Niestety, ta okazja już wygasła
DOSS SoundBox XL, głośnik bluetooth, @amazon.de
528° Zakończono

DOSS SoundBox XL, głośnik bluetooth, @amazon.de

181
lut 2. 2019Dostawa z: Niemcy

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Na niemieckim Amazonie po raz kolejny obniżka na znany już chyba wszystkim pepperowiczom głośnik DOSS SoundBox XL.
Cena jeszcze niższa niż podczas ostatnich promocji. Aktualnie możemy go nabyć za 48,99 euro z wysyłką, co Revolut przelicza na 209zł. Aby uzyskać taką cenę należy aktywować kupon obniżający cenę o 30% na stronie produktu.

Dodatkowo na PP caschback 20% przy zamówieniu opłaconym przez Przelewy24, lub 10% przy pozostałych metodach płatności.
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
grubsą02/02/2019 22:27

Nie zgodzę się. Głośnik gra całkiem przyjemnie!


Kiedyś był hype na ten głośnik i same superlatywy, a teraz coraz częściej pojawiają się jego hejterzy. Ciekawe skąd się to bierze, czy to zawiedzeni nabywcy, czy zwykłe trollowanie. Wypowiedź typu "UWAGA NIE KUPUJCIE TEGO SYFU" nie niesie ze sobą zbyt dużego ładunku informacji.
piotrek96602/02/2019 22:38

Ehmm... masz jakieś złe doświadczenia z Dossem? Przecież to jest mis …Ehmm... masz jakieś złe doświadczenia z Dossem? Przecież to jest mistrzostwo, a w tej cenie to w ciemno i się nie zastanawiać.


Nie ma żadnych, poprostu jest właścicielem JBL charge 3 za którego dał 7stow i po pewnym czasie zorientował się że głośnik nie gra ale jest mu wstyd przyznać się przed kolegami, bo przecież JBL "to najlepszy i najbardziej szpanerski głośnik"
Ja też Doss-tałem

Porównuję od kilku godzin Dossa z Creativem Roar Lite z tej wstawki. Dodatkowo jako zestaw referencyjny głośników komputerowych (jakkolwiek śmiesznie to brzmi) mam kilkuletni zestaw głośników 2.1 Tracer (woofer i dwie satelity w obudowach z płyty wiórowej po drobnych przeróbkach - jak na takie 'pierdziawki' grają zajebiście) i referencję 'z prawdziwego zdarzenia' - lub 'na wyrost', jak ktoś mógłby stwierdzić - starą (ale nadal bardzo jarą) wieżę Pioneer z kolumnami Sony (wdawać się w szczegóły techniczne nie będę, zadbane sztuki jeszcze z japońskiej produkcji). Jako źródło dźwięku laptop (alternatywnie smartfon). Media - youtube 1080p, mp3 w zakresie przepływności 192 - 320 kbps, flac, płyta CD (oczywiście oryginał). Jako odtwarzacz - tam gdzie można - służy foobar.

Najpierw to, co na zewnątrz, czyli odczucia po wyjęciu z pudełek.

Jakość wykonania Dossa jest gorsza od tej Creative'a. Ale nie mam, jak @ShaDoW15 żadnych śladów po dłubaniu. Za to ewidentnie jakieś coś wystaje spod maskownicy z przodu z prawej. Kawałek uszczelki, plastiku? Może zrobię z tego jakiś pożytek np. w postaci rabatu od Amazona? Zgłoszę, zobaczymy, co odpowiedzą

Plastik na obudowie Dossa jest tańszy niż ten użyty do obudowy Creative'a, aczkolwiek matowy (Creative ma błyszczący plastik, mało, ale jednak; za to panel z przyciskami / gniazdami Creative'a jest pokryty gumą - fajne to jest w dotyku, ciekawe, kiedy zacznie złazić :D). Matowy plastik Dossa jest bardziej podatny na zarysowania - nawet paznokciami. Nie chcę nawet wiedzieć, jak to by wyglądało używane przez kobietę z masą pierścionków... Na szczęście nie mam tego problemu Panel z przyciskami Dossa jest pokryty czymś, co imituje lakierowane, szczotkowane aluminium. I całkiem nieźle mu to imitowanie wychodzi.

Creative ma od góry i od frontu dziurkowaną siatkę. Kurzyć to się będzie niemiłosiernie. I potem brzydko wyglądać. A maskownica nie wygląda na taką, którą można w łatwy sposób zdemontować W Dossie perforowana kratka jest tylko na jednej powierzchni - od frontu. W dodatku otwory sa troszkę większe. I jak widać na zdjęciach w postach powyżej - maskownica jest demontowalna.

Doss ma głośniki tylko od frontu - w jednej płaszczyźnie. Creative od góry ma głośnik średnio-niskotonowy, tweetery od frontu. Z boku są natomiast membrany.
Ogólnie, jeśli chodzi o jakość wykonania, to Creative ma przewagę nad Dossem.

Doss jest dużo większy (na oko ponad dwa razy) - a jak wiadomo, dźwięk z czegoś brać się musi.

W moim przypadku w domu głośnik miał stać na stopce monitora. Creative wchodzi tam bez problemu. O wsadzeniu tam Dossa nawet nie mogę marzyć. Owszem, mógłbym teoretycznie podnieść monitor, ale wtedy będzie za wysoko. Mógłbym również po prostu położyć Dossa na plecach, co nabrałoby sensu szczególnie po dołożeniu tweeterów, jak to sugeruje @dagad . Ale gniazdo zasilania i wejście audio byłyby wtedy zasłonięte. Jeśli zdecyduję się na taką zabawę, to spróbuję przenieść gniazda na bok

Na plus za Creativem przemawia dużo większa bateria. Ale znowu - dzięki @dagad wiemy, co z tym można / należałoby zrobić I w takim przypadku wada Dossa stanie się jego zaletą - ogniwa 18650 są bardzo łatwo dostępne, jeśli szlag trafi tylko jedno z kilku, to wymieniamy jedno i po kłopocie.

Dodatkowo każdy z głośników ma jedną zaletę w stosunku do drugiego: Doss ma gniazdo kart microSD. Creative ma NFC (służące do łatwego parowania z telefonem, sygnał potem jest przesyłany po bluetoothie) i może pełnić funkcję zestawu głośnomówiącego podczas rozmowy telefonicznej.

No i najważniejsza część - wrażenia odsłuchowe...

Przy założeniu rodzaju muzyki, który lubię (rock i wszelkie jego odmiany), ale także po przesłuchaniu tysiąca kawałków z różnych gatunków muzycznych (rock, metal, alternatywa, jazz, blues, muzyka elektroniczna, dance, pop, hiphop, muzyka poważna i znowu od początku: rock, metal.... :D) dochodzę do wniosku, że Creative ma całe pasmo dźwięków bardzo mocno podbite elektroniką. Co - dla moich potrzeb - w znacznej większości przypadków jest to kompletnie niepotrzebne. A dodatkowo, w moim mniemaniu, brzmi sztucznie. Bas z gitary basowej nie potrzebuje sztucznego wzmocnienia w pierdziawkach. Potrzebuje średnicy membrany, potrzebuje miejsca, żeby ta membrana mogła się wyhylać i potrzebuje przestrzeni, żeby się odbić. To samo tyczy się perkusji, gitary i solidnego wokalu.

Dlatego referencyjnymi głośnikami dla mnie (nawet w kategorii głośników komputerowych) są głośniki w obudowie drewnianej / drewnopochodnej. Kilka lat temu długo takich szukałem. Znalazłem. I używam do dziś.

W tej kategorii Doss zdaje egzamin. Nie powala, ale zdaje egzamin.

Niektórzy stwierdzą, że dźwięk z Dossa jest płaski. Polecam włączenie i odsłuchanie Bolera Ravela Dźwięk z Dossa będzie płaski, ale tylko wtedy, kiedy 'tfurca' założył, że jego muzyka będzie odsłuchiwana na jblu, czy co gorsza jego chińskiej podróbce. I innych podobnych wytworach, oczywiście nie zapominając o jakości materiału wsadowego do takiego odsłuchu. I dopasował to, co robi do wymogów słuchaczy.

Podsumowując: od mniej więcej 12 godzin słucham przeróżnych utworów za pośrednictwem Dossa, Creative'a, starych głośników komputerowych i wieży (pewnie sąsiedzi momentami mają mnie dosyć:D). Nie ukrywam, że zarówno wieża jak i zestaw 2.1 do komputera są ustawione po pierwsze - pod moje własne gusta muzyczne, a po drugie - pod moje własne upodobania.

I do tego kompletu o wiele bardziej pasuje Doss
, a nie Creative.

Jeśli bas jest głęboki w zamierzeniu twórcy utworu, to na Dossie też będzie. Na Creativie nie - bo nie ma z czego. Będzie sztucznie, plastikowo podbity. I na niektórych na pewno zrobi wrażenie.

Ja podjąłem dwie decyzje: zwracam Creative'a (gdyż nie jest to głośniczek do preferowanych przeze mnie gatunków muzycznych), a zostawiam Dossa. Rozważę (na razie teoretycznie) montaż tweeterów i podmianę ogniw). Jednocześnie zaczynam poszukiwać używanego oryginału - czyli głośnika Sony, z którego producent Dossa zrobił kopię...

Na koniec prośba do właścicieli Dossa, którzy mają go ze starych dostaw. Jeśli macie pod ręką pudełko, powiedzcie mi proszę, kto jest producentem i jak jest opisany sprzęt, porównując do mojego:

1916512-rF9ww.jpg
Intryguje mnie też dopisek 'New EU'. Zastanawiam się, czy to opis rodzaju zasilacza, czy wersji głośnika...

Na tabliczce znamionowej mam oznaczenie wersji v1.1. Ciekawe, jak to wyglądało u tych, którzy tak bardzo chwalili te głośniki na samym początku.

EDIT: zapomniałem o jednej ciekawej obserwacji:

Doss ma o około 3 m dłuższy zasięg bluetootha w mieszkaniu (przy tym samym ustawieniu nadajnika i bezpośredniej widoczności urządzeń) - Creative zaczynał ciąć już przy ok. 3,5 - 4 m. Aczkolwiek nie pamiętam, jaki był dokładnie stan naładowania akumulatorów (na pewno nie były one na granicy wyczerpania).
Edytowane przez: "raffaello" lut 9. 2019
Aktualnie jest o wiele lepsza promocja na Dockin D Fine 1901518-39nO3.jpg
181 Komentarzy
UWAGA NIE KUPUJCIE TEGO SYFU
byku02/02/2019 22:25

UWAGA NIE KUPUJCIE TEGO SYFU


Nie zgodzę się. Głośnik gra całkiem przyjemnie!
Profesjonalny recenzent:) posiadam i kupiłbym to drugi raz.
grubsą02/02/2019 22:27

Nie zgodzę się. Głośnik gra całkiem przyjemnie!


Kiedyś był hype na ten głośnik i same superlatywy, a teraz coraz częściej pojawiają się jego hejterzy. Ciekawe skąd się to bierze, czy to zawiedzeni nabywcy, czy zwykłe trollowanie. Wypowiedź typu "UWAGA NIE KUPUJCIE TEGO SYFU" nie niesie ze sobą zbyt dużego ładunku informacji.
Mój właśnie wrócił do Amazona. Ten głośnik wyleczył mnie z wszelkich głośników bt. Jak tak gra chwalony głośnik to ja dziękuję.
Jeden z lepszych na rynku a za 2 stówy to brać w ciemno. Gra wysmienicie, jedyną jego wadą jest to że jest średnio mobilny i nie jest wodoodporny. Bardziej jako głośnik domowy, ale polecam żaden JBL nie zagra tak dynamicznie jak Doss
Rob1N5 min

Mój właśnie wrócił do Amazona. Ten głośnik wyleczył mnie z wszelkich głośni …Mój właśnie wrócił do Amazona. Ten głośnik wyleczył mnie z wszelkich głośników bt. Jak tak gra chwalony głośnik to ja dziękuję.





Moze miałeś uszkodzoną sztukę. Głośnik grą rewelacyjnie
byku02/02/2019 22:25

UWAGA NIE KUPUJCIE TEGO SYFU


Ehmm... masz jakieś złe doświadczenia z Dossem? Przecież to jest mistrzostwo, a w tej cenie to w ciemno i się nie zastanawiać.
piotrek96602/02/2019 22:38

Ehmm... masz jakieś złe doświadczenia z Dossem? Przecież to jest mis …Ehmm... masz jakieś złe doświadczenia z Dossem? Przecież to jest mistrzostwo, a w tej cenie to w ciemno i się nie zastanawiać.


Nie ma żadnych, poprostu jest właścicielem JBL charge 3 za którego dał 7stow i po pewnym czasie zorientował się że głośnik nie gra ale jest mu wstyd przyznać się przed kolegami, bo przecież JBL "to najlepszy i najbardziej szpanerski głośnik"
piotrek96602/02/2019 22:38

Ehmm... masz jakieś złe doświadczenia z Dossem? Przecież to jest mis …Ehmm... masz jakieś złe doświadczenia z Dossem? Przecież to jest mistrzostwo, a w tej cenie to w ciemno i się nie zastanawiać.


Jakbym nie miał to bym nie pisał. Miałem dwa i sprzedałem od razu. Głośnik mocno przeciętny, gra w miarę tylko powyżej 75% głośności. Soprany i midy płaskie jak stół, bass przereklamowany. Dla mnie jest słaby, przy tych wymiarach powinien grać co najmniej dwa razy dynamiczniej. W tej cenie znajdziesz dużo ciekawsze i lepsze. No ale jak ktoś pisze, że żaden głośnik JBL nie zagra tak jak ten DOSS to nie ma sensu dyskutować. Chwalą go ci, którzy nie słyszeli innych głośników mniej popularnych marek w tym przedziale cenowym. Ale te ciągłe obniżki i promocje na niego pewnie nie biorą się znikąd.
Optymalizatora nawet nie zawołam bo nie chce mi sie z nim dyskutowac
Edytowane przez: "byku" lut 2. 2019
LuckyLUCK_86PL02/02/2019 22:29

Profesjonalny recenzent:) posiadam i kupiłbym to drugi raz.



grubsą02/02/2019 22:27

Nie zgodzę się. Głośnik gra całkiem przyjemnie!


Kiedy kupiliście? i gdzie? PL, amazon, czy bezpośrednio z Chin?
Niestety od jakiegoś czasu komentarze (nie tylko tutaj) wskazują na to, że jakość dźwięku wydobywającego się z tego głośnika jest o wiele gorsza, niż była kiedyś (np. jeszcze z egzemplarzy kupowanych rok temu). Ludzie podejrzewają, że producent zmienił dostawcę elementów, albo po prostu obniżył jakość produkcji.
Ja długo wybierałem głośnik, w końcu padło na ten. Potem były inne wydatki, w końcu czekałem na dobrą okazję. I niestety w okolicy dnia singla / BF 2018 pojawiły się opinie, które skutecznie odwiodły mnie od zakupu.
Nadal szukam, pomimo tego, że kilka dni temu zamówiłem z jednej z tutejszych okazji Creative ROAR Lite. Słucham go od kilku godzin i wychodzi na to, że lepiej radzi sobie z popem, niż rockiem

@Rob1N napiszesz proszę coś więcej na temat dlaczego odsyłasz?

Z góry dziękuję
Optymalizator_kosztów8 min

Nie ma żadnych, poprostu jest właścicielem JBL charge 3 za którego dał 7sto …Nie ma żadnych, poprostu jest właścicielem JBL charge 3 za którego dał 7stow i po pewnym czasie zorientował się że głośnik nie gra ale jest mu wstyd przyznać się przed kolegami, bo przecież JBL "to najlepszy i najbardziej szpanerski głośnik"


Bez przesady, JBL Charge 3 też daje radę i nie kosztuje 700.
Kupiłem 2 sztuki z amazon jakieś pół roku temu. Miałemm jbl i jak doszedł doss to jbl tego samego dnia wylądował na allegro. Do kompletu dokupilem sony xb10 za 70 zl.
Edytowane przez: "LuckyLUCK_86PL" lut 2. 2019
Aktualnie jest o wiele lepsza promocja na Dockin D Fine 1901518-39nO3.jpg
Ja ze swojej strony (ale fakt rok temu) kupiłem i Dockina i Dossa (z amazon) porównałem i odesłałem Dockina. Do tego mam jeszcze A1 i jak potrzebuję mobilności to Beoplay, jak nie to Doss. Wychodzi na to, że każdy ma inne ucho...Ja polecam, co z tego że Dockin czy JBL na więcej pukającego basu... jak to nie jest bass.
Radziox8 min

Aktualnie jest o wiele lepsza promocja na Dockin D Fine [Obrazek]


IMHO dockin szału nie robi
byku02/02/2019 22:45

Jakbym nie miał to bym nie pisał. Miałem dwa i sprzedałem od razu. Głośnik …Jakbym nie miał to bym nie pisał. Miałem dwa i sprzedałem od razu. Głośnik mocno przeciętny, gra w miarę tylko powyżej 75% głośności. Soprany i midy płaskie jak stół, bass przereklamowany. Dla mnie jest słaby, przy tych wymiarach powinien grać co najmniej dwa razy dynamiczniej. W tej cenie znajdziesz dużo ciekawsze i lepsze. No ale jak ktoś pisze, że żaden głośnik JBL nie zagra tak jak ten DOSS to nie ma sensu dyskutować. Chwalą go ci, którzy nie słyszeli innych głośników mniej popularnych marek w tym przedziale cenowym. Ale te ciągłe obniżki i promocje na niego pewnie nie biorą się znikąd.Optymalizatora nawet nie zawołam bo nie chce mi sie z nim dyskutowac

Może zamiast rzucać słowa na wiatr, to pokazałbyś jakieś przykłady tych mniej popularnych marek, które grają o wiele lepiej za 200zł? Z chęcią rozważyłbym zakup
raffaello15 min

Kiedy kupiliście? i gdzie? PL, amazon, czy bezpośrednio z Chin?Niestety o …Kiedy kupiliście? i gdzie? PL, amazon, czy bezpośrednio z Chin?Niestety od jakiegoś czasu komentarze (nie tylko tutaj) wskazują na to, że jakość dźwięku wydobywającego się z tego głośnika jest o wiele gorsza, niż była kiedyś (np. jeszcze z egzemplarzy kupowanych rok temu). Ludzie podejrzewają, że producent zmienił dostawcę elementów, albo po prostu obniżył jakość produkcji.Ja długo wybierałem głośnik, w końcu padło na ten. Potem były inne wydatki, w końcu czekałem na dobrą okazję. I niestety w okolicy dnia singla / BF 2018 pojawiły się opinie, które skutecznie odwiodły mnie od zakupu.Nadal szukam, pomimo tego, że kilka dni temu zamówiłem z jednej z tutejszych okazji Creative ROAR Lite. Słucham go od kilku godzin i wychodzi na to, że lepiej radzi sobie z popem, niż rockiem @Rob1N napiszesz proszę coś więcej na temat dlaczego odsyłasz?Z góry dziękuję


Ja kupiłem na Amazonie jakieś pół roku temu sugerując się recenzją
i nie żałuję
Radziox02/02/2019 23:01

Może zamiast rzucać słowa na wiatr, to pokazałbyś jakieś przykłady tych mni …Może zamiast rzucać słowa na wiatr, to pokazałbyś jakieś przykłady tych mniej popularnych marek, które grają o wiele lepiej za 200zł? Z chęcią rozważyłbym zakup


Tronsmart T6, Tribit MaxSound PLUS z ostatniej promocji chociażby- jak ktoś chętny to sprzedam, mam za dużo głośników. Polecam tylko to co przesłuchiwałem i testowałem, a mam porównanie do 10 głośników +-. Stacjonarnie w Juli możesz też spojrzeć na Marquanta 40W, odsłuchiwałem tylko na hali - tam nie powalił dlatego nie kupiłem, ale jest porównywany do przenośnego Bose Mini. Osobiście poluję na Tribita XBoom jako kolejny na test i Dockina.
Edytowane przez: "byku" lut 2. 2019
byku02/02/2019 23:06

Tronsmart T6, Tribit MaxSound PLUS z ostatniej promocji chociażby- jak …Tronsmart T6, Tribit MaxSound PLUS z ostatniej promocji chociażby- jak ktoś chętny to sprzedam, mam za dużo głośników. Polecam tylko to co przesłuchiwałem i testowałem, a mam porównanie do 10 głośników +-. Stacjonarnie w Juli możesz też spojrzeć na Marquanta 40W, odsłuchiwałem tylko na hali - tam nie powalił dlatego nie kupiłem, ale jest porównywany do przenośnego Bose Mini. Osobiście poluję na Tribita XBoom jako kolejny na test i Dockina.


Nie wiem jak inni ale dla mnie te wszystkie głośniki oprócz Marquanta (nie ma go na liście) i Dockina (inna półka cenowa) grają o wiele gorzej niż Doss. Niżej wrzucam porównanie
switcher.oluvsgadgets.net/?vi…RPM
switcher.oluvsgadgets.net/?vi…RPM
switcher.oluvsgadgets.net/?vi…RPM
Edytowane przez: "Radziox" lut 2. 2019
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst