Niestety, ta okazja już wygasła
Dron DJI Ryze Tello + darmowa dostawa
122° Zakończono

Dron DJI Ryze Tello + darmowa dostawa

359zł459zł-22% Darmowa dostawa DarmowaOleOle! Okazje
13
paź 9. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Najlepsza cena ze wszystkich sklepów: ceneo.pl/589…742
Dron spoko na początek
Kamera tak
Pojemność baterii 1100 mAh
Przewidywany czas lotu 13 minut
Kod producenta DJI TELLO WIHITE

Testy:


Aktualizacje społecznościowe
Wsparcie Społeczności
Taka sama cena również na euro:
euro.com.pl/dro…tml
OleOle! OkazjeOleOle! kupony rabatowe
13 Komentarzy
Fajna zabawka do nauki, zwłaszcza, że nie ma pozycjonowania GPS, lata się w trybie ATTI, więc to doskonały wstęp do bardziej zaawansowanych dronów
Miałem i oddałem po jednym dniu zabawy. Moim zdaniem szkoda kasy.
Kuba_7109/10/2020 13:41

Fajna zabawka do nauki, zwłaszcza, że nie ma pozycjonowania GPS, lata się w …Fajna zabawka do nauki, zwłaszcza, że nie ma pozycjonowania GPS, lata się w trybie ATTI, więc to doskonały wstęp do bardziej zaawansowanych dronów


A nie ma przypadkiem stabilizatora optycznego/ultradźwiękowego na spodzie?
Ma maleńką kamerę więc pozycję jakoś w zasadzie trzyma, ale i tak pływa więc trzeba go mocno kontrolować
Posiadam tego i Sparka, polecam właśnie w ten większy model celować, nawet używany. Tello ma słaby zasięg, silniejszy wiatr zmiata go z pozycji, jakość nagrań jest słaba, steruje się telefonem. Raczej to taka zabawka żeby po domu polatać.
Aleksiej208409/10/2020 13:57

Posiadam tego i Sparka, polecam właśnie w ten większy model celować, nawet …Posiadam tego i Sparka, polecam właśnie w ten większy model celować, nawet używany. Tello ma słaby zasięg, silniejszy wiatr zmiata go z pozycji, jakość nagrań jest słaba, steruje się telefonem. Raczej to taka zabawka żeby po domu polatać.


To świetna zabawka i sprzęt dobry do nauki. Sparka już nie produkują, ale nawet gdyby kupić używkę, to i tak czterokrotnie większa kwota niż Tello. Jeśli ktoś chce drona typu spark, to dziś Mavic Mini byłby tym właściwym.
Mam tello i mavic pro. Latam obydwoma. Tello fajny jako zabawka, nauka latania, można nim obijać o drzewa i przeżyje w odróżnieniu do mavic 😁
Edytowane przez: "eopz" paź 9.
Kuba_7109/10/2020 13:54

Ma maleńką kamerę więc pozycję jakoś w zasadzie trzyma, ale i tak pływa wię …Ma maleńką kamerę więc pozycję jakoś w zasadzie trzyma, ale i tak pływa więc trzeba go mocno kontrolować


Syn ma już jakiś rok tego drona i jak na brak GPS utrzymuje pozycję praktycznie idealnie u nas pływania nie zauważyłem. Z uwagi na niską wagę podatny na wiatr. Ogólnie do nauki latania i zabawy wsam raz.
Woo_cash09/10/2020 14:21

Syn ma już jakiś rok tego drona i jak na brak GPS utrzymuje pozycję pr … Syn ma już jakiś rok tego drona i jak na brak GPS utrzymuje pozycję praktycznie idealnie u nas pływania nie zauważyłem. Z uwagi na niską wagę podatny na wiatr. Ogólnie do nauki latania i zabawy wsam raz.


5238207-BOZXT.jpgZgadzam się, a później przesiadka na wyższy model
eopz09/10/2020 14:15

Mam tello i mavic pro. Latam obydwoma. Tello fajny jako zabawka, nauka …Mam tello i mavic pro. Latam obydwoma. Tello fajny jako zabawka, nauka latania, można nim obijać o drzewa i przeżyje w odróżnieniu do mavic 😁


U mnie to samo, tylko u mnie zamiast Pro jest MA2
Kuba_7109/10/2020 14:43

[Obrazek] Zgadzam się, a później przesiadka na wyższy model


Taki jest plan.
Polecam, ale generalnie tylko do fotek. Filmy wychodzą słabe. Mój kolega profesjonalny droniarz zawsze zabiera go do walizki na wakacje i strzela z niego foty
Kontroler do tello przydatny?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst