Develey.pl -14% na walentynki
123°Zakończono

Develey.pl -14% na walentynki

19
lut 14.
Promocja na różnego rodzaju sosy, musztardy itp itd
Ceny na pewno niższe niż w sklepach.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

19 Komentarzy
Avatar
Usunięty41179
50 twarzy Andrzeja, może wysmarować swoja Grażę koncentratem pomidorowym


Takie zdanie mają o Was Polacy xDDDD
Ty chyba sobie żartujesz ze z ta promocja 14% ceny niższe niż w sklepach ? Minus za wprowadzanie w blad
Develey zawsze +, aczkolwiek kur.a kiedyś to było - chociażby w tamtym roku -30%

e;a no i pamiętajcie, że można skorzystać ze zwrotów za mutti i kikkomana
Edytowane przez: "JaKubek69" lut 14.
JaKubek6914/02/2019 08:49

Develey zawsze +, aczkolwiek kur.a kiedyś to było - chociażby w tamtym ro …Develey zawsze +, aczkolwiek kur.a kiedyś to było - chociażby w tamtym roku -30% e;a no i pamiętajcie, że można skorzystać ze zwrotów za mutti i kikkomana


Podrzucisz szczegóły?
morsiak5 min

Podrzucisz szczegóły?


develey.pl i tam w promocjach wypróbuj za darmo mutti i kikkoman. oddają do 10/15zł lub vouchery. na pepperze też są wrzutki o tym
JaKubek6914/02/2019 08:49

Develey zawsze +, aczkolwiek kur.a kiedyś to było - chociażby w tamtym ro …Develey zawsze +, aczkolwiek kur.a kiedyś to było - chociażby w tamtym roku -30% e;a no i pamiętajcie, że można skorzystać ze zwrotów za mutti i kikkomana


mutti promocja do jutra. Wiec jak cos to trzeba zerkac az fakture wrzucą chyba ze dzis wysla i jutro dojdzie.
Promocje fajne byly jak te ceny promocjne laczyly sie z voucherami. Teraz albo cena promocyjna albo voucher.
Kiedys dla przykladu 8 musztrd figowych z rabatem wyszlo ok 11-11zl gdzis koszt jednej to 6zl.
MaTTdridista14/02/2019 10:05

mutti promocja do jutra. Wiec jak cos to trzeba zerkac az fakture wrzucą …mutti promocja do jutra. Wiec jak cos to trzeba zerkac az fakture wrzucą chyba ze dzis wysla i jutro dojdzie. Promocje fajne byly jak te ceny promocjne laczyly sie z voucherami. Teraz albo cena promocyjna albo voucher.Kiedys dla przykladu 8 musztrd figowych z rabatem wyszlo ok 11-11zl gdzis koszt jednej to 6zl.


faktury wrzucają na konto tego samego dnia, a nawet jeśli nie wrzucą, to mi się nie zdarzyło, żeby następnego dnia nie było zamówienie zrealizowane, więc spóźnialscy dadzą radę, jeśli zechcą rzecz jasna
JaKubek6910 min

faktury wrzucają na konto tego samego dnia, a nawet jeśli nie wrzucą, to mi …faktury wrzucają na konto tego samego dnia, a nawet jeśli nie wrzucą, to mi się nie zdarzyło, żeby następnego dnia nie było zamówienie zrealizowane, więc spóźnialscy dadzą radę, jeśli zechcą rzecz jasna


Jasne;) Jak sie dzis zlozy chyba do 14 zamowienie to ono jutro na 99% bedzie:). Bardziej chodzilo mi o to aby przypomniec ze do 15tego jest promocja bo sam wczoraj sprawdzalem robiac zakupy w develeyu.
1953763-wBPcw.jpg
Avecezar2 g, 48 min

Ty chyba sobie żartujesz ze z ta promocja 14% ceny niższe niż w sklepach ? …Ty chyba sobie żartujesz ze z ta promocja 14% ceny niższe niż w sklepach ? Minus za wprowadzanie w blad


WYBACZ O WIELKI CEZARZE.
Ja tam lepsza promocja xD1955346-U1pe0.jpg
k4n4li414/02/2019 15:20

Ja tam lepsza promocja xD[Obrazek]


miałeś kod na 50zł?
emil.mil3 min

miałeś kod na 50zł?


tak, wygrana z konkursu develeya, w sumie już druga
Nie lubię develeya. Fanex, roleski, a nawet sosiwa z Lidla lepsze
Z Develeya produkty Mutti sa OK, ketchup premium tez i musztarda horcice. Ale uwazajcie na sos czosnkowy - moim zdaniem niezjadliwy, moj poszedl do kosza.
Uśmiechnięta10 min

Z Develeya produkty Mutti sa OK, ketchup premium tez i musztarda horcice. …Z Develeya produkty Mutti sa OK, ketchup premium tez i musztarda horcice. Ale uwazajcie na sos czosnkowy - moim zdaniem niezjadliwy, moj poszedl do kosza.


u mnie kazdy sos czosnkowy develey jezt dobry w tych pojemnikach 410ml.
Uśmiechnięta15/02/2019 15:15

Z Develeya produkty Mutti sa OK, ketchup premium tez i musztarda horcice. …Z Develeya produkty Mutti sa OK, ketchup premium tez i musztarda horcice. Ale uwazajcie na sos czosnkowy - moim zdaniem niezjadliwy, moj poszedl do kosza.


Mówisz o tym BIO w szkle ?
Bo dla mnie również jest tragiczny
Avecezar1 min

Mówisz o tym BIO w szkle ? Bo dla mnie również jest tragiczny



Akurat kupilam ten zwykly w plastikowej tubce, mial dziwny, jakby chemiczny posmak. Nikt z rodziny nie chcial do jesc
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst