Driveclub PS4 za 8,85zl @ Sferis
20°Zakończono

Driveclub PS4 za 8,85zl @ Sferis

Pepper 17
maj 31. 2016
Drveclub na Playstation 4 w wersji pudełkowej za 8,85zł w Sferis!

Ceny w innych sklepach zaczynają się od około 39zł.

Odbiór w salonach stacjonarnych Sferis jest darmowy

21751.jpg
Aktualizacje społecznościowe
17 Komentarzy
Mi wyskakuje cena 69.00
Widzę cenę 69zł
Autor Pepper
@szpadek@woziu Zmienili cenę Ciekawe czy anulują zamówienie
Daj znać czy ci przeszło. Teraz już nawet piszę produkt niedostępny , czyli się chyba pomylili
Kabanmaj 31. 2016

@szpadek @woziu Zmienili cenę Ciekawe czy anulują zamówienie



I jak? Udało się kupić czy anulowali?
Autor Pepper
@marcin664@Wolf Mam potwierdznie zamówienia na mailu. Czy zrealizują, to się okaże.
No to jak będzie za tyle to good deal
Autor Pepper
@marcin664@Wolf Anulowali. Nawet nie wysłali maila - tylko jest adnotacja przy zamówieniu na moim koncie w sklepie. Nieładnie.
@Kaban, koniecznie ich op* I zaproponuj, zeby wyszli z jakas rekompensata, bo to jest przegiecie. Chyba, ze juz dzwonili.
Autor Pepper
@FireBird Oczywiście że nie. Zasługują na karnego jeżyka - chyba, że jakiegoś maila otrzymam z opóźnieniem.
na ceneo spr po tym jak dodałeś, a tam raczej odświeżają cennik co jakiś czas
Zjadło mi komentarz. Napisałem ze ceneo też miało cenę 8,85. Nie ładnie się zachowali. Ich błąd więc niech placa
Kabanmaj 31. 2016

@FireBird Oczywiście że nie. Zasługują na karnego jeżyka - chyba, że jakie …@FireBird Oczywiście że nie. Zasługują na karnego jeżyka - chyba, że jakiegoś maila otrzymam z opóźnieniem.


Poczekaj kilka dni i napisz im o tej ustawie że z chwilą kupna przez Ciebie są zobowiązani dostarczyć towar pod wskazany adres albo wejdziesz na drogę sądową żądając 10 000$ zadościuczynienia.
Śmieszne są niektóre wasze komentarze..... czasem wydaje mi się, że zaglądają tu tylko dzieci. W regulaminie maja wpis o tym, ze mogą anulowac zamówienie.
ceneo.pl/247…632


Na ceneo dalej jest cena 8,69 (elektroniczny świat)
ale po wejściu na strone sklepu jest już 69 zł
Autor Pepper
@nocny_napoleon@Tomasz.Gawor Mogą, mają zapis.Niech anulują - ale niech zrobią to w sposób na jaki każdy się nastawia w XXI wieku. Ani maila, ani smsa ani telefonu. Wyobraźcie sobie, że kupujecie sprzęt w tym samym sklepie za 10k, zamawiacie, płacicie no i czekacie na przesyłkę - a oni tylko po jakimś czasie zwracają pieniądze na konto, bez słowa wyjaśnienia, ani wiadomości o anulacji. Tylko i wyłącznie chodzi mi o kwestię podejścia do klienta, która w takim wypadku widać, że kuleje.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsi sprzedawcy