20°
Zakończone
Driveclub PS4 za 8,85zl @ Sferis
17 Komentarzy

Mi wyskakuje cena 69.00

Widzę cenę 69zł

Pepper

@szpadek@woziu Zmienili cenę Ciekawe czy anulują zamówienie

Daj znać czy ci przeszło. Teraz już nawet piszę produkt niedostępny , czyli się chyba pomylili

Kaban13 min

@szpadek @woziu Zmienili cenę Ciekawe czy anulują zamówienie



I jak? Udało się kupić czy anulowali?

Pepper

@marcin664@Wolf Mam potwierdznie zamówienia na mailu. Czy zrealizują, to się okaże.

No to jak będzie za tyle to good deal

Pepper

@marcin664@Wolf Anulowali. Nawet nie wysłali maila - tylko jest adnotacja przy zamówieniu na moim koncie w sklepie. Nieładnie.

@Kaban, koniecznie ich op* I zaproponuj, zeby wyszli z jakas rekompensata, bo to jest przegiecie. Chyba, ze juz dzwonili.

Pepper

@FireBird Oczywiście że nie. Zasługują na karnego jeżyka - chyba, że jakiegoś maila otrzymam z opóźnieniem.

na ceneo spr po tym jak dodałeś, a tam raczej odświeżają cennik co jakiś czas

Zjadło mi komentarz. Napisałem ze ceneo też miało cenę 8,85. Nie ładnie się zachowali. Ich błąd więc niech placa

KabanMaj 31.

@FireBird Oczywiście że nie. Zasługują na karnego jeżyka - chyba, że jakiegoś maila otrzymam z opóźnieniem.


Poczekaj kilka dni i napisz im o tej ustawie że z chwilą kupna przez Ciebie są zobowiązani dostarczyć towar pod wskazany adres albo wejdziesz na drogę sądową żądając 10 000$ zadościuczynienia.

Śmieszne są niektóre wasze komentarze..... czasem wydaje mi się, że zaglądają tu tylko dzieci. W regulaminie maja wpis o tym, ze mogą anulowac zamówienie.

ceneo.pl/247…632


Na ceneo dalej jest cena 8,69 (elektroniczny świat)

ale po wejściu na strone sklepu jest już 69 zł

Pepper

@nocny_napoleon@Tomasz.Gawor Mogą, mają zapis.Niech anulują - ale niech zrobią to w sposób na jaki każdy się nastawia w XXI wieku. Ani maila, ani smsa ani telefonu. Wyobraźcie sobie, że kupujecie sprzęt w tym samym sklepie za 10k, zamawiacie, płacicie no i czekacie na przesyłkę - a oni tylko po jakimś czasie zwracają pieniądze na konto, bez słowa wyjaśnienia, ani wiadomości o anulacji. Tylko i wyłącznie chodzi mi o kwestię podejścia do klienta, która w takim wypadku widać, że kuleje.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst