Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
Dolby Atmos for Headphones XBOX ONE/WIN10 563,09 Rub
557°

Dolby Atmos for Headphones XBOX ONE/WIN10 563,09 Rub

28,26zł
100
557°
Dolby Atmos for Headphones XBOX ONE/WIN10 563,09 Rub
wrz 19. 2020
W dosyć dobrej cenie. Koszt gry podany już z prowizjami. Jest to kod z Argentyny i aktywujemy z VPN. Ja to robiłem z opera na Amerykę. Płatność z revolutem.

Ze względu na weekend cena z revolut jest ciut wyższa.

Tutaj gdyby kody się skończyły za 29.02 zł

plati.ru/itm…875
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
voodoo6919/09/2020 16:33

Spróbuj w dowolnych oglądać film w 4K z Atmosem powodzenia :)Na pewno ws …Spróbuj w dowolnych oglądać film w 4K z Atmosem powodzenia :)Na pewno wszystkie efekty usłyszysz. Atmos działa równiej w najnowszym Mortalu


Panie znawco... otóż przyjmij do wiadomości że nie ma czegoś takiego jak słuchawki z wbudowanym atmosem hardware
Dźwięk ten jest realizowany przez kodek który pobiera się na Xbox lub W10 i jest ZAWSZE realizowany przez Software na słuchawkach. Sprzętowo dekodują niektóre amplitunery, soundbary oraz tv.
Implementacji tego standardu jest cała masa. Od prostych doundbarów 3.1 po konstrukcje kina domowego 11.1.8 aż po kina z 400 przetwornikami...
co do Twojego prześmiewczego stwierdzenia to nie bardzo wiem w czym problem ? Wiele filmów ma ścieżkę Dolby atmos, Netflix itp. 4K nie ma nic wspólnego z dźwiękiem... ścieżka atmos często nie jest dostępna przy dubbingu.
Edytowane przez: "Piotr_F" wrz 19.
Z tego co wiem to nie musza (w przypadku windowsa 10), bo emulacja dzwieku jest software-owa, a nie hardware-owa. Do obslugi wystarcza kazde sluchawki stereo. Ale zrodlo (film, gra) chyba musi wspierac ten standard.
voodoo6919/09/2020 17:19

A wiesz, że żaden kod nie potrzebny jest w Xboxie do soundbarów i cz …A wiesz, że żaden kod nie potrzebny jest w Xboxie do soundbarów i czegoś lepszego niż słuchawki. Tylko słuchawki zblokowali kodem I jeśli producent dba o klienta to dodaje kod gratis.


Masz chyba jakaś misję kompromitowania siebie :-)
Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem te kilka zdań które napisałem wcześniej to byś wiedział jak to jest realizowane.
Xbox wspiera atmos i przesyła strumień danych na temat dźwięku obiektowego przez HDMI, ale to odbiornik i wszystkie urządzenia po drodze (np tv) muszą też to wspierać. Każdy z tych producentów opłacił licencje. Nie jest to oparte na kanałach jak starsze technologie tylko obiektach generujący określony zamysł dźwiękowy i umieszczone w trójwymiarowej przestrzeni.
Słuchawki nie mają sprzętowego dekodera a MS nie opłacił licencji na to więc jest to realizowane programowo po stronie konsoli - wystarczy mieć kod. Niewielu producentów takowy w formie bezterminowej daje - chyba tylko plantronics... same słuchawki mogą być dowolne aby atmos działał po użyciu kodu... wiadomo że im lepsze przetworniki tym jakość dźwięku lepsza ale sam efekt atmos nie ma wymagań i nych niż słuchawki stereo.
Na prawdę nie potrafię tego prościej Ci wytłumaczyć. Więc jak co to sorry.
100 Komentarzy
Standardowa cena to 15$ licencja dożywotnia. Aktywowane na PC będzie działać też na xboxie
Edytowane przez: "Kriss_Hietala" wrz 19.
Gratis do sluchawek kodzik producenci często dają
Edytowane przez: "voodoo69" wrz 19.
voodoo6919/09/2020 14:25

Gratis do sluchawek kodzik producenci często dają


Jacy np.?
voodoo6919/09/2020 14:25

Gratis do sluchawek kodzik producenci często dają


Niewielu daje kody, ale jednak zdarzają się
This product is out of stock. Subscribe for notification of when the product is back in stock.
Ale coś to daje? Słuchawki muszą obsługiwać ten standard? Oczywiście nie mówię o słuchawkach za 30zł. Powiedzmy od 300zł w górę.
wmajonez19/09/2020 15:24

Ale coś to daje? Słuchawki muszą obsługiwać ten standard? Oczywiście nie mó …Ale coś to daje? Słuchawki muszą obsługiwać ten standard? Oczywiście nie mówię o słuchawkach za 30zł. Powiedzmy od 300zł w górę.


Muszą. W sumie dużego wyboru nie ma w producentach
Z tego co wiem to nie musza (w przypadku windowsa 10), bo emulacja dzwieku jest software-owa, a nie hardware-owa. Do obslugi wystarcza kazde sluchawki stereo. Ale zrodlo (film, gra) chyba musi wspierac ten standard.
Hardware masz w lepszych słuchawkach :). To nie sam kod sprawi, że w najtańszych słuchawkach popłynie Atmos.

Najtansze słuchawki z kodem można było wyrwać za mniej niż 150 zł :). A kod sprzedać za 50
Edytowane przez: "voodoo69" wrz 19.
xrobcio19/09/2020 16:20

Z tego co wiem to nie musza (w przypadku windowsa 10), bo emulacja dzwieku …Z tego co wiem to nie musza (w przypadku windowsa 10), bo emulacja dzwieku jest software-owa, a nie hardware-owa. Do obslugi wystarcza kazde sluchawki stereo. Ale zrodlo (film, gra) chyba musi wspierac ten standard.


Słuchawki dowolne
Gra / film jak nie wspiera to Software dorabia ścieżki na podstawie ścieżki surround. Nalepszy jednak efekt jest jak ścieżka natywna
Gier to tak z 30 to obsługuje natywnie. Cyberpunk 2077 ma zalecanego atmosa do pełnego odbioru
Piotr_F19/09/2020 16:31

Słuchawki dowolne Gra / film jak nie wspiera to Software dorabia ścieżki na …Słuchawki dowolne Gra / film jak nie wspiera to Software dorabia ścieżki na podstawie ścieżki surround. Nalepszy jednak efekt jest jak ścieżka natywnaGier to tak z 30 to obsługuje natywnie. Cyberpunk 2077 ma zalecanego atmosa do pełnego odbioru


Spróbuj w dowolnych oglądać film w 4K z Atmosem powodzenia
Na pewno wszystkie efekty usłyszysz.
Atmos działa równiej w najnowszym Mortalu
Edytowane przez: "voodoo69" wrz 19.
voodoo6919/09/2020 16:33

Spróbuj w dowolnych oglądać film w 4K z Atmosem powodzenia :)Na pewno ws …Spróbuj w dowolnych oglądać film w 4K z Atmosem powodzenia :)Na pewno wszystkie efekty usłyszysz. Atmos działa równiej w najnowszym Mortalu


Panie znawco... otóż przyjmij do wiadomości że nie ma czegoś takiego jak słuchawki z wbudowanym atmosem hardware
Dźwięk ten jest realizowany przez kodek który pobiera się na Xbox lub W10 i jest ZAWSZE realizowany przez Software na słuchawkach. Sprzętowo dekodują niektóre amplitunery, soundbary oraz tv.
Implementacji tego standardu jest cała masa. Od prostych doundbarów 3.1 po konstrukcje kina domowego 11.1.8 aż po kina z 400 przetwornikami...
co do Twojego prześmiewczego stwierdzenia to nie bardzo wiem w czym problem ? Wiele filmów ma ścieżkę Dolby atmos, Netflix itp. 4K nie ma nic wspólnego z dźwiękiem... ścieżka atmos często nie jest dostępna przy dubbingu.
Edytowane przez: "Piotr_F" wrz 19.
A kto pisał o jakieś mega technologii te słuchawki jak i soundbary mają więcej głośników extra satelity na tył i od cała magia Atmosa. Tym hardware jest więcej źródeł dźwięku niż zwykłe słuchawki mają xd

Jedyny dubbing PL w Atmosie miał do niedawna Wiedźmin. A dźwięk z płyt UHD nie streamingu...
Edytowane przez: "voodoo69" wrz 19.
voodoo6919/09/2020 16:49

A kto pisał o jakieś mega technologii te słuchawki jak i soundbary mają wię …A kto pisał o jakieś mega technologii te słuchawki jak i soundbary mają więcej głośników extra satelity na tył i od cała magia Atmosa. Tym hardware jest więcej źródeł dźwięku niż zwykłe słuchawki mają xdJedyny dubbing PL w Atmosie miał do niedawna Wiedźmin. A dźwięk z płyt UHD nie streamingu...


Znowu się mylisz ale wsumie to nie odczuwam jakieś ogromnej potrzeby aby Ci to tłumaczyć Panie „Hardware masz w lepszych słuchawkach”
A wiesz, że żaden kod nie potrzebny jest w Xboxie do soundbarów i czegoś lepszego niż słuchawki. Tylko słuchawki zblokowali kodem I jeśli producent dba o klienta to dodaje kod gratis.
Kupiłem rig 500 pro nowe i się okazało ze KOD wykorzystany mimo że KOD to zdrapka
A jakie sluchawki maja w hardware Atmosa?

Jak ktos nie chce wydawac ~26zl (normlanie 70-80zl chyba), zawsze przetestowac Atmosa przez 30 dni za free na windowsie.
Ja kiedys kupilem Atmosa i DTS sound Unbound i ze swojego doswiadczenia powiem, ze DTS bardziej ingeruje w naturalnosc dzwiekow (barwy i kierunku) co brzmi dziwnie, nadnaturalnie, gorzej. Sprawdzalem tylko na AIM SC808 (z lepszymi opampami niz standardowo) i SM HP151 i Philipsach X2HR (obydwa sety recablowane na pozycjonowanie i scene).

Aha w DTX sound unbound jest oczywisie DTX:Headphone X (konkurencja Atmosa for headphone) i w jest tam spora lista sluchawek z dedykowanymi ustawieniami (ktorych nie zmienimi)

Edytowane przez: "xrobcio" wrz 19.
voodoo6919/09/2020 17:19

A wiesz, że żaden kod nie potrzebny jest w Xboxie do soundbarów i cz …A wiesz, że żaden kod nie potrzebny jest w Xboxie do soundbarów i czegoś lepszego niż słuchawki. Tylko słuchawki zblokowali kodem I jeśli producent dba o klienta to dodaje kod gratis.


Masz chyba jakaś misję kompromitowania siebie :-)
Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem te kilka zdań które napisałem wcześniej to byś wiedział jak to jest realizowane.
Xbox wspiera atmos i przesyła strumień danych na temat dźwięku obiektowego przez HDMI, ale to odbiornik i wszystkie urządzenia po drodze (np tv) muszą też to wspierać. Każdy z tych producentów opłacił licencje. Nie jest to oparte na kanałach jak starsze technologie tylko obiektach generujący określony zamysł dźwiękowy i umieszczone w trójwymiarowej przestrzeni.
Słuchawki nie mają sprzętowego dekodera a MS nie opłacił licencji na to więc jest to realizowane programowo po stronie konsoli - wystarczy mieć kod. Niewielu producentów takowy w formie bezterminowej daje - chyba tylko plantronics... same słuchawki mogą być dowolne aby atmos działał po użyciu kodu... wiadomo że im lepsze przetworniki tym jakość dźwięku lepsza ale sam efekt atmos nie ma wymagań i nych niż słuchawki stereo.
Na prawdę nie potrafię tego prościej Ci wytłumaczyć. Więc jak co to sorry.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst