Niestety, ta okazja już wygasła
      Dieta od NFZ z Portalu Diety NFZ
      499° Zakończono

      Dieta od NFZ z Portalu Diety NFZ

      44
      sie 20.

      Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

      Teraz w odświeżonej formie diety nfz (calkiem smaczne) na cały miesiąc po założeniu konta. Do wyboru kilka opcji diety, lub nazwijmy po imieniu "zdrowego odżywiania", bo nie sa to głodówki
      Po okresie urlopowym, piwkach, grillach może komuś sie przyda
      Wystarczy wejść na stronkę, podaj mail, haslo, płeć, wiek, wage, wzrost i chudnąć
      Aktualizacje społecznościowe

      Grupy

      Najlepsze komentarze
      Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich propozycji:
      Śniadanie (7:00): dwie kromki białego pieczywa, połowa pasztetu - przekrojona w opakowaniu, 20g masła, plasterek mielonki
      Obiad (13:00): gotowany serdelek, puree z wody i ziemniaka, gotowana marchewka
      Kolacja (17:00): bułeczka pszenna, twarożek, jajko, 20g masła.
      Jak ktoś chce "dietę cud" to polecam położyć się tak na miesiąc w szpitalu w ofercie finansowanej przez NFZ - nie potrzeba żadnych diet "specjalistycznych"
      Ibanez20/08/2019 21:46

      Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich pr …Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich propozycji:Śniadanie (7:00): dwie kromki białego pieczywa, połowa pasztetu - przekrojona w opakowaniu, 20g masła, plasterek mielonkiObiad (13:00): gotowany serdelek, puree z wody i ziemniaka, gotowana marchewkaKolacja (17:00): bułeczka pszenna, twarożek, jajko, 20g masła.


      Ja już zamówiłem poniżej wizualizacja menu NFZ serwowanego z tego roku w sezonie letnim

      2724433-OHyhR.jpg2724433-Kq19c.jpg2724433-ZUv9F.jpg
      Corinarh_Corinarh21/08/2019 08:03

      Jedne kalorie nie sa rowne innym kaloriom czy 10 kublow salaty jest gorsze …Jedne kalorie nie sa rowne innym kaloriom czy 10 kublow salaty jest gorsze od kubla ziemniakow? Przeciez maja tyle samo kalorii a ziemniory tucza bo maja duzo weglowodanow, ograniczanie kalorii dziala tylko przez pewien czas a potem organizm przyzwyczaja sie i nie schudniesz ani kg (homeostaza). Dlatego fasting jest tak dobry bo ciezko przyzwyczaic organizm do niego i wg badan przy ograniczaniu kalorii nie tylko bedziesz caly czas glodny i zestresowany ale spalisz tez wiecej miesni, gdy przy fastingu palisz ich bardzo malo. Nie wazne co bedziesz jesc, jesli bedziesz jesc 5x na dzien to nigdy nie schudniesz bo twoja insulina bedzie caly czas skaczaca od gory do dolu - brak spalania tluszczu.Od jakiegos czasu zaczynam sie zastanawiac czy nie lepiej robic odwrotnie do zalecen "nfz" bo to co nam radza tylko szkodzi na dluzsza mete.


      Jak wytlumaczysz to, ze praktycznie kazdy kulturysta wycina sie na high carbie, jedzac 5-8 posilkow dziennie, schodzac do np 5%bf? Bzdury piszesz, keto wyzarlo ci juz mozg, nie powielaj tych glupot bo tylko szkodzisz tym, ktorzy sie nie znaja i posluchaja tego wysrywu
      44 Komentarze
      Nie no serio ktoś w wakacje przytył?!?!
      krostry20/08/2019 20:30

      Nie no serio ktoś w wakacje przytył?!?!


      Od pyty wiary. Niektórych stać na Allinc.
      Edytowane przez: "mloody" sie 20.
      Było
      mloody20/08/2019 20:35

      Od pyty wiary. Niektórych stać na Allinc.


      kurła, moje trwa już od roku. Potwierdzam idzie przytyć
      mloody20/08/2019 20:35

      Od pyty wiary. Niektórych stać na Allinc.


      Ale to żrą do oporu i leżą potem?
      I to w pełni darmowe czy coś trzeba płacić :P dostarczają to codziennie?
      utek20/08/2019 20:37

      Było


      Ale teraz jest bardziej rozbudowane . Poza tym "okazja" zakończona
      mrowka20/08/2019 20:46

      I to w pełni darmowe czy coś trzeba płacić :P dostarczają to codziennie?


      Wystarczy kupować jedzenie
      Jest plan na 28 dni . Mozna zamieniac dania itd.
      Edytowane przez: "AdrianWolak" sie 20.
      AdrianWolak20/08/2019 20:48

      Wystarczy kupować jedzenie


      Tak już doczytałem to tylko lista co jeść opis bardziej mi się skojarzył z popularnymi ostatnio dietami co codziennie przywożą gotowe
      Edytowane przez: "mrowka" sie 20.
      krostry20/08/2019 20:41

      Ale to żrą do oporu i leżą potem?


      No a jak ja akurat nie popieram, bo na All nie jeżdżę, bo ja zwiedzam ciekawe zakątki danego regionu, a nie hotele, ale wiem, że jest sporo takich ludzi. Mało tego leżą przy hotelowym basenie jeszcze, a nie np. na plaży haha
      Jak ktoś chce "dietę cud" to polecam położyć się tak na miesiąc w szpitalu w ofercie finansowanej przez NFZ - nie potrzeba żadnych diet "specjalistycznych"
      Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich propozycji:
      Śniadanie (7:00): dwie kromki białego pieczywa, połowa pasztetu - przekrojona w opakowaniu, 20g masła, plasterek mielonki
      Obiad (13:00): gotowany serdelek, puree z wody i ziemniaka, gotowana marchewka
      Kolacja (17:00): bułeczka pszenna, twarożek, jajko, 20g masła.
      Ibanez20/08/2019 21:46

      Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich pr …Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich propozycji:Śniadanie (7:00): dwie kromki białego pieczywa, połowa pasztetu - przekrojona w opakowaniu, 20g masła, plasterek mielonkiObiad (13:00): gotowany serdelek, puree z wody i ziemniaka, gotowana marchewkaKolacja (17:00): bułeczka pszenna, twarożek, jajko, 20g masła.


      To nie za ich pieniądze, więc produkty całkiem spoko
      Ibanez20/08/2019 21:46

      Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich pr …Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich propozycji:Śniadanie (7:00): dwie kromki białego pieczywa, połowa pasztetu - przekrojona w opakowaniu, 20g masła, plasterek mielonkiObiad (13:00): gotowany serdelek, puree z wody i ziemniaka, gotowana marchewkaKolacja (17:00): bułeczka pszenna, twarożek, jajko, 20g masła.


      Ja już zamówiłem poniżej wizualizacja menu NFZ serwowanego z tego roku w sezonie letnim

      2724433-OHyhR.jpg2724433-Kq19c.jpg2724433-ZUv9F.jpg
      Dzieki
      łowca77720/08/2019 23:00

      Ja już zamówiłem poniżej wizualizacja menu NFZ serwowanego z tego roku …Ja już zamówiłem poniżej wizualizacja menu NFZ serwowanego z tego roku w sezonie letnim [Obrazek] [Obrazek] [Obrazek]


      Nieśmiertelny mielony z ch**wieczego.
      Zobaczyłem listę zakupów, 666 rzeczy do kupienia na miesiąc... Dziękuję postoje
      THX
      Ibanez20/08/2019 21:46

      Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich pr …Jeżeli stworzone przez NFZ, to spodziewam się mniej więcej takich propozycji:Śniadanie (7:00): dwie kromki białego pieczywa, połowa pasztetu - przekrojona w opakowaniu, 20g masła, plasterek mielonkiObiad (13:00): gotowany serdelek, puree z wody i ziemniaka, gotowana marchewkaKolacja (17:00): bułeczka pszenna, twarożek, jajko, 20g masła.


      No właśnie z tego co widzę to jest w zupełnie inną stronę. Z tego co pamiętam to wcześniej ludzie narzekali że dieta wychodzi bardzo drogo i chyba tak jest tym razem. Za hajs na jedzenie za pierwszy dzień w diecie 1800kcal to ja cały miesiąc żyje na diecie studenckiej
      łowca77720/08/2019 23:00

      Ja już zamówiłem poniżej wizualizacja menu NFZ serwowanego z tego roku …Ja już zamówiłem poniżej wizualizacja menu NFZ serwowanego z tego roku w sezonie letnim [Obrazek] [Obrazek] [Obrazek]


      Ja tak jadam w domu. W święta, bo jak nie ma święta to mięsa nie dodaję. A jak byłem w Waszym wieku to w ogóle nie jadłem.
      Prześlij Komentarz
      Avatar
      @
        Tekst