Niestety, ta okazja już wygasła
Dysk SSD Sandisk Ultra 3D 2TB za ~854zł z wysyłką @ Amazon
522° Zakończono

Dysk SSD Sandisk Ultra 3D 2TB za ~854zł z wysyłką @ Amazon

854zł1.065zł-20%Amazon Okazje
21
sie 14.Dostawa z: Niemcy

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Dysk SSD Sandisk Ultra 3D o pojemności 2TB zamówimy na Amazonie w cenie 195,35€/~854zł z darmową dostawą.

Cena tego model w Polsce to od 1065zł w górę

Test dysku w wersji 1TB przeczytacie tutaj (w języku angielskim) storagereview.com/san…iew

Specyfikacja techniczna
  • Producent SanDisk
  • Kod producenta SDSSDH3-2T00-G25
  • Wysokość [mm] 7
  • Szerokość [mm] 70
  • Głębokość [mm] 100
  • Format dysku 2.5
  • Pojemność dysku [GB] 2048 GB
  • Interfejs SATA III (6 Gb/s)
  • Rodzaj kości pamięci TLC
  • Kontroler Marvell 88SS1074
  • Szyfrowanie sprzętowe Nie
  • Szybkość odczytu [MB/s] 560
  • Szybkość zapisu [MB/s] 530
  • Nominalny czas pracy [mln godz] 1.75
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
@Cobakel Jeśli ktoś bez dysku może się obejść przez najbliższe 3-4 miesiące, to istnieje duża szansa że nie potrzebuje tak dużego dysku po prostu
21 Komentarzy
Patrząc jak przez rok te dyski taniały, takie 2TB SSD na Black Friday mogą naprawdę być za 600-700zł. Jak ktoś potrzebuje na teraz to na pewno okazja warta uwagi, ale jak ktoś się nie spieszy, to lepiej zaczekać.
Cobakel14/08/2019 14:44

Patrząc jak przez rok te dyski taniały, takie 2TB SSD na Black Friday mogą …Patrząc jak przez rok te dyski taniały, takie 2TB SSD na Black Friday mogą naprawdę być za 600-700zł. Jak ktoś potrzebuje na teraz to na pewno okazja warta uwagi, ale jak ktoś się nie spieszy, to lepiej zaczekać.



EE tam, stówę potanieje a czekać trzeba 3 miesiące, to 33 pln miesięcznie ,to co to za koszt, więcej dziennie na zakupy wydam.
pavvlin14/08/2019 14:50

EE tam, stówę potanieje a czekać trzeba 3 miesiące, to 33 pln miesięcznie , …EE tam, stówę potanieje a czekać trzeba 3 miesiące, to 33 pln miesięcznie ,to co to za koszt, więcej dziennie na zakupy wydam.


Wiele osób tak mówi. Co to dla mnie paczka fajek dziennie (ok. 15 złotych), subskrypcja na Netflixie, jakieś piwko po pracy albo słodycze i z takich pierdół robi się ładna sumka. Jest coś takiego, co się nazywa "efekt latte". Polecam sobie ma YouTube wpisać i obejrzeć.
@Cobakel Jeśli ktoś bez dysku może się obejść przez najbliższe 3-4 miesiące, to istnieje duża szansa że nie potrzebuje tak dużego dysku po prostu
3D, to ten lepszy model?
Kaban14/08/2019 15:01

@Cobakel Jeśli ktoś bez dysku może się obejść przez najbliższe 3-4 miesią …@Cobakel Jeśli ktoś bez dysku może się obejść przez najbliższe 3-4 miesiące, to istnieje duża szansa że nie potrzebuje tak dużego dysku po prostu


Nie zgodzę się. Ja również celuję w tego typu dysk, bo mam zamiar trochę filmów w 4K kręcić i je obrabiać potem. Szybko zapełnię taki dysk, a teraz póki jeszcze go nie mam, to mogę bardziej scenariusz pisać co chcę ująć, a dopiero potem całe wykonanie. Ale oczywiście jako hobby, bo jak ktoś potrzebuje do pracy na teraz, to kupi.
bubs0n14/08/2019 15:03

3D, to ten lepszy model?


Rodzaj kości to TLC, jak na dyski na SATA, to są dobre. Na pewno lepsze od QLC.
Cobakel14/08/2019 15:15

Rodzaj kości to TLC, jak na dyski na SATA, to są dobre. Na pewno lepsze od …Rodzaj kości to TLC, jak na dyski na SATA, to są dobre. Na pewno lepsze od QLC.


Chodzi mi model dysku.
Bo jest jeszcze Plus.
Faktycznie ma równe / dokładne:

Pojemność dysku [GB] 2048 GB = 2 147 483 648 bajtów ???
Kości TLC - minus.
Miesiu14/08/2019 15:38

Faktycznie ma równe / dokładne: Pojemność dysku [GB] 2048 GB = 2 147 483 64 …Faktycznie ma równe / dokładne: Pojemność dysku [GB] 2048 GB = 2 147 483 648 bajtów ???



Nigdy tyle nie mają. Spodziewaj się 2 miliardów z groszami i przygotuj pozew sądowy, bo jak ci sprzedawcy okropni śmią przyjąć że kilo to 1000 a nie 1024.
Całkiem dobry dysk. Odpowiednik WD Blue, gorszy od Crucial MX500 ale zauważalnie lepszy od BX500. Taka tańsza ale nadal jeszcze zaufana alternatywa do Samsungowych EVO. IMHO plus jak najbardziej zasłużony.
Cobakel14/08/2019 15:12

Nie zgodzę się. Ja również celuję w tego typu dysk, bo mam zamiar trochę fi …Nie zgodzę się. Ja również celuję w tego typu dysk, bo mam zamiar trochę filmów w 4K kręcić i je obrabiać potem. Szybko zapełnię taki dysk, a teraz póki jeszcze go nie mam, to mogę bardziej scenariusz pisać co chcę ująć, a dopiero potem całe wykonanie. Ale oczywiście jako hobby, bo jak ktoś potrzebuje do pracy na teraz, to kupi.



Imho jak nie zamierzasz pracować nad nie wiadomo jaką ilością to 1TB też się nada (no chyba że te 4k to masz po x godzin), a reszta na jakiś zewnętrzny/zwykły hdd.
w tej cenie jest intel na nvme - cinko
Pablito15k14/08/2019 22:27

Nigdy tyle nie mają. Spodziewaj się 2 miliardów z groszami i przygotuj po …Nigdy tyle nie mają. Spodziewaj się 2 miliardów z groszami i przygotuj pozew sądowy, bo jak ci sprzedawcy okropni śmią przyjąć że kilo to 1000 a nie 1024.



Ja wiem jak liczą sprzedawcy i co sprzedają.

Nie mniej jak podchodzimy technicznie i cebulowo do tematu to może i trza by było dokładnie opisać cebulę:
Dysk nazwany przez producenta 2TB o pojemności 1,8TB na super cenę ... blablabla

Pojemności rosną i taki nazywany 12TB nie ma nawet pojemności 11TB. Ciekawe jak marketing będzie wciskał tę ciemnotę za te 3-5 lat gdy każdy będzie miał taką pojemność w najtańszych komórkach.
Test
Miesiu16/08/2019 12:38

Ja wiem jak liczą sprzedawcy i co sprzedają.Nie mniej jak podchodzimy t …Ja wiem jak liczą sprzedawcy i co sprzedają.Nie mniej jak podchodzimy technicznie i cebulowo do tematu to może i trza by było dokładnie opisać cebulę:Dysk nazwany przez producenta 2TB o pojemności 1,8TB na super cenę ... blablablaPojemności rosną i taki nazywany 12TB nie ma nawet pojemności 11TB. Ciekawe jak marketing będzie wciskał tę ciemnotę za te 3-5 lat gdy każdy będzie miał taką pojemność w najtańszych komórkach.


Jak podchodzimy technicznie, to SSD może mieć te 2TB (terabajty), podczas gdy konsumenta obchodzi pojemność w TiB (tebibajtach). Podobnie dostawcy internetu prezentują w swoich ofertach przepustowość w Mb (megabitach), a nie MB (megabajtach) czy MiB (mebibajtach) które faktycznie klientów interesują (choć w większości o tym nie wiedzą). Łatwiej jest sprzedawać rzeczy prezentując oferty w poniekąd uniwersalnych metrykach, które przemawiają do większości konsumentów i są porównywalne (łatwiej porównać pojemności dysków kiedy są definiowane tą samą miarą) niż uczyć przeciętnego klienta kolejnych technicznych pojęć. Dlatego również aparaty ludzie mierzą w megapikselach i jeżeli przy telewizorze mają napisane UHD (a nie 4K), to nie są pewni czy obsłuży rozdzielczość 4K. Nie każdy jest i musi być specjalistą, dlatego nie zawsze dokonamy najlepszego możliwego wyboru. Ot, wolny rynek.

Na przykładzie konsumenta zaopatrujacego się nośnik pamięci:
- Najmniej świadomy konsument nie zauważy różnicy, ale chętniej kupi coś co rozpoznaje
- Trochę bardziej świadomy konsument po zakupie zauważy że ma mniej miejsca niż mu się wydawało po opisie na pudełku i pewnie zwali winę na "chińczyka", który dysk składał
- (inne poziomy wtajemniczenia do określenia samodzielnie)
- Adept będzie w stanie określić nie tylko różnice między pojemnościami, ale będzie również świadom innych istotnych parametrów, które mogą go obchodzić (prędkości, żywotność, etc.) i przed zakupem sprawdzi porównania i przeczyta recenzje

Zresztą, nie każdy patrzy na cyferki. Niektórzy ufają swoim ulubionym markom, które w zamian za grube $$$ dbają o to by nietechniczny klient miał w miarę możliwości co najlepsze. Podsumowując, zwiększająca się pojemność pamięci nie będzie raczej dużym wyzwaniem dla marketingowców
Edytowane przez: "Cbx" sie 17.
Cbx17/08/2019 12:55

Podobnie dostawcy internetu prezentują w swoich ofertach przepustowość w Mb …Podobnie dostawcy internetu prezentują w swoich ofertach przepustowość w Mb (megabitach), a nie MB (megabajtach) czy MiB (mebibajtach) które faktycznie klientów interesują (choć w większości o tym nie wiedzą).


A tu akurat jest poprawnie - transfer jest szeregowy, dlatego bit.
Miesiu16/08/2019 12:38

Ja wiem jak liczą sprzedawcy i co sprzedają.Nie mniej jak podchodzimy t …Ja wiem jak liczą sprzedawcy i co sprzedają.Nie mniej jak podchodzimy technicznie i cebulowo do tematu to może i trza by było dokładnie opisać cebulę:Dysk nazwany przez producenta 2TB o pojemności 1,8TB na super cenę ... blablablaPojemności rosną i taki nazywany 12TB nie ma nawet pojemności 11TB. Ciekawe jak marketing będzie wciskał tę ciemnotę za te 3-5 lat gdy każdy będzie miał taką pojemność w najtańszych komórkach.


Ale skoro wszyscy to wiemy, to o co kłótnia? Gdy szukam nośnika 2TB, myślę o sprzęcie który pomieści wszystkie moje gry, filmy i zdjęcia. Nie o takim, który ma pojemność dokładnie 2^31 bajtów. Czy dostając pojemność 1.86 * 2^30 czuję się oszukany? No niezbyt, bo deficyt jest wliczony w cenę. Ktoś mógłby sprzedawać nośniki 2200GB (realne 2TB), ale cena byłaby odpowiednio wyższa. Tak długo, jak nie ma niezgodności towaru z opisem (no a nie ma), to nie widzę problemu.


Nośniki 12TB to wciąż wielka nisza, więc na razie wszyscy przymykają na to oko. Gdy (jeśli) wejdą do mainstreamu, to raczej to zrównają - bo ludzie będą narzekać że jak to że mam 12, a Windows pokazuje 11? Do tej pory zostanie jak będzie.


No i nawet za 5 lat nie będziesz miał takiej pojemności w komórkach... W erze streamingu, typowy użytkownik nie ma jak zapełnić 1% takiej pojemności. Jedyny sposób który przychodzi mi na myśl to dziesiątki godzin filmu w 4K, ale takich użytkowników jest na tyle mało, że pojemność ≥1TB będzie obecna w kilku topowych telefonach, w dolnej półce cenowej więcej niż 64~128GB bym się nie spodziewał.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst