Niestety, ta okazja już wygasła
EVGA GeForce GTX 1660 XC Black Gaming 6GB GDDR5 karta graficzna [amazon.fr]
294° Zakończono

EVGA GeForce GTX 1660 XC Black Gaming 6GB GDDR5 karta graficzna [amazon.fr]

986zł1.208zł-18%Amazon Okazje
58
sie 28. 2019Dostawa z: Francja

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cena w euro 219.90 (w okazji z PL vatem)
Wysyła i sprzedaje amazon.fr
Cena regularna=najniższa z ceneo
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
Pietrek28/08/2019 19:55

W opłacalności królują RX570 i Vega 56, a nie 1660.


W zasadnie ciężko porównywać bo każda z innej półki i w innej też cenie. Zrobiłem sobie takie zestawienie najpopularniejszych kart od AMD i NV (opłacalności, wydajność ogólna na podstawie passmarka - bo w konkretnych grach bywa już różnie, generalnie przyjąłem ile punktów wydajności można kupić w przeliczeniu na 1 zł i jakie są % wzrosty wydajnośći w kolejnych modelach) i zasada jest jedna. Każda kolejna klatka w grze będzie droższa niż poprzednia. Przeczesałem ceny w 5-7 najpopularniejszych i serwisach i ew. jeśli byłyby ciekawe i pewne to ceny używek z olx i allegro i generalnie większość kart jest bardzo proporcjonalnie wyceniona do punktacji w passmarku (czyli do generalnej wydajności). Brałem pod uwagę takie karty jak 570, 580, 590, 56, 64, 1060, 1650, 1070, 1660, 2060, wyższych już nie bo to było i tak sporo poświęconego czasu, a dla mnie wyższe modele do i7 3770 nie mają już racji bytu. W przedziale cenowym 900-1000zł 1660 wypadała bardzo dobrze. Faktycznie najlepiej wypadała Vega 56, ale niektórzy mogą wziąć pod uwagę większą prądożerność (no nie spierajmy się już tutaj o to, a to czasem po latach może realnie zwiększyć ceną karty o 200-300zł) i kolejna sprawa to jej EOL co również może mieć znaczenie dla niektórych. W swoim przedziale cenowym 570 też wydaje się być dobrym wyborem, ale 1660 jest bardzo rozsądną propozycją, nie bez powodu nie widać dużych przecen na tę kartę. Zestawienie zrobiłem na dzień 23 sierpnia i z oczywistych względów nie zamierzam go tu zamieszczać. Ceny się zmieniają i punktacja w passmarku choć minimalnie to jednak też jest korygowana dość często. Istotne różnice opłacalności wynikają z konkretnych przecen i tego co dzieje się akurat na rynku, ale powiem szczerze przy kwocie 1000-2000 często ta większa opłacalność to w przeliczeniu kilkanaście zł. No chyba że mamy do czynienia z jakąś naprawdę dobrą promocją. Ot i taka konkluzja z całej tej pracy. Jeśli ktoś dotarł do końca to szacun

Ps. Osobną kwestią jest czy ktoś woli jedną firmę, ktoś inny drugą, komuś wystarcza jeden wiatrak, ktoś woli dwa, ktoś chce zrobić UV bo woli ciszę, ktoś woli wydajność itd. itd... to już bardzo indywidualna kwestia. Jeden znaczki zbiera drugi liże...
Edytowane przez: "anj" sie 28. 2019
58 Komentarzy
anj28/08/2019 20:26

W zasadnie ciężko porównywać bo każda z innej półki i w innej też cenie. Zr …W zasadnie ciężko porównywać bo każda z innej półki i w innej też cenie. Zrobiłem sobie takie zestawienie najpopularniejszych kart od AMD i NV (opłacalności, wydajność ogólna na podstawie passmarka - bo w konkretnych grach bywa już różnie, generalnie przyjąłem ile punktów wydajności można kupić w przeliczeniu na 1 zł i jakie są % wzrosty wydajnośći w kolejnych modelach) i zasada jest jedna. Każda kolejna klatka w grze będzie droższa niż poprzednia. Przeczesałem ceny w 5-7 najpopularniejszych i serwisach i ew. jeśli byłyby ciekawe i pewne to ceny używek z olx i allegro i generalnie większość kart jest bardzo proporcjonalnie wyceniona do punktacji w passmarku (czyli do generalnej wydajności). Brałem pod uwagę takie karty jak 570, 580, 590, 56, 64, 1060, 1650, 1070, 1660, 2060, wyższych już nie bo to było i tak sporo poświęconego czasu, a dla mnie wyższe modele do i7 3770 nie mają już racji bytu. W przedziale cenowym 900-1000zł 1660 wypadała bardzo dobrze. Faktycznie najlepiej wypadała Vega 56, ale niektórzy mogą wziąć pod uwagę większą prądożerność (no nie spierajmy się już tutaj o to, a to czasem po latach może realnie zwiększyć ceną karty o 200-300zł) i kolejna sprawa to jej EOL co również może mieć znaczenie dla niektórych. W swoim przedziale cenowym 570 też wydaje się być dobrym wyborem, ale 1660 jest bardzo rozsądną propozycją, nie bez powodu nie widać dużych przecen na tę kartę. Zestawienie zrobiłem na dzień 23 sierpnia i z oczywistych względów nie zamierzam go tu zamieszczać. Ceny się zmieniają i punktacja w passmarku choć minimalnie to jednak też jest korygowana dość często. Istotne różnice opłacalności wynikają z konkretnych przecen i tego co dzieje się akurat na rynku, ale powiem szczerze przy kwocie 1000-2000 często ta większa opłacalność to w przeliczeniu kilkanaście zł. No chyba że mamy do czynienia z jakąś naprawdę dobrą promocją. Ot i taka konkluzja z całej tej pracy. Jeśli ktoś dotarł do końca to szacun Ps. Osobną kwestią jest czy ktoś woli jedną firmę, ktoś inny drugą, komuś wystarcza jeden wiatrak, ktoś woli dwa, ktoś chce zrobić UV bo woli ciszę, ktoś woli wydajność itd. itd... to już bardzo indywidualna kwestia. Jeden znaczki zbiera drugi liże...


Co więc wybrałeś?
anj28/08/2019 20:26

W zasadnie ciężko porównywać bo każda z innej półki i w innej też cenie. Zr …W zasadnie ciężko porównywać bo każda z innej półki i w innej też cenie. Zrobiłem sobie takie zestawienie najpopularniejszych kart od AMD i NV (opłacalności, wydajność ogólna na podstawie passmarka - bo w konkretnych grach bywa już różnie, generalnie przyjąłem ile punktów wydajności można kupić w przeliczeniu na 1 zł i jakie są % wzrosty wydajnośći w kolejnych modelach) i zasada jest jedna. Każda kolejna klatka w grze będzie droższa niż poprzednia. Przeczesałem ceny w 5-7 najpopularniejszych i serwisach i ew. jeśli byłyby ciekawe i pewne to ceny używek z olx i allegro i generalnie większość kart jest bardzo proporcjonalnie wyceniona do punktacji w passmarku (czyli do generalnej wydajności). Brałem pod uwagę takie karty jak 570, 580, 590, 56, 64, 1060, 1650, 1070, 1660, 2060, wyższych już nie bo to było i tak sporo poświęconego czasu, a dla mnie wyższe modele do i7 3770 nie mają już racji bytu. W przedziale cenowym 900-1000zł 1660 wypadała bardzo dobrze. Faktycznie najlepiej wypadała Vega 56, ale niektórzy mogą wziąć pod uwagę większą prądożerność (no nie spierajmy się już tutaj o to, a to czasem po latach może realnie zwiększyć ceną karty o 200-300zł) i kolejna sprawa to jej EOL co również może mieć znaczenie dla niektórych. W swoim przedziale cenowym 570 też wydaje się być dobrym wyborem, ale 1660 jest bardzo rozsądną propozycją, nie bez powodu nie widać dużych przecen na tę kartę. Zestawienie zrobiłem na dzień 23 sierpnia i z oczywistych względów nie zamierzam go tu zamieszczać. Ceny się zmieniają i punktacja w passmarku choć minimalnie to jednak też jest korygowana dość często. Istotne różnice opłacalności wynikają z konkretnych przecen i tego co dzieje się akurat na rynku, ale powiem szczerze przy kwocie 1000-2000 często ta większa opłacalność to w przeliczeniu kilkanaście zł. No chyba że mamy do czynienia z jakąś naprawdę dobrą promocją. Ot i taka konkluzja z całej tej pracy. Jeśli ktoś dotarł do końca to szacun Ps. Osobną kwestią jest czy ktoś woli jedną firmę, ktoś inny drugą, komuś wystarcza jeden wiatrak, ktoś woli dwa, ktoś chce zrobić UV bo woli ciszę, ktoś woli wydajność itd. itd... to już bardzo indywidualna kwestia. Jeden znaczki zbiera drugi liże...



W sumie opłacalność dla wielu graczy nie jest ważna, bo to przelicznik ile za daną kwotę można wyciągnąć FPSów, ale ludzie nie zadowalają się 60 klatkami, więc jak ktoś chce więcej to i musi wydać więcej - proste, jeszcze dochodzą nowinki techniczne, też swoje kosztują (patrz RTX'y). RX570 to taka opcja, że jak ją kupimy to wiemy, że za nic nie dopłacaliśmy czy też przepłaciliśmy za trochę więcej wydajności. Podobnie jest z 1660, jest mega energooszczędna, chłodna i wydajna.
macqooo0480928/08/2019 23:26

Co więc wybrałeś?



Jak dla mnie idealna wydaje się 1660 lub 1660Ti, czekam tylko na naprawdę dobrą cenę za jakąś dobrą wersję. Niedawno wrzucałem tu Gigabyte 2x wiatrak za 930 ale liczyłem, że nowe RXy pozytywnie namieszają, niestety po szumnych zapowiedziach, że zostały świetnie wycenione przyszła szara rzeczywistość niereferentów i jak na razie AMD strzela sobie w kolano. Liczyłem, że jak 5700 będzie w dobrej cenie to wezmę, ale na razie za mniejszą wydajność niż np 2060 trzeba dorzucić parę setek a to już mi się jakoś nie widzi. W zasadzie jakbym się uparł to i 2080Ti bym sobie kupił i nie miałbym z tym problemu, ale jak już masz rodzinę to zaczynasz myśleć w innych kategoriach i osobiście uważam, że grafy za 3-4k to tylko dla bogatych dzieciaków, bo po pierwsze trzeba mieć sporo czasu na granie, a po drugie nie znać wartości pieniądza i pracy. Bez oczywiście urazy zakładam, że znajdą się też osoby, które takie kupują i wiedzą za co płacą, ale wydaje mi się, że to raczej odsetek kupujących. Dla mnie PC to trochę fanaberia bo do pracy wystarczają mi dobre lapki.
anj29/08/2019 07:14

Jak dla mnie idealna wydaje się 1660 lub 1660Ti, czekam tylko na naprawdę d …Jak dla mnie idealna wydaje się 1660 lub 1660Ti, czekam tylko na naprawdę dobrą cenę za jakąś dobrą wersję. Niedawno wrzucałem tu Gigabyte 2x wiatrak za 930 ale liczyłem, że nowe RXy pozytywnie namieszają, niestety po szumnych zapowiedziach, że zostały świetnie wycenione przyszła szara rzeczywistość niereferentów i jak na razie AMD strzela sobie w kolano. Liczyłem, że jak 5700 będzie w dobrej cenie to wezmę, ale na razie za mniejszą wydajność niż np 2060 trzeba dorzucić parę setek a to już mi się jakoś nie widzi. W zasadzie jakbym się uparł to i 2080Ti bym sobie kupił i nie miałbym z tym problemu, ale jak już masz rodzinę to zaczynasz myśleć w innych kategoriach i osobiście uważam, że grafy za 3-4k to tylko dla bogatych dzieciaków, bo po pierwsze trzeba mieć sporo czasu na granie, a po drugie nie znać wartości pieniądza i pracy. Bez oczywiście urazy zakładam, że znajdą się też osoby, które takie kupują i wiedzą za co płacą, ale wydaje mi się, że to raczej odsetek kupujących. Dla mnie PC to trochę fanaberia bo do pracy wystarczają mi dobre lapki.


No widzisz czyli mamy podobne podejście i możliwości, dziękuje
Ps. Tak już na marginesie 570tki prawdę mówiąc jak dla mnie to 1650 też wypada lepiej bo różnica to ok 40zł a w passmarku jest jakieś 15% wydajniejsza. Tydzień temu jak sprawdzałem jakieś sensowne wersje najtaniej wychodziło na allegro 570 za 579zł a 1650 za ok 600zł co dawało opłacalność na poziomie 13,16pkt za 1 zł dla 1650 i 11,91 dla 570tki. Ale jak mówię różnice nie są duże a ceny promocje cały czas się zmieniają. Ja patrzę tylko na opłacalność nie na kolor karty.

Mam tylko nadzieję, że nowe niereferenty od AMD ustabilizują się niedługo na poziomie kart referencyjnych inaczej zbytniej konkurencji na rynku nie będzie bo opłacalności Vegi 56 nie liczę bo zaraz nam zniknie z rynku.
Edytowane przez: "anj" sie 29. 2019
anj29/08/2019 07:32

Ps. Tak już na marginesie 570tki prawdę mówiąc jak dla mnie to 1650 też wyp …Ps. Tak już na marginesie 570tki prawdę mówiąc jak dla mnie to 1650 też wypada lepiej bo różnica to ok 40zł a w passmarku jest jakieś 15% wydajniejsza. Tydzień temu jak sprawdzałem jakieś sensowne wersje najtaniej wychodziło na allegro 570 za 579zł a 1650 za ok 600zł co dawało opłacalność na poziomie 13,16pkt za 1 zł dla 1650 i 11,91 dla 570tki. Ale jak mówię różnice nie są duże a ceny promocje cały czas się zmieniają. Ja patrzę tylko na opłacalność nie na kolor karty.Mam tylko nadzieję, że nowe niereferenty od AMD ustabilizują się niedługo na poziomie kart referencyjnych inaczej zbytniej konkurencji na rynku nie będzie bo opłacalności Vegi 56 nie liczę bo zaraz nam zniknie z rynku.


Trochę strzał w kolano ze strony AMD, że ściągnęli Vegę. Ponoć przygotowują następcę na bazie litografii nowych RXów, ale chyba szybciej Vega zniknie z rynku, niż dostarczą tę nową kartę
tttttt29/08/2019 00:07

Rozumiem a swoją drogą co możesz powiedzieć o realizacji zamówienia i stri …Rozumiem a swoją drogą co możesz powiedzieć o realizacji zamówienia i stricte produkcie? Kompletuje zestaw i zastanawiam się nad oferta tego sklepu.


a to ciekawa historia ze sklepem, 16 mieli doskonała promocje więc kupiłem prawie całego kompa u nich, zamówiłem też dysk za 230zl m2, zadzwonili do mnie ze go nie mają i w takiej samej cenie wymienili mi na Samsunga evo który kosztuje 380zl, poza tym zamówiłem 32gb Ramu a wysłali tylko 16 ale potem resztę doslali, wysylka generalnie była po 4 dniach czyli nie od razu, o karcie nic nie powiem bo nie testowałem zestawu jeszcze dopiero co złożyłem ale sklep bardzo polecam
anj29/08/2019 07:32

Ps. Tak już na marginesie 570tki prawdę mówiąc jak dla mnie to 1650 też wyp …Ps. Tak już na marginesie 570tki prawdę mówiąc jak dla mnie to 1650 też wypada lepiej bo różnica to ok 40zł a w passmarku jest jakieś 15% wydajniejsza. Tydzień temu jak sprawdzałem jakieś sensowne wersje najtaniej wychodziło na allegro 570 za 579zł a 1650 za ok 600zł co dawało opłacalność na poziomie 13,16pkt za 1 zł dla 1650 i 11,91 dla 570tki. Ale jak mówię różnice nie są duże a ceny promocje cały czas się zmieniają. Ja patrzę tylko na opłacalność nie na kolor karty.Mam tylko nadzieję, że nowe niereferenty od AMD ustabilizują się niedługo na poziomie kart referencyjnych inaczej zbytniej konkurencji na rynku nie będzie bo opłacalności Vegi 56 nie liczę bo zaraz nam zniknie z rynku.



Znaczy RX570 jest wydajniejszy od 1650... Notuje lepsze wyniki w grach2763125-ST9h5.jpg
W 1440p zwiększa się różnica do 15%.
TomdeX29/08/2019 10:09

Znaczy RX570 jest wydajniejszy od 1650... Notuje lepsze wyniki w …Znaczy RX570 jest wydajniejszy od 1650... Notuje lepsze wyniki w grach[Obrazek] W 1440p zwiększa się różnica do 15%.



Być może masz rację, niestety nie miałem możliwości testować wszystkich kart w grach jako zwykły użytkownik, więc bazowałem na GPU passmark i w którymś wcześniejszym wpisie napisałem że w grach jest już różnie, dlatego nie odnosiłem się do konkretnych wyników konkretnych gier a tylko do generalnej wydajności wg passmarka. Inna sprawa, że tych testów już się tyle naczytałem i naoglądałem, że też jeśli sam nie testowałem to podchodzę do tego z dużą rezerwą, czasem zależy wszystko od tego kto przeprowadza test, kto sponsoruje, a czasem też na różnych platformach testowych wychodzą różne wyniki. Gdzieś tam też wcześniej napisałem, że 570 wypada bardzo pozytywnie, więc nie jest to kwestia bycia funboy'em. Mi większej różnicy nie robi czy grafa w moim kompie, będzie czerwona czy zielona. Staram się z jakiś w miarę niezależnych źródeł porównać informację i kupić to co będzie według mnie najlepsze dla MNIE. I każdy musi zrobić to samo wybierając kartę dla siebie.

Ps. Passmark bazuje na bardzo wielu testach na bardzo wielu platformach i nawet wtedy sugeruje, że różnice do 10% mogą być statystycznie nieistotne w konkretnej konfiguracji. Jednak na czymś trzeba bazować a bardziej wierzę średniej z np. 1000 testów niż jakiemuś pojedynczemu testowi na konkretnej konfiguracji, zwłaszcza że często nie wiadomo do końca kto jest sponsorem testu... No i jak napisałem, to jest moje akurat zdanie. A każdy kupując musi mieć swoje. Inna sprawa, że często ciężko porównać wypasioną wersję z OC i większym ramem jednej karty z biedną wersją drugiej...
Edytowane przez: "anj" sie 29. 2019
anj29/08/2019 10:49

Być może masz rację, niestety nie miałem możliwości testować wszystkich kar …Być może masz rację, niestety nie miałem możliwości testować wszystkich kart w grach jako zwykły użytkownik, więc bazowałem na GPU passmark i w którymś wcześniejszym wpisie napisałem że w grach jest już różnie, dlatego nie odnosiłem się do konkretnych wyników konkretnych gier a tylko do generalnej wydajności wg passmarka. Inna sprawa, że tych testów już się tyle naczytałem i naoglądałem, że też jeśli sam nie testowałem to podchodzę do tego z dużą rezerwą, czasem zależy wszystko od tego kto przeprowadza test, kto sponsoruje, a czasem też na różnych platformach testowych wychodzą różne wyniki. Gdzieś tam też wcześniej napisałem, że 570 wypada bardzo pozytywnie, więc nie jest to kwestia bycia funboy'em. Mi większej różnicy nie robi czy grafa w moim kompie, będzie czerwona czy zielona. Staram się z jakiś w miarę niezależnych źródeł porównać informację i kupić to co będzie według mnie najlepsze dla MNIE. I każdy musi zrobić to samo wybierając kartę dla siebie.Ps. Passmark bazuje na bardzo wielu testach na bardzo wielu platformach i nawet wtedy sugeruje, że różnice do 10% mogą być statystycznie nieistotne w konkretnej konfiguracji. Jednak na czymś trzeba bazować a bardziej wierzę średniej z np. 1000 testów niż jakiemuś pojedynczemu testowi na konkretnej konfiguracji, zwłaszcza że często nie wiadomo do końca kto jest sponsorem testu... No i jak napisałem, to jest moje akurat zdanie. A każdy kupując musi mieć swoje. Inna sprawa, że często ciężko porównać wypasioną wersję z OC i większym ramem jednej karty z biedną wersją drugiej...



Znaczy osobiście testowałem i rx570 i 1650, o ile można uznać, że 1650 jest zdecydowanie bardziej energooszczędna, tak nie ma mowy, że ta karta jest wydajniejsza od rx570, owszem są gry, gdzie 1650 wygrywa, nie przeczę, ale jest to mała różnica na plus dla 1650, natomiast w niektórych grach 1650 dostaje takie lanie od rx570, że głowa mała, w battlefieldzie to ponad 20%, gdzie wysoki fps jest bardzo ważny. Zresztą lipton może to potwierdzić:

TomdeX29/08/2019 11:03

Znaczy osobiście testowałem i rx570 i 1650, o ile można uznać, że 1650 jest …Znaczy osobiście testowałem i rx570 i 1650, o ile można uznać, że 1650 jest zdecydowanie bardziej energooszczędna, tak nie ma mowy, że ta karta jest wydajniejsza od rx570, owszem są gry, gdzie 1650 wygrywa, nie przeczę, ale jest to mała różnica na plus dla 1650, natomiast w niektórych grach 1650 dostaje takie lanie od rx570, że głowa mała, w battlefieldzie to ponad 20%, gdzie wysoki fps jest bardzo ważny. Zresztą lipton może to potwierdzić:[Video]



Spoko jeśli testowałeś osobiście to wierzę, że tak jest. Ale prawdopodobnie passmark gdzieś w swojej metodologii liczy również najwyraźniej coś poza grami. Tak czy siak, 570 dla mnie też jest jak najbardziej spoko.
anj29/08/2019 11:06

Spoko jeśli testowałeś osobiście to wierzę, że tak jest. Ale prawd …Spoko jeśli testowałeś osobiście to wierzę, że tak jest. Ale prawdopodobnie passmark gdzieś w swojej metodologii liczy również najwyraźniej coś poza grami. Tak czy siak, 570 dla mnie też jest jak najbardziej spoko.



Passmark to benchmark, więc nie ma kompletnie żadnego znaczenia w grach.
TomdeX29/08/2019 11:13

Passmark to benchmark, więc nie ma kompletnie żadnego znaczenia w grach.



Tak tylko że jeśli nie testujesz sam to do końca ciężko wierzyć tym wszystkim testom. Łatwo nimi manipulować wystarczy, że przy jednej karcie wgrasz kiepskie stery. Dlatego nie mając możliwości testowania każdej karty zdaję się często na jej ogólną wydajność. Przyznam szczerze, że jest to dla mnie o tyle proste, że nie gram w najnowsze tytuły i nie liczę każdej klatki. Też zapewne nie każdy tylko gra, choć to bardzo istotny element bo bardziej wymagający.
anj29/08/2019 11:26

Tak tylko że jeśli nie testujesz sam to do końca ciężko wierzyć tym wszys …Tak tylko że jeśli nie testujesz sam to do końca ciężko wierzyć tym wszystkim testom. Łatwo nimi manipulować wystarczy, że przy jednej karcie wgrasz kiepskie stery. Dlatego nie mając możliwości testowania każdej karty zdaję się często na jej ogólną wydajność. Przyznam szczerze, że jest to dla mnie o tyle proste, że nie gram w najnowsze tytuły i nie liczę każdej klatki. Też zapewne nie każdy tylko gra, choć to bardzo istotny element bo bardziej wymagający.



A przy passmarku nie można manipulować? Po to kupuje się lepsze karty graficzne do gier, żeby mieć więcej fpsów... Bo przecież po co ludzie by zmieniali karty... Owszem parę klatek to tam pikuś, ale 20% więcej to już spora różnica, zwłaszcza, że 1650 nie jest tańszy niż rx570.

Dobra, skończmy temat, bo ty ciągle, uparcie trzymasz się swojej wersji, gdyby benchamrki miały cokoliwek do powiedzenia, to ludzie kupowaliby telefony opierając się tylko i wyłączenie o antutu, a tak naprawdę te syntetyczne testy mają się nijak do faktycznego działania, podobnie jest z passmarkiem w wypadku GPU.
TomdeX29/08/2019 11:45

A przy passmarku nie można manipulować? Po to kupuje się lepsze karty gr …A przy passmarku nie można manipulować? Po to kupuje się lepsze karty graficzne do gier, żeby mieć więcej fpsów... Bo przecież po co ludzie by zmieniali karty... Owszem parę klatek to tam pikuś, ale 20% więcej to już spora różnica, zwłaszcza, że 1650 nie jest tańszy niż rx570.Dobra, skończmy temat, bo ty ciągle, uparcie trzymasz się swojej wersji, gdyby benchamrki miały cokoliwek do powiedzenia, to ludzie kupowaliby telefony opierając się tylko i wyłączenie o antutu, a tak naprawdę te syntetyczne testy mają się nijak do faktycznego działania, podobnie jest z passmarkiem w wypadku GPU.



A czy ty czytałeś w ogóle moje posty?!?! Zacytuję sam siebie: "Być może masz rację, niestety nie miałem możliwości testować wszystkich kart w grach jako zwykły użytkownik.", "Spoko jeśli testowałeś osobiście to wierzę, że tak jest., "Tak czy siak, 570 dla mnie też jest jak najbardziej spoko." itd itd...

To co napisałem dotyczyło tylko wyjaśnienia dlaczego odnosiłem się akurat do passmarka, więc nie bardzo rozumiem do czego Twoje "Dobra skończmy temat, bo ty ciągle, uparcie się trzymasz swojej wersji" ma się odnosić. Nie rozumiem, czemu się irytujesz. Nie każdy jest w necie trollem któremu się nudzi i kłuci się dla zasady. Myślałem, że rozmawiamy jak normalni dorośli ludzie i nie miałem problemu aby w wielu kwestiach przyznać Ci rację, ale najwyraźniej w jednym zdecydowanie masz rację lepiej temat zakończyć.
Edytowane przez: "anj" sie 29. 2019
tobiasz2229/08/2019 10:08

a to ciekawa historia ze sklepem, 16 mieli doskonała promocje więc kupiłem …a to ciekawa historia ze sklepem, 16 mieli doskonała promocje więc kupiłem prawie całego kompa u nich, zamówiłem też dysk za 230zl m2, zadzwonili do mnie ze go nie mają i w takiej samej cenie wymienili mi na Samsunga evo który kosztuje 380zl, poza tym zamówiłem 32gb Ramu a wysłali tylko 16 ale potem resztę doslali, wysylka generalnie była po 4 dniach czyli nie od razu, o karcie nic nie powiem bo nie testowałem zestawu jeszcze dopiero co złożyłem ale sklep bardzo polecam


Jak możesz to napisz coś po testowaniu kompa
anj29/08/2019 07:14

RXy pozytywnie namieszają, niestety po szumnych zapowiedziach, że zostały ś …RXy pozytywnie namieszają, niestety po szumnych zapowiedziach, że zostały świetnie wycenione przyszła szara rzeczywistość niereferentów i jak na razie AMD strzela sobie w kolano. Liczyłem, że jak 5700 będzie w dobrej cenie to wezmę, ale na razie za mniejszą wydajność niż np 2060 trzeba dorzucić parę setek a to już mi się jakoś nie widzi.


O to to, buduje pc na platformie am4, ale amd niech się ku..a wypcha ze swoimi kartami 5700 za min. 1700pln. Jakbym miał tyle dac, choć co prawda planuje niewiele mniej, to bardziej się opłaca przeprosić z nvidia i rtx´ami
Alexander_Fredro30/08/2019 00:28

O to to, buduje pc na platformie am4, ale amd niech się ku..a wypcha ze …O to to, buduje pc na platformie am4, ale amd niech się ku..a wypcha ze swoimi kartami 5700 za min. 1700pln. Jakbym miał tyle dac, choć co prawda planuje niewiele mniej, to bardziej się opłaca przeprosić z nvidia i rtx´ami


Firma jak firma (ma zarabiać na konsumentach) dlatego nie rozumiem bycia fanboyem jednej z trzech firm, bo każda z nich jest prowadzona dla zysku, ale to jaki hejt dostaje Intel od Polaków to się w głowie nie mieści xD
Matij4S30/08/2019 00:52

Firma jak firma (ma zarabiać na konsumentach) dlatego nie rozumiem bycia …Firma jak firma (ma zarabiać na konsumentach) dlatego nie rozumiem bycia fanboyem jednej z trzech firm, bo każda z nich jest prowadzona dla zysku, ale to jaki hejt dostaje Intel od Polaków to się w głowie nie mieści xD


Zgadza się. Tylko zostaje trochę rozczarowanie po zapowiedziach świetnej wyceny tych kart. No ale może to się jeszcze ustabilizuje bo na razie wyszło tylko kilka niereferentów od AMD i na razie lepszym wyborem wydaje się być znikający już 56 lub NV. Ale zobaczymy co pokarze rynek. Może do togo czasu zaopatrzę się w 1660, a może 5700 będzie w bardziej konkurencyjnej cenie.
Matij4S30/08/2019 00:52

Firma jak firma (ma zarabiać na konsumentach) dlatego nie rozumiem bycia …Firma jak firma (ma zarabiać na konsumentach) dlatego nie rozumiem bycia fanboyem jednej z trzech firm, bo każda z nich jest prowadzona dla zysku, ale to jaki hejt dostaje Intel od Polaków to się w głowie nie mieści xD


Jeśli chodzi o CPU, to amd naprawdę mocno dopieka niebieskim(przejmuje rynek) i tu nie ma co się spierać myślę. Ale z nowymi gpu to im odwalilo i tylko o to mi idzie.
Co ja mam kupić, vegi nie ma, 5700 w chorej cenie, a 1660ti sam nie wiem:)
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst