Niestety, ta okazja już wygasła
Doładowanie do PlayStation Store o wartości 100 zł za 80,30 zł
372° Zakończono

Doładowanie do PlayStation Store o wartości 100 zł za 80,30 zł

80,30złGamivo Okazje
18
kwi 4. 2019

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Kolejna przecena na kod doładowujący PSStore. Stówka za 80 zł to fajna sprawa

Nie zapomnijcie wpisać w koszyku kodu rabatowego springmadness.

Źródło: gameshunt
Aktualizacje społecznościowe
Gamivo OkazjeGamivo kody rabatowe
18 Komentarzy
Żenujące te Gamivo, wywala mi error przy płatności a następnym razem wyświetla, że kupon już użyty, przedpotopowy system.
Niestety trzeba doliczyć minimum 3.15 zeta za przelew z karty. Za PayPala zaś 3,55.
martini04/04/2019 12:51

Żenujące te Gamivo, wywala mi error przy płatności a następnym razem wyśw …Żenujące te Gamivo, wywala mi error przy płatności a następnym razem wyświetla, że kupon już użyty, przedpotopowy system.


Zwracają czy kasa przepada?
marbel00704/04/2019 12:59

Zwracają czy kasa przepada?


Nie przeszła wcale kasa, ale kupon już niby użyty. Lol, od supportu dowiedziałem się, że zamkneli mi platność do weryfikacji i chcą zdjęcie dowodu wraz z ręczną notatką obok, już biegnę, lecę wysyłać im dokumenty, żeby zaoszczędzić dwa złote, lol. I pomyśleć, że wszystkie płatności robiłem z własnego konta Paypal, śmieszna firma.
Edytowane przez: "martini" kwi 4. 2019
2162436-ZE96U.jpg3,63 za płatność Revoultem
Dobra cena
Płatność i kod w ciągu 3 minut
Polecam
Czy są jakieś dodatkowe warunki? Po zastosowaniu kodu cena mi spada do 85.92 zł. Cena początkowa 95,49. Kupon obniża ją o 9,57...
Musisz odznaczyć customer protection program
Powinna być cena wraz z prowizją za płatność
2162561-6X0Bf.jpg
Customer Protection odznaczone, cena nie zmienia się mimo wybierania w dalszym kroku różnych wersji płatności (ePrzelewy, Visa, Paypal)
Edytowane przez: "daro86" kwi 4. 2019
daro8604/04/2019 13:38

[Obrazek] Customer Protection odznaczone, cena nie zmienia się mimo …[Obrazek] Customer Protection odznaczone, cena nie zmienia się mimo wybierania w dalszym kroku różnych wersji płatności (ePrzelewy, Visa, Paypal)



Spróbuj z innego urządzenia (np. inny telefon) i z innego IP. Nie wiadomo dlaczego, ale czasami na Gamivo na różnych urządzeniach pokazują się różne ceny.
Edytowane przez: "Trollsky9" kwi 4. 2019
Trollsky934 min

Spróbuj z innego urządzenia (np. inny telefon) i z innego IP. Nie wiadomo, …Spróbuj z innego urządzenia (np. inny telefon) i z innego IP. Nie wiadomo, ale czasami na Gamivo na różnych urządzeniach pokazują się różne ceny.


Dzięki, miałeś rację, poszło przez telefon. Cena już właściwa
Ja kupiłem kody PlayStation Network Card USA 10$ używając kodu SPRINGMADNESS. Wyszły spoko bo po 31.80zł. Status mojej transakcji to "hold". Napisałem do nich i wołają o zdjęcie dowodu. Chyba ich poyebało..
martini04/04/2019 13:04

Nie przeszła wcale kasa, ale kupon już niby użyty. Lol, od supportu do …Nie przeszła wcale kasa, ale kupon już niby użyty. Lol, od supportu dowiedziałem się, że zamkneli mi platność do weryfikacji i chcą zdjęcie dowodu wraz z ręczną notatką obok, już biegnę, lecę wysyłać im dokumenty, żeby zaoszczędzić dwa złote, lol. I pomyśleć, że wszystkie płatności robiłem z własnego konta Paypal, śmieszna firma.


Taka weryfikacja to nic nowego, nie tylko oni tak robią.
Ehhhm1 g, 10 min

Taka weryfikacja to nic nowego, nie tylko oni tak robią.


Pierwszy raz widzę żeby mi napis z nazwą serwisu kazali trzymać przy dowodzie i robić zdjęcie. Weryfikacja to może być jak korzystasz z karty lub konta trzeciej osoby a nie gdy dane są identyczne, niech się bujają.
2165624-hyzqr.jpgChyba juz nie dziala
Jak płacicie przez paypala to zakładajcie od razu jak wołają o weryfikację spór o brak wysyłki towaru
lubie25kwi 4.

Ja kupiłem kody PlayStation Network Card USA 10$ używając kodu SP …Ja kupiłem kody PlayStation Network Card USA 10$ używając kodu SPRINGMADNESS. Wyszły spoko bo po 31.80zł. Status mojej transakcji to "hold". Napisałem do nich i wołają o zdjęcie dowodu. Chyba ich poyebało..


ja też miałem HOLD ale musiałem potwierdzić maila, potem od razu było PROCESSING i po kilku minutach COMPLETED
Mialem podobna sytuacje. Kupilem 1 kod (z jakiegos powodu nie moglem kupic jednoczescie 2 szt.) przy probie kolejnego zakupu z tego samego konta kod znizkowy juz nie dzialal, wiec zakupilem 2 kody z drugiego konta (a wciaz tego samego paypala) i wszystko poszlo OK. Potem pomyslalem, ze kupie jeszcze plusa na rok, wiec zrobilem to z 3go konta i tego samego paypala i tym razem HOLD do weryfikacji. Chcieli zeby podeslac im dowod + odrecznie napisana kartka z nazwa serwisu, odpisalem, ze nie ma mowy. To odpisali, ze moge ukryc wiekszosc danych, ale mam zostawic imie, nazwisko, date urodzenia. OK, wyslalem zamalowany w 80% dowod, Odpisali, ze jeszcze mam doslac zdjecie. Odpisalem, ze nie i jesli im to nie wystarczy niech zwroca kaske na paypala - zgodzili sie. Przez 7 dni nie bylo zwrotu, wiec sie przypomnialem, wtedy zwrocili kaske w ciagu kilku minut. Dodatkowo napisali, ze nie mozna posiadac kilku kont w ich serwisie i zeby skasowac nadmiarowe konta. Generalnie support odpisuje prawie natychmiast jak sie do nich napisze, wymienilem z nimi sporo wiadomosci. Dobrze tez, ze zwracaja kaske, chociaz u mnie to troche trwalo.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst