Niestety, ta okazja już wygasła
FOCAL CLEAR Słuchawki Audiofilskie EISA High-End Headphones
399° Zakończono

FOCAL CLEAR Słuchawki Audiofilskie EISA High-End Headphones

4.499zł6.499zł-31% Darmowa dostawa DarmowaDenon Okazje
115
wrz 21. 2019Dostępność Ogólnopolska

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Na stronie salonydenon.pl znajduje się informacja o stacjonarnej promocji na ww. słuchawki przy zdaniu swoich starych słuchawek. Dzwoniłem tam i dowiedziałem się że:
- rabat naliczany jest przy zdaniu jakichkolwiek starych słuchawek nagłownych (nausznych) - 2000 zł
- w Gdańsku mają jeszcze jedną parę (nie wiem jak w innych miastach)
Salony Denon mają swoje sklepy w następujących miastach:
Warszawa, Gdańsk, Katowice, Wrocław

Słuchawki audiofilskie nauszne FOCAL Clear:

  • impedancja: 55 Ohm
  • czułość ([email protected]): 104 dB
  • THD (@1kHz/100dB SPL): 0,25%
  • pasmo przenoszenia: 5Hz-28kHz
  • głośnik: 1,6"(40 mm) aluminiowy/magnezowy, kopułka o kształcie litery "M"
  • dostarczane przewody: 3m przewód symetryczny (XLR 4-pinowy), 3m przewód niesymetryczny (1/4" gniazdo TRS), 1,2m przewód niesymetryczny (1/8" gniazdo TRS), adapter jack 1/8" do 1/4"
Okablowanie do zestawu:

  • 3m balanced XLR 4-pin
  • 3m unbalanced TRS 6.3mm jack
  • 1.2m unbalanced 3.5mm jack
  • adapter jack 6.3mm do jack 3.5mm
  • Wymiary etui: 250x240x120mm
  • Waga: 450g
Link jest do strony sklepu,gdyż nie ma wydzielonej podstrony z informacją o promocji.

Aktualizacje społecznościowe
Denon OkazjeDenon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
Macieyerk21/09/2019 15:19

Cena przeraża, nie wiem czy ktoś wyłapie różnicę w jakości dźwięku między t …Cena przeraża, nie wiem czy ktoś wyłapie różnicę w jakości dźwięku między tymi słuchawkami a takimi za parę stówek, dla mnie to przesada.


Odczujesz różnicę i to byłaby przepaść. Oczywiście jeśli dasz im jeszcze godne komponenty towarzyszące czyli DAC i wzmacniacz. Druga sprawa, że takie sprzęty high-endowe są trochę jak bolid wyścigowy w stosunku do zwykłej osobówki - nie wybaczają. Jeśli muzyka, której słuchasz jest kiepsko zrealizowana i zmasterowana to one wyciągną cały ten syf i rzucą nim w twarz.
Dziady3akt21/09/2019 15:39

Są gdzieś blind testy tych słuchawek i porównanie z czymś za 1000 zł.?


audiofile się z reguły nie godzą na takie testy. Ciekawe dlaczego
Dziady3akt21/09/2019 15:39

Są gdzieś blind testy tych słuchawek i porównanie z czymś za 1000 zł.?


Blind testy to można robić na wzmacniacze słuchawkowe, przetworniki analogowo cyfrowe i inne elementy toru. Ale różnice w charakterze grania w sprzęcie "wykonawczym" takim jak głośniki czy słuchawki to nie jest kwestia jakiejś debaty i voodoo. Są one ewidentne i całkowicie mierzalne. Jeśli ktoś należy do 99% populacji i jest mu dobrze ze sprzętem, który gra przyzwoicie, albo w ogóle gra, to nikt nie zmusza go do zakupu czegoś innego. Tzw. audiofile to nie nadludzkie istoty ze słuchem absolutnym, czy coś. To po prostu ludzie, którzy chcą słuchać w lepszej jakości. Jeszcze lepszej. I jeszcze lepszej. Jeśli komuś się wydaje, że to bezsensowna pogoń i powyżej powiedzmy tych 1000zł nic lepszego nie znajdzie, to polecam kupić HD 600 (taki must have początkującego audiofila), poużywać rok, pójść do salonu, założyć Audeze LCD2, HD 800 albo te Focale i z ręką na sercu powiedzieć, że nie warto dla nich zgrzeszyć i wydać tak niebotyczną kwotę. A potem po roku wrócić i założyć elektrostaty albo Focal Utopia. To jest oczywiście bardzo dyskusyjne czy warto wydać kilka tysięcy więcej dla naturalniejszej sceny albo głębszego basu. To jest kwestia tylko i wyłącznie priorytetów, ale nie snobizmu. Jeśli ktoś uwielbia słuchać muzykę, to czemu miałby nie wydać na sprzęt do niej zarobionych pieniędzy. Abstrahuję od poetów i magików od cudownych kabli itd.
Ludzie wydają kilkadziesiąt tysięcy więcej na auto, które mogliby mieć 2x taniej i nadal służyło by transportowi od punktu A do punktu B. Wydają >4k na komórki...

Focal Clear to hit ostatnich lat wśród dynamicznych sluchawek ~6000zł. Detronizują wieloletniego lidera - HD 800. To jest naprawdę dobry sprzęt. A czy wart takiej ceny - zależy od priorytetów życiowych. A do - wg najczęstszej opinii - najlepszych słuchawek do 1000zł czyli HD 600 porównują się tak, że w każdym aspekcie absolutnie fantastyczne HD 600 przegrywają. Jak będę już kiedyś bogaty, kupię sobie takie Focale zamiast moich HD 580.
Cena przeraża, nie wiem czy ktoś wyłapie różnicę w jakości dźwięku między tymi słuchawkami a takimi za parę stówek, dla mnie to przesada.
115 Komentarzy
Czym to się napędza??
Cena przeraża, nie wiem czy ktoś wyłapie różnicę w jakości dźwięku między tymi słuchawkami a takimi za parę stówek, dla mnie to przesada.
Kolego, to są słuchawki pod porządny sprzęt HiFi i porządne źródło dzwięku. Kupowanie tych słuchawek pod miniwieżę czy telefon by słuchać muzyki ze spotify mija się z celem - różnicy nie odczujesz.
W innym przypadku - słuchawki jak najbardziej w tej cenie fajne, dlatego też dopisałem że to dla audiofilów - sam się nad nimi zastanawiam - w domu mam CXA80 z dobrym DAC od Wolfsona także ten
Edytowane przez: "Damian_Racinowski" wrz 21. 2019
Macieyerk21/09/2019 15:19

Cena przeraża, nie wiem czy ktoś wyłapie różnicę w jakości dźwięku między t …Cena przeraża, nie wiem czy ktoś wyłapie różnicę w jakości dźwięku między tymi słuchawkami a takimi za parę stówek, dla mnie to przesada.


Odczujesz różnicę i to byłaby przepaść. Oczywiście jeśli dasz im jeszcze godne komponenty towarzyszące czyli DAC i wzmacniacz. Druga sprawa, że takie sprzęty high-endowe są trochę jak bolid wyścigowy w stosunku do zwykłej osobówki - nie wybaczają. Jeśli muzyka, której słuchasz jest kiepsko zrealizowana i zmasterowana to one wyciągną cały ten syf i rzucą nim w twarz.
Damian_Racinowski21/09/2019 15:28

Kolego, to są słuchawki pod porządny sprzęt HiFi i porządne źródło dzwięku …Kolego, to są słuchawki pod porządny sprzęt HiFi i porządne źródło dzwięku. Kupowanie tych słuchawek pod miniwieżę czy telefon by słuchać muzyki ze spotify mija się z celem - różnicy nie odczujesz.W innym przypadku - słuchawki jak najbardziej w tej cenie fajne, dlatego też dopisałem że to dla audiofilów - sam się nad nimi zastanawiam - w domu mam CXA80 z dobrym DAC od Wolfsona także ten


Ja bym zapomniał o tych słuchawkach jak miałabym je podłączyć pod dziurkę ze wzmaka do kolumn, gdzie sekcja wzmacniacza słuchawkowego jest potraktowana po macoszemu. Ewentualnie można zobaczyć ile sama sekcja DAC jest warta w tym CXA i wyjść na sensowny wzmacniacz słuchawkowy.
Są gdzieś blind testy tych słuchawek i porównanie z czymś za 1000 zł.?
Dziady3akt21/09/2019 15:39

Są gdzieś blind testy tych słuchawek i porównanie z czymś za 1000 zł.?


audiofile się z reguły nie godzą na takie testy. Ciekawe dlaczego
rafal.aivan21/09/2019 15:35

Ja bym zapomniał o tych słuchawkach jak miałabym je podłączyć pod dziurkę z …Ja bym zapomniał o tych słuchawkach jak miałabym je podłączyć pod dziurkę ze wzmaka do kolumn, gdzie sekcja wzmacniacza słuchawkowego jest potraktowana po macoszemu. Ewentualnie można zobaczyć ile sama sekcja DAC jest warta w tym CXA i wyjść na sensowny wzmacniacz słuchawkowy.


Słuszna uwaga.
Dziady3akt21/09/2019 15:39

Są gdzieś blind testy tych słuchawek i porównanie z czymś za 1000 zł.?


to co znalazłem to porównanie do senków z tej samej półki cenowej

youtube.com/wat…AQU
Damian_Racinowski21/09/2019 15:57

to co znalazłem to porównanie do senków z tej samej półki ceno …to co znalazłem to porównanie do senków z tej samej półki cenowejhttps://www.youtube.com/watch?v=au5QDPEGAQU


Dzięki. Ale to nie jest blind test a tylko takie IMHO są wiarygodne.
Macieyerk21/09/2019 15:19

Cena przeraża, nie wiem czy ktoś wyłapie różnicę w jakości dźwięku między t …Cena przeraża, nie wiem czy ktoś wyłapie różnicę w jakości dźwięku między tymi słuchawkami a takimi za parę stówek, dla mnie to przesada.


Odczujesz nawet na przecietnym zrodle, roznice miedzy sluchawkami sa w miare latwe do wylapania dla kazdego, o ile nie jest serio gluchy. Inna sprawa czy jakosc miedzy sluchawkami za 1,5k a 4,5k jest 3 razy lepsza tak jak sugeruje cena.

Te roznice sa tez zreszta mierzalne, w przeciwienstwie do magicznych roznic ktore "slysza" audiofile pomiedzy niektorymi dacami i wzmacniaczami.
Edytowane przez: "cebulazmlekiem" wrz 21. 2019
cebulazmlekiem21/09/2019 16:10

Odczujesz nawet na przecietnym zrodle, roznice miedzy sluchawkami sa w …Odczujesz nawet na przecietnym zrodle, roznice miedzy sluchawkami sa w miare latwe do wylapania dla kazdego, o ile nie jest serio gluchy. Inna sprawa czy jakosc miedzy sluchawkami za 1,5k a 5k jest ponad 3 razy lepsza tak jak sugeruje cena.Te roznice sa tez zreszta mierzalne, w przeciwienstwie do magicznych roznic ktore "slysza" audiofile pomiedzy niektorymi dacami i wzmacniaczami.


Pewnie masz rację, ale ja poprostu bym nie kupował tych słuchawek do byle jakiego źródła dzwięku. W takim przypadku sprawdzą się słuchawki z przedziału do 1000 zł.
Te focale uderzają w inną grupę odbiorców i dla nich taka promka to super sprawa (w koncu 2 koła w kieszeni)
Edytowane przez: "Damian_Racinowski" wrz 21. 2019
Damian_Racinowski21/09/2019 16:22

Pewnie masz rację, ale ja poprostu bym nie kupował tych słuchawek do byle j …Pewnie masz rację, ale ja poprostu bym nie kupował tych słuchawek do byle jakiego źródła dzwięku. W takim przypadku sprawdzą się słuchawki z przedziału do 1000 zł.Te focale uderzają w inną grupę odbiorców i dla nich taka promka to super sprawa (w koncu 2 koła w kieszeni)


Nie no, ja nie mowie ze zrodlo nie ma znaczenia. Jesli dobrze odczytuje czulosc to jest na poziomie seri 6xx sennheisera, a do tych sluchawek przecietna integra czy telefon beda nawet zwyczajnie za ciche, nie mowiac juz o innych problemach ktore takie zrodla miewaja.
cebulazmlekiem21/09/2019 16:28

Nie no, ja nie mowie ze zrodlo nie ma znaczenia. Jesli dobrze odczytuje …Nie no, ja nie mowie ze zrodlo nie ma znaczenia. Jesli dobrze odczytuje czulosc to jest na poziomie seri 6xx sennheisera, a do tych sluchawek przecietna integra czy telefon beda nawet zwyczajnie za ciche, nie mowiac juz o innych problemach ktore takie zrodla miewaja.


Dokładnie kolego.
Tak z ciekawosci bo sie kazdy palowal LG V30 ze taki super ma DAC itd. Te sluchawki dla normalnego uzytkownika bedq ZAUWAZALNIE graly lepiej na tym V30 niz na.powiedzmy Sony wh1000xm3 ktore ida za ok 1300 zyla?
doduo21/09/2019 16:32

Tak z ciekawosci bo sie kazdy palowal LG V30 ze taki super ma DAC itd. Te …Tak z ciekawosci bo sie kazdy palowal LG V30 ze taki super ma DAC itd. Te sluchawki dla normalnego uzytkownika bedq ZAUWAZALNIE graly lepiej na tym V30 niz na.powiedzmy Sony wh1000xm3 ktore ida za ok 1300 zyla?


Kolego, żeby to stwierdzić należałoby posłuchać obu na tym sprzęcie, chyba nie oczekujesz, że ktoś Ci odpowie na to pytanie - tak będą grały zauważalnie lepiej lub nie nie będą. W moim odczuciu jednak, to nie są słuchawki przeznaczone do takiego zastosowania i pewnie lepiej będzie jak pozostaniesz przy Soniaczach.
doduo21/09/2019 16:32

Tak z ciekawosci bo sie kazdy palowal LG V30 ze taki super ma DAC itd. Te …Tak z ciekawosci bo sie kazdy palowal LG V30 ze taki super ma DAC itd. Te sluchawki dla normalnego uzytkownika bedq ZAUWAZALNIE graly lepiej na tym V30 niz na.powiedzmy Sony wh1000xm3 ktore ida za ok 1300 zyla?


Sony to w ogóle sluchawki bezprzewodowe, wiec zamiane z cyfry na analog maja wbudowane w sobie - nie ma znaczenia skąd grają (znaczenie ma tylko kodek).

Generalnie to będzie zupełnie inny dźwięk, porównanie jabłek do gruszek. Myślę jednak że jak weźmiesz na warsztat muzykę klasyczną to zobaczysz jak focale miażdżą szczegółowością i naturalnością brzmienia. Ale znowu słabo nagrana muzyka rozrywkowa może brzmieć zwyczajnie źle.
Edytowane przez: "cebulazmlekiem" wrz 21. 2019
Ok czyli mam odpowiedz skoro dla jednego beda graly.tak dla.drugiego tak
Napisalem i comment wczesniejszy sie zedytowal. Ale generalnie wychodzi na to, ze nie ma co placic 4x tyle
Edytowane przez: "doduo" wrz 21. 2019
doduo21/09/2019 16:42

Ok czyli mam odpowiedz skoro dla jednego beda graly.tak dla.drugiego tak …Ok czyli mam odpowiedz skoro dla jednego beda graly.tak dla.drugiego tak (y)Napisalem i comment wczesniejszy sie zedytowal. Ale generalnie wychodzi na to, ze nie ma co placic 4x tyle


Podpinając pod telefon.. na pewno nie.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst