Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
587°
Opublikowano 7 dni temu

Rower FIXIE Inc. Floater 8S, czarny

1 199zł2 589zł-54%
139zł z Polska ·
Awatar użytkownika paja_go_irl
Opublikowane przez
paja_go_irl
Dołączył w 2018
1
0

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Już znany i lubiany rower na pepperze znów dostępny, tym razem jedynie rozmiar 57.5. (ewentualnie rozmiar 60 ale to już przy wyborze koloru czerwonego co za tym idzie droższa wersja bo 1400zł)

Newsletter daje -50zł


Rama
Rodzaj materiału:
Aluminium
Model:
Diament
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Rodzaj:
stal
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
8
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Sora
Manetka
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Claris
Korba rowerowa
Zębatka 1:
46 z.
Suport
Model:
Cartridge
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11 z.
Hamulec przedni
Marka:
Alhonga
Rodzaj hamulca:
Hamulec szczękowy
Hamulec tylny
Marka:
Alhonga
Rodzaj hamulca:
Hamulec szczękowy
Kierownica
Model:
Drop
Materiał:
Aluminium
Wspornik
Model:
A-Head
Materiał:
Aluminium
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27.2 mm
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
35 mm
model:
Meghna MR-2708
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
35 mm
model:
Meghna MR-2708
Rok modelowy
2023
Bikester Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika vsLecho
Dostępne 2szt.
35687-ZndXL.jpg

76 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika ArthazoR
    Ja tam polecam, kupiłem jakoś w listopadzie zeszłego roku. Robię na nim około 250km miesięcznie jeżdżąc do pracy i rekreacyjnie, liczyłem że po 2 latach się zwróci w kosztach biletów komunikacji miejskiej (6 miesięcy jazdy w roku).

    Sam sprzęt przyjeżdża na wpół złożony, z siodełkiem, kierownicą, przednim kołem do założenia i pedałami do montażu. Wystarczy włożyć kierownicę w dobrą stronę i nic więcej nie można tu pomylić.
    Koła nie są idealnie proste (w poprzednich wątkach ludzie pisali, że dostawali vouchery z tego powodu, ja przymknąłem oko na delikatne bicie, nie postępuje zresztą w trakcie eksploatacji), przerzutki i hamulce ustawicie sobie sami (fabryczna regulacja to tutaj pole do oszczędności). Robiłem to z poradnikami w necie po raz pierwszy w życiu, nie było problemu. Napęd jest cichy i płynny, dobrze nasmarowany. Tylko jeśli zostawiacie rower na deszczu pamiętajcie aby go przetawotować po większej ulewie, bo ten fabryczny smar to jakaś tania mieszanka i szybko się wypłukuje.

    Do tej pory wymieniałem 2x dętkę z tyłu (raz po zeskoku z krawężnika nastąpiło uszczypniecie, raz najechałem na jakąś szpilkę). Dętki jakie tam siedzą fabrycznie to 35mm jeśli chcecie kupić na zapas. Opona u mnie 32, 35mm jest do "upchniecia" pod warunkiem, że nie będzie to jakaś mocna "kostka".
    Sam rower jest nieco twardy (brak amortyzacji) koła pompuje na około 52PSI, z tyłu 60PSI. Na moje 80kg: długo dobierałem ciśnienie i w końcu tyłek zadowolony a i opona mocno się nie ugina pode mną

    Z usterek miałem jeszcze problem z tylnym hamulcem, po deszczu wymyło mi wazelinę z tulej ślizgowych. Poluzowalem i nasmarowalem bo nie odpuszczał do końca.

    Jeśli coś w tym rowerze jest denerwujące, to piszczące hamulce po deszczu. No i podjazdy pod wzniesienia, czuć wtedy duży blat z przodu. W górzysty teren nie polecam, szkoda nóg. Po płaskim idzie jak burza a i szosowców można podenerwować na ścieżkach rowerowych

    Na najcięższym przełożeniu rower łapał też rezonacje przy dużych prędkościach, problem ustąpił po montażu solidnej stopki ( takiej, która montuje się na obie części ramy przy tylnym kole). Obstawiam, że to kwestia sztywności konstrukcji, w końcu rower za 1200 zł, więc nie oczekujmy tu testów w komorach aerodynamicznych 😁

    Fabryczne opony szybko się ścierają z tego co czytałem w necie, więc ustawiłem hamulce tak, aby przy maksymalnym zacisku tylko lekko blokowały koła. Wtedy opona niemal się nie wyrabia (zamiast trzeć o asfalt zblokowana po prostu szybko zwalnia w szczękach), więc jeśli nie planujecie jakoś drastycznie hamować, to polecam oszczędzać opony w ten sposób.

    To tyle tak na szybko.
    W starych wątkach na pepperze ludzie dzielą się wiedzą w komentarzach, np jakie dobrać błotniki i tam też odsyłam jakby ktoś czegoś szukał 🖐️
    Awatar użytkownika Looban
    Dobre info.
    Pokaż mi tę stopkę?
  2. Awatar użytkownika whan86
    bikester.pl/fix…537 wersja szara stówkę drożej a dużo ładniejsza.
    Awatar użytkownika rzrzyk
    najładniejszy i najtańszy jest ten singiel/ostre:
    bikester.pl/fix…528
    bezobsługowość również na plus. Raczej nie ma się co popsuć
  3. Awatar użytkownika pj1985
    Brać! Mam zjechane ok 600km. Rower sztos. Ostatnio weekend w górach stolowych 110km jednego dnia. Bałem się że zabraknie przełożeń,ale do nachylenia 15 można cisnąc. Większe wzniesienia można podprowadzić. Jak ktoś nie jeździ dużo po górach to innego roweru nie trzeba. Hamulce wystarczające. W górach nie było problemu ze jazdami z vmax 62kmh więc hamowanie na prostej to już w ogóle bajka. Lekki. Stosunek ceny do jakość 10 na 10. Jeździłem aspre 2 i oprócz ogólnego wrazenia dopracowania to nie widzę sensu dopłacać 4 razy. Natomiast do częstych wyjazdów w góry faktycznie dobrze mieć z przodu dwa blaty. To fakt. (Edytowano)
    Awatar użytkownika rceb
    nie wiem jaką to ma kasetę, ale nie wygląda na większą niż 28, jak robisz 15% na przełożeniu 46/25 to powinieneś przejść na zawodowstwo.
  4. Awatar użytkownika Baton88
    Rower - jeśli ktoś ma niewielki budżet na gravela - brać i się nie zastanawiać.
    Jeśli ktoś myśli, że zhakuje system i bezie to chodziło jak 3-4 razy droższy rower - nie będzie.
    Z minusów - słabo to hamuje
    Siodełko do wyrzucenia
    Ciężko się na nim jeździ - to ogólne sformułowanie, ale tak właśnie jest i chyba nie chodzi o wagę. Po prostu czuję, jakbym miał kotwice zarzuconą. Plusem tego rozwiązania jest, że jak później będzie wsiadał na coś lepszego to jest jazda jak elektrykiem. (Edytowano)
    Awatar użytkownika mateuszkt
    Jak gravela? Przecież to pseudo-szosa
  5. Awatar użytkownika luxtorpeda
    To już lepiej kupić tribana z deca.
    Awatar użytkownika stanislaw78
    który jest 3 razy droższy no taa
  6. Awatar użytkownika GinoRT
    Ktoś sprawdzał jaka opnka max tam wejdzie?
    Awatar użytkownika mateuszkt
    Edit: usuwam (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika raval82
    Co to za rowery? Ktoś się wypowie ?
    Awatar użytkownika mateuszkt
    Takie pseudo-szosowe. Od pełnoprawnej szosówki dzieli je przede wszystkim brak przedniej przerzutki.
  8. Awatar użytkownika mRx-z3d
    szkoda, że tylko tyle zostało...
    15351098-f3Hyl.jpg
    Awatar użytkownika haldopongo
    A ile chciałeś kupić?
  9. Awatar użytkownika barszcz.sosnowskiego
    Brałem z czasach gdy był boom na rowery za około 1400zł (minimalne różnice w osprzęcie - bliźniacze hamulce, bliźniacze opony). Do tej pory zmieniłem tylko łańcuch ze startowego KMC seria Z na serię X. Jeżdżę od ponad roku, szczerze polecam. Warto zaznaczyć że rower przyszedł do lekkiej regulacji - przerzutki, centrowanie kół, ale bez problemu ogarnąłem to sam.

    Z wad:
    - 46 zębów z przodu, zamierzam wymienić blat na mniejszy.
    - konstrukcja dla lekkich (ja ~70kg, ale ważąc 100kg bałbym się szaleć) (Edytowano)
    Awatar użytkownika Budzigniew
    Ja kupiłem córce i te same przypadłości, przerzutka i koła. Ponoć cześć osób reklamowała to w sklepie i dostawali vouchery. U mnie udało się to ogarnąć. Do tego zmiana blatu na mniejszy i jeździ aż miło. W tej cenie klamkomanetki nie chyba nigdzie.
  10. Awatar użytkownika gatuso_18
    Fajny do pracy
  11. Awatar użytkownika Putney
    Wyprzedany
    Awatar użytkownika gatuso_18
    Jeszcze pomarańczowy został za 1399 zeta, rozmiar 60
    15353405-q01wp.jpg
  12. Awatar użytkownika Nabucho_Donozor
    Jedna z lepszych szosówek w tej cenie. Szczególnie jako baza pod rozbudowę. Pamiętajcie, że wiele osób kupuje karbonowe siodełko za 500-600pln. Pe*dały za prawie tysiąc. Tutaj mamy fajny rowerek na dojazdy za połowę ceny 💚 Kwestia wielkości ramy. Został tylko jeden rozmiar
    Awatar użytkownika leszydziad
    Pedały.

    Jednak w przypadku roweru nie trzeba bać się tego słowa. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika VSN
    Już po, miałem 53 cm w koszyku, ale nie zdążyłem
  14. Awatar użytkownika Piotr_Modzelewski
    rower spoko mam go od początku wakacji. Typowo na asfalt jak wiadę na jumby to już słabo.
  15. Awatar użytkownika adam.bronka
    Koniec
  16. Awatar użytkownika Juleczqa
    Został jeszcze jakiś czy te 2 już też zeszły?
  17. Awatar użytkownika PinczerLuna
    Czy rozmiar 57cm nada się na wzrost 178 i wagę 70kg?
    Awatar użytkownika Baton88
    Tak niebardzo. Waga nie ma akurat nic do rzeczy, ale ten rower ma dosyć agresywną geometrię i bardziej w okolice 185cm wzrostu w tym rozmiarze.
  18. Awatar użytkownika Przemaak
    Hej, proszę o poradę bo jestem rozdarty pomiędzy tym fixie a feltem verza speed. Felta mam już w domu i jest bardzo fajny jak za tą cenę ale jakoś ciągnie mnie w stronę Fixie ze względu na bardziej szosowy napęd i kierownicę. Z jednej strony rozsądek podpowiada żeby zostawić felta ale serce ciągnie do tego Fixie. Może warto po prostu przerobić felta w stronę gravela jakimś niskim kosztem? Ktoś mial podobne dylematy?
    Awatar użytkownika whan86
    Felta w gravela? Średnio. To inny rower, o innej geometrii. Fixie to też nie do końca gravel ale już bliżej. Na pewno lepszy osprzęt i klamka na duży plus, 1x z przodu tak samo. Mniej problemów. Co do rozdarcia to zależy jaką masz nogę, gdzie mieszkasz (teren) i co chcesz z tym robić. Ja mam szosę, kupiłem fixie na katowanie w zimie i dojazdy do pracy, pewnie wsadzę tam stare koła od szosy, lżejsze dętki i jeszcze urwę z 1kg. Korba 46 mi nie straszna nawet na duże hopki ale dla 95% osób będzie twardo.
Awatar użytkownika