Niestety, ta okazja już wygasła
Garmin Fenix 5 (stalowoszary z czarnym paskiem)
348° Zakończono

Garmin Fenix 5 (stalowoszary z czarnym paskiem)

1.468,68zł1.639zł-10% Darmowa dostawa DarmowaOleOle! Okazje
53
wrz 9. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacje społecznościowe
OleOle! OkazjeOleOle! kupony rabatowe

Grupy

Najlepsze komentarze
uxs09/09/2019 22:08

Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za gro …Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za grosze.


To raczej nie są sprzęty które kupują gadżeciarze, prędzej zegarki Samsunga lub Apple. Zgadzam się, że seria 5+ może już uchodzić za urządzenie nieco gadżeciarskie ze względu na obecność odtwarzacza muzyki, czy płatności zbliżonych, ale są to funkcje mające wyeliminować konieczność zabierania telefonu podczas uprawiania aktywności. Niemniej, Garmina kupują ludzie nakierowani na sport i raczej traktują je użytkowo, zmieniając co 3-5 lat jak bateria zaczyna padać i najczęściej omijając 1-3 generacji, ewenutalnie wymieniając model niższy na wyższy, kiedy jakiejś funkcji zaczyna brakować.
uxs09/09/2019 22:08

Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za gro …Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za grosze.


Raczej wątpliwe.
Tomasz_Matloch09/09/2019 22:54

Polecicie coś właśnie z w miarę dokładnym pulsometrem?


Opaskę na klatkę.


Michuuk09/09/2019 22:47

Dzięki,postoje. Używałem i garmina fenixa 5, stratosa, bipa czy suunto ba …Dzięki,postoje. Używałem i garmina fenixa 5, stratosa, bipa czy suunto baro. Pomimo włączonego Galileo gps czy glonass ślad na fenixie szarpał i wyniki bardzo często były o wiele mniej dokładne niż w amazficie. Największe rozczarowanie dla mnie to jednak pulsometr, którego dokładność pomiaru jest na takim samym poziomie, co w amazficie. Zarówno w pierwszym jak i drugim, w przypadku szybkich zmian pulsu o dokładności pomiaru można zapomnieć. Po jakimś czasie po prostu przestałem zwracać wgl uwagę na wyniki pulsu w feniksie, a sam sprzęt jest 3 razy droższy... jeśli wiec chcemy wyglądać bardziej „pro” rozumiem, ze Fenix jest niewątpliwie bardziej atrakcyjny. Ale skupiając się czysto na dokładności pomiarów, która wg mnie jest najistotniejsza w takich w tego typu urządzeniach, to uważam, ze garmin nie jest warty swojej ceny. No i na świecie nie ma organizowanego triathlonu Amazfit ...😁 pozdrowienia



Niestety ludzie wydają kupę siana na fenixa bo wyglada kozacko ale... lepszy zegarek mieliby za 700 zł. Tylko już nie wyglada kozacko.
Bolączki Fenixa, zwłaszcza 5 to:
- bateria
- odpadające piny do komunikacji/ładowania
- problemy z barometrem i termometrem w pierwszych seriach
- problemy z termometrem wynikające z niewiedzy użytkowników - chodzi o to, ze ludziom się wydaje ze termometr w zegarku powinien pokazywac temperaturę otoczenia
- podobny problem jak wyżej, niektórym się wydaje ze to sprzęt wojskowy i nie ogarniają jak zegarek za 2000-4000 może pokazywać 1800 mnpm a nie 1788 mnpm
- puls z nadgarstka to bajer, absolutnie nikt kto uprawia sport tego nie używa, wyłącznie opaska
- liczenie kroków/pięter fajnie ze to robi ale dalej użytkownicy nie kumają, ze jak prowadzą wózek, trzymają dłonie w korzeni czy jadą samochodem to te pomiary są zakłamane
Nie wiem czy o czymś nie zapomniałem ale generalnie to zegarek do pomiarów i rejestracji, a dorwali się gadżeciarze pokroju tych co zmieniali romy w androidach i liczą ze zegarek ich w kosmos wyślę.
Edytowane przez: "uxs" wrz 9. 2019
53 Komentarze
Jest możliwy odbiór osobisty w punktach odbioru w Warszawie.
Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za grosze.
uxs09/09/2019 22:08

Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za gro …Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za grosze.


Raczej wątpliwe.
5 plus jest lepiej wyposażony niż 6 (ta bez pro) A pro to na razie kosmos kasa.
uxs09/09/2019 22:08

Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za gro …Teraz wyszła 6 wiec wszyscy gadżeciarze będą swoje 5+ sprzedawali za grosze.


To raczej nie są sprzęty które kupują gadżeciarze, prędzej zegarki Samsunga lub Apple. Zgadzam się, że seria 5+ może już uchodzić za urządzenie nieco gadżeciarskie ze względu na obecność odtwarzacza muzyki, czy płatności zbliżonych, ale są to funkcje mające wyeliminować konieczność zabierania telefonu podczas uprawiania aktywności. Niemniej, Garmina kupują ludzie nakierowani na sport i raczej traktują je użytkowo, zmieniając co 3-5 lat jak bateria zaczyna padać i najczęściej omijając 1-3 generacji, ewenutalnie wymieniając model niższy na wyższy, kiedy jakiejś funkcji zaczyna brakować.
Dokładnie jw. mam 5+ i odczuwam zerową potrzebę wymiany na Fenixa 6. Mam mapy, płatności, muzykę, nic mi więcej do szczęścia nie trzeba
tobiasz.wujek09/09/2019 22:21

To raczej nie są sprzęty które kupują gadżeciarze, prędzej zegarki Samsu …To raczej nie są sprzęty które kupują gadżeciarze, prędzej zegarki Samsunga lub Apple. Zgadzam się, że seria 5+ może już uchodzić za urządzenie nieco gadżeciarskie ze względu na obecność odtwarzacza muzyki, czy płatności zbliżonych, ale są to funkcje mające wyeliminować konieczność zabierania telefonu podczas uprawiania aktywności. Niemniej, Garmina kupują ludzie nakierowani na sport i raczej traktują je użytkowo, zmieniając co 3-5 lat jak bateria zaczyna padać i najczęściej omijając 1-3 generacji, ewenutalnie wymieniając model niższy na wyższy, kiedy jakiejś funkcji zaczyna brakować.


Haha. Wejdź na grupę FB Garmin Fenix. Codziennie płacz ze kroków nie liczy, ze gps nie jest ultra dokładny, ze nie wiedza jaka tarcze wybrać. Spoko. Sam mam Fenixa wiec możesz się mądrzyć.
Gromoslaw09/09/2019 22:13

Raczej wątpliwe.


Jak wyżej. Sprawdź Facebooka. Jest aktualnie wysyp.
Dzięki,postoje. Używałem i garmina fenixa 5, stratosa, bipa czy suunto baro. Pomimo włączonego Galileo gps czy glonass ślad na fenixie szarpał i wyniki bardzo często były o wiele mniej dokładne niż w amazficie. Największe rozczarowanie dla mnie to jednak pulsometr, którego dokładność pomiaru jest na takim samym poziomie, co w amazficie. Zarówno w pierwszym jak i drugim, w przypadku szybkich zmian pulsu o dokładności pomiaru można zapomnieć. Po jakimś czasie po prostu przestałem zwracać wgl uwagę na wyniki pulsu w feniksie, a sam sprzęt jest 3 razy droższy... jeśli wiec chcemy wyglądać bardziej „pro” rozumiem, ze Fenix jest niewątpliwie bardziej atrakcyjny. Ale skupiając się czysto na dokładności pomiarów, która wg mnie jest najistotniejsza w takich w tego typu urządzeniach, to uważam, ze garmin nie jest warty swojej ceny. No i na świecie nie ma organizowanego triathlonu Amazfit ...😁 pozdrowienia
Edytowane przez: "Michuuk" wrz 9. 2019
Polecicie coś właśnie z w miarę dokładnym pulsometrem?
Tomasz_Matloch09/09/2019 22:54

Polecicie coś właśnie z w miarę dokładnym pulsometrem?


Opaskę na klatkę.


Michuuk09/09/2019 22:47

Dzięki,postoje. Używałem i garmina fenixa 5, stratosa, bipa czy suunto ba …Dzięki,postoje. Używałem i garmina fenixa 5, stratosa, bipa czy suunto baro. Pomimo włączonego Galileo gps czy glonass ślad na fenixie szarpał i wyniki bardzo często były o wiele mniej dokładne niż w amazficie. Największe rozczarowanie dla mnie to jednak pulsometr, którego dokładność pomiaru jest na takim samym poziomie, co w amazficie. Zarówno w pierwszym jak i drugim, w przypadku szybkich zmian pulsu o dokładności pomiaru można zapomnieć. Po jakimś czasie po prostu przestałem zwracać wgl uwagę na wyniki pulsu w feniksie, a sam sprzęt jest 3 razy droższy... jeśli wiec chcemy wyglądać bardziej „pro” rozumiem, ze Fenix jest niewątpliwie bardziej atrakcyjny. Ale skupiając się czysto na dokładności pomiarów, która wg mnie jest najistotniejsza w takich w tego typu urządzeniach, to uważam, ze garmin nie jest warty swojej ceny. No i na świecie nie ma organizowanego triathlonu Amazfit ...😁 pozdrowienia



Niestety ludzie wydają kupę siana na fenixa bo wyglada kozacko ale... lepszy zegarek mieliby za 700 zł. Tylko już nie wyglada kozacko.
Bolączki Fenixa, zwłaszcza 5 to:
- bateria
- odpadające piny do komunikacji/ładowania
- problemy z barometrem i termometrem w pierwszych seriach
- problemy z termometrem wynikające z niewiedzy użytkowników - chodzi o to, ze ludziom się wydaje ze termometr w zegarku powinien pokazywac temperaturę otoczenia
- podobny problem jak wyżej, niektórym się wydaje ze to sprzęt wojskowy i nie ogarniają jak zegarek za 2000-4000 może pokazywać 1800 mnpm a nie 1788 mnpm
- puls z nadgarstka to bajer, absolutnie nikt kto uprawia sport tego nie używa, wyłącznie opaska
- liczenie kroków/pięter fajnie ze to robi ale dalej użytkownicy nie kumają, ze jak prowadzą wózek, trzymają dłonie w korzeni czy jadą samochodem to te pomiary są zakłamane
Nie wiem czy o czymś nie zapomniałem ale generalnie to zegarek do pomiarów i rejestracji, a dorwali się gadżeciarze pokroju tych co zmieniali romy w androidach i liczą ze zegarek ich w kosmos wyślę.
Edytowane przez: "uxs" wrz 9. 2019
uxs09/09/2019 23:05

Opaskę na klatkę. Niestety ludzie wydają kupę siana na fenixa bo wyglada ko …Opaskę na klatkę. Niestety ludzie wydają kupę siana na fenixa bo wyglada kozacko ale... lepszy zegarek mieliby za 700 zł. Tylko już nie wyglada kozacko. Bolączki Fenixa, zwłaszcza 5 to:- bateria- odpadające piny do komunikacji/ładowania- problemy z barometrem i termometrem w pierwszych seriach - problemy z termometrem wynikające z niewiedzy użytkowników - chodzi o to, ze ludziom się wydaje ze termometr w zegarku powinien pokazywac temperaturę otoczenia - podobny problem jak wyżej, niektórym się wydaje ze to sprzęt wojskowy i nie ogarniają jak zegarek za 2000-4000 może pokazywać 1800 mnpm a nie 1788 mnpm- puls z nadgarstka to bajer, absolutnie nikt kto uprawia sport tego nie używa, wyłącznie opaska- liczenie kroków/pięter fajnie ze to robi ale dalej użytkownicy nie kumają, ze jak prowadzą wózek, trzymają dłonie w korzeni czy jadą samochodem to te pomiary są zakłamane Nie wiem czy o czymś nie zapomniałem ale generalnie to zegarek do pomiarów i rejestracji, a dorwali się gadżeciarze pokroju tych co zmieniali romy w androidach i liczą ze zegarek ich w kosmos wyślę.


Przykłady misiaczku, przykłady. Co lepszego za 700 zł??
Marchewa09/09/2019 23:50

Przykłady misiaczku, przykłady. Co lepszego za 700 zł??


Choćby Polar czy Garmin 245 który jest dużo dokładniejszy. Reszta niemal ta sama. I tak 95% ludzi używa do biegania i lub roweru. Wszystko co ma plastikową obudowę będzie lepiej zapisywało ślad jeśli komuś bardzo na tym zależy.
Edytowane przez: "uxs" wrz 9. 2019
A coś dobrego na siłownię, coś możecie polecić?
dareczekpop10/09/2019 00:14

A coś dobrego na siłownię, coś możecie polecić?


A co bys na tej silowni chcial mierzyc?
Pas na klate z protokolem BT i podpiety pod. Telefon wystarczy.
Optyczny hr na silowni nie ma sensu, a ruchy bywaja tak skomplikowane, ze nic ci ilosci powtorzen dobrze nie pokaze.
Gromoslaw09/09/2019 22:13

Raczej wątpliwe.


Niestety tak jest. I to już się zaczęło na grupach na FB
GreatAnubis10/09/2019 07:08

Niestety tak jest. I to już się zaczęło na grupach na FB


Patrzę po sobie.
Od roku mam 5x sapphire i póki co jeszcze mi będzie służył jakiś czas. Nie odczuwam potrzeby wywalenia co najmniej 3k na nowy zegarek. A lubię gadżety
Edytowane przez: "Gromoslaw" wrz 10. 2019
uxs09/09/2019 23:54

Choćby Polar czy Garmin 245 który jest dużo dokładniejszy. Reszta niemal ta …Choćby Polar czy Garmin 245 który jest dużo dokładniejszy. Reszta niemal ta sama. I tak 95% ludzi używa do biegania i lub roweru. Wszystko co ma plastikową obudowę będzie lepiej zapisywało ślad jeśli komuś bardzo na tym zależy.


Jaki Polar za 700? Garmin 245 to 1300-1400, czyli dwa razy więcej niż sugerujesz. Co do dokładności urządzeń jakie z jakimi porównujesz? Bazujesz na opinii z ludzi FB czy masz własne doświadczenia?
Jako regularnie biegający w zawodach powiem Wam tyle, że na trasach z atestem dystansu zegarki Garmina nigdy nie pomyliły się więcej niż o 10 -20 metrów. Wszystko zależy od terenu w jakim się biega i pogody. Używałem forerunner 310 xt, vivoactive 3 music I fenix 5. Najdokładniejsze pomiary daje GPS z Galileo.
Żaden zegarek nie da wam aptekarskiej precyzji w dystansie i też nie o to w tym chodzi. Jak ktoś biega na poważnie to np interwały robi się na bieżni gdzie dystans mamy zmierzony i tylko sugerujemy się czasem odcinków. Na spokojnym wybieganiu kilka metrów różnicy w dystansie treningu kompletnie nic nie zmieni.
Jedynie do czego się mogę przyczepić to pomiaru tętna z nagdarstka bo jest bardzo niedokładny zwłaszcza fenixy że względu na wagę i wymiary przez co zegarek delikatnie się porusza mimo odpowiedniego zapięcia. Najlepiej używać paska na klatkę piersiową jeżeli ktoś biega na tętno.
Edytowane przez: "qbek.pro" wrz 10. 2019
W tej cenie FR935 bylby hitem, fenix chodzil w okolicach 300-330€ i bedzie powoli spadal z ceny, tak jak mialo to miejsce z fenix 3, gdzie niewiele brakowalo by dolaczali go do chipsow.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst