Galanteria skórzana Wittchen @ Lidl
123°Zakończono

Galanteria skórzana Wittchen @ Lidl

11
lis 27. 2015
Skórzane paski męskie, rękawice damskie lub męskie, portfele damskie lub męskie renomowanej marki Wittchen od soboty (28.11) w Lidlu.

Na pewno będzie można dorwać coś fajnego dla siebie. O ile dobrze biegamy i się rozpychamy
Aktualizacje społecznościowe
Lidl OkazjeLidl gazetkaModa
Najlepsze komentarze
admin
Grubo, będzie kolejna walka w Lidlu ;-)


11 Komentarzy
admin
Grubo, będzie kolejna walka w Lidlu ;-)


Kurcze chętnie kupił bym portfel dla siebie i żony. Ale cebula rozbierze
Dla mieszkających w okolicy Trójmiasta. Podobne ceny są w FashionHouse. Być może w innych outletach również jest lidlowo-tanio:-)
Autor
@Cad mógłbyś podbić okazje? Startuje ona od jutra, więc warto przypomnieć.
admin
Artur4Lifelis 27. 2015

@Cad mógłbyś podbić okazje? Startuje ona od jutra, więc warto przypomnieć.


Dzięki za przypomnienie, podbite
Hmmm... wrzucilam juz tą promocję:)
"25 lat wolności" ...
Doskonały przykład jak można "zeszmacić" porządną markę....

Autor
@FOM ja wrzuciłem kilka dni temu to tylko "podbicie"

https://www.pepper.pl/profile/fb_100008217162515 dlaczego zeszmacić? Wiele porządnych marek swoje stare kolekcje wrzuca do outlet-ów w dużo niższych cenach. Danie ich do lidla to jedynie ukłon w strone klientów, którzy niekoniecznie mają w swoim miasteczku porządny outlet.
w Niemczech tez tłumy na promocjach Lidla i aldi tak wiec wolność nasza i wasza
Jak ktos nie chce walczyc w lidlu to wystarczylo wejsc na oficialna strone marki i zamowic bo w tych samych cenach byly. Ale widze juz drozeja na stronie. Sam kupilem rekawiczki polecam . ;p
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsi sprzedawcy