Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
Dysk 4TB WD Elements - Olsztyn
641°

Dysk 4TB WD Elements - Olsztyn

388zł489zł-21%Auchan Okazje
21
641°
Dysk 4TB WD Elements - Olsztyn
sie 29. 2020Dostępność Warmińsko-mazurskie
Aktualizacje społecznościowe
Auchan OkazjeAuchan gazetka
Najlepsze komentarze
ra_bil29/08/2020 08:59

Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T https …Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T https://www.pepper.pl/promocje/dysk-wd-elements-desktop-6tb-at-amazonde-292179


Jeszcze żeby te 6TB było w 2,5"
21 Komentarzy
Cena bajka
Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T pepper.pl/pro…179
Edytowane przez: "ra_bil" sie 29.
ra_bil29/08/2020 08:59

Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T https …Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T https://www.pepper.pl/promocje/dysk-wd-elements-desktop-6tb-at-amazonde-292179


Fajnie byłoby, gdyby dysk 6TB był po 80 zł
ra_bil29/08/2020 08:59

Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T https …Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T https://www.pepper.pl/promocje/dysk-wd-elements-desktop-6tb-at-amazonde-292179


Jeszcze żeby te 6TB było w 2,5"
Zacna cenią ok zacna mości panie
W komputroniku po 389.
To jest 2.5, czy 3.5?
Normalna cena
ra_bil29/08/2020 08:59

Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T https …Dołożyć 80 zł i można mieć 6 T https://www.pepper.pl/promocje/dysk-wd-elements-desktop-6tb-at-amazonde-292179


tamten dysk potrzebuje dwóch kabli, w tym zasilania z gniazdka i jego kubatura jest kilkukrotnie większa... ale patrząc po terabajcie od złotówki to oczywiście masz rację.
damian1234567829/08/2020 12:16

tamten dysk potrzebuje dwóch kabli, w tym zasilania z gniazdka i jego …tamten dysk potrzebuje dwóch kabli, w tym zasilania z gniazdka i jego kubatura jest kilkukrotnie większa... ale patrząc po terabajcie od złotówki to oczywiście masz rację.


To za 1/3 więcej miejsca takie kompromisy nie mają sensu. Chyba że ktoś zamierza położyć go i nie ruszać z miejsca.
Barrt429/08/2020 12:25

To za 1/3 więcej miejsca takie kompromisy nie mają sensu. Chyba że ktoś zam …To za 1/3 więcej miejsca takie kompromisy nie mają sensu. Chyba że ktoś zamierza położyć go i nie ruszać z miejsca.


Tutaj już każdy musi sobie odpowiedzieć sam! Ja mam dwa te duże kloce, których używam tylko jako dodatkowe miejsce backupu i wybrałem je świadomie płacąc mniej za terabajt, ale gdybym miał dysk używać jako przenośny - zdecydowanie wolałbym 2,5 cala... a może komuś nie przeszkadza targanie z większym i cięższym dyskiem dodatkowo zasilacza i on woli mieć te dodatkowe dwa tera?
Najlepiej kupic go zamiast dysku HDD do PC. Zawsze taniej w ten sposob wychodzi. Jednak trzeba bedzie tasma izolacyjna zakryc 1 pin na dysku.
Ciekawe czy te dyski w srodku to ciagle odpowiedniki starych Redow ? Bo nowe REDY do 6TB to chyba zart.
Edytowane przez: "RadeckiXD" sie 29.
Bałbym się kupowania HDD z takiego miejsca... zwłaszcza że dyski nie są ulokowane za kasą jak w normalnym salonie i pierwszy lepszy janusz wezmie pizgnie do koszyka a to mu się odwidzi zakup powiesi ponownie czy na magazynie było to przerzucane w kąta w kąt w nienależyty sposób bo przecież hehe w pudełku to co ma się stać (myślenie takiej grażyny pracownicy typowej)
staszeksk29/08/2020 17:05

Bałbym się kupowania HDD z takiego miejsca... zwłaszcza że dyski nie są ulo …Bałbym się kupowania HDD z takiego miejsca... zwłaszcza że dyski nie są ulokowane za kasą jak w normalnym salonie i pierwszy lepszy janusz wezmie pizgnie do koszyka a to mu się odwidzi zakup powiesi ponownie czy na magazynie było to przerzucane w kąta w kąt w nienależyty sposób bo przecież hehe w pudełku to co ma się stać (myślenie takiej grażyny pracownicy typowej)


Nie tylko z tego powodu bym się bał. Dyski o większej pojemności, zwłaszcza te nowe, z reguły są bardziej awaryjne i mogą się szybko popsuć po 3/4 latach. Oczywiście zależy od podejścia i sposobu przechowywania, ale wolałbym szczerze kupić do kompa parę dysków 500GB/1TB starej daty, które trzymają się bardzo długo (mam taki jeden co wytrzymał 70k godzin, dla porównania relatywnie nowy dysk 2TB zaczyna wywalać S.M.A.R.T po 15k godzinach pracy, a był praktycznie nieruszony od momentu instalacji w serwerze).
staszeksk29/08/2020 17:05

Bałbym się kupowania HDD z takiego miejsca... zwłaszcza że dyski nie są ulo …Bałbym się kupowania HDD z takiego miejsca... zwłaszcza że dyski nie są ulokowane za kasą jak w normalnym salonie i pierwszy lepszy janusz wezmie pizgnie do koszyka a to mu się odwidzi zakup powiesi ponownie czy na magazynie było to przerzucane w kąta w kąt w nienależyty sposób bo przecież hehe w pudełku to co ma się stać (myślenie takiej grażyny pracownicy typowej)



metis29/08/2020 17:56

Nie tylko z tego powodu bym się bał. Dyski o większej pojemności, zwł …Nie tylko z tego powodu bym się bał. Dyski o większej pojemności, zwłaszcza te nowe, z reguły są bardziej awaryjne i mogą się szybko popsuć po 3/4 latach. Oczywiście zależy od podejścia i sposobu przechowywania, ale wolałbym szczerze kupić do kompa parę dysków 500GB/1TB starej daty, które trzymają się bardzo długo (mam taki jeden co wytrzymał 70k godzin, dla porównania relatywnie nowy dysk 2TB zaczyna wywalać S.M.A.R.T po 15k godzinach pracy, a był praktycznie nieruszony od momentu instalacji w serwerze).


Źle myślicie Panowie. Niepodłączonym, gołym dyskiem HDD w czasie spoczynku głowicy można tłuc szyby i nic mu nie będzie. A już szczególnie takiemu w obudowie i pudełku - upadek na ziemię nic mu nie zrobi. Gorzej jeśli głowica porusza się po pracującym talerzu - wtedy odporność na krótkotrwały wstrząs maleje diametralnie.
Superhot29/08/2020 18:13

Źle myślicie Panowie. Niepodłączonym, gołym dyskiem HDD w czasie spoczynku …Źle myślicie Panowie. Niepodłączonym, gołym dyskiem HDD w czasie spoczynku głowicy można tłuc szyby i nic mu nie będzie. A już szczególnie takiemu w obudowie i pudełku - upadek na ziemię nic mu nie zrobi. Gorzej jeśli głowica porusza się po pracującym talerzu - wtedy odporność na krótkotrwały wstrząs maleje diametralnie.


Z tym tłuczeniem szyb to troszkę przesadziłeś, no ale faktycznie, parę razy mi spadły dyski 2,5" i 3,5" i nic im się nie stało, przynajmniej w krótkim okresie czasu. Niemniej trzebaby było sprawdzić, czy taki "zabieg" nie wpłynie długofalowo na wydajność czy sektory dysku.
metis29/08/2020 19:00

Z tym tłuczeniem szyb to troszkę przesadziłeś, no ale faktycznie, parę razy …Z tym tłuczeniem szyb to troszkę przesadziłeś, no ale faktycznie, parę razy mi spadły dyski 2,5" i 3,5" i nic im się nie stało, przynajmniej w krótkim okresie czasu. Niemniej trzebaby było sprawdzić, czy taki "zabieg" nie wpłynie długofalowo na wydajność czy sektory dysku.


Tak Ci się tylko wydaje

Ogarnij sobie przykładowe parametry Shock (Gs) dla WD BLUE:
documents.westerndigital.com/con…pdf
Superhot29/08/2020 19:59

Tak Ci się tylko wydaje Ogarnij sobie przykładowe parametry Shock (Gs) …Tak Ci się tylko wydaje Ogarnij sobie przykładowe parametry Shock (Gs) dla WD BLUE:https://documents.westerndigital.com/content/dam/doc-library/en_us/assets/public/western-digital/product/internal-drives/wd-blue-hdd/product-brief-western-digital-wd-blue-pc-hdd.pdf


Ok, sobie poczytam w wolnym czasie, aczkolwiek jeżeli to prawda to dzięki za wyprowadzenie z błędu
metis29/08/2020 21:18

Ok, sobie poczytam w wolnym czasie, aczkolwiek jeżeli to prawda to dzięki z …Ok, sobie poczytam w wolnym czasie, aczkolwiek jeżeli to prawda to dzięki za wyprowadzenie z błędu


To prawda :-) Sam miałem problem z akceptacją tego stanu rzeczy. Przekonał mnie jednak fakt, że zdecydowana większość dysków HDD sprzedawanych dziś w sklepach komputerowych (na oko 95%) zapakowana jest wyłącznie w folię elektrostatyczną. Żadnych zabezpieczeń ponad to. Jest to tak zwana wersja OEM - czyli dosłownie sam sprzęt bez żadnych dodatków.

Pozdrawiam :-)
Ta z promocji to 2.5 cała ? Jeśli tak to faktycznie okazja.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst