Niestety, ta okazja już wygasła
Dotemu Classics Bundle za 8,59 zł z 9 grami
435° Zakończono

Dotemu Classics Bundle za 8,59 zł z 9 grami

8,59zł224,91zł-96%Fanatical Okazje
12
435° Zakończono
Dotemu Classics Bundle za 8,59 zł z 9 grami
Zaktualizowano lip 31. (Opublikowano lip 12.)

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Spoko zbiór za niecałe 9 zł.. od siebie polecam Little Big Adventure EE i Sanitarium

Dotemu Classics Bundle - 1,95€

  • Karateka
  • Pang Adventures
  • Raiden Legacy - Steam Edition
  • Little Big Adventure - Enhanced Edition
  • Little Big Adventure 2
  • Raptor: Call of The Shadows - 2015 Edition
  • Double Dragon Trilogy
  • Sanitarium
  • The Last Express Gold Edition

(Cena początkowa z cen podanych na steamie)

Gry są w postaci kluczy steam
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Sanitarium świetna przygodówka, super klimat
12 Komentarzy
Sanitarium świetna przygodówka, super klimat
dzieki super BUNDLE
@Pepper można podbić? Ostatni dzień promocji.
Super gra, ale czy da się w to jeszcze zagrać w sensie przetrawić grafikę?
Kupione, dzięki za podbicie.
calz31/07/2020 08:31

Super gra, ale czy da się w to jeszcze zagrać w sensie przetrawić grafikę?


Chodzi o Sanitarium? Tak da się. Ja to ograłem jakieś 2-3 lata temu.
Daliby na androida
Sanitarium, The Last Express, Raptor. Imho warto.
Ależ klasyki. Wzięte.
Wziąłem dla Sanitarium. Jak ma ktoś ochotę na pozostałe gry to dajcie znać, wrzucę klucze
Lag_Anonim31/07/2020 16:45

Wziąłem dla Sanitarium. Jak ma ktoś ochotę na pozostałe gry to dajcie znać …Wziąłem dla Sanitarium. Jak ma ktoś ochotę na pozostałe gry to dajcie znać, wrzucę klucze


Poleciłbym LBA ale to raczej gra tylko dla tych co pamiętają ją z dzieciństwa
Przytulilbym klucz do sanitarium jak ktos nie wykorzysta. Nie mam jak ogarnac zakupu technicznie
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst