Niestety, ta okazja już wygasła
Darmowe 90 dni Tidal w Plushu.
482° Zakończono

Darmowe 90 dni Tidal w Plushu.

ZA DARMO60złPlus Okazje
15
482° Zakończono
Darmowe 90 dni Tidal w Plushu.
mar 19. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Klikamy w link i mamy wszystkie instrukcje. Samego serwisu nie trzeba przedstawiać. Promocja prawdopodobnie dla wszystkich użytkowników sieci Plush.
Aktualizacje społecznościowe
Plus OkazjePlus internet
15 Komentarzy
Za dużo tidala
hi fi tez?
Edytowane przez: "bart301" mar 19.
Można odrazu wyłączyć subskrypcje ?
Wg regulaminu dezaktywacja usługi natychmiast po wysłaniu smsa - czyli wychodziłoby, że trzeba uważać, by nie zrobić tego za późno.
Biorąc pod uwagę moją sklerozę ... :/
Proboszcz_19/03/2020 12:29

Można odrazu wyłączyć subskrypcje ?


Można, jak każdą subskrypcję😁
bart30119/03/2020 12:29

Dubel:https://www.pepper.pl/promocje/tidal-za-darmo-na-90-dni-dla-uzytkownikow-plusa-236299


Mimo wszystko Plus i Plush nie mają tych samych ofert. Ja np. nie mogłem skorzystać ze wstawki na Plusie
LAJFisLAJF19/03/2020 12:27

hi fi tez?


nie, natomiast była inna wstawka z hifi, bodajże za 4 złote
Zapomnij o odpięciu karty po jej podłączeniu, trzeba tworzyć wirtuala i podpiąć, żeby usunąć starą. Ewwentualnie pisać do supportu i usunąć konto. Cwaniaczki.
Proboszcz_19/03/2020 12:29

Można odrazu wyłączyć subskrypcje ?



Przeczytałem teraz regulamin dokładnie.
Promocja jest dokonywana przez sieć PLUSH
po okresie promocyjnym płatności pobiera PLUSH
Należy przed końcem okresu promocyjnego poinformować PLUSH o rezygnacji: "W celu dezaktywacjiUsługi, Użytkownik musiwysłać SMS o treści DELTIDAL na numer 80711. Z chwilą dezaktywacjiUżytkowniktraci prawo korzystania z Usługi"

Wychodzi na to, że nawet jak wyłączysz subskrypcję w ustawieniach TIDAL, to na mocy umowy promocyjnej zawartej z POLKOMTEL brak spełnienia warunku rozwiązania umowy, czyli wysłania stosownego sms-a będzie skutkować przejściem na płatną subskrypcję.
Przy okazji analogicznej promki z Plus były głosy, że da się uruchomić na starych kontach... Ktoś, coś?
Zrobiłem wszystko jak na obrazkach, a nie mam jednak tej subskrypcji. Piszę na live chat.
-Dzień dobry, nie wiem czy jest mi Pan(i) w stanie pomóc, ponieważ chodzi o problem z subskrypcją Tidala...
-Śmiało! Pytaj!
-E... okay. No to zrobiłem wszystko jak na obrazkach (tutaj opisuję po kolei)... no i nie mam tej subskrypcji.
-Proszę zadać pytanie na: (tutaj strona plusa). Czy w czymś jeszcze mogę ci pomóc?

Bez komentarza
Działa jeszcze promocja dla istniejacych kont, dowolna subskrypcja na 4 miesiace za 4zł, np. HIFI family na 5 osób za 4 zł jak dla mnie bardzo opłacalne
Nie mogę aktywować. Próbuję wg instrukcji na stornie Plusha. W przypadku instrukcji android po kliknięciu "Wypróbuj" od razu pyta mnie o adres email a nie o numer telefonu.
Spróbowałem drugiego sposobu na aktywację, pyta o numer, kod sms przychodzi, potem informacja o tym, że transakcja zakończona pomyślnie a następnie informacja "coś poszło nie tak". Czy ktoś wie w czym tkwi problem?
perdunio25/04/2020 09:36

Nie mogę aktywować. Próbuję wg instrukcji na stornie Plusha. W przypadku in …Nie mogę aktywować. Próbuję wg instrukcji na stornie Plusha. W przypadku instrukcji android po kliknięciu "Wypróbuj" od razu pyta mnie o adres email a nie o numer telefonu.Spróbowałem drugiego sposobu na aktywację, pyta o numer, kod sms przychodzi, potem informacja o tym, że transakcja zakończona pomyślnie a następnie informacja "coś poszło nie tak". Czy ktoś wie w czym tkwi problem?


Spróbuj napisać do Tidala, może jakiś problem u nich występuje
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od detramix. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst