Niestety, ta okazja już wygasła
Dysk SSD KIOXIA EXCERIA SATA 2.5 240GB
430° Zakończono

Dysk SSD KIOXIA EXCERIA SATA 2.5 240GB

115zł150zł-23%Allegro Okazje
53
430° Zakończono
Dysk SSD KIOXIA EXCERIA SATA 2.5 240GB
paź 5. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Przed chwilą usunięto mi okazję, bo było za mało sztuk Ale w tym samym momencie znalazłem tańszą ofertę na świetny dysk (przynajmniej za te kase), jest jeszcze 8 szt. wiec warto się pospieszyć
Aktualizacje społecznościowe
Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe
53 Komentarze
Ja tam widzę 20 sztuk, a nie, tak jak piszesz, 8
17szt
Taki dobry ten dysk jest?
CebuFLOP05/10/2020 11:25

Ja tam widzę 20 sztuk, a nie, tak jak piszesz, 8



a teraz to ja widze 17.. co chwile sie zmienia

poprzednia okazje mi usuneli, bo niby 2 sztuki byly, no a faktycznie byly 2 sztuki, tyle ze jak wystawialem oakzje to bylo ich 8.. (ael to bylo z sklepu Electro, nie Media Markt)
Cena dobra a dysk opinie różne
Kupiłem z kodem ostatnio na xkomie za 100 więc można taniej
ThePersej_.05/10/2020 11:30

Kupiłem z kodem ostatnio na xkomie za 100 więc można taniej


ja tak samo
MyakuzaD05/10/2020 11:28

a teraz to ja widze 17.. co chwile sie zmieniapoprzednia okazje mi …a teraz to ja widze 17.. co chwile sie zmieniapoprzednia okazje mi usuneli, bo niby 2 sztuki byly, no a faktycznie byly 2 sztuki, tyle ze jak wystawialem oakzje to bylo ich 8.. (ael to bylo z sklepu Electro, nie Media Markt)


łatwiej zobaczyć mniejszą ilość niż większą. To raczej oczywiste..
Cena w xkom to 119zł i większości innych sklepów więc bazowe 150 zawyżone.
ThePersej_.05/10/2020 11:30

Kupiłem z kodem ostatnio na xkomie za 100 więc można taniej



mozna, ale obecnie nie mozna
zewsi05/10/2020 11:29

Cena dobra a dysk opinie różne



mam taki jeszcze z nazwy Toshiba od 2 lat, w lapku z ktorego tata korzysta, nie ma najmniejszego problemu z tym dyskiem, teraz mam w laptopie siostry juz jakeis pol roku taki dysk, rowniez bez najmniejszych problemow, dzis zamowilem trzeci. Jako budzetowy dysk jest jak najbardziej na +
Ja kupiłem ostatnio za 109 więc słaba okazja już lepiej kupić 480 za 199
MyakuzaD05/10/2020 11:37

mozna, ale obecnie nie mozna


Niby tak ale wiesz jak jest trzeba polować 😙
Mam w starszym Lenovo G710 HDD 1TB jakiegoś Samsunga na SATA II zapełniony w jakichś 40%. Strasznie długo mi się uruchamia. Myślałem żeby dołożyć jakiś SSD pod Windows. Czy to ma sens z np tym dyskiem? Czy może celować w SSD ok 0,5GB i wywalić całkowicie HDD?
Aras18T05/10/2020 11:47

Mam w starszym Lenovo G710 HDD 1TB jakiegoś Samsunga na SATA II …Mam w starszym Lenovo G710 HDD 1TB jakiegoś Samsunga na SATA II zapełniony w jakichś 40%. Strasznie długo mi się uruchamia. Myślałem żeby dołożyć jakiś SSD pod Windows. Czy to ma sens z np tym dyskiem? Czy może celować w SSD ok 0,5GB i wywalić całkowicie HDD?


Ma sens, ja tak zrobiłem, system rusza zdecydowanie szybciej, a magazyn danych mam nadal na HDD.
Wytrzymałość:
TBW (całkowita liczba zapisanych bajtów)
240 GB: 60 TB
480 GB: 120 TB
960 GB: 240 TB
Edytowane przez: "Norcon" paź 5.
Aras18T05/10/2020 11:47

Mam w starszym Lenovo G710 HDD 1TB jakiegoś Samsunga na SATA II …Mam w starszym Lenovo G710 HDD 1TB jakiegoś Samsunga na SATA II zapełniony w jakichś 40%. Strasznie długo mi się uruchamia. Myślałem żeby dołożyć jakiś SSD pod Windows. Czy to ma sens z np tym dyskiem? Czy może celować w SSD ok 0,5GB i wywalić całkowicie HDD?


Zależy ile danych używasz itp. mam w laptopie 120gb. System, przeglądarka, jakieś pliki. Więcej nie potrzebuje po przeglądam tylko na nim czasami internet.
Do konsoli dziś wsadzę 512 z ostatniej okazji allegro.
PREZES_05/10/2020 11:41

Ja kupiłem ostatnio za 109 więc słaba okazja już lepiej kupić 480 za 199



ło, 6zł różnicy
Dzieki kupione
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst