Niestety, ta okazja już wygasła
FIVI ładowarka samochodowa podwójna ładowarka QC 3.0 ładowarka USB
184° Zakończono

FIVI ładowarka samochodowa podwójna ładowarka QC 3.0 ładowarka USB

8,59zł16,59zł-48% Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
19
wrz 21.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

188070-7Kcm3.jpg
wygodny do ładowania dwóch telefonów w samochodzie
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

19 Komentarzy
Jejku.. kolejna... buuu
mnie nie przyszla , pisze ze dostarczona , termin minoł i w plecy 7zeta... za duzo towaru idzie , juz nie ogarniam tego
i pyk szumy w radiu
normalny999921/09/2019 12:36

mnie nie przyszla , pisze ze dostarczona , termin minoł i w plecy 7zeta... …mnie nie przyszla , pisze ze dostarczona , termin minoł i w plecy 7zeta... za duzo towaru idzie , juz nie ogarniam tego


Straszysz:(
maniak700021/09/2019 12:49

Straszysz:(


nie strasze , poczytaj komentarze duzo rzeczy nie dochodzi, pilnuj terminu i tyle w razie czego zwrot kasy
normalny999921/09/2019 12:53

nie strasze , poczytaj komentarze duzo rzeczy nie dochodzi, pilnuj terminu …nie strasze , poczytaj komentarze duzo rzeczy nie dochodzi, pilnuj terminu i tyle w razie czego zwrot kasy


4 w drodze hehe .. niby. Dzięki za ostrzeżenie. Też sporo dupereli idzie hehe
Kamellot21/09/2019 12:42

i pyk szumy w radiu


Co prawda nie mam radia FM, ale w CB potworne zakłócenia, nie da się używać.
Albo ładowanie telefonu albo CB. Również nie da się używać odbiornika BT podłączonego do tej ładowarki, piski w głośnikach. Ten sam BT na akumulatorku działa idealnie.
Nom_Nomek21/09/2019 13:17

Co prawda nie mam radia FM, ale w CB potworne zakłócenia, nie da się uż … Co prawda nie mam radia FM, ale w CB potworne zakłócenia, nie da się używać. Albo ładowanie telefonu albo CB. Również nie da się używać odbiornika BT podłączonego do tej ładowarki, piski w głośnikach. Ten sam BT na akumulatorku działa idealnie.


Skutki taniej ładowarki samochodowej czy to transmitera. Choć i te droższe potrafią powodować zakłócenia :/
Kamellot21/09/2019 13:21

Skutki taniej ładowarki samochodowej czy to transmitera. Choć i te droższe …Skutki taniej ładowarki samochodowej czy to transmitera. Choć i te droższe potrafią powodować zakłócenia :/


No ciekawe czy tak samo będzie u mnie.. jeszcze z takim cudem nie miałem styczności.. Ale kto wie
Kamellot21/09/2019 13:21

Skutki taniej ładowarki samochodowej czy to transmitera. Choć i te droższe …Skutki taniej ładowarki samochodowej czy to transmitera. Choć i te droższe potrafią powodować zakłócenia :/


A ja mam za 6 zł dwa wyjścia i wyświetlacz, podpięty rejestrator na stałe i całe audio śmiga bez zakłóceń - myślę, że nie ma reguły aby twierdzić, że jak tanie to na pewno badziew....
Krzysiek_Sw21/09/2019 13:36

Wyjaśnisz?


Tanie ładowarki czy transmitery powodują przy pewnych radiach samochodowych zakłócenia w działaniu fal radiowych. Przekonałem się o tym na własnej skórze w moim Fordzie. Po zmianie ładowarki Aukey na Nokii praktycznie do zera wyeliminowałem zakłócenia. Nie każdego auta (a raczej radia w samochodzie) to dotyczy, choć jest wiele takich problemów na forach samochodowych. Wyszukaj sobie w Google
Marabut21/09/2019 13:29

A ja mam za 6 zł dwa wyjścia i wyświetlacz, podpięty rejestrator na stałe i …A ja mam za 6 zł dwa wyjścia i wyświetlacz, podpięty rejestrator na stałe i całe audio śmiga bez zakłóceń - myślę, że nie ma reguły aby twierdzić, że jak tanie to na pewno badziew....


Nie każdego auta/radia dotyczy ta tendencja.
Kamellot21/09/2019 13:58

Tanie ładowarki czy transmitery powodują przy pewnych radiach s …Tanie ładowarki czy transmitery powodują przy pewnych radiach samochodowych zakłócenia w działaniu fal radiowych. Przekonałem się o tym na własnej skórze w moim Fordzie. Po zmianie ładowarki Aukey na Nokii praktycznie do zera wyeliminowałem zakłócenia. Nie każdego auta (a raczej radia w samochodzie) to dotyczy, choć jest wiele takich problemów na forach samochodowych. Wyszukaj sobie w Google


Czyli dobre radia.. O dobrej izolacji są ok. Wyjdzie w praniu jak będzie u mnie hehe
Kamellot21/09/2019 13:58

Tanie ładowarki czy transmitery powodują przy pewnych radiach s …Tanie ładowarki czy transmitery powodują przy pewnych radiach samochodowych zakłócenia w działaniu fal radiowych. Przekonałem się o tym na własnej skórze w moim Fordzie. Po zmianie ładowarki Aukey na Nokii praktycznie do zera wyeliminowałem zakłócenia. Nie każdego auta (a raczej radia w samochodzie) to dotyczy, choć jest wiele takich problemów na forach samochodowych. Wyszukaj sobie w Google


Transmiter to wiadomo, ale ładowarka? Przy podłączeniu zasilanego urządzenia jackiem do odtwarzacza jeszcze bym zrozumiał, ale żeby sama ładowarka robiła problemy to dla mnie nowość. Wygląda, że miałem szczęście i dwie kupione ładowarki nie robiły problemów (przynajmniej w autach: fiesta '08, octavia '17 i astra '19).
Dobrze wiedzieć, że są takie problemy. Następnym razem zwrócę na to uwagę. Dzięki.
Edytowane przez: "Krzysiek_Sw" wrz 21.
Krzysiek_Sw21/09/2019 14:10

Transmiter to wiadomo, ale ładowarka? Przy podłączeniu zasilanego ur …Transmiter to wiadomo, ale ładowarka? Przy podłączeniu zasilanego urządzenia jackiem do odtwarzacza jeszcze bym zrozumiał, ale żeby sama ładowarka robiła problemy to dla mnie nowość. Wygląda, że miałem szczęście i dwie kupione ładowarki nie robiły problemów (przynajmniej w autach: fiesta '08, octavia '17 i astra '19).Dobrze wiedzieć, że są takie problemy. Następnym razem zwrócę na to uwagę. Dzięki.


Spoko. Radio w moim fordzie (mówimy o montowanym w fabryce nie zamienniku) jest bardzo czule na zaklocenia z urzęden podlaczanych przez gniazdko samochodowe. Tanie ladowarki czy transmitery bez izolacji i zabezpieczen po prostu sieją siekę przy używaniu radia FM
Podlinkowuję poprzednią okazję na tą ładowarkę gdzie są moje komentarze z jej opisem i informacje jak rozwiązać problem z zakłóceniami:
pepper.pl/pro…529

Podsumowując, uważam, że to bardzo dobra ładowarka. Mam już 4 sztuki.
Jak uzyskujecie 8,59?
Nijak nie mogę uzyskać takiej ceny?

A przy okazji:
W którym miejscu na Aliexpress zgłasza się, że towar nie doszedł?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst