Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
EA Play już dostępne na Steam!
513°

EA Play już dostępne na Steam!

79,90złSteam Okazje
29
513°
EA Play już dostępne na Steam!
sie 31. 2020
Dla lubiących gry EA od dzisiaj można kupić abonament miesięczny lub roczny na Steam i posiadać bibliotekę swoich gier w jednym miejscu, mając przy tym nieograniczony dostęp do produkcji ze stajni EA.

"Od dzisiaj EA Play dostępne jest również na Steam. Abonenci usługi otrzymają dostęp do biblioteki najlepszych tytułów Electronic Arts m.in. do serii Battlefield, Dead Space, Dragon Age, Mass Effect, Need for Speed, Mirror’s Edge czy Sims. Dodatkowe korzyści to także dostęp do przedpremierowych wersji próbnych oraz wyzwań i nagród w grze, zaproszenia na wydarzenia dostępne tylko dla abonentów i 10% zniżki na cyfrowe zakupy produktów EA ze Steam, w tym nowe wydania i zamówienia w przedsprzedaży.

Abonament EA Play dostępny jest w cenach 14,99 zł miesięcznie lub 79,90 zł za rok."

źródło: lowcygier.pl
Aktualizacje społecznościowe
Steam OkazjeSteam steam gifts
Najlepsze komentarze
29 Komentarzy
było
megalodon31/08/2020 20:36

było


tak jak połowa twoich wstawek, masz przycisk zgłoś
Łowcy Gier to te słynne ŁG?
Gronbar31/08/2020 20:41

tak jak połowa twoich wstawek, masz przycisk zgłoś


jego okazała być pierwsza bo była w moderacji
Gdyby dali chociaż miesiąc za darmo w ramach promocji. A tak po co mi to jak nastukałem trochę kodów w Origin i mam abonament jeszcze parę miesięcy. Trochę szkoda kart Steam. Na razie poczekam z tym dropieniem aż będzie za darmo.
Jak wykupię abonament, to będzie on dostępny na Steam i PS4 czy tylko na platformie gdzie został zakupiony?
19SupporterS4831/08/2020 21:47

Jak wykupię abonament, to będzie on dostępny na Steam i PS4 czy tylko na pl …Jak wykupię abonament, to będzie on dostępny na Steam i PS4 czy tylko na platformie gdzie został zakupiony?



tylko na platformie gdzie został zakupiony
Czyli jak rozumiem wzrost ceny? EA Access Basic, kosztowało 59zł. A teraz zmienili nazwę, wprowadzili nieznaczne zmiany i cyk 79zł?
guru4301/09/2020 01:11

Czyli jak rozumiem wzrost ceny? EA Access Basic, kosztowało 59zł. A teraz z …Czyli jak rozumiem wzrost ceny? EA Access Basic, kosztowało 59zł. A teraz zmienili nazwę, wprowadzili nieznaczne zmiany i cyk 79zł?


Kiedy kosztowało 59zł? Bo jak kupowałem z pół roku temu (jeszcze pod szyldem EA Access Basic) to kosztowało już 79zł.
A tak z innej beczki. Jaka to okazja? Gdzie tu jakaś obniżka/promocja? Chociaż za pierwszy miesiąc. To jest tylko informacja co powinno skutkować przeniesieniem albo dodaniem tego do dyskusji a nie ofert. Cały pepper wsio do jednego wora.
Przegrałem kilka miesięcy w battlefronta 2 na originie, orientuje sie ktoś czy można przenieść postępy i grać poprzez steama czy system EA po prostu tworzy nowe konto?
Jak ktoś gra malo w gry to.abonament roczny jest naprawdę spoko. Biorąc pod uwagę fakt ze ma się wszystkie gry z całej biblioteki.
Co z tego ze na steamie, jak gry tylko te co sa na originie ... Bez sensu
Slownic01/09/2020 04:39

Przegrałem kilka miesięcy w battlefronta 2 na originie, orientuje sie ktoś …Przegrałem kilka miesięcy w battlefronta 2 na originie, orientuje sie ktoś czy można przenieść postępy i grać poprzez steama czy system EA po prostu tworzy nowe konto?


Z tego co wiem to możesz się zalogować na swoje konto i na nim wykupić abonament. Save'y itd powinny być dostępne
guru4301/09/2020 01:11

Czyli jak rozumiem wzrost ceny? EA Access Basic, kosztowało 59zł. A teraz z …Czyli jak rozumiem wzrost ceny? EA Access Basic, kosztowało 59zł. A teraz zmienili nazwę, wprowadzili nieznaczne zmiany i cyk 79zł?


59,90zł to kosztował na miesiąc Origin Access Premier - teraz nazwany Play Pro i dalej kosztuje tyle samo.
Ceny takie same jak na platformie Origin, więc nie ma tu żadnej okazji --> minus.
Poza tym, na Steamie nie są dostępne wszystkie gry z abonamentu na Originie - czyli płacimy tyle samo za mniej gier :/
Edytowane przez: "Natirus" wrz 1.
W Argentynie miesiąc kosztuje 49 AR$ = 2,40 zł natomiast rok kosztuje 299 AR$ = 14,80 zł.
cichy01/09/2020 08:11

W Argentynie miesiąc kosztuje 49 AR$ = 2,40 zł natomiast rok kosztuje 299 A …W Argentynie miesiąc kosztuje 49 AR$ = 2,40 zł natomiast rok kosztuje 299 AR$ = 14,80 zł.


5008584-oVG4q.jpgNo nie wydaje mi się.
Jest drożej, niż w Polsce.
Coś juz pozmieniali.
5008584-6nxou.jpgOoooookej, biedi argentyńczycy, pół europy im wjechalo na strama i gruby sadzi podwyżki cen jak za komuny.
Zaraz steama na kartki będa mieli xD
Edytowane przez: "vayneH" wrz 1.
vayneH01/09/2020 08:19

[Obrazek] No nie wydaje mi się.Jest drożej, niż w Polsce.Coś juz poz …[Obrazek] No nie wydaje mi się.Jest drożej, niż w Polsce.Coś juz pozmieniali.[Obrazek] Ooooookej, biedi argentyńczycy, pół europy im wjechalo na strama i gruby sadzi podwyżki cen jak za komuny.Zaraz steama na kartki będa mieli xD


Ja wczoraj o 19.20 kupiłem na rok za 299 AR$.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst