desktop Windowsa i wbudowana przeglądarka zdjęć.
Edytowane przez: "Plotron" sie 30.
PROCTON130/08/2019 14:08

Ogólnie LG 27GL850B lepszy ale ma jedną poważna wadę...nie da się go już ku …Ogólnie LG 27GL850B lepszy ale ma jedną poważna wadę...nie da się go już kupić.


Permanentnie czy po prostu chwilowo wszystkie modele zostały wyprzedane?
muffy30/08/2019 14:24

Permanentnie czy po prostu chwilowo wszystkie modele zostały wyprzedane?


Raczej to drugie. Ten monitor bije rekordy popularności, a jego premiera się opóźniła.
muffy30/08/2019 14:24

Permanentnie czy po prostu chwilowo wszystkie modele zostały wyprzedane?


Morele miały z 16 czy 18 sztuk i się sprzedały wszystkie w parę godzin. Nic nie wiadomo o nowych dostawach, kiedyś będą, ale kiedy to nikt nie wie.
Plotron30/08/2019 14:27

Raczej to drugie. Ten monitor bije rekordy popularności, a jego premiera …Raczej to drugie. Ten monitor bije rekordy popularności, a jego premiera się opóźniła.



Tak mi się wydawało, bo z tego co wiem, to chwilę temu miał premierę. W takim razie chyba warto się wstrzymać.
Tak trochę odbiega od tematu, co sądzicie o zakrzywionym monitorze 31,5 cala i rozdzielczości 1920 x 1080
144 Hz,będzie się nadawał do grania w fpsy?
Dokładnie chodzi mi o AOC C32G1
shinbey30/08/2019 11:30

Nic mu nie brakuje, trzeba dodac ze ma 1 ms jeszcze. Szkoda ze troche …Nic mu nie brakuje, trzeba dodac ze ma 1 ms jeszcze. Szkoda ze troche taniej nie sa takie monitory tak z 1.3-1.5 to bym brał #Edit, w sumie to brakuje zakrzywienia do perfekcji


Taa, 1ms MPRT.
tomek.rafalski30/08/2019 15:14

Tak trochę odbiega od tematu, co sądzicie o zakrzywionym monitorze 31,5 c …Tak trochę odbiega od tematu, co sądzicie o zakrzywionym monitorze 31,5 cala i rozdzielczości 1920 x 1080144 Hz,będzie się nadawał do grania w fpsy? Dokładnie chodzi mi o AOC C32G1


full hd powyżej 25 cali nie powinno mieć racji bytu. Tym bardziej 32 cale dla fps. Trudno jest ogarnąć co się dzieje na 27", a co dopiero na 32 :P.
Edytowane przez: "Zychu_" sie 30.
Plotron30/08/2019 14:14

No cudownie, tylko że graczowi spokojnie wystarczyłaby paleta sRGB, a D …No cudownie, tylko że graczowi spokojnie wystarczyłaby paleta sRGB, a DCI-P3 powinno działać tylko w trybie HDR. To, że monitor ma natywny gamut o wiele szerszy oznacza, że przekłamuje chociażby kolory tapety na pulpicie. Tryby emulacji sRGB są w wielu tańszych monitorach, a LG wypuściło konkurencję w bardzo podobnej cenie ze skalibrowanym trybem sRGB.Wbrew intuicji, szeroki natywny gamut nie jest problemem dla grafików i profesjonalistów, bo generalnie programy do grafiki wspierają profile ICC i rozumieją przestrzenie barw. Z kolorymetrem jest to bułka z masłem. To szary użytkownik najbardziej oberwie, bo większość programów nie ma pojęcia o ICC — w tym desktop Windowsa i wbudowana przeglądarka zdjęć.


Z przeglądarek jedynie (o dziwo) edge rozpoznaje szeroki gamut.
Zgadzam się, że w przypadku gracza czy po prostu zwykłego użytkownika jest to spory problem, bo będzie miał tak zwane oczojebne kolory (szczególnie czerwony). Co na dłuższą metę po prostu męczy wzrok, a tego gracz powinien unikać (samo patrzenie długo w jeden punkt jest bardzo męczące).
Edytowane przez: "Luqart" sie 30.
tomek.rafalski30/08/2019 15:14

Tak trochę odbiega od tematu, co sądzicie o zakrzywionym monitorze 31,5 c …Tak trochę odbiega od tematu, co sądzicie o zakrzywionym monitorze 31,5 cala i rozdzielczości 1920 x 1080144 Hz,będzie się nadawał do grania w fpsy? Dokładnie chodzi mi o AOC C32G1


Nie za bardzo. VA mają wysoki czas reakcji, a poza tym FHD przy takiej przekątnej to mało, obraz nie będzie ostry.
Swoją drogą dlaczego promocja na monitor aoc z morele zniknęła, kiedyś chciałem dodać jakaś promke moreli i się nie dało
Luqart30/08/2019 15:24

Z przeglądarek jedynie (o dziwo) edge rozpoznaje szeroki gamut.Zgadzam …Z przeglądarek jedynie (o dziwo) edge rozpoznaje szeroki gamut.Zgadzam się, że w przypadku gracza czy po prostu zwykłego użytkownika jest to spory problem, bo będzie miał tak zwane oczojebne kolory (szczególnie czerwony). Co na dłuższą metę po prostu męczy wzrok, a tego gracz powinien unikać (samo patrzenie długo w jeden punkt jest bardzo męczące).


Jeszcze Firefox ma pełne wsparcie dla ICC i dzięki temu dobrze się na nim przegląda zdjęcia i grafiki (trza tylko wymusić aplikowanie profili do nieotagowanych obrazów), zaś Chrome ma jakieś automatyczne (prostsze) wsparcie i niby coś tam działa.

BTW
Filmy i ICC to już w ogóle , bo nie znam dobrego odtwarzacza, który by brał ICC pod uwagę. Z tego względu LUTy użytkownika wbudowane w monitor są tak pożądane w monitorach dla profesjonalistów.
Edytowane przez: "Plotron" sie 30.
Plotron30/08/2019 16:01

nie znam dobrego odtwarzacza, który by brał ICC pod uwagę. Z tego względu L …nie znam dobrego odtwarzacza, który by brał ICC pod uwagę. Z tego względu LUTy użytkownika wbudowane w monitor są tak pożądane w monitorach dla profesjonalistów.


Sprawdź MPC-HC + madVR.
Lukasz_Mokry30/08/2019 20:43

Sprawdź MPC-HC + madVR.


To pierwsze mi nie działało, gdy sprawdzałem, a z tym drugim to dzięki Tobie się teraz zapoznam. Dziękuję!
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst