Niestety, ta okazja już wygasła
Disciples 2 GOLD na gog.com
461° Zakończono

Disciples 2 GOLD na gog.com

9,69zł38,59zł-75%GOG Okazje
23
sie 18.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Podstawą armii, podobnie jak w serii Heroes of Might and Magic są bohaterowie, którzy prowadzą armie po mapach i walczą przeciwko jednostkom przeciwnika i neutralnym oraz zamki, w których można kupować nowe jednostki oraz budynki, umożliwiające awans żołnierzy – przy czym część budynków wzajemnie się wyklucza. W trakcie misji bohaterowie i jednostki zdobywają doświadczenie, z misji na misję przechodzi tylko jeden bohater, wraz z pięcioma wybranymi przedmiotami.


Każdy scenariusz gry posiada jedną mapę, na której widoczne są armie, miasta, ukryte skarby i miejsca przynoszące dochód w złocie i w manie.

Każda ze stron konfliktu ma swój rodzaj terenu, który rozprzestrzenia po mapie. Stolica, Miasto, Magiczna różdżka ustawiana na mapie przez jednego z bohaterów, co turę przekształcają kawałek ziemi. Zyski z kopalni lub źródła many czerpie gracz, na którego terenie znajduje się ten obiekt.


W stosunku do poprzedniej odsłony serii zmieniony został arsenał czarów – teraz jest ich ok. 150 i mają one różne działania. Mogą zadawać obrażenia wrogim drużynom, leczyć sojusznicze jednostki, przyzywać potwory itp. Rodzaje posiadanych czarów zależą od kontrolowanej rasy (Imperium i Górskie Klany dysponują czarami defensywnymi, a Legiony Potępionych i Hordy Nieumarłych ofensywnymi).


Zmienione zostały inteligencja komputerowych przeciwników, system rozgrywania bitew i mechanizmy gry. Podczas bitwy dowódca może używać dwóch dodatkowych przedmiotów, takich jak eliksiry i talizmany. Także jednostki posiadają dodatkowe umiejętności (m.in. zatruwanie, paraliżowanie); miało to na celu zwiększenie wagi stosowanej strategii, tak aby duża siła armii nie gwarantowała zwycięstwa. W walce może uczestniczyć do 6 jednostek, przy czym większe jednostki, jak demony, zajmują po 2 miejsca w armii.
Aktualizacje społecznościowe
GOG OkazjeGOG promo

Grupy

Najlepsze komentarze
Bunt Elfów gra dzieciństwa, fajne mechaniki ALE gdy eksportujemy bohatera, to bardzo szybko osiągamy ultimate typka co kosi wszystko łącznie ze smokami bez armii. Polecam nekromantę zwiadowcę (ten z wysysaniem życia), przemęczyć się z 2-3 pierwsze gry. Szczerze mówiąc nowsza szata graficzna i wieksza ilość map/wyzwań + usunięcie eksportu bohaterów (brak wyważenia) i gra idealna dla mnie.
23 Komentarze
Bunt Elfów gra dzieciństwa, fajne mechaniki ALE gdy eksportujemy bohatera, to bardzo szybko osiągamy ultimate typka co kosi wszystko łącznie ze smokami bez armii. Polecam nekromantę zwiadowcę (ten z wysysaniem życia), przemęczyć się z 2-3 pierwsze gry. Szczerze mówiąc nowsza szata graficzna i wieksza ilość map/wyzwań + usunięcie eksportu bohaterów (brak wyważenia) i gra idealna dla mnie.
Biere !
Szkoda ze nie na steamie ale i tak gra która urzekła mnie gdy widziałem jak brat pyka a ja grzecznie oglądałem czekając na swoją kolej xd
Dla tych co odeszli po premierze H4 gra była wspaniała bo oferowała wiele ciekawych możliwości + nowości jak przejmowanie terenu za pomocą wardów, Stolicy, miast.
Jak dla mnie seria warta polecenia, szczególnie warto zagrać frakcją Elfów tylko pierw Kampania z dodatku Powrót Galleana żeby wiedzieć co i jak dlaczego. Warte polecenia jest też poznanie Imperium oraz Hordy Nieumarłych.
Jak to mówił jedna z postaci w grze:
Upiór Prusheen: Mortissss szepppcze; Sługi moje! Bierzcie co wasze! Warta ceny, tej cebuuuli. Bierzcie toooo!
2712986-ihtBD.jpg...pepperowiczów
Edytowane przez: "Lokux" sie 18.
marik118/08/2019 10:14

Bunt Elfów gra dzieciństwa, fajne mechaniki ALE gdy eksportujemy bohatera, …Bunt Elfów gra dzieciństwa, fajne mechaniki ALE gdy eksportujemy bohatera, to bardzo szybko osiągamy ultimate typka co kosi wszystko łącznie ze smokami bez armii. Polecam nekromantę zwiadowcę (ten z wysysaniem życia), przemęczyć się z 2-3 pierwsze gry. Szczerze mówiąc nowsza szata graficzna i wieksza ilość map/wyzwań + usunięcie eksportu bohaterów (brak wyważenia) i gra idealna dla mnie.


I jeszcze czary na mapie sa OP. Magiem kosi sie przeciwnikow samymi czarami.
Kozacki tytuł
Najlepsza gra dzieciństwa. Jak ja kochałem tworzyć własne mapy i scenariusze do tego <3.
Heroes 1 i 3 część zrobiły wiele dobrego dla tego gatunku gier ale Disciples także wiele dobrego dodał i moim zdaniem Disciples niczym nie ustępuje serii Heroes nie serii Disciples wprowadzono aktywnych i uczestniczących w walkach bohaterów.
Pomysł na grę i klimat fajny, ale jak dla mnie nie przetrwała ona próby czasu. Już z osiem lat temu jak próbowałam w nią zagrać to zniechęcało mnie w kampanii wielogodzinne grindowanie bohatera i zbieranie wszystkich artefaktów na mapie tylko po to, aby dowiedzieć się w czwartej czy którejś mapie z kolei, że pakowałam punkty umiejętności w nieprzydatne zdolności i musiałabym zacząć wszystko od nowa żeby posunąć kampanię do przodu.
Meow18/08/2019 11:55

Pomysł na grę i klimat fajny, ale jak dla mnie nie przetrwała ona próby cza …Pomysł na grę i klimat fajny, ale jak dla mnie nie przetrwała ona próby czasu. Już z osiem lat temu jak próbowałam w nią zagrać to zniechęcało mnie w kampanii wielogodzinne grindowanie bohatera i zbieranie wszystkich artefaktów na mapie tylko po to, aby dowiedzieć się w czwartej czy którejś mapie z kolei, że pakowałam punkty umiejętności w nieprzydatne zdolności i musiałabym zacząć wszystko od nowa żeby posunąć kampanię do przodu.


Czyli twoim zdaniem "pakowanie punktow umiejetnosci w nieprzydatne zdolności" powinno dac ci mozliwosc "posuniecia kampani do przodu"? Ja bym to nazwal po prostu nieumiejetna rozgrywka. Jak cos sie robi zle to jakies konsekwencje trzeba poniesc.
Klimat tej gry bije wszystkie inne tego rodzaju, dziwię się że 3 tak spie$%lili, te ręcznie rysowane tła i bohaterowie w nowej oprawie w 4k były by genialne.
O rany, niedawno wzięło mnie na wspominki z tej gry. Styl graficzny jest obłędny, szczególnie portrety postaci robiły klimat.
Robiłem podejście do trzeciej części (Reincarnation), ale rozgrywka jest mocno nieczytelna. Najgorzej jest z poruszaniem się na mapie świata - momentami jest to błądzenie bez celu. Jakość UI również deprawuje chęć dłuższego zapoznania się z tytułem.
Tak czy inaczej, Imperial Assassin FTW!
Szczerze polecam wszystkim którzy jeszcze nie grali, świetna muzyka, klimat, animacje w walce, rozwój bohatera.
Zwiedzamy sobie mapę świata, zajmujemy miasta, ziemie, zbieramy artefakty, lejemy potwory.
Mamy armię z 6 polami, jednostki się nie przemieszczają, tylko wykonują ataki, największe koksy to wysoko rozwinięte demony zajmujące 2 pola, gargulce, albo giganty

Wiecie skąd ściągnąć dodatkowe scenariusze? Na steamie w workshop znajde?

BTW wersja Bunt elfów jest z dodatkową, całkiem fajną rasą elfów.
Edytowane przez: "Birmadon" sie 18.
Szkoda że w wersji angielskiej, dubbing polskie w tej grze wymiata
Dałoby radę jakoś podmienić pliki, żeby mieć polskiego lektora?
Sakvraj18/08/2019 14:42

Szkoda że w wersji angielskiej, dubbing polskie w tej grze wymiata



Podczas instalacji wystarczy wybrać język na polski
DonVitoCebulone18/08/2019 15:23

Dałoby radę jakoś podmienić pliki, żeby mieć polskiego lektora?



Podczas instalacji wystarczy wybrać język na polski
Uwielbiam.
Żal, że trójka spierdzielona.
DominikN18/08/2019 12:23

Czyli twoim zdaniem "pakowanie punktow umiejetnosci w nieprzydatne …Czyli twoim zdaniem "pakowanie punktow umiejetnosci w nieprzydatne zdolności" powinno dac ci mozliwosc "posuniecia kampani do przodu"? Ja bym to nazwal po prostu nieumiejetna rozgrywka. Jak cos sie robi zle to jakies konsekwencje trzeba poniesc.


Obecnie dla nowych graczy próbuje się dawać samouczki, łatwiejsze scenariusze, krótkie kampanie z szybkim przyrostem doświadczenia czy możliwość resetowania punktów umiejętności po to, żeby zapoznać się z mechaniką gry. Nie miałam możliwości dowiedzenia się chociażby jakie korzyści są z noszenia chorągwi czy kul (jakkolwiek to się nazywało) bo nigdy wcześniej ich nie spotkałam. Twórca gry nie dał mi więc szansy nawet na to, żeby grać bardziej „umiejętnie”, skoro równie dobrze mogłam rzucić monetą i na jej podstawie wybrać kolejną umiejętność dla bohatera.
W dalszych etapach owszem, mogłam bardziej świadomie wybierać umiejętności, ale znów – nie wiadomo, czy na mapie będzie chorągiew lub kula która skutecznie pomoże mi w walce. Nie boli to tak bardzo jak zrobi się błąd przy rozgrywce góra kilkugodzinnej, ale gdy poświęci się kilkadziesiąt godzin na rozwijanie bohatera to odechciewa się powtarzania tej samej kampanii jeszcze raz.
Taki po prostu był urok starych gier, gdzie trzeba było zainwestować masę czasu w poznawanie gry i uczenie się jej metodą wielu prób i wielu błędów. Ja już takiej cierpliwości nie mam. Mogę natomiast po raz czwarty rozpocząć, powiedzmy, mapę w cywilizacji czy scenariusz w heroesach gdzie błędy szybko wychodzą na jaw i bez żalu można zacząć grać od nowa z inną taktyką czy strategią.
Meow18/08/2019 18:19

Obecnie dla nowych graczy próbuje się dawać samouczki, łatwiejsze sce …Obecnie dla nowych graczy próbuje się dawać samouczki, łatwiejsze scenariusze, krótkie kampanie z szybkim przyrostem doświadczenia czy możliwość resetowania punktów umiejętności po to, żeby zapoznać się z mechaniką gry. Nie miałam możliwości dowiedzenia się chociażby jakie korzyści są z noszenia chorągwi czy kul (jakkolwiek to się nazywało) bo nigdy wcześniej ich nie spotkałam. Twórca gry nie dał mi więc szansy nawet na to, żeby grać bardziej „umiejętnie”, skoro równie dobrze mogłam rzucić monetą i na jej podstawie wybrać kolejną umiejętność dla bohatera. W dalszych etapach owszem, mogłam bardziej świadomie wybierać umiejętności, ale znów – nie wiadomo, czy na mapie będzie chorągiew lub kula która skutecznie pomoże mi w walce. Nie boli to tak bardzo jak zrobi się błąd przy rozgrywce góra kilkugodzinnej, ale gdy poświęci się kilkadziesiąt godzin na rozwijanie bohatera to odechciewa się powtarzania tej samej kampanii jeszcze raz.Taki po prostu był urok starych gier, gdzie trzeba było zainwestować masę czasu w poznawanie gry i uczenie się jej metodą wielu prób i wielu błędów. Ja już takiej cierpliwości nie mam. Mogę natomiast po raz czwarty rozpocząć, powiedzmy, mapę w cywilizacji czy scenariusz w heroesach gdzie błędy szybko wychodzą na jaw i bez żalu można zacząć grać od nowa z inną taktyką czy strategią.


No tak, kwestia wyuczenia.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst