Darmowe kursy Udemy (YouTube, Photoshop, Web Developer, Android Developer)
1511°Zakończono

Darmowe kursy Udemy (YouTube, Photoshop, Web Developer, Android Developer)

64
sie 12. 2017
YouTube Keywords Bootcamp Learn about YouTube Video SEO kurs za darmo -> udemy.com/you…ng/
Klikamy kup teraz, podajemy swoje imię, e-mail ihasło, klikamy rejestruj, usuwamy kupon rabatowy i wpisujemy nowy: YTFREE420
Aktualizacje społecznościowe
Photoshop Beginners Mastery: Zero to Hero in Photoshop kurs za darmo -> udemy.com/get…op/
Klikamy kup teraz, podajemy swoje imię, e-mail ihasło, klikamy rejestruj, usuwamy kupon rabatowy i wpisujemy nowy: LEARN_PHOTOSHOP
The Ultimate Web Developer How To Guide kurs za darmo -> udemy.com/lea…ess
Klikamy kup teraz, podajemy swoje imię, e-mail ihasło, klikamy rejestruj, usuwamy kupon rabatowy i wpisujemy nowy: WEBFREE03
Become an Android Developer from Scratch kurs za darmo -> udemy.com/bec…tch
Kurs pisania aplikacji na androida
64 Komentarze
Super, polowałem od jakiegoś czasu
@DIAS połącz te 3 okazje udemy w jedną...
Edytowane przez: "Nathan_Drake" sie 12. 2017
Fajna promka, ale minus za spam
Super, działa, dzięki
Niby fajnie pięknie, ale czy nie lepiej zrobić jedna gorąca okazję zamiast kilku ledwie "ciepłych"?
Ale nie umniejszam zasług @DIAS bo wstawki zacne😋
A coś jaśniej, co kupujemy? Bo nic z tego nie rozumiem
Dzięki wielkie! przyda się na pewno
Dzieki dziala kod
Co to za spam edukacyjny?
Właściciel się reklamuje
@iwanffc Kurs pozycjonowania video na YT. Tak w skrócie.
Nie pozostaje zatem nic innego jak zglosic ofertę do moderacji
Autor
tescik3 min

Dzieki dziala kod


Na koniec otrzymujemy certyfikat ukończenia kursu :-)
Jak usunąć istniejący kupon rabatowy ?
Do kiedy to obowiązuje?
Autor
fillemonn50 sek.

Jak usunąć istniejący kupon rabatowy ?


Kliknij w x
Autor
Widmo2 min

Do kiedy to obowiązuje?


Do odwołania, jak kupisz to masz na zawsze chyba, że firma splajtuje i wyłączą serwery
DIAS4 min

Kliknij w x

Na telefonie to nie takie proste ;/
Warto? "Ostatnia aktualizacja: 7/2015"
Kenshi1 godz., 1 min

Fajna promka, ale minus za spam


No to fajna czy spam? Zdecyduj się albo zapoznaj z definicją słowa "spam".
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsi sprzedawcy