Niestety, ta okazja wygasła 16 listopada 2022.
531° Zakończono
71
Opublikowano 17 października 2022

FitOlympia Pro - za darmo @ Google Play

Avatar
Opublikowane przez daniel_nie_łoś
Dołączył w 2022
2
6

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Za hotukdeals.co.uk - silownia za darmo
Google Play Więcej szczegółów na Google Play
Aktualizacje społecznościowe
Skomentuj

71 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Ja po wakacjach i świeceniu mietasem na plaży uznałem, że czas się za siebie wziąć. Ćwiczę z youtube i robię po 100 pompek dziennie - szczerze polecam , daje efekty.
    Avatar
    xD

    Może lepiej zacząć ćwiczyć mądrzej a nie naparzać po 100 pompek dziennie? Np. ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu wg mniej więcej tego schematu:

    podciaganie na drazku (mieszac nachwyt i podchwyt) - 3 serie
    dipy na poreczach - 3s
    pompki / pompki z nogami na podwyzszeniu - 3s
    przysiady wykroczne / przysiady bulgarskie / przysiady na jednej nodze - 3s
    wznosy nog w zwisie na drazku - 3s

    Przerwy miedzy cwiczeniami 2 minuty, warto wcisnac tam 3 serie planka na wzmocnienie brzucha i miesni core (ktore tez poprawia wyniki na drazku).

    Na core polecam też kółko ABS.

    Cwicz cale cialo a nie tylko jedna grupe miesni. Odpoczywaj. I generalnie zasada jest taka, ze jezeli jestes w stanie zrobic 10-12 powtorzen w kazdej serii w danym cwiczeniu to zaczynasz je utrudniac. Np. pompki z nogami na podwyzszeniu itd. Jak juz jestes w stanie zrobic 3x10 podciagniec to juz masz odpowiednia baze do bardziej zaawansowanych cwiczen, jak np. front lever, human flag, muscle up itd.

    No i najważniejsze - każde ćwiczenie najpierw sprawdz na zaufanych stronach lub kanałach youtube. Zadbaj o poprawną technikę. Niech faza negatywna (np. opuszczanie ciała przy podciąganiu na drążku, opuszczanie ciała przy pompkach itp.) trwa ok. 2x dłużej niż faza pozytywna (np. wypychanie ciała przy pompkach). Nie wierzę w to, że jako osoba początkująca jesteś w stanie zrobić 100 pompek poprawnie technicznie...

    Oczywiscie cały mój powyższy wywód dotyczył kalisteniki. Moim zdaniem najlepiej jest cwiczyc na silowni 2x w tygodniu, FBW z wolnymi ciezarami, najbardziej podstawowe cwiczenia wielostawowe (martwe ciagi, przysiady ze sztanga, wyciskanie sztangi w lezeniu, military press itp. - polecam plan FBW od georgu na forum SFD, wybierz wariant A-B). Do tego dorzucic cwiczenia kalisteniczne raz w tygodniu (np. wg planu jaki podalem u gory). Plus dodac 2 cardio w tygodniu, jakies 30 min. I masz plan niemal perfekcyjny:

    Poniedzialek: FBW na silowni, wariant A z SFD
    Wtorek: Cardio 30-40 min - bieganie / rower / rower stacjonarny / plywanie
    Sroda: Kalistenika wg planu u gory
    Czwartek: Cardio 30-40 min - bieganie / rower / rower stacjonarny / plywanie
    Piatek: FBW na silowni, wariant B z SFD
    Weekend: wolne

    Oczywiscie jak nie masz kasy na silownie to cwicz tylko z ciezarem wlasnego ciala.

    No i odzywianie. W skrocie - bialka ok. 2g na kg masy ciala. Zadbaj o zdrowe tluszcze (orzechy, ryby, oliwa z oliwek, olej lniany itd.) i zdrowe weglowodany (owoce, warzywa, pelnoziarniste pieczywo, jak najmniej przetworzone kasze, ryze itd.). Najlepiej unikaj alkoholu i ogranicz do minimum słodycze, fast foody itd.

    Kontroluj kalorie - jak jestes chudy to zadbaj by było ich wiecej niż spalasz. Jak gruby - na odwrót. Ale jak wspomniałem wcześniej - muszą one pochodzić z jedzenia wysokiej jakości, nie syfu.

    Kontroluj tkankę tłuszczową - do tego służy fałdomierz za 5zł.

    Jeśli chodzi o odżywki to warto tylko 2 - białko serwatkowe (najlepiej WPI 90) i monohydrat kreatyny. Reszta to przereklamowany bubel.
  2. Avatar
    warte to cos?
    przydalaby mi sie jakas prosta zswykla aplikacja....bez szukania godzinami....cwiczen itd. cos jak excel xd
    Avatar
    Przypuszczam że to kolejna aplikacja która nie daje żadnych efektów. Miałem już sporo różnych apek i przy każdej okazywało się że trzeba ćwiczyć żeby mieć efekty...
  3. Avatar
    Szczerze, zainstalowałem i czuć siłę, t-shirt jakiś ciasny się zrobił
    Biorę browara do łapy - puszka lekka jak piórko
    Pierwsze wrażenia na plus
  4. Avatar
    Apka wygląda super, jedyne czego mi brakuje to brak ćwiczeń z taśmami.
  5. Avatar
    Polecacie jakąś apke do ćwiczeń z gumami?
    Avatar
    wpiszujesz w YT jak cwiczyc z gumami, ogladasz kilkanascie video, wybierasz co najlepsze, bierzesz notes/telefon rozpisujesz sobie traning na poczatek i cwiczysz, ta da
  6. Avatar
    Mam tą apkę od poprzedniej, identycznej promocji. Nie dała żadnych efektów, mimo, że zainstalowana
  7. Avatar
    Najlepsze dla tych co zaczynają od poniedziałku albo pierwszego albo nowego roku.
    Avatar
    Dzięki, to zainstaluję
  8. Avatar
    Minus za PRO w nazwie.
  9. Avatar
    ja z kolei zapisałem się na siłownię, w najbliższy weekend idę ich tam wyjaśnić, bo minęło już pół roku i efektów jak nie było tak nie ma
  10. Avatar
    Jeśli ktoś zaczyna, to najpierw polecam czytać, czytać, czytać i jeszcze raz czytać, a potem wynająć kilka lekcji z kompetentnym trenerem personalnym i co jakiś czas to powtarzac, aby korygował błędy.

    Nieprawidłowy trening siłowy to szybka droga do kontuzji, a niedoświadczona osoba nie wyłapie sama swoich błędów.

    Source: ćwiczę od 15 lat.
    Avatar
    Co czytać? Szukam jakiegoś kompendium. Jednej książki. Polecisz coś?
  11. Avatar
    Nie mam tej apki, ale miałem inna. Moje zdanie? Działa (były efekty), motywuje, miałem jednak wątpliwości czy część ćwiczeń wykonuje prawidłowo, nawet pomimo filmików instruktażowych.
    Zalety wobec silki? Za darmo, nie tracisz czasu na dojazd, ćwiczysz krócej. Jak ktoś potrzebuje lekkiej motywacji to taka apka jest idealna bo przypomina by ćwiczyć (Edytowano)
  12. Avatar
    zaczynalem cwiczyc 25lat temu za dzieciaka, nie bylo prawie zadnych materialow a sie cwiczylo i robilo forme, mase, trzeba bylo tylko chciec
    teraz kazdy ma w rece na silowni telefon caly czas ale placze ze nie umie cwiczyc
    no klikasz i w 10s masz dostep do wszystkiego na swiecie, YT, Tiktok, artykuly, strony wszystko!
    czy mlodzi ludzie teraz sa naprawde juz tak ograniczeni ze nie potrafia nic samamu znalezc.. w tych czasach!?
    Avatar
    brak chęci. Każdy wolałby pomachać 30 minut i mieć 6pak w 30 dni a to nie tędy droga. Dlatego większość chłopów będzie chodziła po 30tce z bandziorami, bez energii i wiecznie niezadowoleni z siebie :P (Edytowano)
  13. Avatar
    Przyda sie, dzieki!
  14. Avatar
    Do czego są takie apki? Chcesz schudnąć (czy urasnac) to ściągasz pierwszy lepszy plan z neta, przechodzisz na dietę i ćwiczysz, a reszta się dzieje sama.
    Avatar
    Żeby robić plan, musisz najpierw umieć te wszystkie ćwiczenia i nazwy. Także choćby po to
  15. Avatar
    Te wszystkie aplikacje to po prostu wymyślne cardio, jak ktoś chce schudnąć to są prostsze sposoby, a do budowania mięśni takie coś się nie nadaje.
  16. Avatar
    aplikacja sezonowców
  17. Avatar
    Pobrane, dzięki
  18. Avatar
    Dlaczego zdjęcie nie jest zaciemnione ;p
    Avatar
    Bo to nie jest ofertą na majtki tylko na ABS co waży z 20 MB.
Avatar