Niestety, ta okazja już wygasła
Farmona.pl darmowa dostawa InPost za zakupy za min. 50 zł
273° Zakończono

Farmona.pl darmowa dostawa InPost za zakupy za min. 50 zł

Darmowa dostawa DarmowaFarmona Okazje
11
sie 2.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

sprawdzone działa!
próbki do każdego zamówienia gratis!
dużo nowych produktów
poleca bo sama często kupuje
Aktualizacje społecznościowe
-20% na pierwsze zakupy ( za zapisanie się do newslettera)
-10% za kartę dużej rodziny
Farmona Okazje

Grupy

11 Komentarzy
2647106-Oxrwj.jpgRadzę się kilkukrotnie zastanowić przed dobrowolnym korzystaniem z usług tej firmy "kurierskiej". Poziom absurdu sięga granic.
Nadal lepiej dostarczają niż nasza poczta polska więc....

Btw: Co to w ogóle jest za sklep? Pierwszy raz o nim słyszę.
Oranger9902/08/2019 03:21

Nadal lepiej dostarczają niż nasza poczta polska więc....Btw: Co to w og …Nadal lepiej dostarczają niż nasza poczta polska więc....Btw: Co to w ogóle jest za sklep? Pierwszy raz o nim słyszę.


Z kosmetykami
Oranger9902/08/2019 03:21

Nadal lepiej dostarczają niż nasza poczta polska więc....Btw: Co to w og …Nadal lepiej dostarczają niż nasza poczta polska więc....Btw: Co to w ogóle jest za sklep? Pierwszy raz o nim słyszę.


nie wiem jak u was, ale u mnie pocztą działa wzorowo, nawet chińskie mi przynoszą
dzięki, kupione +
krzynu02/08/2019 08:44

nie wiem jak u was, ale u mnie pocztą działa wzorowo, nawet chińskie mi pr …nie wiem jak u was, ale u mnie pocztą działa wzorowo, nawet chińskie mi przynoszą


musisz być wyjątkiem, z kim nie rozmawiam to potwierdza, że pocztap polska to rak...
bartosz.szymanski02/08/2019 13:18

musisz być wyjątkiem, z kim nie rozmawiam to potwierdza, że pocztap polska …musisz być wyjątkiem, z kim nie rozmawiam to potwierdza, że pocztap polska to rak...

może i jestem, ja ogólnie nie korzystam z niej i tak, bo ceny mają za wysokie, ale nie mam też powodu do narzekania
p4wulo02/08/2019 02:07

[Obrazek] Radzę się kilkukrotnie zastanowić przed dobrowolnym korzystaniem …[Obrazek] Radzę się kilkukrotnie zastanowić przed dobrowolnym korzystaniem z usług tej firmy "kurierskiej". Poziom absurdu sięga granic.



raz tak miałem na ok 200 paczek więc procent takich pomyłek jest naprawdę mały
Czester61103/08/2019 10:56

raz tak miałem na ok 200 paczek więc procent takich pomyłek jest naprawdę m …raz tak miałem na ok 200 paczek więc procent takich pomyłek jest naprawdę mały


To prawda, nie powinno się oceniac w ten sposób. Jednak żeby ktokolwiek zainteresował się moją paczką i tym że kurier leciał w ch*ja przez tydzień musiałem dzwonić na infolinię bagatela 5 razy. Serio nie polecam, wiem co mówię.
Do kiedy ta promocja?
2 sierpnia zamówione, 3 w sobotę przesyłka czekała w paczkomacie. Szybciutko. 4 próbki gratis do zamówienia. Polecam.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst