Niestety, ta okazja już wygasła
Felgi aluminiowe RacingLine 16"
777° Zakończono

Felgi aluminiowe RacingLine 16"

799zł1.599zł-50% Darmowa dostawa DarmowaAllegro Okazje
87
777° Zakończono
Felgi aluminiowe RacingLine 16"
kwi 17. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Smart okazja o godzinie 18:00 w dniu 19.04.2020r.

Opis
253987.jpg
253987.jpg

Renomowane felgi aluminiowe RacingLine to produkt wysokiej jakości. Potwierdzają to liczne certyfikaty: ISO, VIA JWL, oraz długi okres gwarancji producenta. Proces produkcyjny kończy się cyklem badań. Testy na rozciągliwość, test bicia promieniowego i dynamicznego wyważania, test szczelności, odporności na korozję, integralności struktury, ocenę powłok lakierniczych. Dodatkowo są przeprowadzane badania wytrzymałości obręczy pod obciążeniem i przy zwiększonym ciśnieniu. Nasze produkty użytkowane są w autach klasy Premium oraz oferowane przez liczne salony ASO.

Zestaw zawiera
  • 4 nowe felgi aluminiowe

  • 4 dekielki producenta

  • 4 pierścienie centrujące (jeżeli są wymagane)

  • 4 wentyle chromowane

  • NIE zawiera śrub/nakrętek



253987.jpg
Certyfikat ISO/TS 16949 Wysoka jakość felg aluminiowych RacingLine potwierdzona certyfikatem ISO/TS 16949. Specyfikacja określa wymagania wobec systemu jakości dla produktów z zakresu projektowania lub opracowywania, produkcji, instalacji i serwisowania w przemyśle motoryzacyjnym.


253987.jpg
253987.jpg
Felgi aluminiowe RacingLine to marka znana w całej Europie od 2008 r. Fabryki są certyfikowane zgodnie z międzynarodowymi standardami zarządzania jakością ISO. Felgi charakteryzują się wysoką jakością wykonania. Większość procesów produkcyjnych jest całkowicie zautomatyzowana. Dzięki zastosowaniu niskociśnieniowej metody odlewu, ciekły metal dokładnie wypełnia formę. Minimalizuje to szansę na powstawanie pęcherzyków powietrza, które negatywnie wpływają na wytrzymałość materiału.

Każda felga poddawana jest szczegółowej kontroli jakości, w tym tak ważnym testom:

  • sprawdzenie szczelności w przypadku 100% produkcji,

  • test bicia promieniowego i dynamicznego wyważania,

  • diagnostyce aparatem rentgenowskim integralności struktury oraz braku mikropęknięć,

  • obróbce gorącym powietrzem.


Farby używane do wykończenia obręczy nie niszczą się podczas uderzenia, są odporne na korozję, nie reagują z agresywnymi substancjami drogowymi (dotyczy felg bez elementów polerowanych). Zaawansowane technologie niskociśnieniowego odlewu w połączeniu z międzynarodowymi standardami przemysłu motoryzacyjnego umożliwiają nam produkcję niezawodnych wyrobów.

Alufelgi dobieramy wg parametrów katalogowych producentów. W przypadku niektórych modeli aut lub felg zachodzi konieczność zastosowania dystansów, śrub/nakrętek ampułkowych.


Znaki towarowe znajdujące się w tytule aukcji oraz opisie produktu służą do wskazania przeznaczenia produktu. Ich użycie ma charakter informacyjny.




Aktualizacje społecznościowe
Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe
Najlepsze komentarze
Z tym renomowane i dobra jakość bym nie przesadzał, to tanie chińskie felgi, cena niezła jak na 16
ŁukaszPLN17/04/2020 21:29

Będzie szybciej samochód na nich jezdził?


Tak. A w banku zamiast ubywać, będzie przybywać paliwa.
spikeer17/04/2020 22:22

Dokładnie Omijać ten chiński szajs.Powinni zabronić sprzedaży takich wy …Dokładnie Omijać ten chiński szajs.Powinni zabronić sprzedaży takich wynalazków. Bezpieczeństwo jest najważniejsze.


4191854-5prPA.jpg
Mniej więcej dlatego felgi znanych i uznanych marek są droższe.
Racing Line na polskim rynku jest już ile? 10? 15 lat? Tyle mają najstarsze tematy o nich na forach samochodowych i wiesz co? Zdjęć pękniętych czy uszkodzonych felg jakoś w Internetach nie ma za dużo, a to chyba o czymś świadczy...
Pierdyliard18/04/2020 00:43

Felgi to nie podkoszulki. Inne siły występują i inne normy muszą spelnic ab …Felgi to nie podkoszulki. Inne siły występują i inne normy muszą spelnic aby się nie zabić.


Przeczytałeś w ogóle co napisałem. Marka dostępna w kraju kilkanaście lat. Jakby były taką tandetą jak sugerujesz to fora samochodowe az by huczały...
A jak wyglądają fora w tym temacie? Ktoś pyta czy warto, kilka osób odpowiada, że tak, że mieli/mają i są spoko i zwykle pojawia się w temacie jeden czy dwóch januszy wąsaczy , którzy koło tych felg nawet nie stali, ale straszą jaka to chińszczyzna i na pewno się wygnie od patrzenia.

A co ja mam do dodania? Jeżdżę piąty sezon. Wyglądają jak nowe.
87 Komentarzy
Będzie szybciej samochód na nich jezdził?
Edytowane przez: "ŁukaszPLN" kwi 17.
ŁukaszPLN17/04/2020 21:29

Będzie szybciej samochód na nich jezdził?


Tak. A w banku zamiast ubywać, będzie przybywać paliwa.
Popraw datę w opisie
Z tym renomowane i dobra jakość bym nie przesadzał, to tanie chińskie felgi, cena niezła jak na 16
Europejskie czy Chińskie ❓
shred2317/04/2020 21:32

Europejskie czy Chińskie ❓


Chińskie, trochę lat już są na rynku, może się poprawiła jakość. Kiedyś to był chłam. Ja tam bym wybrał nawet używane OZ cz Ronal, miałbym chociaż pewność że nie rozwala się na pierwszym dołku. Ale jak mówię, może się poprawili, wygląd fajny.
Edytowane przez: "Paradygmat" kwi 17.
H2Oholik17/04/2020 21:30

Tak. A w banku zamiast ubywać, będzie przybywać paliwa.


Dzieki, zamówię Zamontouję jako zapasówkę. Bedzię blizej baku
Edytowane przez: "ŁukaszPLN" kwi 17.
ŁukaszPLN17/04/2020 21:44

Dzieki, zamówię Zamontouję jako zapasówkę. Bedzię blizej baku


Poczekaj z zamawianiem, to dopiero w niedzielę będzie
Za taką cenę to nie może być dobre
Testuje17/04/2020 22:02

Za taką cenę to nie może być dobre


A za 1599zł jest dobre, czy też nie dobre
S.D._S.D.17/04/2020 22:10

A za 1599zł jest dobre, czy też nie dobre


Wstawiasz jakiś chiński szajs i jeszcze próbujesz być zabawny, ale jedyne co się udało to być śmiesznym.
S.D._S.D.17/04/2020 22:10

A za 1599zł jest dobre, czy też nie dobre


A za 20 000zł? Cena wyjściowa może być dowolna😁, za 1600 wyrwiesz dobre markowe
Testuje17/04/2020 22:18

Wstawiasz jakiś chiński szajs i jeszcze próbujesz być zabawny, ale jedyne c …Wstawiasz jakiś chiński szajs i jeszcze próbujesz być zabawny, ale jedyne co się udało to być śmiesznym.


Dokładnie Omijać ten chiński szajs.Powinni zabronić sprzedaży takich wynalazków. Bezpieczeństwo jest najważniejsze.
Edytowane przez: "spikeer" kwi 17.
Jako ciekawostka, na mojej starej hondzie miałem ponad 20 letnie OZ, miały kilka odprysków, co raczej normalne, ale prościutkie i całe, jednak jakość i marka robi różnicę, a stare ala szprychowe BBS z golfów 1? Do tej pory jeżdżą i można kupić używane w świetnym stanie. No i Ronal oczywiście
Edytowane przez: "Paradygmat" kwi 17.
Paradygmat17/04/2020 22:33

Jako ciekawostka, na mojej starej hondzie miałem ponad 20 letnie OZ, miały …Jako ciekawostka, na mojej starej hondzie miałem ponad 20 letnie OZ, miały kilka odprysków, co raczej normalne, ale prościutkie i całe, jednak jakość i marka robi różnicę, a stare ala szprychowe BBS z golfów 1? Do tej pory jeżdżą i można kupić używane w świetnym stanie. No i Ronal oczywiście


Kiedyś Szwagier to było... tera kurla to nie ma Podać Ci żubra?
Paradygmat17/04/2020 22:19

A za 20 000zł? Cena wyjściowa może być dowolna😁, za 1600 wyrwiesz dobre …A za 20 000zł? Cena wyjściowa może być dowolna😁, za 1600 wyrwiesz dobre markowe


Tylko za 1600 to kupisz używki albo dwie sztuki dobrej marki. Jak porządny model to na jedną wystarczy
Edytowane przez: "Fresh19253" kwi 18.
A to nie jest dla Golfa 4??
spikeer17/04/2020 22:22

Dokładnie Omijać ten chiński szajs.Powinni zabronić sprzedaży takich wy …Dokładnie Omijać ten chiński szajs.Powinni zabronić sprzedaży takich wynalazków. Bezpieczeństwo jest najważniejsze.


4191854-5prPA.jpg
Mniej więcej dlatego felgi znanych i uznanych marek są droższe.
Racing Line na polskim rynku jest już ile? 10? 15 lat? Tyle mają najstarsze tematy o nich na forach samochodowych i wiesz co? Zdjęć pękniętych czy uszkodzonych felg jakoś w Internetach nie ma za dużo, a to chyba o czymś świadczy...
Felgi to nie podkoszulki. Inne siły występują i inne normy muszą spelnic aby się nie zabić.
Kazionator300018/04/2020 00:33

[Obrazek] Mniej więcej dlatego felgi znanych i uznanych marek są d …[Obrazek] Mniej więcej dlatego felgi znanych i uznanych marek są droższe.Racing Line na polskim rynku jest już ile? 10? 15 lat? Tyle mają najstarsze tematy o nich na forach samochodowych i wiesz co? Zdjęć pękniętych czy uszkodzonych felg jakoś w Internetach nie ma za dużo, a to chyba o czymś świadczy...


Chcesz to sobie zakładaj do auta to chińskie Ja bym tego nie założył jak by kosztowało 5 złotych.Wspieraj dalej Chińska Republikę Ludową dzięki nim mamy teraz wirusa i największy kryzys światowy.W Polsce jest wiele firm produkujących felgi które spełniają europejskie normy i nie są dużo droższe.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst